HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 08:43,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#4323 Kázmér +  2023. május 12. 20:56:08 re: #318182 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Elképzelhetőnek tartottad, h más lesz???


Előttem az utódom.....






Igaz, nem szeretem a pirosat, de az asszonyé lesz, nem én használom. [SMIL:/smile2.gif]


2023. május 12. 20:57:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4324 

#4322 grego +  2023. április 29. 21:21:10 re: #4321 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én onnan tudom, hogy vettem gyári új dobot rá meg krómvéget és hozzá való gyári csavart az Élesből még 2006-ban :D
Valami 50 ezer volt a dob, 12 ezer a krómvég, és 600 volt a csavar :D

#4321 Kázmér +  2023. április 29. 21:19:06 re: #4319 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azon nekem ssp volt, a gyárira már nem is emlékszem.
2023. április 29. 21:21:10: megválaszolva grego +  által, → #4322 

#4320 Kázmér +  2023. április 29. 21:16:53 re: #4318 (Zsolti70 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi! Akkor az kis probléma.

#4319 grego +  2023. április 29. 21:15:13 re: #4317 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ugyan régi példa de a 6 gen VTI-n is csak egy krómvég volt rácsavarozva.
2023. április 29. 21:19:06: megválaszolva Kázmér +  által, → #4321 

#4318 Zsolti70 0  2023. április 29. 20:59:06 re: #4317 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gyárilag csak egy krómvég van rajta, úgy tudom csavaros megoldással!
2023. április 29. 21:16:53: megválaszolva Kázmér +  által, → #4320 

#4317 Kázmér +  2023. április 29. 20:48:02 re: #4316 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom, h az csak egy ráhúzott krómvég, vagy gyárilag egyben jön ki, összehegesztve. Mert én az utóbbit gondolnám, azért fura, h több SI-n nincs ott a vég. Gondoltam hátha valaki látta már élőben. Nem akarom, h SI-ként valami alap jazz nézzek drágán. [SMIL:/smile2.gif]
2023. április 29. 21:15:13: megválaszolva grego +  által, → #4319 
2023. április 29. 20:59:06: megválaszolva Zsolti70 0  által, → #4318 

#4316 grego +  2023. április 29. 19:55:35 re: #4315 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemcsak a krómvég hiányzik róla?
2023. április 29. 20:48:02: megválaszolva Kázmér +  által, → #4317 

#4315 Kázmér +  2023. április 28. 18:14:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki tudja, h mi az oka annak, h a jazz SI-t látni normál és sport kipuffal is? Azt hittem, h csak egyedi eltérés, és valaki lecserélte, de sokat találni ilyen meg olyan kipuffal is. Melyik lehet a gyári variáció?







2023. április 29. 19:55:35: megválaszolva grego +  által, → #4316 

#4314 akiskate +  2023. március 6. 18:28:45    ‹›  0 | rejt
Az első link jónak tűnik
Köszönöm.

#4313 grego +  2023. március 6. 18:22:45 re: #4311 (akiskate + )  ←  ‹›  0 | rejt
vagy ez

https://cardiagn.com/2002-2005-honda-fit-jazz-workshop-servic
e-repair-manual-pdf/

#4312 grego +  2023. március 6. 18:20:49 re: #4311 (akiskate + )  ←  ‹›  0 | rejt
EZ nem jó?

http://www.hondafitjazz.com/manual.html


#4311 akiskate +  2023. március 6. 18:15:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Ilyen vagy hasonló szerelési útmutatót keresek. Ha esetleg meg lenne pdf file-ban vagy valamiben azt nagyon megköszönném.


2023. március 6. 18:22:45: megválaszolva grego +  által, → #4313 
2023. március 6. 18:20:49: megválaszolva grego +  által, → #4312 

#4310 FixGab +  2023. február 3. 22:06:57    ‹›  +3 | rejt
Felrázom kicsit az állóvizet, megosztom veletek a Jazz ülésfűtés sagat (vagy legalábbis az első felét), hátha valakinek érdekes lehet a későbbiekben. A kapcsolók miatt más Honda típusoknál is fel lehet használni belőle infókat.

Szerettünk volna ülésfűtést a városi cirkálóba, de autókeresésnél ez elég drasztikusan leszűkítette volna a potenciális jelöltek listáját, így arra gondoltam, utólag teszek majd bele. Eléggé OCD-s vagyok én is és barátnőm is, szóval ragaszkodtunk a lehető leggyáriasabb kivitelezéshez, nem szerettünk volna univerzális kapcsolót tenni a középkonzolra (bár praktikum szempontjából könnyen lehet, hogy jobb döntés lett volna). Komplett gyári szettet nem találtam sehol, így ez eleve nem is merült fel opcióként.

A begyűjtött infóim szerint, ezeknél a Jazzeknél nem lehet utólag külön kábelköteget venni a bekötéshez, ezt egy viszonylag rövid keresési szakasz meg is erősítette. Komplett utastéri kábelköteggel nem szerettem volna emiatt szívni, de egyébként nem is találtam. Végül fejben az a koncepció állt össze, hogy megveszem a gyári kapcsolókat és a középkonzolba illeszthető panelt, egy univerzális ülésfűtés-szettet, és megpróbálom működésre bírni a rendszert egy egyedi kábelköteggel.

A középkonzolba illeszkedő panelt és a kapcsolókat sikerült egyben megvennem. A gyári katalógus szerint a panel cikkszáma 83404-TF0-G01-ZA de nekem 83403-TF0-G014-M1 cikkszám van az aljára nyomva, mindkettőre vannak találatok. Durván 15-25 ezer forint között láttam őket kapcsolóval, szerencsésebb esetekben az azokba illeszkedő csatlakozóval együtt. Elvileg még rendelhető a Hondánál is, de nem próbáltam. A panel alá megy egy támasz, aminek a gyári cikkszáma 83405-TF0-G01-ZA, ezt japánból tudtam beszerezni, európai bontókban nem volt.

Ha nincsenek meg a kapcsolók, az talán a kisebbik probléma, elég sok helyen lehet kapni. Sok típusban volt, Civicekben Accordokban, CR-Z-ben, bár a gomb maga, ami fentről látszik, eltérő. A kapcsolók jellemzően az M36683, M36580, SAD11227, M36930 cikkszámokra keresve találhatók meg, gyári cikkszámai 35600-TF0-003 és 35650-TF0-003.

Abban az esetben, ha nem adják hozzá a csatikat, utólag be lehet őket, szerezni, én Aliexpressről vettem. Vásárlás előtt érdemes pontosítani, mert az egyik kapcsolóhoz (35650-TF0-003) 7 pines, a másikhoz (35600-TF0-003) 6 pines kiosztású csatlakozó szűkséges, a kettő nem kompatibilis.

A lábakat HI-tól LO állásig számozva, egy kis segítség a bekötéshez:
1. Gyújtás +12V bemenet
2. Világításról érkező +12V bemenet
3. Fűtőszálakhoz +12V kimenet (alacsony)
4. Földelés a háttérvilágításhoz
5. Földelés
6. Fűtőszálakhoz +12V kimenet (magas)
(A 7 pines kapcsolónál az első láb helye üresen van hagyva, ugyanúgy csak 6 tüske jön ki, a sorrend azonos)

Gyári kábelszett nélkül itt kezdődik a bulis rész, az utólagos köteg legyártása. A relézés miatt a kapcsolókon az átmenő áramerősség alacsony, ezért nem kell túlzásba esni a méretválasztásnál. Hogy ne nagyon szívassam meg magam, próbáltam színkódolni a kábeleket (nyilván nem néztem meg előtte, hogy a szettnél melyik szín melyiket vezérli és pont felcseréltem), vastagságból pedig 24 AWG-set választottam, saccra ekkorák voltak azok is, amik jöttek a csatikkal.

Beépítés előtt, biztos, ami biztos alapon, egy kiszuperált akksira kötve ellenőriztem, hogy működőképes-e rendszer, hogy ne érjen később meglepetés. Egyelőre még csak a kábelköteg egy részét tudtam legyártani, hátra van az ülések kiszerelése, a fűtőlapok méretre vágása, beragasztása, és a tápkábel behúzása. A korábban Ólomlábú által is linkelt megoldással kapják majd meg a +12 voltot, az elvezetéshez pedig rendeltem műanyag gégecsövet. Próbálok majd pár képet lőni a szettről, de még egyelőre olyan oldalt sem találtam, ahol tuti stabilan megmaradnának a fotók :(

#4309 KawaBazsy 0  2022. december 25. 19:21:24 re: #4308 (FixGab + )  ←  ‹›  0 | rejt
Fasza kis gép, s sztem mindenre elég az 1.2-es, nekem pályán se volt vele gondom. Sportosságot ne keress benne..

#4308 FixGab +  2022. december 25. 19:19:15    ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Jöttem erősíteni a csapatot [SMIL:/szetvert.gif]
2011-es, 1.2-es, még az összeszokás fázisában vagyunk (tegnapelőtt hoztam el), de már sikerült megkedvelni [SMIL:/mosoly.gif]

2022. december 25. 19:21:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4309 

#4307 honda25 +  2022. december 13. 00:01:52    ‹›  0 | rejt
Eladó gyári teljesen felújított (homokszórás, metál festés, lakkozás) Honda Jazz Enkei sport felnik, ET 53, 4x100, R15, 6J.
56.1 középpel.
Hibátlan futással.
Gumik nélkül 110 e Ft.

Gumikkal 160 e Ft
Gumi Kumho ecsta hs51 185/55 v 2021-es szinte új gumik.


#4306 integra_type_r 0  2022. szeptember 30. 12:28:06    ‹›  0 | rejt

Multi-million-pound Ferrari Enzo in crash on Jersey's Victoria Avenue...



#4305 KawaBazsy 0  2022. szeptember 30. 08:56:40 re: #4304 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Anyám örülne, a Fiestára is azt mondta, h kirázza a belét. :-) Japánban biztos volt ebből vmi sportosabb verzió.. Amúgy a tietek 1.4i? Mer akkor összemérhetjük, h mit mitat ezzel az i-vetc 1.2-vel.. [SMIL:/smile6.gif]

#4304 JohnyFirpo +  2022. szeptember 30. 08:41:21 re: #4303 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Raksz alá valami combosabb rugókat ès gátlókat, tetejèt kivágod plazmával vagy flexszel, teszel oda valami törèsálló üveget, kis szilo ès voilá! [SMIL:/szetvert.gif] :D
2022. szeptember 30. 08:56:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4305 

#4303 KawaBazsy 0  2022. szeptember 30. 08:17:07 re: #4301 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam van a kocsi, mert anyám elment nyaralni. Nagy szerencse, mert a feleségem Bravoja befosott, s csinálhatnám az ovijáratokat a pickuppal.. Továbbra is überfasza városi szaladgálásra, nyomatékos a motor, szuper a váltó, van hely, nagyon jól kilátni. Egy a bajom továbbra is, h a futómű nagyon nagypapás.. Nem tom, h ebből létezik e sportosabbra hangolt, de nekem olyan kéne, egy nagy tetőablakkal. :-)
2022. szeptember 30. 08:41:21: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #4304 


2022. szeptember 30. 08:17: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#4302 Kornél EF +  2022. szeptember 12. 21:25:53    ‹›  0 | rejt
Hali! 2004-es GD1 és 2004-es GD1 műszercsoportját lehet p&p cserélni, vagy van trükkje? Immoba vagy bármibe beleszól? A miénkben sima fekete van, de teszik feleségemnek az ezüst számlapos.

#4301 KawaBazsy 0  2022. szeptember 6. 14:37:00 re: #4300 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anyámé lelkesen pörög, egyáltalán nem érezni agyonfojtottnak. S érezni benne a változó vezérlést, nyomatékosabb alul, mint a zasszony sima 1.4 szívó Bravoja. Ez csak felül szedi a lábát.
2022. szeptember 30. 08:17:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4303 

#4300 glPopMatrix +  2022. szeptember 6. 14:33:32 re: #4297 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az i-vtec- ből a 2011 körülit nem vezettem még, csak a GK-t.
Fogyasztása jó a GK-nak is hosszú távokon. A GD az dugózós munkábajárással Bp-n megette a 8-8.5-et is. Sima Bp forgalom kicsit hosszabb távon is inkább 7.5-8. Ez szerintem nem kiemelkedően jó fogyasztás, hanem átlagos. Cserébe legalább ez pont abban a tartományban jó, ahol használod városban.Jókat lehet vele gyorsítani, 70-ig felveszi a tempót a forgalommal gond nélkül. Országúton / pályán GK kicsit jobb, az is 6 sebességes màr. Illetve kényelmesebb is sokkal, a GD- ben az üléspozíció nem a legjobb.
GD után valamilyen hibridben gondolkodom, vagy Jazz vagy másik típus. Ezek az agyonfojtott kis szívó benzinesek nem az én világom.
2022. szeptember 6. 14:37:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4301 

#4299 KawaBazsy 0  2022. szeptember 6. 13:56:33 re: #4298 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Anno a céges, vvti-Corollám is, úgyhogy 110-el mentem pályán, h ne zajongjon.. Ott gyagyásak voltak az áttételek, 1-2 feleslegesen hosszú volt, az 5 meg rövid. A Jazz említett típusa sztem pont jó, a zasszony Bravojába meg 6-os váltót tettek, az a legjobb.

#4298 grego +  2022. szeptember 6. 13:50:32 re: #4297 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes a GD1 4000-et forog 130-nál...
2022. szeptember 6. 13:56:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4299 

#4297 KawaBazsy 0  2022. szeptember 6. 13:47:59 re: #4295 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes.. anyámnak a kettő közti, 2011-es, 1-2-es Jazz van, sztem remekül megy a 90 lóval, s nem is hangos, csak felül, de pályatempónál még nem (3500 ford/perc). S nagyon jól fogyaszt 5-5.5l.
2022. szeptember 6. 14:33:32: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4300 
2022. szeptember 6. 13:50:32: megválaszolva grego +  által, → #4298 

#4296 rooby +  2022. szeptember 6. 09:51:09 re: #4295 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt mi is tapasztaljuk, hogy csalódás a menetteljesítmény a GD után. Lehet, hogy érdemes lenne váltani a hibridre?
(Elég mélyen ül bennem az, hogy megbízhatóbbnak gondolom a GK szívó motorját a hibrid bonyolult hajtásláncánál. Valahol meg érzem, hogy ez butaság.)
Nemtom
[SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]

#4295 glPopMatrix +  2022. szeptember 6. 09:26:33 re: #4294 (avlavl + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A zizegést nem tudom, mi a GD-t használjuk annál nem tapasztaltam ilyet, anyumé a GK.
Sokat pàlyáznak vele, úgyhogy szerintem fele-fele a városi - autópálya használat.
A drágább modell alatt, ha Jazzen belül érted, akkor ez a navis, magasabb felszereltség, de nem hiszem, hogy így válogatnának. Lehet eddig szerencsénk volt, de azért ilyennel nem találkoztunk még egyik Hondánknál sem.
Egyébként nekem nem jön be a GK karakterisztikája sem, én a GD után nem vennék, akkor inkább egy hibrid. Hangos , cserébe nem megy…
2022. szeptember 6. 13:47:59: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4297 
2022. szeptember 6. 09:51:09: megválaszolva rooby +  által, → #4296 

#4294 avlavl +  2022. szeptember 6. 08:42:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem ugy van, hogy sok Jazz-en 5.-ben kicsit zizeges jön avaltokar alol ?
az is kis lazasagra utal(hat), nem ?

nyilvan müanyag es müanyag között is van különbseg (ez arra, hogy "2001-től szinte minden bowdenes Hondában pont így van"), el tudom kepzelni, hogy

- anyagminösegben
- gyartasi merettoleranciaban
- ...

van különbseg (dragabb modellbe belefer egy dragabb gyartas [kisebb merettolerancia betartasa])

es persze hibas sorozat / darab / .. mindig lehet/van (a "müanyagagyarban" az elsö es utolso darabok vs. a sorozat közepen mas hömersekleten készülhetnek, ezert kicsit mas a mechanikai tulajdonsaga is


persze nagyon nem öröm (nekem 2004-es Jazz-em van)
2022. szeptember 6. 09:26:33: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4295 

#4293 grego +  2022. szeptember 5. 22:02:51 re: #4292 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
2001-től szinte minden bowdenes Hondában pont így van...

#4292 integra_type_r 0  2022. szeptember 5. 21:23:39 re: #4289 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem a GD óta ez a gömbfejes rugós megoldás van...
csak max a kábel hossz más...
2022. szeptember 5. 22:02:51: megválaszolva grego +  által, → #4293 

#4291 glPopMatrix +  2022. szeptember 5. 21:18:08 re: #4290 (rooby + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ahogy Grego mondta, nem hiszem, hogy egy gyakori hiba, valószínű egyedi az eset. Egyébként a középkonzolt kell lebontani, nem nehéz, pár csavar aztán meg lehet erősíteni valahogy házilag, hogy eljuss lábon a szervizig.

#4290 rooby +  2022. szeptember 5. 21:08:18 re: #4288 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszönöm, hogy szóltál erről! Asszonyra rá is hoztam vele a frászt [SMIL:/szetvert.gif]
2022. szeptember 5. 21:18:08: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4291 

#4289 grego +  2022. szeptember 5. 20:52:37 re: #4288 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát, még sose hallottam ilyen hibát ezeknél a Jazz-eknél....lehet te pont kifogtad.
2022. szeptember 5. 21:23:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #4292 

#4288 glPopMatrix +  2022. szeptember 5. 20:14:48 re: #4286 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen.. Egyszer csak elkezdett lötyögni a váltókar egy megforduláskor. Vissza lehet pattintani a helyére a kar végét, de teljesen laza. Gyári alkatrész egyben van a rúddal, ~200 ezer Forint.
Szerencsére otthon történt az udvarban. Szerintem szégyen.
2022. szeptember 5. 21:08:18: megválaszolva rooby +  által, → #4290 
2022. szeptember 5. 20:52:37: megválaszolva grego +  által, → #4289 


2022. szeptember 5. 20:17: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#4287 rooby +  2022. szeptember 5. 18:21:10 re: #4286 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi.
Durva... [SMIL:/smile9.gif]

#4286 grego +  2022. szeptember 5. 17:14:49 re: #4285 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Váltóbovden végének nézem...
2022. szeptember 5. 20:14:48: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4288 
2022. szeptember 5. 18:21:10: megválaszolva rooby +  által, → #4287 

#4285 rooby +  2022. szeptember 5. 16:57:23 re: #4284 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálunk még csak 23k van benne, de akkor lassan figyelnem kellene? Ööö, amúgy mit is? Ez mi ez?
[SMIL:/smile3.gif]
2022. szeptember 5. 17:14:49: megválaszolva grego +  által, → #4286 

#4284 glPopMatrix +  2022. szeptember 5. 15:43:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
GK3 Jazz. ~60k km. [SMIL:/merges.gif] [SMIL:/smile9.gif]


2022. szeptember 5. 16:57:23: megválaszolva rooby +  által, → #4285 

#4283 ólomlábú +  2022. június 19. 18:20:07    ‹›  +2 | rejt
Vác-Verőce-Szob-Esztergom-Hegyeshalom útvonalon 3,3-3,4 l/100 volt a jazz fogyasztása.Ennél lejjebb már csak az megy aki túl fújt kerekekkel,40-el megy végig az úton,úgy,hogy mindent kidobál a kocsiból és még ki is szarja magát súlycsökkentés miatt az út elején!
Az előző napokban a környéket bejárva keszeg,Kálló,Bgyarmat.Dunakeszi,Nógrád,szóval mindenfelé az üzemanyag szint jelző szerint kb fél tankból több mint 550km-t mentem így el.
Aki ennél kevesebbet vár el fogyasztásban az járjon biciklivel!

#4282 ólomlábú +  2022. június 12. 21:25:03    ‹›  0 | rejt
Elmentek ti a picsába! :D :D A dido koncert videó is csak 2,7E a 2 év alatt :( .Jól szét is offoltuk a topikot,de az adminoknak is kell majd meló ;)

#4281 Tonx +  2022. június 12. 20:49:16 re: #4280 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én csak levideóztam hogy milyen télen a határ két oldala, az egyik a letolt nedves a másik a havas télies.

#4280 KawaBazsy 0  2022. június 12. 20:38:29 re: #4279 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Húztam egy kövéret a ZX-9R-nek anno, s érdekelte a népet. :-)
2022. június 12. 20:49:16: megválaszolva Tonx +  által, → #4281 

#4279 Tonx +  2022. június 12. 20:29:25 re: #4278 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem csak 1db 34e-s van meg pár 100-as.
2022. június 12. 20:38:29: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4280 

#4278 KawaBazsy 0  2022. június 12. 19:34:49 re: #4277 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem azt írja, h 13 feliratkozóm van. S van egy 370 ezres látogatottságú videom is.. :-)
2022. június 12. 20:29:25: megválaszolva Tonx +  által, → #4279 

#4277 ólomlábú +  2022. június 12. 19:18:14 re: #4276 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt sajnos nem tudom.Már jó pár éve vettem.3 hónapja rendeltem hozzá fejpántot,mert evezés közben le akarom kamerázni a tavat és feltölteni a youtube chanelemre :D :D Ami úgy indult,hogy a youtub linket egyszerűbb e mailben elküldeni,mint az egész videót.A legdúrvább,hogy van már vagy 30 feliratkozóm,Dél Amerikából és valahonnan Kínából is.Úgy,hogy néma filmeket gyártok :D :D
2022. június 12. 19:34:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4278 

#4276 KawaBazsy 0  2022. június 12. 19:09:05 re: #4274 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a Lamax-ot nyomják mindenhol.. olyan helyen kell megvennem, ahol szlát is kapok a cégemre. Amit írtál, azt forgalmazzák itthon?
2022. június 12. 19:18:14: megválaszolva ólomlábú +  által, → #4277 

#4275 Tonx +  2022. június 12. 19:07:57 re: #4272 (ólomlábú + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ausztriában ne nagyon reklámozd, mert tiltott.

#4274 ólomlábú +  2022. június 12. 18:05:04 re: #4273 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg youtuber is lehetsz vele! :D :D Volt nekünk is anno go pro,nem tudom hanyas.Szar volt,nem csinált rendes videót,színes kockákat vett fel.Asszony vitte vissza.A második meg csak félig vette fel a sztorit,így nálunk a go pro mint szuper termék,elásta magát.
Thieye lett utána,na azzal semmi gond nincs,anno sok sok keresgélés után kiderült,hogy ugyanaz a lapka van benne mint a panasonic kézi kameránkban.
Vegyél akciókamerát bringázáshoz,motorozáshoz (amég az aksi bírja a sisakon),a kocsiba meg dashcam-et ;) .
Nem véletlenül találták ki ezeket úgy,ahogy! ;)
2022. június 12. 19:09:05: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4276 

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.36, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.04 mp, 10 query