Te általánosítva és hallomásból beszélsz a márkáról, én meg egy tipusról tapasztalatból. Egész jó volt az aquaplaning-je, hiszen kifejezetten arra van tervezve. Biztos nem éri el a nagy márkák minőségét, de sztem nem is tekeredik fel vele az ember a fára feltétlenül..
Téli gumiból jó a Barum, nekem bevált, pont azért mert puha. DE én nem megyek sokat vele, sok évig elég lesz. Nyárra nem tennék fel ilyeneket, inkább egy használt 1-2éves de jó gumi....
Ismerősünk lecserélte a Skodáján a Michelineket Matadorra, esőben ment bele egy olyan kanyarba 100-zal, amibe mindig annyival szokott, az autó megpördűlt és feltekeredett a fára. A srác a felső száját azóta nem tudja mozgatni, csak így tudták összerakni neki. Ő azt mondta, hogy 100%-ig a Matador gumi miatt volt.
2006. március 13. 13:38:39: megválaszolva laspring + által,
→ #805 2006. március 13. 13:33:19: megválaszolva laspring + által,
→ #804 2006. március 13. 13:28:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #802
Barum Bravuris van a Fiatunkon, pont kétszer olyan gyorsan kopik, mint a Kléber, de amúgy jó gumi, elég csendes sztem.Az a baja, hogy túl puha. Kézzel simán meg lehet különböztetni a kettőt.
A Matador meg inkább utánfutóra való abroncs, azt felejtsd el.
Nem értek hozzá de ne vegyetek kinai dolgokat mégha óccsó akkor se. No nem mintha nem lenne néha jó minőség (bár ezt esete válogatja) csak rasszista vagyok
Most képzeld el azt a helyzetet, amikor mondjuk ott van 10 haverod, valaki észreveszi, hogy új gumi van az autón, megkérdi milyen márka? LINGLONG???? 100%, hogy mindenki röhögni fog egy jót.
sajna azt még nem tudni,viszont 3000km alatt rengeteget kopott,milyen méret kell, mert pásztóy-nál akcióba van falken,ami szintén puha keverék viszont sokkal jobb gumi
2006. március 12. 21:21:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #787 2006. március 12. 21:21:26: megválaszolva malazs + által,
→ #786 2006. március 12. 21:18:14: megválaszolva Hondadoc 0 által,
→ #784
Az RE050, vagy 050A sokkal többet fog főleg száraz útviszonyok között.
Tehát nagyobb lehet pl. a kanyarsebességed.
Viszont természetesen jobban kopik.
Nehéz ám tanácsot adni.....
A RE040 tökéletesen megfelelő, azonban ,ha még jobbat akarsz, akkor ott a 050.
Ettől kezdve ízlés és pénztárca kérdése,illetve az, hogy a későbbiekben akarod-e extrém körülmények között ( sokszor versenypályán) használni a kocsidat?
Ha, lesz sok pálya, akkor RE050A.
Üdv.:
Gyuri
2006. március 12. 20:05:55: megválaszolva Lalow + által,
→ #779
Egesz jo ez a tiretrack, es itt azt irja van 215-os is az RE040-bol. ÖK szted erdemes 050-eset tenni CTR-re vagy eleg az R040-es..? Felteve persze ha tudok szerezni 215-oset..
elfogult dajcs...
Mekkora botrányuk volt a Merci féle ráfutásos fékes, sajtós balesetnél, amit a Stern TV adott le. Ki is rúgták a Bild-es riportert azonnal. Nagy égés volt a Mercinek...
Nem először.
Mi a kulonbseg a B. Potenza RE040 es az RE050 kozott? Csak annyi hogy az 50-es meg nagoybb teljesitmenyekre kepes? Nem talalok 215/45-oset RE040-bol viszont 50-esbol van..
Viszonylag gyorsan kopik, ez igaz. Jazzen 40e-et bírt. De nem lett hangos. Az a gép, amelyiken hangosak lesznek a gumák, le van ültetve általában és a futómű nincs gyári értékre beállítva. Általában 4 cm ültetésnél komolyabbnál már nem is lehet, csak camber kittel, ill. előre ball jointtal.
2006. március 12. 19:02:06: megválaszolva Ádám 0 által,
→ #766