HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 10:56,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: jakuzaaa 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 135 | 134 | 133 | 132 | 131 | 130 | 129 | 128 | 127 | 126 | 125 | 124 | 123 | 122 | 121 | 120 | vége >> 

Téma információk
Fekete lista:

askme4parts (nem küldte a terméket, 18.000,- forintot bebuktam s még neki állt feljebb)
trudy500 (hazudozik az árakat illetően s fenyegetőzik).
tomtop_digital (Nem küldte újra a hozzá visszakerült árut)

Hasznos linkek



Fizetés az ebay-en
Webfordítás
Internetvilag.hu
#6497 szabóL +  2018. szeptember 4. 11:37:13    ‹›  0 | rejt
Köszönöm a válaszokat! [SMIL:/nevet/afro.gif]

#6496 CiReX +  2018. szeptember 4. 10:58:30 re: #6494 (szabóL + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Attól még a Import vámkezelési megbízást ki kell töltened, és elküldeni a postának, mellékelve a levelet, ha határösszeg alatt vagy, akkor a vámárunyilatkozaton lesz majd egy szép vámmentes pecsét, illetve egy 2017. évi CLII. TV 162§(5) pecsét.

#6495 FullDragon +  2018. szeptember 4. 10:44:15 re: #6494 (szabóL + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Eszerint járj el...

#6494 szabóL +  2018. szeptember 4. 10:41:02 re: #6493 (CiReX + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra a levélre válaszként meg is küldték az "Import vámkezelési megbízás" papírokat. [SMIL:/smile9.gif] De nem értem, eddig sosem volt ilyen. Sokszor rendeltem már a holland postával. Kínai rendelés volt, az igaz, de az áru már itt volt Hollandiában, ott adták fel, onnan indult, Úgy tudom nem is kéne semmivel zaklatni ekkora összegnél (39.13USD) a vásárlót!
2018. szeptember 4. 10:58:30: megválaszolva CiReX +  által, → #6496 
2018. szeptember 4. 10:44:15: megválaszolva FullDragon +  által, → #6495 

#6493 CiReX +  2018. szeptember 2. 22:02:42 re: #6491 (szabóL + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elég lesz a levél, ez alapján mentességet kapsz, és kiviszik majd a csomagot, de úgy számold, hogy a határösszegbe (ami havonta változhat) a szállítási díj is beletartozik, erre figyelj.
2018. szeptember 4. 10:41:02: megválaszolva szabóL +  által, → #6494 

#6492 szabóL +  2018. szeptember 2. 21:25:24 re: #6491 (szabóL + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hollandiából indult a csomag!

2018. szeptember 25. 09:11:34: megválaszolva szabóL +  által, → #6500 

#6491 szabóL +  2018. szeptember 2. 20:52:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Srácok, 37.91$-os Kínából rendelt, de Holland NL postával érkező áruról kaptam felszólító sms-t a postától vámkezelés megkezdésére. –integra_type_r 6439 -hsz-nál a 43$-os vámhatári levél elküldése elég lenne? Illetve mi lesz ez, áfa fizetés?
2018. szeptember 2. 22:02:42: megválaszolva CiReX +  által, → #6493 
2018. szeptember 2. 21:25:24: megválaszolva szabóL +  által, → #6492 

#6490 fonta +  2018. augusztus 14. 14:20:00 re: #6489 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Itt nézz körül: tegiwa

#6489 sacaekvti 0  2018. augusztus 14. 12:23:09    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
B16A2-höz szeretnék rendelni gyári tömítéseket, szelepszárszieringeket ebayről vagy külföldről!

Tud valaki olyan céget aki "minimális" összegért lebonyolítja a szállítást és beszerzést,bármilyen opciót meghallgatnék,hogy spórolni tudjak egy kis összeget,mert itthon kiszámoltam és kb 150E ft-ból jönne ki...

Köszi a segítséget!
2018. szeptember 6. 11:28:49: megválaszolva Sprint-R +  által, → #6498 
2018. augusztus 14. 14:20:00: megválaszolva fonta +  által, → #6490 

#6488 Gergice +  2018. július 5. 22:57:57 re: #6487 (wierra + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem látok eladó nevet feltüntetve, úgyhogy valószínűleg ez egy webshop. Remélem megkapták a pénzüket. Ha nem, úgyis reklamálnak majd.

#6487 wierra +  2018. július 5. 16:02:06 re: #6486 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az ebay vagy Aliexpress egy nagy online piactér, ahol számtalan egyéni eladó tudja feltenni a szarjait...mint a Vatera.
A GB és tsai pedig egy bazi sok terméket forgalmazó webshop.

Sztem a GB és hasonlóan működő tsai megkapják a dodót a PP-től amint tranzakciót indítasz és átkönyvelik, míg az Alin kell a visszaigazolásod, hogy az eladó megkapja az ellenértéket.
2018. július 5. 22:57:57: megválaszolva Gergice +  által, → #6488 

#6486 Gergice +  2018. július 5. 15:36:04 re: #6485 (wierra + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom mit takar az, hogy "Gearbest jellegű webshop". Nem is tudom már hogy leltem rá, szerintem a facebook dobta ki a hirdetést.
Megrendeltem, paypal-lal fizettem, megjött. Én úgy tudtam, hogy a paypal akkor fizet az eladónak, ha visszaigazolom, hogy megkaptam a terméket. Ezért szerettem volna elküldeni a visszaigazolást.
korrekt módon intézték az ügyet, én is hasonlóan szeretnék eljárni.
2018. július 5. 16:02:06: megválaszolva wierra +  által, → #6487 

#6485 wierra +  2018. július 5. 13:25:24 re: #6483 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ismerem a Tomtop-ot. Javíts ki ha tévedek, de a Tomtop nem egy Gearbest jellegű webshop? Mert akkor ne foglalkozzál az értékeléssel, már rég el is költötték a befizetésed.
2018. július 5. 15:36:04: megválaszolva Gergice +  által, → #6486 

#6484 bejemves 0  2018. július 5. 13:01:37 re: #6481 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Engem letiltott az eladó, mert negatívan értékeltem, de megrendeltettem mással, ezúttal ideért a szajré.

#6483 Gergice +  2018. július 5. 11:14:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ebay, de hasonló téma.

A www.tomtop.com-ról rendeltem egy retro konzolt. Megjött, működik rendesen. Szerettem volna leadni az értékelésemet, de mindig egy "Tip" ablak jön ki ezzel az üzenettel: "add comment success". Mi lehet a baj, nem tudjátok véletlenül?

Paypal-lal vettem, gondolom addig nem kapja meg a pénzét az eladó, míg nem igazolom vissza. Nem szeretnék kiszúrni vele, de az értékelést nem tudom leadni.
2018. július 5. 13:25:24: megválaszolva wierra +  által, → #6485 

#6482 -Törölt felhasználó- 2018. június 14. 10:15:56    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Járatlanságom miatt elnézést kérek, fizettem paypalon keresztül egy termékért, azonban azt a terméket időközben megszüntette az eladó, tehát nem jutok hozzá, Kérdésem, hogy a számlámról levett és a paypalra átutalt összeghez hogy férek hozzá?

#6481 bejemves 0  2018. június 8. 08:58:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A #6464 számú hozzászólásomban leírt termék megint ugyan úgy sokkal olcsóbban van az ebay-en, ugyan annál az eladónál.
Merjem újra rendelni? Az előző eset után negatívan értékeltem.
2018. július 5. 13:01:37: megválaszolva bejemves 0  által, → #6484 

#6480 fonta +  2018. június 6. 00:15:54    ‹›  0 | rejt
Engem mert azért bax szét az ideg, mert sok pár dolláros elektronikával kapcsolatos alkatrészt rendelgetek.
Várok heteket és nem olyat küld, mint amiről szó volt :(
És mehet a levelezgetés, hogy akkor most elnézte vagy nincs is neki csak szar a leírás...és ha állítása szerint újr aküldi lehet kifutok az időből és már reklamálni sem lehet.

Próbáltam párszor rendezni az eladóval...de most már lehet mindig egyből ügyet kellene nyitni aztán szívjon ő is?
Aminek nyitását átírták egy fos az egész, írja, hogy mi forg történni, erre a következő oldalon kurvára nem refundot ír, hanem returnt meg össze vissza, sokszor elég dilettáns "fejlesztések" történnek...

#6479 hrv2003 +  2018. június 5. 18:49:41 re: #6478 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
nem, ez nagyon régi szabály..
ha nagy forgalom van pl te eladsz németországba cuccost, pár darabnál magyar áfa ok, ha rendszeres nagy mennyiségben akkor német áfakörbe kell bejelentkezni. nem kell német cég magyar cég német áfakörben.

logikusan kisebb cégtől rendeltem gyerekülést tavaly, semmi gond se volt, jött német áfával, feltehetőleg nem adnak el tizmilliós tételben magyar vevőknek.


#6478 grego +  2018. június 5. 17:25:24 re: #6477 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor ez valami új dolog? Gondolom az eddigi ÁFA csalások kivédésére.
2018. június 5. 18:49:41: megválaszolva hrv2003 +  által, → #6479 

#6477 PelyV(T)i +  2018. június 5. 15:02:52 re: #6475 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem. Számlázhat magyar áfával is, sőt ha rendszeresen elad árut MO-ra akkor már kötelező neki magyar áfával számlázni. (természetesen ez csak magánszemély vevők felé igaz)
2018. június 5. 17:25:24: megválaszolva grego +  által, → #6478 

#6476 grego +  2018. június 5. 14:52:15 re: #6475 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tavaly szeptemberben angliából vettem motyót és csak 20% angol ÁFÁ-t kellett fizessek.

#6475 grego +  2018. június 5. 14:42:00 re: #6474 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor tehát akitől te veszel annak kell lennie egy magyar bejegyzett cégének?
2018. június 5. 15:02:52: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #6477 
2018. június 5. 14:52:15: megválaszolva grego +  által, → #6476 

#6474 bejemves 0  2018. június 5. 14:38:53 re: #6473 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet, hogy még sincs bibi :( .

Selling to consumers
If you sell goods and send them to consumers in another EU country, you need to register there and charge VAT at the rate applicable in that country - unless the total value of your sales to that country in the year falls below the limit set by the country (EUR 35 000 or EUR 100 000).


Forrás: https://europa.eu/youreurope/business/vat-customs/cross-borde
r/index_en.htm
2018. június 5. 14:42:00: megválaszolva grego +  által, → #6475 

#6473 grego +  2018. június 5. 10:20:28 re: #6472 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az érdekes. Ott valami bibi van.
2018. június 5. 14:38:53: megválaszolva bejemves 0  által, → #6474 

#6472 bejemves 0  2018. június 5. 10:07:54 re: #6471 (wierra + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fogalmam nincs, szerintem sem kóser. Viszont tény, hogy német webshopról is szoktam rendelni, és amint beírom a magyarországi szállítási címet, ott is azonnal rárakja a magyar áfát :( .
2018. június 5. 10:20:28: megválaszolva grego +  által, → #6473 

#6471 wierra +  2018. június 5. 09:28:38 re: #6470 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt meg hogy? Úé. hogy-hogy magyar ÁFA-val terheli? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
Elvileg EU-n belüli rendelés esetén a feladó ország VAT mértékével terhelik a vételárat. Nem is értem...
2018. június 5. 10:07:54: megválaszolva bejemves 0  által, → #6472 

#6470 bejemves 0  2018. június 5. 08:24:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Újabb kérdés: olasz webshop-ból rendelnék. Az alapár elég jó, a nyamvadt magyar áfát viszont ráteszi, így már annyira nem buli. Meg lehet ezt valahogy kerülni?
2018. június 5. 09:28:38: megválaszolva wierra +  által, → #6471 

#6469 Adam79Vti +  2018. június 1. 21:53:57    ‹›  0 | rejt
Úgy tudom 2 hónapig lehet reklamálni, viszont nem lehet a szállítási idő 2 hónap még kínából sem, 1 hónap szokott lenni max, vagy még pár nap rá, de kettő semmiképp. Oda kell figyelni, ha lejár a szállítási idő, még hagyhatsz rá 1-2 napot és írni kell egyből. Külföldi vásárlásnál ha nem jön meg akkor vissza kell kérni a pénzt, ne küldje újra, majd megveszed megint vagy tőle, vagy mástól, nehogy lejárjon a határidő.

#6468 bejemves 0  2018. június 1. 16:44:49    ‹›  0 | rejt
Hát ez így elég tré. Eléggé beleéltem már magam pedig, és főleg az tiporja a lelkem, hogy nem kacatot akartam venni, hanem bringás bukósisakot.
Köszi a segítséget.

#6467 Dontwalk +  2018. június 1. 09:05:36 re: #6466 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem 30 napig indíthatsz disputet? Nekem úgy rémlik... Nemrég végigvittem egyet...

#6466 hrv2003 +  2018. június 1. 08:23:28 re: #6464 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
vagy eppen mas..
az ebayon egy ideje megvaltozott a felulet es nehezebb disputet inditani. pl ha 2 nap mulva fake trackingot ad meg, és beallit 2 honapot 2 honap utan kis idő intervallumban lehet csak reklamálni.


megveszed az árut, ő fake trackinget ad.. 2 dolog lehet..

1. nem veszed észre, letelik a határidő nem tudsz reklamálni övé a pénz..
2. letelik aqz idő reklamálsz.. megírja hogy ujra küldi, te nem reklamálsz, ő nem küldi eletette a pénzt reklamációs idő lejárt.
3. letelik az idő, reklamálsz.. visszakapod a pénzt, sokszor ír is nekedhogy ő most visszautalja. te megörülsz de rendes csávó, pozitiv értékelést adsz :)

kb ennyi.. ami olcsó azt ugys kapnád meg :)

2018. június 1. 09:05:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #6467 

#6465 wierra +  2018. május 31. 16:48:51 re: #6464 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jól látod a helyzetet.

#6464 bejemves 0  2018. május 31. 15:34:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdvözletem!

Ebayen buy now-val vásároltam egy terméket. Paypallal fizettem a terméket és a postát is. Pár nap múlva jött az üzenet, hogy a termék feladva, megkaptam a tracking numbert is. A legkésőbbi érkezési dátummal bezárólag semmi infó nem volt a csomagomról, csak annyi, hogy a csomagszám hozzáadva a rendszerhez. Lejárt a "határidő", így indítottam egy requestet - vagy mit -, hogy a csomag nem érkezett meg. Azt az opciót választottam, hogy továbbra a terméket szeretném, mi lehet a probléma. Erre azonnal vissza lett utalva az összes pénz.

Az elméletem a következő: a terméket alulárazták (a második legolcsóbb helyen is bő 40%-kal drágább volt), rögtön a vásárlásom után megdrágult jelentősen. Kaptam valami kamu tracking numbert, és arra játszottak, hogy indítsam a requestet, hogy utalhassák a pénzt, mert rájöttek, hogy ez így nem buli nekik.

A kérdésem az volna, hogy a terméket az eredeti áron már esélytelen kiharcolnom? A minimum, hogy az eladót ezek után lehúzom értékeléssel, de hát ez az szempontomból szarnak a pofon.
2018. június 1. 08:23:28: megválaszolva hrv2003 +  által, → #6466 
2018. május 31. 16:48:51: megválaszolva wierra +  által, → #6465 

#6463 ClubberLang 0  2018. május 11. 13:00:38 re: #6460 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!

Köszi a segítséget. Egyenlőre tárgytalan lett.

#6462 tomchy +  2018. május 9. 09:22:05 re: #6459 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +2 | rejt
Paypal visszafizeti a visszaküldés árát.
el kell indítani a visszaküldési ügyet ebay-en, visszaküldeni postán a csomagot (előtte fotózni a csomagot, hogy a címzett is látszódjon), majd az adott paypal tranzakciónál kiválasztani, hogy visszaigényled a küldés árát, lefotózod a blokkot/ajánlott papírt és a csomag fotójával együtt feltöltöd, pár nap múlva visszakapod az árát

a termék árát valószínűleg csak később

#6461 fonta +  2018. május 9. 08:34:26 re: #6459 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Kérdezd meg, hogy tudja javítani vagy mit fog vele tenni?
Én voltam már úgy, hogy a sérült/hibás nem a leírásnak megfelelő portékát "megsemmisítettem" bizonyításul, hogy nem fogom még is valahogy használni -hasznot húzni belőle- miután visszafizette az árát..

Ellenkező esetben egy kedves értékelést tudsz írni.

Mondjuk ott először fizetett aztán én küldtem a képeket a tényről.

#6460 Adam79Vti +  2018. május 9. 08:11:15 re: #6455 (ClubberLang 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia, angliában élek, de innen sem olcsó a posta haza...
2018. május 11. 13:00:38: megválaszolva ClubberLang 0  által, → #6463 

#6459 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 20:04:41 re: #6458 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
beszéltünk az esetleges postai költségekről, ezt írta: yes i will send u a label when i get your return reqwest by ebay,
ez konkrétan hogy működik?, tudja valaki,
2018. május 9. 09:22:05: megválaszolva tomchy +  által, → #6462 
2018. május 9. 08:34:26: megválaszolva fonta +  által, → #6461 

#6458 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 18:43:23 re: #6457 (pakfong 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megtörtént a képek elküldése, az eladó sajnos azt válaszolta, hogy küldjem vissza a terméket és akkor visszaadja a pénzt.
Így azonban aránytalanul drága lenne az üzlet. :(
2018. május 8. 20:04:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6459 

#6457 pakfong 0  2018. május 8. 07:55:20 re: #6456 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Fényképezd le. Csinálj pár képet a lencséről, a borítékról, meg hogy hogyan volt becsomagolva. Aztán küldj egy üzenetet az eladónak a képekkel (egyelőre nem kell ügyet nyitni rá). Ha normális eladó, akkor felajánlja, hogy újat küld vagy visszaküldi az árát (nem tudom ez a lehetőség még él-e... paypal-nál meg a szállítási költséget lehet visszaigényelni reklamációnál; persze ha azzal fizettél). Én személy szerint a teljes összeget kérném vissza, mivel használhatatlan amit küldött. Ha szállítás során törött el, azt majd ő lerendezi magának a futár céggel.
Ha meg szőrözik, akkor ügyet kell rá nyitni, aztán az ebay meg a paypal boxolja le karöltve az eladóval.
Nagyobb értékű küldeménynél ezért érdemes videozni a kibontást (mondom ezt úgy, hogy én sem szoktam videot csinálni :) ).
2018. május 8. 18:43:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6458 

#6456 -Törölt felhasználó- 2018. május 8. 06:34:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Segítséget kérek, USA -ból rendelt, rendesen megvámolt szemüveg lencséje törött volt a kibontáskor.
Mitévő legyek, tanácsot kérek, sajnos kezdő vagyok e téren.

üdv
2018. május 8. 07:55:20: megválaszolva pakfong 0  által, → #6457 

#6455 ClubberLang 0  2018. április 5. 09:50:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!

Van köztünk olyan aki angolhonban lakik v van ott ismerőse/rokon bárki?
Van egy termék amit ide nem szállít az eladó és nagyon fontos lenne.
Részleteket pm-ben megbeszéljük.
ez a termék lenne
2018. május 9. 08:11:15: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #6460 

#6454 rooby +  2018. február 16. 18:49:19 re: #6453 (Higany + )  ←  ‹›  +2 | rejt
2019. március 29-ig még eu tag. Addigra csak ideér az a rendelésed. :)

#6453 Higany +  2018. február 16. 18:10:06 re: #6452 (Cyclone + )  ←  ‹›   →  ↑  -1 | rejt
Mert nem eu
2018. február 16. 18:49:19: megválaszolva rooby +  által, → #6454 

#6452 Cyclone +  2018. február 16. 16:09:10 re: #6451 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem kell, miert kellene?
2018. február 16. 18:10:06: megválaszolva Higany +  által, → #6453 

#6451 Higany +  2018. február 16. 15:58:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Mi a helyzet most az Angliából rendelt drága dolgok kapcsán? Kell már rá áfát/vámot fizetni vagy nem?
2018. február 16. 16:09:10: megválaszolva Cyclone +  által, → #6452 

#6450 neoveri +  2018. február 3. 19:18:52 re: #6449 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi úgy lesz.

#6449 Higany +  2018. február 3. 19:12:32 re: #6448 (neoveri + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyiss egy reklamációt, vissza kell hogy kapd a pénzed, ha nem érkezett meg a csomag.
2018. február 3. 19:18:52: megválaszolva neoveri +  által, → #6450 

#6448 neoveri +  2018. február 3. 18:19:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok

Amerikából rendeltem alkatrészt az ebay-on keresztül.
Az eladó postára is adta ,de valamiért nem szállítja ki a UPS a csomagot.
A vételárat vissza is utalta az ebay.
De a postaköltséget és az előre kifizetett vámot nem , amit már levontak a számlámról.
Ez esetben visszakérhetem az eladótól a postaköltséget és a vámot.

Mivel a csomagot nem kaptam meg.
köszi. [SMIL:/smile8.gif] [SMIL:/smile8.gif]
2018. február 3. 19:12:32: megválaszolva Higany +  által, → #6449 

 << eleje | 135 | 134 | 133 | 132 | 131 | 130 | 129 | 128 | 127 | 126 | 125 | 124 | 123 | 122 | 121 | 120 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.15, 0.25, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.233 mp, 9 query