HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 10:37,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Fék-futómű-gumi-felni

Nyitotta: Vincent + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek a teljesség igénye nélkül:

Tapadás realizálás


Gumiméret kalkulátor a megfelelő méret kiválasztásához
Gumiméret kalkulátor2
Gumiméret kalkulátor (Weltgumi)

Váltóméret kalkulátor
ET KALKULÁTOR!
Gumi + ET kalkulátor
Hogy néz ki (felni+gumi) képekkel
Honda gyári felnik
Gyári felnik adatai (osztókör, középfurat, ET szám )
Virtuális felnipróbáló oldal (feltöltöd a saját autódról készült képet és próbálgathatod rá a ROTA felniket!)

Gumis boltok:

autoguminet.hu
frundi.hu
Gumibolt
Goodgumi
Gumik.com
Telektrans
Tire Rack.com
Y2000
Felnigumi.hu
Point-S
Startgumi
eGumi - kattintásra gurulunk
GUMIDIREKT WEBSHOP
Seitech Gumi
Gumi Centrum 2000
gumiteszt.com
www.mobilio.hu
www.gumismuhely.hu
Agrogumi (felnik, gumik, központosítók, kerékcsavarok stb.)
Gumibox.hu Gumi - felni
Royal Albatross (gumiabroncs javításához szükséges segédanyagok, javítóanyagok, szerszámok, szelepek, akár darabra is)

Az ültetésről néhány szóban...
#112179 Dontwalk +  2022. január 25. 10:21:27 re: #112178 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudnék mondani olyat... [SMIL:/smile10.gif] [SMIL:/smile5.gif]
2022. január 25. 10:25:40: megválaszolva grego +  által, → #112180 

#112178 grego +  2022. január 25. 10:19:32 re: #112177 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Létezik olyan hogy korszerű de nem jó? :D
2022. január 25. 10:21:27: megválaszolva Dontwalk +  által, → #112179 

#112177 Dontwalk +  2022. január 25. 10:15:02 re: #112175 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majdnem [SMIL:/szetvert.gif] Viszont a mai napig korszerűnek számít. Ráadásul még jó is
2022. január 25. 10:19:32: megválaszolva grego +  által, → #112178 

#42629 Zsooltika +  2022. január 12. 20:36:03 re: #42628 (kejcsi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak most szólsz? Hogyé adják a bárdiba’? [SMIL:/nevet/patan.gif]

#42628 kejcsi 0  2022. január 10. 13:33:28 re: #42626 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én a "Diamond" márkát ajánlanám.... :D mindenkinek!

-=Diamond=-
2022. január 12. 20:36:03: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42629 

#42627 sh adam 0  2022. január 10. 08:08:48    ‹›  0 | rejt


#42626 Zsooltika +  2022. január 7. 11:25:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári fék vs utángyártott téma. Talán valaki nem unja, vagy érdekli még a téma.

Csupán érdekesség, hogy az vagy nem az amit megveszünk aftermarket márkával. Jazz1014-es első fékbetét

Csatolnék két képet, ami magára a formára biztosan jó összehasonlítani. Összetételt majd szemre tudok talán később. Megpróbálok majd beszerezni egy Jurid dobozosat is.

Saját fotón a gyári vs Jurid honlapjáról a termék fotó.


Gyári

Utángyártott



2022. január 10. 13:33:28: megválaszolva kejcsi 0  által, → #42628 

#42625 Macdor 0  2021. december 2. 14:43:03 re: #42623 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Megvolt a teszt, 1000Km, hóvihar pipa, hóesés pipa, havaseső és eső is. Erős esőben kb 125Km/óránál éreztem hogy ennyit bír, tovább ne nagyon toljam neki. Rengeteg baleset volt amerre jártunk, de egyben hazaértünk.
Remek gumi ez, ár-érték arányban nagyon jó erre a 140 lóra.
Az már mellékes de szomorú tény hogy gumicserénél vettem észre hogy elfosta magát a két hátsó telóm. 110ezernél irrgum-burrgum. meg a honi utak.

#42624 Macdor 0  2021. november 27. 18:01:32 re: #42623 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen, én is kb erre számítok, és az nekem már jó. Majd beszámolok a tapasztalatokról, bár havas időben biztos nem áll ki a Honda, olyankor a twingo gt a soros. Ezért nem is volt eddig téli gumi a Hondán, de most kellett mert külföldre indulunk hosszabb útra és azért a twingo interszeptor nem arra van kitalálva.

#42623 Yakumo +  2021. november 27. 17:30:58 re: #42621 (Macdor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sumitomo-t nyáriban próbáltam, a Falken régebbi modelljeinek a szintjét hozta. Téliben nem próbáltam.^^
2021. december 2. 14:43:03: megválaszolva Macdor 0  által, → #42625 
2021. november 27. 18:01:32: megválaszolva Macdor 0  által, → #42624 

#42622 Yakumo +  2021. november 27. 17:28:19 re: #42620 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A futómű ami nagyon kemény a 8gennél, a peres gumi csak nem segít rajta. [SMIL:/smile2.gif]
A /50-nél legalább a gumiban több a "hús" ami csillapíthat.

#42621 Macdor 0  2021. november 27. 17:17:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi mindenkinek a választ. Igen, méregettem, főleg hogy befér -e amikor elfordul a kerék...hát íppeghogy. Hétfőn kiderül.
Pöppet offródos lesz a kinézet, de télre megteszi.
Amúgy Sumitomo lett - Falken középkategória márka, nincs sok tapasztalat ahogy néztem, na majd most.
2021. november 27. 17:30:58: megválaszolva Yakumo +  által, → #42623 

#42620 KawaBazsy 0  2021. november 27. 17:02:54 re: #42619 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Bravón is ez a méret, de nem érzem pattogósnak. Sőt, az Alfát se, pedig az 215/45R17 volt. A SportVan a 195/46R16-on már inkább.. de az meg jól nézett ki. :-) Sz'al én meg ragaszkodnéka gyári mérethez, abba nem köthetnek bele.
2021. november 27. 17:28:19: megválaszolva Yakumo +  által, → #42622 

#42619 Yakumo +  2021. november 27. 16:43:40 re: #42617 (Macdor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 8gen úgyis eléggé pattogós ezzel a gyári mérettel, legalább nem pattogtok majd annyira. Ha befér (és ennyi különbséggel simán be kell neki) akkor no para ;)
Ráadásul/ legalább a mért sebesség is közelebb lesz a valósághoz, számomra csupa pozitívum, de Te döntesz!
2021. november 27. 17:02:54: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42620 

#42618 tomchy +  2021. november 27. 13:53:52 re: #42617 (Macdor 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
https://tiresize.com/tyre-size-calculator/

Ezek szerint +3.6%-os az eltérés, még határeset.

"A váltóméretű gumik alatt az azonos átmérőjű autógumikat értjük, amelyek között maximum 3% eltérés lehet. "

#42617 Macdor 0  2021. november 27. 13:41:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, sikerült rossz méretű gumit kapnom csomiküldővel(mentségemre legyen nem én vettem át), 8 gen civic type s alá lenne, ez lenne a gyári méret:
225/45 R17
és ezt kaptam:
225/50 R17

Lesz bajom? Vagy kezdjek bele a visszaküldési procedúrába?
Köszi a válaszokat.
2021. november 27. 16:43:40: megválaszolva Yakumo +  által, → #42619 
2021. november 27. 13:53:52: megválaszolva tomchy +  által, → #42618 

#42616 sh adam 0  2021. október 23. 12:52:02    ‹›  +1 | rejt


#94408 Yakumo +  2021. augusztus 29. 20:14:14 re: #10717 (patrik19 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez a 3 közül a Goodyear [SMIL:/smile1.gif]

#94407 Szabb +  2021. augusztus 29. 20:07:33 re: #10717 (patrik19 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Goodyear

#94406 KawaBazsy 0  2021. augusztus 29. 19:14:56 re: #10717 (patrik19 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Good Year term, az prémiumnak számít. Aztán a Hankook.

#10717 patrik19 0  2021. augusztus 29. 18:27:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Az alábbi 3 közül melyik a legjobb választás?
Barum Polaris 5
Good Year Ultragrip 9+ (mi a különbség a sima 9 és a 9+ között?
Hankook W452 Icept Rs2
Árban kb ugyanaz lenne mind.
köszi
2021. augusztus 29. 20:14:14: megválaszolva Yakumo +  által, → #94408 
2021. augusztus 29. 20:07:33: megválaszolva Szabb +  által, → #94407 
2021. augusztus 29. 19:14:56: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #94406 

#42615 KawaBazsy 0  2021. július 17. 18:43:02 re: #42614 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
MX-5-öm volt.. De olyan érdekel, ahol a gyerekeim is élvezhetik. Azt gondoltam, h egy összkerekes rallye gépnél nem kanyarodik jobban semmi..

#42614 sh adam 0  2021. július 17. 17:32:30 re: #42613 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Subaru nem egy hot hatch feeling az biztos. Az egy uszály. Szerintem ha kis mókás kanyarvadászt szeretnél akkor pl. Clio Rs vagy Swift sport. Ha nem akarsz senki hátra berakni akkor esetleg gt86...Mx5.
2021. július 17. 18:43:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42615 

#42613 KawaBazsy 0  2021. július 17. 17:13:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elvitték az Alfát, előtte átugrottunk vele a családdal vásárolni. Volt ott pár körforgalom, toltam neki, azt a vihogást hallani kellett volna, amit a kölkök műveltek.. :-) Elkezdtem filózni, h tán mégse cabriokat kéne néznem hobby autónak, hanem jól kanyarodót.. Elsőre a Subaru STI ugrott be, de jó tippeket szívesen fogadok. :-)
Most volt először olyan, h állt az udvaron olcsó (McPherson, csatolt lengőkar), s igényes (kettős keresztlengőkar, multilink) felfüggesztéssel autó, s egymás után próbálva igen durván jobb a második, nem gondoltam, h ekkora a különbség (illetve azt hittem, h csak az utsó pár %-on jön ki). Most volt erőmérőn az Ufo Type-R, s ott olvastam, h az bizony occsó futóműves.. Akinek van/volt ilyen mit gondol róla? Mondjuk az tény, h amíg nem próbáltam az Alfát, addig tök jónak gondoltam a Bravot meg a Sportvan-t.
2021. július 17. 17:32:30: megválaszolva sh adam 0  által, → #42614 

#42612 Zsooltika +  2021. július 8. 23:41:10 re: #42611 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van 1-2 dolog amiből jó a gyári, de azért nem ész nélkül mindenhez. Egyszerűen nem reális némelyik motyó ára.

#42611 MarciCB3F20A5 +  2021. július 8. 23:12:49 re: #42604 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
pfff. nem vennék gyárit. Teljesen jó a márkás aftermarket.
Csak egy péélda, bár kicsit más. 4gen-re vezérlésszett itthon a gyári azt hiszem, valami 140e lett volna. Ebay-ről a gyári 70e mindennel, utángyártott cuccokból a szett meg 30e alatt (Mitsuboshi szíjak, GMB görgők, Aisin pumpa). Megvettem a gyárit bay-ről, semmi különbség nem volt az előbb sorolt összeállításhoz viszonyítva.
Ja, de. Akárhogy állítottuk a gyári szettet, mindig volt egy pici hangja a szíjnak. Az ideg majd szétb.szott. [SMIL:/szetvert.gif]
Más: lengőkarokból a márkásabbak igen gyorsan széthullottak, az új kapásból mint egy szekér, úgy nyikorgott, ilyenek. Kismala javasolt egy lengyel márkát, na az viszont nagyon jó volt, fórumostárson keresztül meg nagyon olcsó. Kicsit elengedtem ezt a "csak a gyári" vonalat" én is.
2021. július 8. 23:41:10: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42612 


2021. július 8. 23:14: Szerkesztve MarciCB3F20A5 +  által, megtekintés

#42610 Zsooltika +  2021. július 8. 23:05:23 re: #42607 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Aftermarket cuccra nekem se lesz panasz. A gyári alkatrészek árával Laci sem tud csodát tenni.

Elengedtem a gyári vonalt.

#42609 Shad 0  2021. július 8. 11:55:22 re: #42606 (Zsooltika + )  ←  ‹›  0 | rejt
Toyota ár az Auris-ra:
Első fékbetétek és féktárcsák cseréje 79 300 Ft-tól. És ez alkatrész+szerelés együtt.

#42608 macska +  2021. július 8. 11:54:48 re: #42606 (Zsooltika + )  ←  ‹›  +1 | rejt
TRW tárcsa 11000ft/db fékbetét TRW 8500ft/garnitura.

#42607 JohnyFirpo +  2021. július 8. 11:42:27 re: #42606 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem beszèlj TypeV Laci bátyáddal fék ügyben, nem fog elszomorítani, úgy gondolom. Én akárhányszor beszèltem vele, egyszer sem kaptam sírógörcsöt! ;) :)
2021. július 8. 23:05:23: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42610 

#42606 Zsooltika +  2021. július 8. 11:37:06 re: #42605 (Shad 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
07.02. árlista szerint igen. kb 3 hónappal ezelőtt 7000ft/darab volt olcsóbb. Betét is kb ennyit drágult.
2021. július 8. 11:55:22: megválaszolva Shad 0  által, → #42609 
2021. július 8. 11:54:48: megválaszolva macska +  által, → #42608 
2021. július 8. 11:42:27: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #42607 

#42605 Shad 0  2021. július 8. 10:48:37 re: #42604 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
what? két első tárcsa egy 2014-es Jazz-re 70e?
2021. július 8. 11:37:06: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42606 

#42604 Zsooltika +  2021. július 8. 10:44:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Update, most néztem árlistát. 35000 a gyári tárcsa darabja, 40000 a gyári fékbetét. Pár ezer ft difi szokott lenni a márkaszervíz áraihoz képest. [SMIL:/pislog/blink5.gif] [SMIL:/pislog/eyepop.gif]
2021. július 8. 23:12:49: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #42611 
2021. július 8. 10:48:37: megválaszolva Shad 0  által, → #42605 

#42603 Zsooltika +  2021. július 8. 09:35:42 re: #42602 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor majdnem jól emlékeztem [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/nevet/rotfl.gif]

#42602 grego +  2021. július 8. 09:33:04 re: #42601 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én olyan írtam, hogy az EP3 gyári betétje EU-ban a Jurid. USA-ban az EP3 és RSX vonalon meg a Nissin.
Gyári Jurid 15 ezer km-t bírt és porolt mint állat. Szereztem gyári Nissin-t és 30 ezer után volt 50%-os.
2021. július 8. 09:35:42: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42603 

#42601 Zsooltika +  2021. július 8. 09:30:52 re: #42600 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Talán pont te írtál olyasmit pár éve, hogy az EP3 gyári Jurid és az aftermarket Jurid köszönő viszonyban sincs.

A lényeg, szerintem maradok az Ate mellett.

Köszönöm mindenkinek a gondolatmenetet. [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2021. július 8. 09:33:04: megválaszolva grego +  által, → #42602 

#42600 grego +  2021. július 8. 09:25:10 re: #42599 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jó hát ez önmagában semmit nem jelent. EP3 Civic-ben az ABS kocka Bosch és Made in Japan.
2021. július 8. 09:30:52: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42601 

#42599 Zsooltika +  2021. július 8. 09:20:18 re: #42596 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neten találtam képet a gyári csomagolásról. A tárcsa dobozán made in japan volt, a betéten meg látszik a jurid felirat, dobozán made in japan felirat. Szóóóóóval nem tudom.
2021. július 8. 09:25:10: megválaszolva grego +  által, → #42600 

#42598 Shad 0  2021. július 7. 17:40:07 re: #42597 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
a TRW most nagyon megy. ár/minőségben nagyon jó.

#42597 Tonx +  2021. július 7. 17:20:52 re: #42595 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A 120e jó meg nem is. Mondjuk úgy hogy hol használtad, csak városban fasza de hosszú távon meg szar. A 7gen civicen valamikor 200e felett cseréltem első gyári tárcsát, unokatesóm civicjén szintén 210e-nél. De csináltam már első hátsó fékcserét 40e-nél is.
Az ate tárcsa ate betét páros jó, én trw-t használok az is jó. Aztán utána kinek mi tetszik. Pár Hondában pl bosch a gyári betét. Szóval azt is rakhatsz bele az is jó lesz.
2021. július 7. 17:40:07: megválaszolva Shad 0  által, → #42598 

#42596 grego +  2021. július 7. 13:53:21 re: #42590 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elég nagy a sansz hogy gyári is ATE, ha már a 9 gen Civic-en is az.
2021. július 8. 09:20:18: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42599 

#42595 Zsooltika +  2021. július 7. 10:01:50 re: #42591 (Shad 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi!
Fékerőben a gyári sem tud többet azt gondolom - főleg ilyen használat meleltt - mint pl egy ate. Talán a kérdés a tartósság, mennyire kopik el. Nekem ez a 120e km elég meggyőző futásteljesítmény. Mivel nálam lesz még sokáig az autó ezért sem akarom elspórolni. Az accordra ebc-t raktam annó, az se nagyon kopott de a jazzre nem nagyon van és kb gyári árban mozog :D

Lehet maradok az ate mellett.
2021. július 7. 17:20:52: megválaszolva Tonx +  által, → #42597 

#42594 MarciCB3F20A5 +  2021. július 7. 10:00:31 re: #42591 (Shad 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Talán egyedül Brembo tárcsát (MAX LINE) nem javasolnék. Nekem az nagyon gyorsan hullámos lett.
ATE, TRW is volt fent (4. genen) teljesen jók voltak. Betétre nem emlékszem, milyen párosítás volt. Ate betét + Ate tárcsa - sztem nem lősz mellé.

#42592 JohnyFirpo +  2021. július 7. 09:27:53 re: #42590 (Zsooltika + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jazz ügyben nem tudok nyilatkozni, de ATS-re vettem körbe ATE fèket, valami nevetsèges áron ès nem panaszkodok. Annyi a hátránya, hogy porol, de teljesen jól fog. :)
Szerintem nem tud annyival többet a gyári.

#42591 Shad 0  2021. július 7. 09:20:39 re: #42590 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
én véleményem az, hogy ezek nem versenyautók, sportautók, utcai városi normál használatra egy minőségibb utángyártott cucc is teljes mértékben megfelelő. Ferodo, Brembo, TRW stb. a kérdésedre válaszolva az ATE több mint elég egy ilyen autóra.
2021. július 7. 10:01:50: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42595 
2021. július 7. 10:00:31: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #42594 

#42590 Zsooltika +  2021. július 7. 08:50:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dilemmában vagyok! [SMIL:/smile2.gif] segítsetek.

Én a féken, gumin nem spórolunk elvet vallom. 2014-es jazzre érik a teljes fékgarnitúra csere. Nyilván nem a hungaroringre készülök vele, városban használom.

Előre nagyon gondolkozom a gyári szettre, hátra ate.
Csak kb 70-80e között mozog előre a gyári szett, míg egy ate kb 50e ből megáll.

Tud ennyivel többet a gyári? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]

(120e km van most, és az első szerelésű tárcsák vannak még elöl-hátul)
2021. július 7. 13:53:21: megválaszolva grego +  által, → #42596 
2021. július 7. 09:27:53: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #42592 
2021. július 7. 09:20:39: megválaszolva Shad 0  által, → #42591 

#42589 [TypeV] +  2021. június 29. 09:17:30 re: #42588 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bocs 225/40 R18 volt a méret, utána tértem csak át a full gyári 215/45 R18-ra.

2021. június 29. 09:18: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#42588 [TypeV] +  2021. június 29. 09:03:05 re: #42587 (-koca- + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ADVAN NEOVA AD08R ahhoz a gumihoz képest maga volt a csoda 15 fok alatt esőben. :D

Márpedig nyaranta szokott lenni hirtelen nagy zuhé erős lehűléssel. Tudtam nyilván, hogy ilyenkor nem az igazi a PZ4 Sport, óvatosnak kell lennem, de arra nem számítottam, hogy a körforgalomban 15 km/h-val nem tudok elfordulni, mint a jégen, úgy csúsztam. Ráadásnak az elektronika valahogyan összeszedte az autót, mert nekem közöm sem volt hozzá, így keresztbe megálltam a körforgalomban. Ezután nem tudtam alapjáraton sem elindulni a nem túl erős 1.6 LANCER-el, helyben kiforogtak a kerekek, mint a jégen. Alig tudtam kivánszorogni a körforgóból, azt is össze-vissza csúszkálva. Nekem akkor az ott egy igazi sokk volt, két autót majdnem letaroltam. Az akkor kb. 1.000 km-t futott gumikat következő hét elején cseréltem, Pirelliket eladtam közvetítő segítségével (Én nem vállaltam, mert elfogultan csak rosszat mondtam volna róla).

Rá pár nappal találkoztam egy ismerőssel, ő volt az egyik akit majdnem letaroltam. Ő kérdezte, hogy mi a fasz történt, hogy csúszhattam meg így. Csak azért nem hajtott be elém a körforgóban, mert eléggé esett az eső. Így végig tudta nézni, hogy iszonyat csiga tempóból milyet csúszkáltam, azt mondta döbbenet volt látni kívülről is.

Sport gumit én ott azonnal elengedtem, az összeset, soha többet.

Egy valami még közrejátszhatott, a LANCER-en a megfelelő guminyomás elég magas 2.7 bar, erre van belőve gyárilag a keréknyomás ellenőrző. Pluszban még a Pirellik megvásárlása előtt felhívtam a Pirelli Hungary-t érdeklődtem a megfelelő gumiról, mit is vegyek. Szóba jött a guminyomás és azt mondta a szakértő, hogy arra az autóra 215/45R18 méretben a PZ4 Sport úgy lesz a legjobb, ha 3,0 bar nyomásra van fújva. Így is tettem. Ez is közrejátszhatott szerintem.
2021. június 29. 09:17:30: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42589 


2021. június 29. 09:07: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#42587 -koca- +  2021. június 28. 21:29:27 re: #311320 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mégis mi a baj vele?
2021. június 29. 09:03:05: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42588 

#42586 kisherceg 0  2021. június 28. 16:43:23 re: #42566 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
FN2-re azt vettem, nagyon jó kis gumi volt.

 << eleje | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.44, 0.43, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.092 mp, 10 query