Nézd, azt nem tudom, hogy Máltán milyen ITR-ek szaladgálnak, milyen váltókkal, de hogy a JDM 98 spec-nek rövidebb váltója van, mint a 97-nek, az 100%! Létezik, hogy Te nem ismered a Best Motoring-os Type-R Legend klasszikust?
Szerinted Máltán (30km az egész sziget) van olyan út ahol el lehett érni a 170mpht???
Még motorral is nehéz, nem hogy ITRel.
Pedig full gyári váltója a 97specnek 190kmht tud
mondta is nekem hogy a 98as szarabul megy mert hoszabb a váltója
voltam japanban, meg meg leszek is... a kozlekedesi szabaly 110 km/h a max autopalyan!!!!
szoval a gyartoknak kiadott 180km/h limitet hulyesegnek tartom.... off kozben meg a vonatok mar 300-500km/h-val mennek naluk on...
De. nagyon rövid a vátójuk. Vittek Máltán egy 97es JDM ITRel és 3an ültünk benne, dombon fölfelé 40el ötödikben elment. Ottival olyat néztünk Nem hittük el... még videó is van róla...
EDM váltó = JDM váltó (FD=4.785) != USDM váltó (FD=4.400). Azért megy csak 180-at, mert ott leszabályoz. Asszem ez vmi olyan hülye szabály Japánban, mint hogy max. 280LE.
Mások a dugattyúk is, EDM és JDM sűrítés 11,1, USDM 10,6.