HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 01:49,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#4353 grego +  2024. február 26. 21:13:57 re: #4352 (Mityu76 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kiskönyvben vagy a kocsiban?
Kiskönyvben nem tudom. De ha benne van akkor úgyis megismered ezek alapján.
A kocsiban meg a motortérben a zárhídon van egy aluminium plakett, azon is rajta kell lennie.
2024. február 26. 21:15:33: megválaszolva Mityu76 +  által, → #4354 

#4352 Mityu76 +  2024. február 26. 21:07:38 re: #4350 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen az a motorszám.
Van egy kiskönyv amit adtak amikor bécsben annó forgalomba helyezték.
Hol keressem a motorszámot majd?
2024. február 26. 21:13:57: megválaszolva grego +  által, → #4353 

#4351 grego +  2024. február 26. 21:02:08 re: #4349 (Mityu76 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk ehhez a kínai gyártású Jazz-hez L13A6-ot hoz a rendszer.

#4350 grego +  2024. február 26. 20:58:45 re: #4349 (Mityu76 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elvileg az eredeti motorszámod ez: L13A61000426
Nézd meg milyen szám van a plaketten a motortérben a és ha más akkor motorcserés.
2024. február 26. 21:07:38: megválaszolva Mityu76 +  által, → #4352 


2024. február 26. 21:07: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#4349 Mityu76 +  2024. február 26. 20:48:22 re: #4348 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
LUCGE375053200408
2024. február 26. 21:02:08: megválaszolva grego +  által, → #4351 
2024. február 26. 20:58:45: megválaszolva grego +  által, → #4350 

#4348 grego +  2024. február 26. 20:27:12 re: #4347 (Mityu76 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az alvázszámod?
Esetleg rá tudok nézni...
2024. február 26. 20:48:22: megválaszolva Mityu76 +  által, → #4349 

#4347 Mityu76 +  2024. február 26. 20:26:31 re: #4346 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Külföldről behozott.... A kasztni jó állapotban van ezért vettem meg. Az alján is csak itt-ott van felületi rozsda.
Csak a motorkóddal nem vagyok kibékülve.
2024. február 26. 20:27:12: megválaszolva grego +  által, → #4348 


2024. február 26. 20:28: Szerkesztve Mityu76 +  által, megtekintés

#4346 grego +  2024. február 26. 19:58:16 re: #4345 (Mityu76 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem csak simán motorcserés volt, és ennyi.
2024. február 26. 20:26:31: megválaszolva Mityu76 +  által, → #4347 

#4345 Mityu76 +  2024. február 26. 19:37:21 re: #4344 (Mityu76 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kereskedésben vásároltam egy 2005-ös Jazz-t. A papírokat ők intézték. Hazaérve néztem, hogy a forgalmiban az a bejegyzés van, hogy "Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított"
Származik ebből bármi bajom?

L13A6 motorkódja, amiről még nem nagyon olvastam.
2024. február 26. 19:58:16: megválaszolva grego +  által, → #4346 

#4344 Mityu76 +  2023. november 2. 15:11:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tud valaki jó állapotú 2001-2008 közötti 2 gent eladót esetleg?
2024. február 26. 19:37:21: megválaszolva Mityu76 +  által, → #4345 

#4343 integra_type_r 0  2023. augusztus 26. 09:17:29    ‹›  +2 | rejt


#4342 FixGab +  2023. július 8. 18:56:43    ‹›  +2 | rejt
Folytatódik az ülésfűtéses szenvedésem :D

Hosszabb kihagyás után ma tudtam ismét foglalkozni vele. Illetve pár hete már az egyik ülést szétszedtem, beépítettem a fűtőlapokat és visszaraktam. A szivacsra ragasztva van a kárpit, tehát kicsit ügyeskedni kell, hogy lehetőleg ne szaggassa szét a szivacsot az ember.
Részben emiatt az ülőlapon csak rövidebb részre szereltem be a fűtőlapot, mert az első harmada és a fele körül végig megy egy olyan bemélyített rész, amit nem tudtam volna reprodukálni, ha onnan is felszedem a kárpitot.
Ma sikerült behúzni a kábeleket mindenhova, de pár csati még hiányzik. A fűtőszálakhoz 16AWG-s kábeleken keresztül vezettem el a +12V-ot, a kapcsolóból érkező kábelektől külön gégecsőben. Kicsit aggódtam, de szerencsére bőven elférnek a kábelek gégecsövekben vezetve a műanyag küszöb burkolat alatt, szóval ettől nem kell félni, ha valaki szeretne belevágni.
A testelést végül a középkonzol alatt, a váltó előtti részen lévő pontra csatlakoztattam, amit egy T30-as csavar rögzít.
Még meg kell csinálnom a másik ülésen is a fűtőszálak beépítését, az ülések alatt a 12V csatijait fel kell szerelni, a biztitáblába pedig már csak be kell majd dugni a csatlakozókat, és elvileg végeztem is.

Ja, meg az egyetlen látványos résszel is végeztem ma, kicseréltem a pohártartót az ülésfűtéses verzióra, és bent vannak a kapcsolók is.


#4341 bisimoto 0  2023. június 16. 17:39:18 re: #4340 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
köszi
igen egy fit-be van

#4340 Yakumo +  2023. június 16. 07:11:11 re: #4339 (bisimoto 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Így:


(ezek az ülések tényleg egy Jazz-be lettek betéve? [SMIL:/okoska.gif] Ha igen, akkor az a lazánál is lazább [SMIL:/smile7.gif] [SMIL:/smile2.gif] )
2023. június 16. 17:39:18: megválaszolva bisimoto 0  által, → #4341 

#4339 bisimoto 0  2023. június 16. 02:42:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
http://keptarhely.eu/view.php?file=20230616v00xiry69.jpeg
2023. június 16. 07:11:11: megválaszolva Yakumo +  által, → #4340 

#4338 Kázmér +  2023. május 13. 20:04:30 re: #4333 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na eddig talán 5 km-t vezettem, de kíváncsivá tettél, gyorsan elvittem piroskát egy bejáratásra. Óra szerint 185-öt ment, de ahhoz azért elég hosszú egyenes kellett. [SMIL:/smile10.gif] Szóval tényleg símán utazható vele a 160.

#4337 Kázmér +  2023. május 13. 18:44:42 re: #4336 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát az én szintem ennyiben kimerül.

#4336 KawaBazsy 0  2023. május 13. 15:19:18 re: #4335 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó, hát én az 5.4l-es motor mögül 6.2-esre vágyom.. mindenki a saját szintjén nyomorog. [SMIL:/szetvert.gif]
2023. május 13. 18:44:42: megválaszolva Kázmér +  által, → #4337 

#4335 Kázmér +  2023. május 13. 14:02:46 re: #4326 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A tudatot sem bírnám elviselni, h olyan kicsi a motor! [SMIL:/smile2.gif]


Különben tök egyszerű a magyarázat, mert itt a topicban azért észrevehető volt, h nálam az Si dolog be van csípődve az agyamba, és az 1,2-höz nincs Si. Nekem meg az kellett , semmi más! [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. május 13. 15:19:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4336 

#4334 KawaBazsy 0  2023. május 13. 12:37:43 re: #4333 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyen sebességtartományokba, vagy efelett csak motorral szoktam tartózkodni, de olyanom sincs, amig a kölköket nem tudom vinni. A pickup kb itt tilt le. :-)

#4333 grego +  2023. május 13. 12:30:45 re: #4325 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én az 1.4 GD1-el szoktam 170-el araszolni... :D
160 utazót simán bírja.
2023. május 13. 20:04:30: megválaszolva Kázmér +  által, → #4338 
2023. május 13. 12:37:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4334 

#4332 grego +  2023. május 13. 12:29:44 re: #4328 (avlavl + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem 3-4 éve lett cserélve a teljese rendszer valami utángyártottra de nem tudom mire. Azóta is semmi baja.

#4331 Yakumo +  2023. május 13. 11:16:50 re: #4328 (avlavl + )  ←  ‹›  0 | rejt
Öcsémnek 2003-as (asszem) GD1 Jazz van, "1.4"-es (1330cm3 asszem)

Kb. 3 éve vette, ha jól emlékszem, akkor lett cserélve a rendszer rajta Bosal-ra, azóta jól szuperál.
(és igen, neki is azért lett cserélve, mert eltört és rally hanggal jött haza egyszer [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] )

De azóta fasza. Annyi, hogy a gyári rendszerhez képest a Bosal adott neki némi hangot, most már meg lehet hallani ha hazaér. De csak induláskor és/vagy üresben való gázadásoknál van valami ÉS csak kívülről, a kocsiból szinte semmi, pláne haladás közben, akkor nulla hang mint a gyárinál. (előzésnél sincs hangja pl.)

#4330 bisimoto 0  2023. május 13. 10:09:20 re: #4326 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
az 1.5 az igazi

#4329 KawaBazsy 0  2023. május 13. 09:24:21 re: #4327 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem kb 100 ló a határ, persze autó mérettől is függ, ami már mindenre elég. Nekem annyi kell, ha vki szarakodik, akkor tudjak előzni, amúgy betartok minden korlátozást. A Fiestába is épp elég volt a 90 ló, a Bravoba meg azért nincs hiányérzetem, mert 6-os a váltó, rövid elejével. Meg kell forgatni, de elég.

#4328 avlavl +  2023. május 13. 08:44:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem 2004-es 1.2i DSi van, ujkora ota
finoman hajtom, nem is sokat (az elejen többet ment, sokat A-ban, ott 3 ev alatt ötvenvalahanyezer km ment bele)

ugy hallottam gyakori jelenseg a közepsö kipuf.dob utan rögtön a kipuf eltörese, javasolta a tipust nagyon ismerö szerelöm hegeszteses megerösiteset, megtetettem kipuf.klinikanal (Fogarasi 189)


gondolom nem lesz örök eletü; ha raszorulok: utangyartottbol melyik mennyire birja, ar/ertekben mi a legjobb, vagy nincs is valasztek ?

valakinek kellett mar kipuf. valamelyik reszenek cseréje ? mikor, milyen lett, mennyit bir azota ?

velemenyek, ismeretek a fentiek ennek kapcsan ?

köszi
2023. május 13. 12:29:44: megválaszolva grego +  által, → #4332 
2023. május 13. 11:16:50: megválaszolva Yakumo +  által, → #4331 

#4327 [TypeV] +  2023. május 13. 08:34:29 re: #4326 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én meg rájöttem, nekem tökéletesen elég a 68 lóerő is. Bőségesen elegendő mindenhol. Na jó, autópályát nem tudom. :)
2023. május 13. 09:24:21: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4329 

#4326 KawaBazsy 0  2023. május 13. 08:23:04 re: #4325 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenki az 1.4-et keresi, de sztem az a 10 ló nem akkora különbség, meg persze a digit klíma..
2023. május 13. 14:02:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #4335 
2023. május 13. 10:09:20: megválaszolva bisimoto 0  által, → #4330 
2023. május 13. 08:34:29: megválaszolva [TypeV] +  által, → #4327 

#4325 Kázmér +  2023. május 12. 21:00:25 re: #4324 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Lehet, de én nem is néztem 1,2-est. Ez 100 lovas, 140-50-el kotort vele az asszony.
2023. május 13. 12:30:45: megválaszolva grego +  által, → #4333 
2023. május 13. 08:23:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4326 

#4324 KawaBazsy 0  2023. május 12. 20:57:13 re: #4323 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hö, vettél egy olyat, mint anyámé? Fasza kis kocsi, már az 1.2-vel is. :-)
2023. május 12. 21:00:25: megválaszolva Kázmér +  által, → #4325 

#4323 Kázmér +  2023. május 12. 20:56:08 re: #318182 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Elképzelhetőnek tartottad, h más lesz???


Előttem az utódom.....






Igaz, nem szeretem a pirosat, de az asszonyé lesz, nem én használom. [SMIL:/smile2.gif]


2023. május 12. 20:57:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4324 

#4322 grego +  2023. április 29. 21:21:10 re: #4321 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én onnan tudom, hogy vettem gyári új dobot rá meg krómvéget és hozzá való gyári csavart az Élesből még 2006-ban :D
Valami 50 ezer volt a dob, 12 ezer a krómvég, és 600 volt a csavar :D

#4321 Kázmér +  2023. április 29. 21:19:06 re: #4319 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azon nekem ssp volt, a gyárira már nem is emlékszem.
2023. április 29. 21:21:10: megválaszolva grego +  által, → #4322 

#4320 Kázmér +  2023. április 29. 21:16:53 re: #4318 (Zsolti70 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi! Akkor az kis probléma.

#4319 grego +  2023. április 29. 21:15:13 re: #4317 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ugyan régi példa de a 6 gen VTI-n is csak egy krómvég volt rácsavarozva.
2023. április 29. 21:19:06: megválaszolva Kázmér +  által, → #4321 

#4318 Zsolti70 0  2023. április 29. 20:59:06 re: #4317 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyárilag csak egy krómvég van rajta, úgy tudom csavaros megoldással!
2023. április 29. 21:16:53: megválaszolva Kázmér +  által, → #4320 

#4317 Kázmér +  2023. április 29. 20:48:02 re: #4316 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom, h az csak egy ráhúzott krómvég, vagy gyárilag egyben jön ki, összehegesztve. Mert én az utóbbit gondolnám, azért fura, h több SI-n nincs ott a vég. Gondoltam hátha valaki látta már élőben. Nem akarom, h SI-ként valami alap jazz nézzek drágán. [SMIL:/smile2.gif]
2023. április 29. 21:15:13: megválaszolva grego +  által, → #4319 
2023. április 29. 20:59:06: megválaszolva Zsolti70 0  által, → #4318 

#4316 grego +  2023. április 29. 19:55:35 re: #4315 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemcsak a krómvég hiányzik róla?
2023. április 29. 20:48:02: megválaszolva Kázmér +  által, → #4317 

#4315 Kázmér +  2023. április 28. 18:14:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki tudja, h mi az oka annak, h a jazz SI-t látni normál és sport kipuffal is? Azt hittem, h csak egyedi eltérés, és valaki lecserélte, de sokat találni ilyen meg olyan kipuffal is. Melyik lehet a gyári variáció?







2023. április 29. 19:55:35: megválaszolva grego +  által, → #4316 

#4314 akiskate +  2023. március 6. 18:28:45    ‹›  0 | rejt
Az első link jónak tűnik
Köszönöm.

#4313 grego +  2023. március 6. 18:22:45 re: #4311 (akiskate + )  ←  ‹›  0 | rejt
vagy ez

https://cardiagn.com/2002-2005-honda-fit-jazz-workshop-servic
e-repair-manual-pdf/

#4312 grego +  2023. március 6. 18:20:49 re: #4311 (akiskate + )  ←  ‹›  0 | rejt
EZ nem jó?

http://www.hondafitjazz.com/manual.html


#4311 akiskate +  2023. március 6. 18:15:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Ilyen vagy hasonló szerelési útmutatót keresek. Ha esetleg meg lenne pdf file-ban vagy valamiben azt nagyon megköszönném.


2023. március 6. 18:22:45: megválaszolva grego +  által, → #4313 
2023. március 6. 18:20:49: megválaszolva grego +  által, → #4312 

#4310 FixGab +  2023. február 3. 22:06:57    ‹›  +3 | rejt
Felrázom kicsit az állóvizet, megosztom veletek a Jazz ülésfűtés sagat (vagy legalábbis az első felét), hátha valakinek érdekes lehet a későbbiekben. A kapcsolók miatt más Honda típusoknál is fel lehet használni belőle infókat.

Szerettünk volna ülésfűtést a városi cirkálóba, de autókeresésnél ez elég drasztikusan leszűkítette volna a potenciális jelöltek listáját, így arra gondoltam, utólag teszek majd bele. Eléggé OCD-s vagyok én is és barátnőm is, szóval ragaszkodtunk a lehető leggyáriasabb kivitelezéshez, nem szerettünk volna univerzális kapcsolót tenni a középkonzolra (bár praktikum szempontjából könnyen lehet, hogy jobb döntés lett volna). Komplett gyári szettet nem találtam sehol, így ez eleve nem is merült fel opcióként.

A begyűjtött infóim szerint, ezeknél a Jazzeknél nem lehet utólag külön kábelköteget venni a bekötéshez, ezt egy viszonylag rövid keresési szakasz meg is erősítette. Komplett utastéri kábelköteggel nem szerettem volna emiatt szívni, de egyébként nem is találtam. Végül fejben az a koncepció állt össze, hogy megveszem a gyári kapcsolókat és a középkonzolba illeszthető panelt, egy univerzális ülésfűtés-szettet, és megpróbálom működésre bírni a rendszert egy egyedi kábelköteggel.

A középkonzolba illeszkedő panelt és a kapcsolókat sikerült egyben megvennem. A gyári katalógus szerint a panel cikkszáma 83404-TF0-G01-ZA de nekem 83403-TF0-G014-M1 cikkszám van az aljára nyomva, mindkettőre vannak találatok. Durván 15-25 ezer forint között láttam őket kapcsolóval, szerencsésebb esetekben az azokba illeszkedő csatlakozóval együtt. Elvileg még rendelhető a Hondánál is, de nem próbáltam. A panel alá megy egy támasz, aminek a gyári cikkszáma 83405-TF0-G01-ZA, ezt japánból tudtam beszerezni, európai bontókban nem volt.

Ha nincsenek meg a kapcsolók, az talán a kisebbik probléma, elég sok helyen lehet kapni. Sok típusban volt, Civicekben Accordokban, CR-Z-ben, bár a gomb maga, ami fentről látszik, eltérő. A kapcsolók jellemzően az M36683, M36580, SAD11227, M36930 cikkszámokra keresve találhatók meg, gyári cikkszámai 35600-TF0-003 és 35650-TF0-003.

Abban az esetben, ha nem adják hozzá a csatikat, utólag be lehet őket, szerezni, én Aliexpressről vettem. Vásárlás előtt érdemes pontosítani, mert az egyik kapcsolóhoz (35650-TF0-003) 7 pines, a másikhoz (35600-TF0-003) 6 pines kiosztású csatlakozó szűkséges, a kettő nem kompatibilis.

A lábakat HI-tól LO állásig számozva, egy kis segítség a bekötéshez:
1. Gyújtás +12V bemenet
2. Világításról érkező +12V bemenet
3. Fűtőszálakhoz +12V kimenet (alacsony)
4. Földelés a háttérvilágításhoz
5. Földelés
6. Fűtőszálakhoz +12V kimenet (magas)
(A 7 pines kapcsolónál az első láb helye üresen van hagyva, ugyanúgy csak 6 tüske jön ki, a sorrend azonos)

Gyári kábelszett nélkül itt kezdődik a bulis rész, az utólagos köteg legyártása. A relézés miatt a kapcsolókon az átmenő áramerősség alacsony, ezért nem kell túlzásba esni a méretválasztásnál. Hogy ne nagyon szívassam meg magam, próbáltam színkódolni a kábeleket (nyilván nem néztem meg előtte, hogy a szettnél melyik szín melyiket vezérli és pont felcseréltem), vastagságból pedig 24 AWG-set választottam, saccra ekkorák voltak azok is, amik jöttek a csatikkal.

Beépítés előtt, biztos, ami biztos alapon, egy kiszuperált akksira kötve ellenőriztem, hogy működőképes-e rendszer, hogy ne érjen később meglepetés. Egyelőre még csak a kábelköteg egy részét tudtam legyártani, hátra van az ülések kiszerelése, a fűtőlapok méretre vágása, beragasztása, és a tápkábel behúzása. A korábban Ólomlábú által is linkelt megoldással kapják majd meg a +12 voltot, az elvezetéshez pedig rendeltem műanyag gégecsövet. Próbálok majd pár képet lőni a szettről, de még egyelőre olyan oldalt sem találtam, ahol tuti stabilan megmaradnának a fotók :(

#4309 KawaBazsy 0  2022. december 25. 19:21:24 re: #4308 (FixGab + )  ←  ‹›  0 | rejt
Fasza kis gép, s sztem mindenre elég az 1.2-es, nekem pályán se volt vele gondom. Sportosságot ne keress benne..

#4308 FixGab +  2022. december 25. 19:19:15    ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Jöttem erősíteni a csapatot [SMIL:/szetvert.gif]
2011-es, 1.2-es, még az összeszokás fázisában vagyunk (tegnapelőtt hoztam el), de már sikerült megkedvelni [SMIL:/mosoly.gif]

2022. december 25. 19:21:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4309 

#4307 honda25 +  2022. december 13. 00:01:52    ‹›  0 | rejt
Eladó gyári teljesen felújított (homokszórás, metál festés, lakkozás) Honda Jazz Enkei sport felnik, ET 53, 4x100, R15, 6J.
56.1 középpel.
Hibátlan futással.
Gumik nélkül 110 e Ft.

Gumikkal 160 e Ft
Gumi Kumho ecsta hs51 185/55 v 2021-es szinte új gumik.


#4306 integra_type_r 0  2022. szeptember 30. 12:28:06    ‹›  0 | rejt

Multi-million-pound Ferrari Enzo in crash on Jersey's Victoria Avenue...



#4305 KawaBazsy 0  2022. szeptember 30. 08:56:40 re: #4304 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Anyám örülne, a Fiestára is azt mondta, h kirázza a belét. :-) Japánban biztos volt ebből vmi sportosabb verzió.. Amúgy a tietek 1.4i? Mer akkor összemérhetjük, h mit mitat ezzel az i-vetc 1.2-vel.. [SMIL:/smile6.gif]

#4304 JohnyFirpo +  2022. szeptember 30. 08:41:21 re: #4303 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Raksz alá valami combosabb rugókat ès gátlókat, tetejèt kivágod plazmával vagy flexszel, teszel oda valami törèsálló üveget, kis szilo ès voilá! [SMIL:/szetvert.gif] :D
2022. szeptember 30. 08:56:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4305 

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 0.34, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.04 mp, 10 query