askme4parts (nem küldte a terméket, 18.000,- forintot bebuktam s még neki állt feljebb) trudy500 (hazudozik az árakat illetően s fenyegetőzik). tomtop_digital (Nem küldte újra a hozzá visszakerült árut)
Attól még a Import vámkezelési megbízást ki kell töltened, és elküldeni a postának, mellékelve a levelet, ha határösszeg alatt vagy, akkor a vámárunyilatkozaton lesz majd egy szép vámmentes pecsét, illetve egy 2017. évi CLII. TV 162§(5) pecsét.
Arra a levélre válaszként meg is küldték az "Import vámkezelési megbízás" papírokat. De nem értem, eddig sosem volt ilyen. Sokszor rendeltem már a holland postával. Kínai rendelés volt, az igaz, de az áru már itt volt Hollandiában, ott adták fel, onnan indult, Úgy tudom nem is kéne semmivel zaklatni ekkora összegnél (39.13USD) a vásárlót!
Elég lesz a levél, ez alapján mentességet kapsz, és kiviszik majd a csomagot, de úgy számold, hogy a határösszegbe (ami havonta változhat) a szállítási díj is beletartozik, erre figyelj.
Srácok, 37.91$-os Kínából rendelt, de Holland NL postával érkező áruról kaptam felszólító sms-t a postától vámkezelés megkezdésére. –integra_type_r 6439 -hsz-nál a 43$-os vámhatári levél elküldése elég lenne? Illetve mi lesz ez, áfa fizetés?
2018. szeptember 2. 22:02:42: megválaszolva CiReX + által,
→ #6493 2018. szeptember 2. 21:25:24: megválaszolva szabóL + által,
→ #6492
Sziasztok!
B16A2-höz szeretnék rendelni gyári tömítéseket, szelepszárszieringeket ebayről vagy külföldről!
Tud valaki olyan céget aki "minimális" összegért lebonyolítja a szállítást és beszerzést,bármilyen opciót meghallgatnék,hogy spórolni tudjak egy kis összeget,mert itthon kiszámoltam és kb 150E ft-ból jönne ki...
Az ebay vagy Aliexpress egy nagy online piactér, ahol számtalan egyéni eladó tudja feltenni a szarjait...mint a Vatera.
A GB és tsai pedig egy bazi sok terméket forgalmazó webshop.
Sztem a GB és hasonlóan működő tsai megkapják a dodót a PP-től amint tranzakciót indítasz és átkönyvelik, míg az Alin kell a visszaigazolásod, hogy az eladó megkapja az ellenértéket.
Nem tudom mit takar az, hogy "Gearbest jellegű webshop". Nem is tudom már hogy leltem rá, szerintem a facebook dobta ki a hirdetést.
Megrendeltem, paypal-lal fizettem, megjött. Én úgy tudtam, hogy a paypal akkor fizet az eladónak, ha visszaigazolom, hogy megkaptam a terméket. Ezért szerettem volna elküldeni a visszaigazolást.
korrekt módon intézték az ügyet, én is hasonlóan szeretnék eljárni.
Nem ismerem a Tomtop-ot. Javíts ki ha tévedek, de a Tomtop nem egy Gearbest jellegű webshop? Mert akkor ne foglalkozzál az értékeléssel, már rég el is költötték a befizetésed.
A www.tomtop.com-ról rendeltem egy retro konzolt. Megjött, működik rendesen. Szerettem volna leadni az értékelésemet, de mindig egy "Tip" ablak jön ki ezzel az üzenettel: "add comment success". Mi lehet a baj, nem tudjátok véletlenül?
Paypal-lal vettem, gondolom addig nem kapja meg a pénzét az eladó, míg nem igazolom vissza. Nem szeretnék kiszúrni vele, de az értékelést nem tudom leadni.
Járatlanságom miatt elnézést kérek, fizettem paypalon keresztül egy termékért, azonban azt a terméket időközben megszüntette az eladó, tehát nem jutok hozzá, Kérdésem, hogy a számlámról levett és a paypalra átutalt összeghez hogy férek hozzá?
A #6464 számú hozzászólásomban leírt termék megint ugyan úgy sokkal olcsóbban van az ebay-en, ugyan annál az eladónál.
Merjem újra rendelni? Az előző eset után negatívan értékeltem.
Engem mert azért bax szét az ideg, mert sok pár dolláros elektronikával kapcsolatos alkatrészt rendelgetek.
Várok heteket és nem olyat küld, mint amiről szó volt
És mehet a levelezgetés, hogy akkor most elnézte vagy nincs is neki csak szar a leírás...és ha állítása szerint újr aküldi lehet kifutok az időből és már reklamálni sem lehet.
Próbáltam párszor rendezni az eladóval...de most már lehet mindig egyből ügyet kellene nyitni aztán szívjon ő is?
Aminek nyitását átírták egy fos az egész, írja, hogy mi forg történni, erre a következő oldalon kurvára nem refundot ír, hanem returnt meg össze vissza, sokszor elég dilettáns "fejlesztések" történnek...
nem, ez nagyon régi szabály..
ha nagy forgalom van pl te eladsz németországba cuccost, pár darabnál magyar áfa ok, ha rendszeres nagy mennyiségben akkor német áfakörbe kell bejelentkezni. nem kell német cég magyar cég német áfakörben.
logikusan kisebb cégtől rendeltem gyerekülést tavaly, semmi gond se volt, jött német áfával, feltehetőleg nem adnak el tizmilliós tételben magyar vevőknek.
Nem. Számlázhat magyar áfával is, sőt ha rendszeresen elad árut MO-ra akkor már kötelező neki magyar áfával számlázni. (természetesen ez csak magánszemély vevők felé igaz)
Selling to consumers
If you sell goods and send them to consumers in another EU country, you need to register there and charge VAT at the rate applicable in that country - unless the total value of your sales to that country in the year falls below the limit set by the country (EUR 35 000 or EUR 100 000).
Fogalmam nincs, szerintem sem kóser. Viszont tény, hogy német webshopról is szoktam rendelni, és amint beírom a magyarországi szállítási címet, ott is azonnal rárakja a magyar áfát .
Azt meg hogy? Úé. hogy-hogy magyar ÁFA-val terheli?
Elvileg EU-n belüli rendelés esetén a feladó ország VAT mértékével terhelik a vételárat. Nem is értem...
Újabb kérdés: olasz webshop-ból rendelnék. Az alapár elég jó, a nyamvadt magyar áfát viszont ráteszi, így már annyira nem buli. Meg lehet ezt valahogy kerülni?
Úgy tudom 2 hónapig lehet reklamálni, viszont nem lehet a szállítási idő 2 hónap még kínából sem, 1 hónap szokott lenni max, vagy még pár nap rá, de kettő semmiképp. Oda kell figyelni, ha lejár a szállítási idő, még hagyhatsz rá 1-2 napot és írni kell egyből. Külföldi vásárlásnál ha nem jön meg akkor vissza kell kérni a pénzt, ne küldje újra, majd megveszed megint vagy tőle, vagy mástól, nehogy lejárjon a határidő.
Hát ez így elég tré. Eléggé beleéltem már magam pedig, és főleg az tiporja a lelkem, hogy nem kacatot akartam venni, hanem bringás bukósisakot.
Köszi a segítséget.
vagy eppen mas..
az ebayon egy ideje megvaltozott a felulet es nehezebb disputet inditani. pl ha 2 nap mulva fake trackingot ad meg, és beallit 2 honapot 2 honap utan kis idő intervallumban lehet csak reklamálni.
megveszed az árut, ő fake trackinget ad.. 2 dolog lehet..
1. nem veszed észre, letelik a határidő nem tudsz reklamálni övé a pénz..
2. letelik aqz idő reklamálsz.. megírja hogy ujra küldi, te nem reklamálsz, ő nem küldi eletette a pénzt reklamációs idő lejárt.
3. letelik az idő, reklamálsz.. visszakapod a pénzt, sokszor ír is nekedhogy ő most visszautalja. te megörülsz de rendes csávó, pozitiv értékelést adsz
Ebayen buy now-val vásároltam egy terméket. Paypallal fizettem a terméket és a postát is. Pár nap múlva jött az üzenet, hogy a termék feladva, megkaptam a tracking numbert is. A legkésőbbi érkezési dátummal bezárólag semmi infó nem volt a csomagomról, csak annyi, hogy a csomagszám hozzáadva a rendszerhez. Lejárt a "határidő", így indítottam egy requestet - vagy mit -, hogy a csomag nem érkezett meg. Azt az opciót választottam, hogy továbbra a terméket szeretném, mi lehet a probléma. Erre azonnal vissza lett utalva az összes pénz.
Az elméletem a következő: a terméket alulárazták (a második legolcsóbb helyen is bő 40%-kal drágább volt), rögtön a vásárlásom után megdrágult jelentősen. Kaptam valami kamu tracking numbert, és arra játszottak, hogy indítsam a requestet, hogy utalhassák a pénzt, mert rájöttek, hogy ez így nem buli nekik.
A kérdésem az volna, hogy a terméket az eredeti áron már esélytelen kiharcolnom? A minimum, hogy az eladót ezek után lehúzom értékeléssel, de hát ez az szempontomból szarnak a pofon.
Paypal visszafizeti a visszaküldés árát.
el kell indítani a visszaküldési ügyet ebay-en, visszaküldeni postán a csomagot (előtte fotózni a csomagot, hogy a címzett is látszódjon), majd az adott paypal tranzakciónál kiválasztani, hogy visszaigényled a küldés árát, lefotózod a blokkot/ajánlott papírt és a csomag fotójával együtt feltöltöd, pár nap múlva visszakapod az árát
Kérdezd meg, hogy tudja javítani vagy mit fog vele tenni?
Én voltam már úgy, hogy a sérült/hibás nem a leírásnak megfelelő portékát "megsemmisítettem" bizonyításul, hogy nem fogom még is valahogy használni -hasznot húzni belőle- miután visszafizette az árát..
Ellenkező esetben egy kedves értékelést tudsz írni.
Mondjuk ott először fizetett aztán én küldtem a képeket a tényről.
beszéltünk az esetleges postai költségekről, ezt írta: yes i will send u a label when i get your return reqwest by ebay,
ez konkrétan hogy működik?, tudja valaki,
Megtörtént a képek elküldése, az eladó sajnos azt válaszolta, hogy küldjem vissza a terméket és akkor visszaadja a pénzt.
Így azonban aránytalanul drága lenne az üzlet.
2018. május 8. 20:04:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6459
Fényképezd le. Csinálj pár képet a lencséről, a borítékról, meg hogy hogyan volt becsomagolva. Aztán küldj egy üzenetet az eladónak a képekkel (egyelőre nem kell ügyet nyitni rá). Ha normális eladó, akkor felajánlja, hogy újat küld vagy visszaküldi az árát (nem tudom ez a lehetőség még él-e... paypal-nál meg a szállítási költséget lehet visszaigényelni reklamációnál; persze ha azzal fizettél). Én személy szerint a teljes összeget kérném vissza, mivel használhatatlan amit küldött. Ha szállítás során törött el, azt majd ő lerendezi magának a futár céggel.
Ha meg szőrözik, akkor ügyet kell rá nyitni, aztán az ebay meg a paypal boxolja le karöltve az eladóval.
Nagyobb értékű küldeménynél ezért érdemes videozni a kibontást (mondom ezt úgy, hogy én sem szoktam videot csinálni ).
2018. május 8. 18:43:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #6458
Segítséget kérek, USA -ból rendelt, rendesen megvámolt szemüveg lencséje törött volt a kibontáskor.
Mitévő legyek, tanácsot kérek, sajnos kezdő vagyok e téren.
Van köztünk olyan aki angolhonban lakik v van ott ismerőse/rokon bárki?
Van egy termék amit ide nem szállít az eladó és nagyon fontos lenne.
Részleteket pm-ben megbeszéljük. ez a termék lenne
Amerikából rendeltem alkatrészt az ebay-on keresztül.
Az eladó postára is adta ,de valamiért nem szállítja ki a UPS a csomagot.
A vételárat vissza is utalta az ebay.
De a postaköltséget és az előre kifizetett vámot nem , amit már levontak a számlámról.
Ez esetben visszakérhetem az eladótól a postaköltséget és a vámot.