Ez érdekes kérdés. Mivel ez egy városi kisautó (még ha jó nagy is a többihez képest), kicsit buszos formája van, és elég magas. Akárhogy is nézem, nem túl sportos a kasztni... Úgyis csak egyenesben lehetne vele sportosan közlekedni (vígasztaljuk ezzel magunkat )
A belső hangerő - kipróbálva elég sok kategóriatársat-, a legjobbak között van, főleg 100 km/h, azaz kicsit magasabb fordulat (1.4-es motornál 3000RPM-nél van százon) alatt.
Én nem hiszem, hogy akcióznák, állítólag így is elég kicsi az árrés a gépen. Én azt javasolnám, menjetek el, próbáljátok ki, úgyis belezúgtok - mint ahogy azt láthatod, a tulajok később sem bánták meg a választásukat, sőt...
Hogy milyen hangos? Attól függ, hanyasban Szerintem nem hangos... 5-ösben 3000/min a 110Km/óra. Szép hangja van egyébként, és 3000-3500 felett kezd el igazán jól húzni, és akkor a legszebb a hangja is
Szerintem visznek annyit belőle, hogy ne kelljen akciózni. Eddig én nem volt a Hondánál "ajándék klíma" akció a Jazzre. Bár a Honda amúgy se híres az akciózásokról. HA jóra van szükséged, megveszed.
NEM FOGSZ CSALÓDNI!
Üdv,
Royking
Most vettem csak észre, hogy milyen akciózás van új Jazznél. Az 1,2-es mennyire hangos kb 100-ig?
Nyár végén cseréljük a Fiatunkat. Sztetek lesz nyáron olyan akció, hogy ajándék klíma.
2006. február 5. 00:18:21: megválaszolva konyak_ad + által,
→ #101 2006. február 4. 23:04:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #98 2006. február 4. 21:53:54: megválaszolva royking 0 által,
→ #97
#16-os hozzászólás? Az tényleg a legszebb amit eddig láttam... Ráadásul épp ilyen az autóm, tehát épp így nézne ki vele... Bár hagy bennem némi fura ellenérzést, hogy egy 83LE-s autóra ilyen sportos szoknyákat rakni... Kicsit "köhög a bolha"-effekt
A Jazznek elég. Nem sok, de elég a jó nyomatékleadás miatt. A Citynek kissé vérszegény lesz szvsz. No nem a végseb miatt (171), az kb. Jazz nívó, de a 0-100-as ideje nem lesz egy bajnok. De nem is erre csinálták.
2006. február 5. 04:46:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #104
Mivel még nincs City-s topic ,ide irom, hogy a jövöhéten jön a City(legalábbis Szegedre). 11-12.-én nyíltnap lesz náluk.
Már kiváncsi vagyok nagyon ! Nem tudom elég neki a 83LE? A Jazz - nek elég?
2006. február 4. 23:06:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #99 2006. február 4. 19:35:06: megválaszolva konyak_ad + által,
→ #95 2006. február 4. 18:04:34: megválaszolva Hondadoc 0 által,
→ #93
Ma életemben előszőr vezettem Jazz-t. Egészen pontosan Őt Sokat nem tudtam menni mert nem volt rá lehetőség. Mint írtam nagyobb motorhoz vagyok szokva, és érződött is az a +30ló hiány de nem annyira vészesen mint amire számítottam. Mondjuk csalós mert egészen alulról húz (az én Coltom 2ezerig nem szeret semmit csinálni 2ezertől öregurasan el van és olyan 3700 körül mint akit valagbarugtak. Na jó nem úgy mint egy vti, de akkor is kifejezetten pörgős) A kormánya tetszett könnyű tekerni de éreztem alatta az utat. Váltó süti, de mit is várhat az ember egy Hondától....
Belső térről meg nem áradozok me mi a faxnak. Már közhelyes.
..."elkapott" a gép. De ezzel a mocival akkor is kéne valamit csinálni.
A sportokhoz "mellékelt" körbespoilerezés meg a hátsó tetőspoiler mennyibe fájhat? Szalonokon kívül hol lehet beszerezni? (vagy avalmi hasonlót?)
2006. február 3. 23:02:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #87 2006. február 3. 13:41:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #84
Ok, OK... Nekem a kereskedés mondta ezt. Lehet, hogy nagyon jól akartak járni a Gyári fejegységemmel? (az 1.2S tulajt lehúzták a fejegységgel, nekik lett egy dupla dines konzoluk, amit a kocsimba beraktak egy kis kedvezményért). Biztos nem én jártam jól
Üdv,
Royking
2006. február 3. 10:49:03: megválaszolva ZEMA + által,
→ #82
Tudom Viszonylag elterjedt olyan esetekben mikor nem megbontható a gyári cumó. De megalkuvásokra kényszerít és ha van jobb megoldás inkább kidobnám a gyárit.
Azért azt a 45-50 ezer Hufot a Din átlalakitora nem hiszem.... a német forumokon 35 Eurot irnak rá....az ATS-embe is gyári cucc 14.600.- volt..pedig ott a fél közép konzolt cserélni kellett és még a CD-fejegység összekötö kábele is benne volt az árban.....
Létezik, még egy olyan megoldás, amit a Jazz-emben készítettek, az én kérésemre. A kesztyűtartó alatti kis polcra vagy polcba építettek be fejegységet. Távirányítóval lehet vezérelni. A gyári cucc is megmaradt.
2006. február 3. 00:37:27: megválaszolva Szacsi 0 által,
→ #80
1,5nek nem adnék semmit mert szerintem elég lenne nekem. Na jó egy kipuff csere meg kat. zsupssz (Most egy 94es 1,6 Coltom van élénk 113pacival - 10alatt fut 100ra - nálam ez a menetdinamika a mérce, ennél gyengébbet nem akarok) 6gen civicVTI lenne az álom (vagy 7gen TypeR) de előbbiek nagyon lerugottak vagy sokat futottak utóbbiak nekem megfizethetetlenek. Ezért gondolkodom alternatívákon....
Véleményem szerint CSAK nitroval. Egyéb módokon kb. egy másik JAZZ árát költöd rá a kocsira. eljuthatsz kb 110-120 LE-ig. A Jazz SOHC motor, ráadásul az i-DSI (hengerenként dupla gyertya) technológia arra lett kitalálva, hogy a benzin utolsó molekuláját a lehető leghasznosabban, de a környezetvédelmi normák legmesszemenőbb teljesítésével hasznosítsa. Ebbe a rendszerbe nagyon nehéz beavatkozni. Ráadásula a motortér is különleges: a kis orr (hogy nagyobb legyen az utastér) miatt kis motortér, kisebb helyre tervezett, különleges állású motort terveztek bele--> nagyon kell trükközni pl. a motorcseréhez pl. k20-ra RAcionális tuning lehet egy jobb sportlégszűrő (pl. KN)
A JApán 1.5l -es motor már sokkal jobb alap (adsz neki egy turbófeltöltőt... hmmm).
Vélemény ?
Üdv,
Roy
2006. február 2. 21:34:20: megválaszolva Tonx + által,
→ #76 2006. február 2. 20:03:59: megválaszolva Szacsi 0 által,
→ #74
Ez nálam fontos szempont mert én az a fajta hülye vagyok akinek van igénye "szép" zenére az autóba.
Most már csak azt kéne kiatálni, hogy lehetne beletömködni az 1,4esbe +20-30lovacskát. Vagy ne legyek telhetetlen?
Igen,létezik. Kell kozzá egy "gyári fejegység nélküli" középkonzol, amiben dupla DIN-es hely van. Ezt "fascia plate"-nek nevezik, ha jól tudom óanglis nyelven Szóval ha láttál 1.2S-t (alap Jazz),akkor ez olyan, abban nincs rádió. Ha ez megvan,akkor akármelyik DIN helyre be tudsz tenni egy fejegységet. Legegyszerűbb dolog egy 1.2 S tulajjal (nincs sok szvsz Mo-n) egyezkedni, aki akar egy gyári CD-t a kocsijába, mert így talán olcsóbban jössz ki. Amúgy olyan 40-50E körül van az ára, ráadásul a fejegységed feleslegessé válik. Én így tettem szert a panelre, bár a szalon zsírozta le egy kis kedvezményért. Nekem nem kellett a gyári cucc.
Részletek? royking.uw.hu --> TAgok autói--> Royking
Üdv,
Royking
2006. február 3. 00:19:06: megválaszolva ZEMA + által,
→ #79 2006. február 2. 19:35:23: megválaszolva Szacsi 0 által,
→ #72
Létezik valami "gyári" megoldás arra ha az elvetemült jazztulaj esetleg nem a gyári hanem annál valami jobb színvonalú fejegységet szeretne a gépébe? (valami átalakító-idom-keret-*műanyag, tudomisén)
2006. február 3. 00:01:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #77 2006. február 2. 19:28:37: megválaszolva royking 0 által,
→ #70
de a normál ára annyi...de a Kabaiban mindent meghoznak netto alatt kicsivel..de ha van 1 hónap várakozási idöd akkor kinntröl tudok Euro árban minden gyári honda cuccost igy ködös is 30-40%-kal olcsobb....
Baró kis gép a jazz, városi futkosós autónak a legkirályabb.
A galantodat eladtad v. megmaradt második gépnek?
Azért azt nem tom figyelted-é az adatlapomon, hogy a mitsu márkát erősítem! (bár jelenleg tápénzen va )