HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 21:29,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#4338 Kázmér +  2023. május 13. 20:04:30 re: #4333 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na eddig talán 5 km-t vezettem, de kíváncsivá tettél, gyorsan elvittem piroskát egy bejáratásra. Óra szerint 185-öt ment, de ahhoz azért elég hosszú egyenes kellett. [SMIL:/smile10.gif] Szóval tényleg símán utazható vele a 160.

#4337 Kázmér +  2023. május 13. 18:44:42 re: #4336 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát az én szintem ennyiben kimerül.

#4336 KawaBazsy 0  2023. május 13. 15:19:18 re: #4335 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó, hát én az 5.4l-es motor mögül 6.2-esre vágyom.. mindenki a saját szintjén nyomorog. [SMIL:/szetvert.gif]
2023. május 13. 18:44:42: megválaszolva Kázmér +  által, → #4337 

#4335 Kázmér +  2023. május 13. 14:02:46 re: #4326 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A tudatot sem bírnám elviselni, h olyan kicsi a motor! [SMIL:/smile2.gif]


Különben tök egyszerű a magyarázat, mert itt a topicban azért észrevehető volt, h nálam az Si dolog be van csípődve az agyamba, és az 1,2-höz nincs Si. Nekem meg az kellett , semmi más! [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. május 13. 15:19:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4336 

#4334 KawaBazsy 0  2023. május 13. 12:37:43 re: #4333 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyen sebességtartományokba, vagy efelett csak motorral szoktam tartózkodni, de olyanom sincs, amig a kölköket nem tudom vinni. A pickup kb itt tilt le. :-)

#4333 grego +  2023. május 13. 12:30:45 re: #4325 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én az 1.4 GD1-el szoktam 170-el araszolni... :D
160 utazót simán bírja.
2023. május 13. 20:04:30: megválaszolva Kázmér +  által, → #4338 
2023. május 13. 12:37:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4334 

#4332 grego +  2023. május 13. 12:29:44 re: #4328 (avlavl + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem 3-4 éve lett cserélve a teljese rendszer valami utángyártottra de nem tudom mire. Azóta is semmi baja.

#4331 Yakumo +  2023. május 13. 11:16:50 re: #4328 (avlavl + )  ←  ‹›  0 | rejt
Öcsémnek 2003-as (asszem) GD1 Jazz van, "1.4"-es (1330cm3 asszem)

Kb. 3 éve vette, ha jól emlékszem, akkor lett cserélve a rendszer rajta Bosal-ra, azóta jól szuperál.
(és igen, neki is azért lett cserélve, mert eltört és rally hanggal jött haza egyszer [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] )

De azóta fasza. Annyi, hogy a gyári rendszerhez képest a Bosal adott neki némi hangot, most már meg lehet hallani ha hazaér. De csak induláskor és/vagy üresben való gázadásoknál van valami ÉS csak kívülről, a kocsiból szinte semmi, pláne haladás közben, akkor nulla hang mint a gyárinál. (előzésnél sincs hangja pl.)

#4330 bisimoto 0  2023. május 13. 10:09:20 re: #4326 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
az 1.5 az igazi

#4329 KawaBazsy 0  2023. május 13. 09:24:21 re: #4327 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem kb 100 ló a határ, persze autó mérettől is függ, ami már mindenre elég. Nekem annyi kell, ha vki szarakodik, akkor tudjak előzni, amúgy betartok minden korlátozást. A Fiestába is épp elég volt a 90 ló, a Bravoba meg azért nincs hiányérzetem, mert 6-os a váltó, rövid elejével. Meg kell forgatni, de elég.

#4328 avlavl +  2023. május 13. 08:44:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem 2004-es 1.2i DSi van, ujkora ota
finoman hajtom, nem is sokat (az elejen többet ment, sokat A-ban, ott 3 ev alatt ötvenvalahanyezer km ment bele)

ugy hallottam gyakori jelenseg a közepsö kipuf.dob utan rögtön a kipuf eltörese, javasolta a tipust nagyon ismerö szerelöm hegeszteses megerösiteset, megtetettem kipuf.klinikanal (Fogarasi 189)


gondolom nem lesz örök eletü; ha raszorulok: utangyartottbol melyik mennyire birja, ar/ertekben mi a legjobb, vagy nincs is valasztek ?

valakinek kellett mar kipuf. valamelyik reszenek cseréje ? mikor, milyen lett, mennyit bir azota ?

velemenyek, ismeretek a fentiek ennek kapcsan ?

köszi
2023. május 13. 12:29:44: megválaszolva grego +  által, → #4332 
2023. május 13. 11:16:50: megválaszolva Yakumo +  által, → #4331 

#4327 [TypeV] +  2023. május 13. 08:34:29 re: #4326 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én meg rájöttem, nekem tökéletesen elég a 68 lóerő is. Bőségesen elegendő mindenhol. Na jó, autópályát nem tudom. :)
2023. május 13. 09:24:21: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4329 

#4326 KawaBazsy 0  2023. május 13. 08:23:04 re: #4325 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenki az 1.4-et keresi, de sztem az a 10 ló nem akkora különbség, meg persze a digit klíma..
2023. május 13. 14:02:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #4335 
2023. május 13. 10:09:20: megválaszolva bisimoto 0  által, → #4330 
2023. május 13. 08:34:29: megválaszolva [TypeV] +  által, → #4327 

#4325 Kázmér +  2023. május 12. 21:00:25 re: #4324 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Lehet, de én nem is néztem 1,2-est. Ez 100 lovas, 140-50-el kotort vele az asszony.
2023. május 13. 12:30:45: megválaszolva grego +  által, → #4333 
2023. május 13. 08:23:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4326 

#4324 KawaBazsy 0  2023. május 12. 20:57:13 re: #4323 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hö, vettél egy olyat, mint anyámé? Fasza kis kocsi, már az 1.2-vel is. :-)
2023. május 12. 21:00:25: megválaszolva Kázmér +  által, → #4325 

#4323 Kázmér +  2023. május 12. 20:56:08 re: #318182 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Elképzelhetőnek tartottad, h más lesz???


Előttem az utódom.....






Igaz, nem szeretem a pirosat, de az asszonyé lesz, nem én használom. [SMIL:/smile2.gif]


2023. május 12. 20:57:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4324 

#4322 grego +  2023. április 29. 21:21:10 re: #4321 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én onnan tudom, hogy vettem gyári új dobot rá meg krómvéget és hozzá való gyári csavart az Élesből még 2006-ban :D
Valami 50 ezer volt a dob, 12 ezer a krómvég, és 600 volt a csavar :D

#4321 Kázmér +  2023. április 29. 21:19:06 re: #4319 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azon nekem ssp volt, a gyárira már nem is emlékszem.
2023. április 29. 21:21:10: megválaszolva grego +  által, → #4322 

#4320 Kázmér +  2023. április 29. 21:16:53 re: #4318 (Zsolti70 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi! Akkor az kis probléma.

#4319 grego +  2023. április 29. 21:15:13 re: #4317 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ugyan régi példa de a 6 gen VTI-n is csak egy krómvég volt rácsavarozva.
2023. április 29. 21:19:06: megválaszolva Kázmér +  által, → #4321 

#4318 Zsolti70 0  2023. április 29. 20:59:06 re: #4317 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyárilag csak egy krómvég van rajta, úgy tudom csavaros megoldással!
2023. április 29. 21:16:53: megválaszolva Kázmér +  által, → #4320 

#4317 Kázmér +  2023. április 29. 20:48:02 re: #4316 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom, h az csak egy ráhúzott krómvég, vagy gyárilag egyben jön ki, összehegesztve. Mert én az utóbbit gondolnám, azért fura, h több SI-n nincs ott a vég. Gondoltam hátha valaki látta már élőben. Nem akarom, h SI-ként valami alap jazz nézzek drágán. [SMIL:/smile2.gif]
2023. április 29. 21:15:13: megválaszolva grego +  által, → #4319 
2023. április 29. 20:59:06: megválaszolva Zsolti70 0  által, → #4318 

#4316 grego +  2023. április 29. 19:55:35 re: #4315 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemcsak a krómvég hiányzik róla?
2023. április 29. 20:48:02: megválaszolva Kázmér +  által, → #4317 

#4315 Kázmér +  2023. április 28. 18:14:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki tudja, h mi az oka annak, h a jazz SI-t látni normál és sport kipuffal is? Azt hittem, h csak egyedi eltérés, és valaki lecserélte, de sokat találni ilyen meg olyan kipuffal is. Melyik lehet a gyári variáció?







2023. április 29. 19:55:35: megválaszolva grego +  által, → #4316 

#4314 akiskate +  2023. március 6. 18:28:45    ‹›  0 | rejt
Az első link jónak tűnik
Köszönöm.

#4313 grego +  2023. március 6. 18:22:45 re: #4311 (akiskate + )  ←  ‹›  0 | rejt
vagy ez

https://cardiagn.com/2002-2005-honda-fit-jazz-workshop-servic
e-repair-manual-pdf/

#4312 grego +  2023. március 6. 18:20:49 re: #4311 (akiskate + )  ←  ‹›  0 | rejt
EZ nem jó?

http://www.hondafitjazz.com/manual.html


#4311 akiskate +  2023. március 6. 18:15:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Ilyen vagy hasonló szerelési útmutatót keresek. Ha esetleg meg lenne pdf file-ban vagy valamiben azt nagyon megköszönném.


2023. március 6. 18:22:45: megválaszolva grego +  által, → #4313 
2023. március 6. 18:20:49: megválaszolva grego +  által, → #4312 

#4310 FixGab +  2023. február 3. 22:06:57    ‹›  +3 | rejt
Felrázom kicsit az állóvizet, megosztom veletek a Jazz ülésfűtés sagat (vagy legalábbis az első felét), hátha valakinek érdekes lehet a későbbiekben. A kapcsolók miatt más Honda típusoknál is fel lehet használni belőle infókat.

Szerettünk volna ülésfűtést a városi cirkálóba, de autókeresésnél ez elég drasztikusan leszűkítette volna a potenciális jelöltek listáját, így arra gondoltam, utólag teszek majd bele. Eléggé OCD-s vagyok én is és barátnőm is, szóval ragaszkodtunk a lehető leggyáriasabb kivitelezéshez, nem szerettünk volna univerzális kapcsolót tenni a középkonzolra (bár praktikum szempontjából könnyen lehet, hogy jobb döntés lett volna). Komplett gyári szettet nem találtam sehol, így ez eleve nem is merült fel opcióként.

A begyűjtött infóim szerint, ezeknél a Jazzeknél nem lehet utólag külön kábelköteget venni a bekötéshez, ezt egy viszonylag rövid keresési szakasz meg is erősítette. Komplett utastéri kábelköteggel nem szerettem volna emiatt szívni, de egyébként nem is találtam. Végül fejben az a koncepció állt össze, hogy megveszem a gyári kapcsolókat és a középkonzolba illeszthető panelt, egy univerzális ülésfűtés-szettet, és megpróbálom működésre bírni a rendszert egy egyedi kábelköteggel.

A középkonzolba illeszkedő panelt és a kapcsolókat sikerült egyben megvennem. A gyári katalógus szerint a panel cikkszáma 83404-TF0-G01-ZA de nekem 83403-TF0-G014-M1 cikkszám van az aljára nyomva, mindkettőre vannak találatok. Durván 15-25 ezer forint között láttam őket kapcsolóval, szerencsésebb esetekben az azokba illeszkedő csatlakozóval együtt. Elvileg még rendelhető a Hondánál is, de nem próbáltam. A panel alá megy egy támasz, aminek a gyári cikkszáma 83405-TF0-G01-ZA, ezt japánból tudtam beszerezni, európai bontókban nem volt.

Ha nincsenek meg a kapcsolók, az talán a kisebbik probléma, elég sok helyen lehet kapni. Sok típusban volt, Civicekben Accordokban, CR-Z-ben, bár a gomb maga, ami fentről látszik, eltérő. A kapcsolók jellemzően az M36683, M36580, SAD11227, M36930 cikkszámokra keresve találhatók meg, gyári cikkszámai 35600-TF0-003 és 35650-TF0-003.

Abban az esetben, ha nem adják hozzá a csatikat, utólag be lehet őket, szerezni, én Aliexpressről vettem. Vásárlás előtt érdemes pontosítani, mert az egyik kapcsolóhoz (35650-TF0-003) 7 pines, a másikhoz (35600-TF0-003) 6 pines kiosztású csatlakozó szűkséges, a kettő nem kompatibilis.

A lábakat HI-tól LO állásig számozva, egy kis segítség a bekötéshez:
1. Gyújtás +12V bemenet
2. Világításról érkező +12V bemenet
3. Fűtőszálakhoz +12V kimenet (alacsony)
4. Földelés a háttérvilágításhoz
5. Földelés
6. Fűtőszálakhoz +12V kimenet (magas)
(A 7 pines kapcsolónál az első láb helye üresen van hagyva, ugyanúgy csak 6 tüske jön ki, a sorrend azonos)

Gyári kábelszett nélkül itt kezdődik a bulis rész, az utólagos köteg legyártása. A relézés miatt a kapcsolókon az átmenő áramerősség alacsony, ezért nem kell túlzásba esni a méretválasztásnál. Hogy ne nagyon szívassam meg magam, próbáltam színkódolni a kábeleket (nyilván nem néztem meg előtte, hogy a szettnél melyik szín melyiket vezérli és pont felcseréltem), vastagságból pedig 24 AWG-set választottam, saccra ekkorák voltak azok is, amik jöttek a csatikkal.

Beépítés előtt, biztos, ami biztos alapon, egy kiszuperált akksira kötve ellenőriztem, hogy működőképes-e rendszer, hogy ne érjen később meglepetés. Egyelőre még csak a kábelköteg egy részét tudtam legyártani, hátra van az ülések kiszerelése, a fűtőlapok méretre vágása, beragasztása, és a tápkábel behúzása. A korábban Ólomlábú által is linkelt megoldással kapják majd meg a +12 voltot, az elvezetéshez pedig rendeltem műanyag gégecsövet. Próbálok majd pár képet lőni a szettről, de még egyelőre olyan oldalt sem találtam, ahol tuti stabilan megmaradnának a fotók :(

#4309 KawaBazsy 0  2022. december 25. 19:21:24 re: #4308 (FixGab + )  ←  ‹›  0 | rejt
Fasza kis gép, s sztem mindenre elég az 1.2-es, nekem pályán se volt vele gondom. Sportosságot ne keress benne..

#4308 FixGab +  2022. december 25. 19:19:15    ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Jöttem erősíteni a csapatot [SMIL:/szetvert.gif]
2011-es, 1.2-es, még az összeszokás fázisában vagyunk (tegnapelőtt hoztam el), de már sikerült megkedvelni [SMIL:/mosoly.gif]

2022. december 25. 19:21:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4309 

#4307 honda25 +  2022. december 13. 00:01:52    ‹›  0 | rejt
Eladó gyári teljesen felújított (homokszórás, metál festés, lakkozás) Honda Jazz Enkei sport felnik, ET 53, 4x100, R15, 6J.
56.1 középpel.
Hibátlan futással.
Gumik nélkül 110 e Ft.

Gumikkal 160 e Ft
Gumi Kumho ecsta hs51 185/55 v 2021-es szinte új gumik.


#4306 integra_type_r 0  2022. szeptember 30. 12:28:06    ‹›  0 | rejt

Multi-million-pound Ferrari Enzo in crash on Jersey's Victoria Avenue...



#4305 KawaBazsy 0  2022. szeptember 30. 08:56:40 re: #4304 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Anyám örülne, a Fiestára is azt mondta, h kirázza a belét. :-) Japánban biztos volt ebből vmi sportosabb verzió.. Amúgy a tietek 1.4i? Mer akkor összemérhetjük, h mit mitat ezzel az i-vetc 1.2-vel.. [SMIL:/smile6.gif]

#4304 JohnyFirpo +  2022. szeptember 30. 08:41:21 re: #4303 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Raksz alá valami combosabb rugókat ès gátlókat, tetejèt kivágod plazmával vagy flexszel, teszel oda valami törèsálló üveget, kis szilo ès voilá! [SMIL:/szetvert.gif] :D
2022. szeptember 30. 08:56:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4305 

#4303 KawaBazsy 0  2022. szeptember 30. 08:17:07 re: #4301 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam van a kocsi, mert anyám elment nyaralni. Nagy szerencse, mert a feleségem Bravoja befosott, s csinálhatnám az ovijáratokat a pickuppal.. Továbbra is überfasza városi szaladgálásra, nyomatékos a motor, szuper a váltó, van hely, nagyon jól kilátni. Egy a bajom továbbra is, h a futómű nagyon nagypapás.. Nem tom, h ebből létezik e sportosabbra hangolt, de nekem olyan kéne, egy nagy tetőablakkal. :-)
2022. szeptember 30. 08:41:21: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #4304 


2022. szeptember 30. 08:17: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#4302 Kornél EF +  2022. szeptember 12. 21:25:53    ‹›  0 | rejt
Hali! 2004-es GD1 és 2004-es GD1 műszercsoportját lehet p&p cserélni, vagy van trükkje? Immoba vagy bármibe beleszól? A miénkben sima fekete van, de teszik feleségemnek az ezüst számlapos.

#4301 KawaBazsy 0  2022. szeptember 6. 14:37:00 re: #4300 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anyámé lelkesen pörög, egyáltalán nem érezni agyonfojtottnak. S érezni benne a változó vezérlést, nyomatékosabb alul, mint a zasszony sima 1.4 szívó Bravoja. Ez csak felül szedi a lábát.
2022. szeptember 30. 08:17:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4303 

#4300 glPopMatrix +  2022. szeptember 6. 14:33:32 re: #4297 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az i-vtec- ből a 2011 körülit nem vezettem még, csak a GK-t.
Fogyasztása jó a GK-nak is hosszú távokon. A GD az dugózós munkábajárással Bp-n megette a 8-8.5-et is. Sima Bp forgalom kicsit hosszabb távon is inkább 7.5-8. Ez szerintem nem kiemelkedően jó fogyasztás, hanem átlagos. Cserébe legalább ez pont abban a tartományban jó, ahol használod városban.Jókat lehet vele gyorsítani, 70-ig felveszi a tempót a forgalommal gond nélkül. Országúton / pályán GK kicsit jobb, az is 6 sebességes màr. Illetve kényelmesebb is sokkal, a GD- ben az üléspozíció nem a legjobb.
GD után valamilyen hibridben gondolkodom, vagy Jazz vagy másik típus. Ezek az agyonfojtott kis szívó benzinesek nem az én világom.
2022. szeptember 6. 14:37:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4301 

#4299 KawaBazsy 0  2022. szeptember 6. 13:56:33 re: #4298 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Anno a céges, vvti-Corollám is, úgyhogy 110-el mentem pályán, h ne zajongjon.. Ott gyagyásak voltak az áttételek, 1-2 feleslegesen hosszú volt, az 5 meg rövid. A Jazz említett típusa sztem pont jó, a zasszony Bravojába meg 6-os váltót tettek, az a legjobb.

#4298 grego +  2022. szeptember 6. 13:50:32 re: #4297 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes a GD1 4000-et forog 130-nál...
2022. szeptember 6. 13:56:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4299 

#4297 KawaBazsy 0  2022. szeptember 6. 13:47:59 re: #4295 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes.. anyámnak a kettő közti, 2011-es, 1-2-es Jazz van, sztem remekül megy a 90 lóval, s nem is hangos, csak felül, de pályatempónál még nem (3500 ford/perc). S nagyon jól fogyaszt 5-5.5l.
2022. szeptember 6. 14:33:32: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4300 
2022. szeptember 6. 13:50:32: megválaszolva grego +  által, → #4298 

#4296 rooby +  2022. szeptember 6. 09:51:09 re: #4295 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt mi is tapasztaljuk, hogy csalódás a menetteljesítmény a GD után. Lehet, hogy érdemes lenne váltani a hibridre?
(Elég mélyen ül bennem az, hogy megbízhatóbbnak gondolom a GK szívó motorját a hibrid bonyolult hajtásláncánál. Valahol meg érzem, hogy ez butaság.)
Nemtom
[SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]

#4295 glPopMatrix +  2022. szeptember 6. 09:26:33 re: #4294 (avlavl + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A zizegést nem tudom, mi a GD-t használjuk annál nem tapasztaltam ilyet, anyumé a GK.
Sokat pàlyáznak vele, úgyhogy szerintem fele-fele a városi - autópálya használat.
A drágább modell alatt, ha Jazzen belül érted, akkor ez a navis, magasabb felszereltség, de nem hiszem, hogy így válogatnának. Lehet eddig szerencsénk volt, de azért ilyennel nem találkoztunk még egyik Hondánknál sem.
Egyébként nekem nem jön be a GK karakterisztikája sem, én a GD után nem vennék, akkor inkább egy hibrid. Hangos , cserébe nem megy…
2022. szeptember 6. 13:47:59: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4297 
2022. szeptember 6. 09:51:09: megválaszolva rooby +  által, → #4296 

#4294 avlavl +  2022. szeptember 6. 08:42:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem ugy van, hogy sok Jazz-en 5.-ben kicsit zizeges jön avaltokar alol ?
az is kis lazasagra utal(hat), nem ?

nyilvan müanyag es müanyag között is van különbseg (ez arra, hogy "2001-től szinte minden bowdenes Hondában pont így van"), el tudom kepzelni, hogy

- anyagminösegben
- gyartasi merettoleranciaban
- ...

van különbseg (dragabb modellbe belefer egy dragabb gyartas [kisebb merettolerancia betartasa])

es persze hibas sorozat / darab / .. mindig lehet/van (a "müanyagagyarban" az elsö es utolso darabok vs. a sorozat közepen mas hömersekleten készülhetnek, ezert kicsit mas a mechanikai tulajdonsaga is


persze nagyon nem öröm (nekem 2004-es Jazz-em van)
2022. szeptember 6. 09:26:33: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4295 

#4293 grego +  2022. szeptember 5. 22:02:51 re: #4292 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
2001-től szinte minden bowdenes Hondában pont így van...

#4292 integra_type_r 0  2022. szeptember 5. 21:23:39 re: #4289 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem a GD óta ez a gömbfejes rugós megoldás van...
csak max a kábel hossz más...
2022. szeptember 5. 22:02:51: megválaszolva grego +  által, → #4293 

#4291 glPopMatrix +  2022. szeptember 5. 21:18:08 re: #4290 (rooby + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ahogy Grego mondta, nem hiszem, hogy egy gyakori hiba, valószínű egyedi az eset. Egyébként a középkonzolt kell lebontani, nem nehéz, pár csavar aztán meg lehet erősíteni valahogy házilag, hogy eljuss lábon a szervizig.

#4290 rooby +  2022. szeptember 5. 21:08:18 re: #4288 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszönöm, hogy szóltál erről! Asszonyra rá is hoztam vele a frászt [SMIL:/szetvert.gif]
2022. szeptember 5. 21:18:08: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4291 

#4289 grego +  2022. szeptember 5. 20:52:37 re: #4288 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát, még sose hallottam ilyen hibát ezeknél a Jazz-eknél....lehet te pont kifogtad.
2022. szeptember 5. 21:23:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #4292 

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.33, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.051 mp, 10 query