Jól van pihenj már
Tudom szar gumit vettem na. Majd ha nem sikerül azt a kb 0.2 tizedet kiautóznom ami a PS4 meg a PS4s között van akkor majd magamra vetek...
Én elötte conti-kat használtam de más világ amúgy. A michelinnek szerintem kell egy kis idő hogy a tapadás megjöjjön. Ha be van malegedve jobban tapad. Nekem nem volt vele bajom menet közben.
Pl érdekes, hogy a contik menet közben hajlamosabbak voltak megcsúszni a michelin meg indulásnál csússzant meg inkább.
Ennek a tesztnek csak az a baja ,hogy a Michelin PS4s-t ereszti össze a Sportcontact 7-essel. Így értelmezhetetlen a teszt.
A PS5 meg sokat javult a PS4-hez képest
De ezek utcai gumik, nem pálya gumik.
A gyártók nem azt nézik hogy te majd mire cseréled ha pályázni mész hanem hogy egy autó milyen méretben jön ki a gyárból.
De amúgy meg kismillió gyártó van amikből lehet válogatni
Nem tudom. Sokan nem nagy felnikkel pályáznak pl.
Én pl szándékosan nem váltok 18 collra mert szerintem az accord 17 collal sokkal agilisabban ,jobban viselkedik. Ultrakönnyű felniket meg nehéz találni ami árban is jó meg fasza erős. Főleg amilyen utak vannak itthon.
Erről a PS4 vs PS4s dologról meg néztem videókat nem egyet, többet is, tesztelték őket de ilyen hangyafasznyi különbség van a gumik között. Nem is tudom mi lehet a különbség. Több gyantát rakta a PS4-be vagy mi? Kicsit más a keverék?
Azért mert a Conti 7 úgy mint a Mislen PS4S pl eleve sportos vagy csúcs autókra van kitalálva azokon meg nem találsz 19 collnál kisebb kerekeket manapság.
Mislen is azt csinálja hogy van a PS4 és van a PS4S a csúcs autókra 18-19 coll felett.
Esélyes hogy lesz PS5S is majd a csúcs autóknak.
Ez a Gabesz Nekem csinált már pár gátlót, hondához i, bmw-hez is. Mind olyan lett, amilyennek lennie kellett. Ajánlom!
Kárászynál dolgozott, ott szerezte az alaptudását.
Nekem is azon van, ez valami univerzális racse vacak lehet, így vettem már az autót. A 4 dugattyús brembo féknyereg is hozzá passzol, amibe nemrég vettem sárga ebc betéteket, úgyhogy nem szívesen raknám fel a gyárit de lehet az lesz ha nem találok ilyen tárcsát, mert rázza a kormányt nagy sebességnél úgyhogy cserés.
A konkrét márka kéne (nemtom mi lehet ez^^) vagy az számít, hogy ilyen mart legyen?
Nekem volt EP3-mon ilyesmi mart, Zimmermann. Az nem jó? (nekem nem volt vele gondom utcán, de az is, nem pályára van a Zimmermann)
Ez is arra... Multkor már rámszóltak hogy föld úton 100 felett nem illik menni de ott kiegyenesít minden hibát mert már repül
Azért lett bőr ülés is mert azon nem zavaró a joghurt se. AMi zavart hogy vannak vízszintes gombok váltókar mellett, és ha beleöntünk ragacsos folyadékot és csipsz morzsát szórunk rá akkor bele tud ragadni, és ott kell a parkoló baromság üvöltését is ki be kapcsolni így sajnos azt rendbe kell hozni
Nálunk ez célszerszámként lett véve, hogy amíg kicsi a gyerek addig jó lesz. Vissza is igazolt az élet mert lovaglás után a sáros csizmák meg a küszöbön való ugra-bugra meg a kekszevészet, elolvadt leeső, kárpiton szétkenődött csokidaraboktól már nem hatódok meg
A végén visszakapod a Mazdát.. vagy veszel egy Macant, ha már felfújt kell. Az a legjobb ebben a mezőnyben. (Ha kemény lennél, Landcruisert néznél, de azt nem szeretné a gerinced. :-)
A Suzukiban elöl McPherson, hátul meg csatolt lengőkar van. Ez a legegyszerűbb futómű, amit ma kínálnak, kevés alkatrészből áll, s helytakarékos, olcsó. Az Accordban meg - tudomásom szerint - elöl kettős keresztlengőkar, hátul, meg multilink (sok lengőkaros) futómű van. Az egyik az alja, a másik meg közel a teteje..