HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 14:42,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22538 Mikey 0  2016. december 11. 21:06:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok
Hol lehet turbót jó áron beszerezni?
2016. december 24. 20:36:37: megválaszolva gpetee +  által, → #22542 
2016. december 11. 22:42:20: megválaszolva juhilaci +  által, → #22541 
2016. december 11. 21:12:49: megválaszolva tricikli +  által, → #22539 

#22537 PelyV(T)i +  2016. november 16. 13:07:31 re: #22536 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +3 | rejt
Igen.

#22536 -Törölt felhasználó- 2016. november 16. 12:33:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok D14 turbósítás megoldható szerintetek?
tudom nem egy vadállat blokk de nem is versenyre szánom csupán utcai felhasználásra
minimális nyomással
nem igazán akarok motorteret cserélni. cél az, hogy a motort ne kelljen szétbombázni
jelenleg van rajta egy d16z6 szívósor

válaszokat előre is köszönöm!
2016. november 16. 13:07:31: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22537 

#22535 -Törölt felhasználó- 2016. november 15. 23:27:17 re: #22530 (kolozsii + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha nagy a cooler, annak szerintem annyi a hozadéka, hogy nagyobb felületen érintkezik a menetszéllel, azaz nagyobb a hőátadó felület, hatékonyabban hűt, ámde viszont a kiürült rendszerbe valamivel több idő nyomást felállítania a turbónak egy valamivel kisebb hűtőhöz képest. Max akkor lehetne ilyesfajta probléma, ha túl kicsi/szűk lenne. Hűtőn nincs semmi külsérelmi nyom? Hogy esetleg a belső szerkezet megsérült volna, és amiatt csökkent az átersztőképessége.

#22534 civic4d 0  2016. november 15. 16:48:27 re: #22533 (kolozsii + )  ←  ‹›  0 | rejt
lementem megmértem az enyémet 700x200x48 2700-nál 1 bár betöltve 1.5-ös td04
térfogatra az enyém nagyobb modjuk ez csak sacc mivel a csatornaméreteket nem tudjuk egy biztos hogy számottevő különbség nincs.

#22533 kolozsii +  2016. november 15. 16:30:39 re: #22532 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pontosan
550/140/65lesz helyette
2016. november 15. 16:48:27: megválaszolva civic4d 0  által, → #22534 

#22532 civic4d 0  2016. november 15. 16:26:52 re: #22530 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
550x180x65 a méret?
2016. november 15. 16:30:39: megválaszolva kolozsii +  által, → #22533 

#22531 civic4d 0  2016. november 15. 16:23:22 re: #22530 (kolozsii + )  ←  ‹›  0 | rejt
ok.nem gondolnám hogy hülye lennél.

#22530 kolozsii +  2016. november 15. 16:12:59 re: #22529 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemvagyok hulye :) naná hogy menet kozbe probaltam , de valoszinuleg nagy lesz a coolerom :/
2016. november 15. 23:27:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22535 
2016. november 15. 16:26:52: megválaszolva civic4d 0  által, → #22532 
2016. november 15. 16:23:22: megválaszolva civic4d 0  által, → #22531 

#22529 civic4d 0  2016. november 15. 16:07:27 re: #22528 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha már a rongynál tartunk (én is hallottam olyat hogy bontóból vett coolert bedugóztak rongyal és úgy is maratt aztán volt szopóka) de a tied ÚJ!......én egyszerűbbet kérdezek :az autót hogy próbálgatod? üresben lépsz oda neki vagy mész vele vagyis terheled?
2016. november 15. 16:12:59: megválaszolva kolozsii +  által, → #22530 

#22528 kolozsii +  2016. november 15. 09:48:24 re: #22527 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ilyen coolerem van , zsír új , nincs ledugozva :)


2016. november 15. 16:07:27: megválaszolva civic4d 0  által, → #22529 

#22527 bütyök +  2016. november 15. 07:26:27 re: #22525 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
IC ha van,nincs eldugulva?
2016. november 15. 09:48:24: megválaszolva kolozsii +  által, → #22528 

#22526 tricikli +  2016. november 14. 22:57:48 re: #22525 (kolozsii + )  ←  ‹›  0 | rejt
BOV? Rongy az IC csövében? (Ha jól tudom ilyen is előfordult már itt :D ) Fkép a motortérről? Talán észrevesznek az okosok valamit ;)

2016. november 14. 22:59: Szerkesztve tricikli +  által, megtekintés

#22525 kolozsii +  2016. november 14. 18:56:43 re: #22523 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt mivel tudnad megmagyarazni , hogy ha a wg nek vezerlest a szivosorbol adok akkor van nyomasom , ha a turbo szajatol akkor meg kinyit a wg szelep meg azelott hogy fent nyomas lenne
Magyarul akkor ha a turbo szajahoz van bekotve ott is megvan ezekszerint a nyomas de fent meg 0

Ha most fent van akkor a szajanal gondolom joval tobb lehet a nyomas

Miert lehet ez ?!
2016. november 15. 07:26:27: megválaszolva bütyök +  által, → #22527 
2016. november 14. 22:57:48: megválaszolva tricikli +  által, → #22526 


2016. november 14. 18:58: Szerkesztve kolozsii +  által, megtekintés

#22524 kolozsii +  2016. november 12. 19:44:46 re: #22523 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
benne van és a turbo szája meg a wg közé raktam egy órát próbára rámérni és ott 0,3-0,4 bart mértem , de holnap kipróbálom azt hogy a wg a szívósorból kapja meg a nyomást , a turbo szájánál a pipát meg lezárom

#22523 PelyV(T)i +  2016. november 12. 19:43:14 re: #22515 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem simán csak nyitva van a WG (nem tud bezárni valamiért.... tűzkarika nem maradt ki???), és csak hiszed hogy megvan a nyomás
2016. november 14. 18:56:43: megválaszolva kolozsii +  által, → #22525 
2016. november 12. 19:44:46: megválaszolva kolozsii +  által, → #22524 


2016. november 12. 19:45: Szerkesztve PelyV(T)i +  által, megtekintés
2016. november 12. 19:44: Szerkesztve PelyV(T)i +  által, megtekintés

#22522 kolozsii +  2016. november 12. 19:11:57 re: #22521 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
de az auto nem dadog le még 6 ezres fordulatnál sem , a turbo szájánál még megvan a nyomás de a szívósorba már nem lehet mérni csak 0át , progi nélkül is kellene lennie tudtommal , ha be is dadogna már legalább az mutatná hogy tölt rendesen , de lehet az lesz amit előtted írtak hogy a wg nem a turbo szájától lesz vezérelve hanem a szívósortól és ha úgyse akkor nemtudom .... ahol összelett rakva ott csak a csövezés volt a lényeg , de vakarták a fejüket amikor nem jött a nyomás

#22521 Tonx +  2016. november 12. 19:07:28 re: #22520 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem, de ha nincs progizva hogy akarsz nyomást előállítani ha a legkisebb nyomásemelkedésre a gyári progi hibát dob és vészmódba kapcsol? Ettől függetlenül ahol csinálták ott megnézhetnék hogy mi a baj, mert ha valami nyomás lesz akkor hibakód jön és dadogás. Szóval vigyétek padra rakjatok rá valami progit ami turbós üzemmódban biztosan eldúsítja a keveréket és utána padlózzátok le, aztán ha nincs akkor sem nyomás akkor el tudjátok kezdeni keresni hogy mi a gond, mert már van valami progi az ecu-ban. Ha meg meglesz a hiba akkor már loggolással vissza tudjátok venni a benzin mennyiségét hogy ne legyen túlságosan eldúsitva a keverék.
2016. november 12. 19:11:57: megválaszolva kolozsii +  által, → #22522 

#22520 kolozsii +  2016. november 12. 18:39:58 re: #22519 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha nincs meg a nyomás akkor mire progizzák fel ? :D na szóval érted már mi a gondom ?
2016. november 12. 19:07:28: megválaszolva Tonx +  által, → #22521 

#22519 Tonx +  2016. november 12. 18:31:15 re: #22517 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De progizás nélkül miért akarod meghajtani? Ha nincs progizva és esetleg megjön a nyomás a motor elkezd dadogni rángatni és nem fog 3500 fölé forogni. Ha meg mégis tudna mit kezdeni a gyári progi a megnőtt map szenzor értékkel akkor mi lesz a benzin hiánnyal? Szóval irány progizni.
2016. november 12. 18:39:58: megválaszolva kolozsii +  által, → #22520 

#22518 -Törölt felhasználó- 2016. november 12. 18:15:21 re: #22517 (kolozsii + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha a turbónál megvan a nyomás, akkor annak elkell mennie a szívósorig. Azért egy viszonylag zárt rendszer ez, ha egyik felén van fél bar od, az nem tűnik csak el a semmibe a másik végén. Próbáltad már lehúzni a wg csövét? Vagy esetleg rádugni a szívósori kiállásra, hogy onnan kapjon nyomásértéket.

#22517 kolozsii +  2016. november 12. 16:53:29 re: #22516 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nincs semmi progizva , tokozva van a p28 , csak fura volt hogy menet közbe amikor már hallani hogy nyit a wg 0tól fentebb nem megy sőt wg nyitás után még lentebb is megy -1 re óra szerint.
Nincs semmi letekerve , külső wg van 0,4 baros rugoval.
Progizás előtt akartam tesztelni hogy minden működik e faszán de nemtudom hogy ez normális dolog e progi előtt hogy nem ír nyomást, a igen akkor nem aggódok és nem keresem a hibákat.
2016. november 12. 18:31:15: megválaszolva Tonx +  által, → #22519 
2016. november 12. 18:15:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22518 

#22516 Tonx +  2016. november 12. 16:36:47 re: #22515 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem lehet hogy le van tekerve 0-ra hogy ne menjem progi nélkül a kocsi? Ha nincs progi akkor elvileg úgysem tudod kipróbálni mert légköri nyomás felett a map szenzor hibát fog dobni és vészprogiba fog átmenni. Meg ugye gondolom az injektorok sincsenek hozzáprogizva tehát ha még meg is jön a nyomás a keverék szépen elszegényedik ami még rövid távon is gond lehet a motornak.
2016. november 12. 16:53:29: megválaszolva kolozsii +  által, → #22517 

#22515 kolozsii +  2016. november 12. 15:32:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok !
Elkeszult a vasam , progi meg nincs rajta , de mielott viszem mondom kiprobalom es olyan jelenseg fogadott hogy a turbonyomasmerom max 0 ig megy fel, wg dolgozik mert hallani , 0,5 tol kellene nyitnia, es a turbonal ez meg is van a wg szerint viszont a szivosorba mar nincs ekkora nyomas, valaki tudna segiteni hogy mi lehet a gond?
A konfig: d16z6 felujitott , acl csapagyazott , t3/t4 turbo , turboworks kos leomlo cooler es wg. Ja es mar a turbonyomasmerot is csereltem nem e az a rossz de nem :/

2016. november 12. 19:43:14: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22523 
2016. november 12. 16:36:47: megválaszolva Tonx +  által, → #22516 

#22514 -Törölt felhasználó- 2016. november 10. 23:33:28 re: #22456 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kicsit későn olvastam a topicot, de igen az én autóm egy jó példa ezekre az érthetetlen nagy turbóval miért megy jobban vagy mi van kérdésekre!? :D

#22513 bejemves 0  2016. november 2. 09:27:00 re: #22510 (juhilaci + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Van olyan pillanat üzemállapotban, amikor nincs nyitva egy darab szívószelep sem?

#22512 PelyV(T)i +  2016. november 2. 08:20:24 re: #22511 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na és szerintem el is érkeztünk a megfejtéshez: most ugye egyből az a helyzet, hogy de hát ez se olyan meg az se olyan... Miért is kellene olyannak lennie? Minden turbónak az optimális csövezést, coolert, szívó oldalt stb... Miért is kellenbe a GT40-es turbót arra kényszeríteni hogy egy GT25 nek kitalált 30-as csövezéssel dolgozzon??? De fordítsuk meg ezt a dolgot: Tegyél fel egy GT25-öt egy a GT40-nek kitalált rendszerre.... Ugyanakkora teljesítmény lesz 0,6-on? Nem.

Tök egyszerű az elméletnek a bizonyítása: Ha valami igaz, akkor az igaz visszafelé is. Márpedig ez a feltevés nem lesz igaz a fordított helyzetben.

#22511 juhilaci +  2016. november 2. 00:25:37 re: #22440 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
csak pár mellékes infót hasonlítsunk össze, ami szerintem a legfontosabbak között van:
CR, IAT, tengely.

mivel ebben a három paraméterben is szerintem fényévre van egymástól a két motor, a többi már kb. nem is számít (leömlő és szívóoldali méretek, injektorok, stb. stb.)
2016. november 2. 08:20:24: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22512 

#22510 juhilaci +  2016. november 2. 00:17:37 re: #22461 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
zárt szívószelep mellett nincs sebesség, csak nyomást tudunk értékelni. szerintem.
2016. november 2. 09:27:00: megválaszolva bejemves 0  által, → #22513 

#22509 ólomlábú +  2016. október 27. 08:25:42 re: #22508 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem itt csak olyat tudnak ami vagy takarékos,vagy nagyon megy! :) és ezek között lehet választani.

#22508 -Törölt felhasználó- 2016. október 27. 08:13:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

PROGRAMOZÓT KERESEK!

D16z6 turbo 0,5-0,6bar , tokozott p28

Ha lehetséges akkor olyan progi érdekelne ami állítható, pl az egyik durrogós , a másik meg egy egyszerű turbos progi, emellett a rajtprogram is állítható legyen!

Ha esetleg valaki tud ilyen embert , vagy ő maga programoz írjon rám legyen oly szíves !
2016. október 27. 08:25:42: megválaszolva ólomlábú +  által, → #22509 

#22507 sztivi +  2016. október 21. 07:10:46 re: #22506 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szóval más is nézi őket innen, nem csak én? :)

#22506 Rodney Mullen 0  2016. október 20. 01:05:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2016. október 21. 07:10:46: megválaszolva sztivi +  által, → #22507 

#22505 yodu11 +  2016. október 9. 15:12:25 re: #22504 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm

#22504 -Törölt felhasználó- 2016. október 9. 09:14:07 re: #22503 (yodu11 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vdo, a pontosabb és a megbízhatóbb!!!
2016. október 9. 15:12:25: megválaszolva yodu11 +  által, → #22505 

#22503 yodu11 +  2016. október 8. 23:37:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
hello

Ide írom,mert ti használtok ilyeneket.

Melyik a pontosabb ,jobb?

Ez vagy ez

köszönöm

2016. október 9. 09:14:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22504 

#22502 -Törölt felhasználó- 2016. október 8. 20:17:31 re: #22501 (Elmör + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ott a pont!!!!!!! [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile5.gif] Köszi!!!!!

#22501 Elmör +  2016. október 8. 20:01:42 re: #22498 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Milyen a leömlőd? Nálam akkor volt ez, amikor az a fajta leömlőm volt, amelyiken csak úgymond az egyik hengertől jött le a wastegate és nem tudta egyszerűen elvezetni azt a rengeteg kipuff gázt ami felvágta a nyomást. Leömlő csere megoldotta. Ez volt
és ilyesmi lett
Nem változott semmi, mármint a konfigomon, de ez megoldotta a dolgot.
2016. október 8. 20:17:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22502 


2016. október 8. 20:02: Szerkesztve Elmör +  által, megtekintés

#22500 -Törölt felhasználó- 2016. október 8. 18:26:31 re: #22499 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nincsenek, összecserélve a csövek!!Alap dolgokon azért már túl vok. Minden úgy működik ahogy kell a nyomásszabályzásba csak sokat tölt!!

#22499 civic4d 0  2016. október 8. 18:20:49 re: #22498 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
teljesen ok. a 38-as.a nyomás szabályzás mehanikus vagy elektronikus? a wastegate-en nem kevertétek össze a csatlakozást?
2016. október 8. 18:26:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22500 

#22498 -Törölt felhasználó- 2016. október 8. 09:42:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali Mesterek!!! Egy kis segítséget szeretnék kérni: Adott B16, t3/t4, 38mm wastegate(új),65mm full nyitott kidörrentő rendszer. Probléma a következő: Létezik e az a felállás, hogy a 38mm wastegatenek kicsi az átmérője, mert a 0,5 rugóval is úgy felvágja 2bar-ra a nyomást, hogy még a gázról se tudom visszavenni a lábam olyan gyorsan kivágja???? Jártatok e már így? Mik a tapasztalatok? Válaszokat köszi előre is!!!!! [SMIL:/smile6.gif] [SMIL:/smile6.gif] [SMIL:/smile6.gif]
2016. október 8. 20:01:43: megválaszolva Elmör +  által, → #22501 
2016. október 8. 18:20:49: megválaszolva civic4d 0  által, → #22499 

#22497 adinippon +  2016. szeptember 28. 15:42:09 re: #22443 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  +2 | rejt
melyik padon:) )) visszatérünk az őskorhoz:)

#22496 Jugo +  2016. szeptember 28. 07:25:08 re: #22495 (Elmör + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Mert az Astrában csak egy turbó imitació van, amit az is felpörget, ha tüsszentesz egyet [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#22495 Elmör +  2016. szeptember 27. 17:38:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello,

Félig offos, de turbos kérdés.

Az miért van, hogy egy picit megpöckölt, de gyárilag turbos "G"-s Astránál ha üresben nyomkodom a gázt akkor szépen prüszköl, töltöget, míg nálam ez nincs meg ha 6000-ig rugdosom se? Másabb a 2 autó feltöltésében a rendszer vajon? Rajtprogramnál elkezd tölteni, de ha gurulok, kiteszem üresbe akkor semmi.
2016. szeptember 28. 07:25:08: megválaszolva Jugo +  által, → #22496 

#22494 ozoli +  2016. szeptember 23. 07:12:12 re: #22490 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Így tényleg gáz.
Én azt hittem , hogy van a motorháztetőn szellőző. :D
Nem tudom ezeknél meg lehet e oldani de motorházetőt szálvédőnél megemelni , és ha van benne zaj csökkentő motorháztetőn belül azt is kivenni.

#22493 Honda imádó +  2016. szeptember 22. 21:28:25 re: #22488 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vti
Vti2
D16
D15
D15_2

2016. szeptember 22. 21:31: Szerkesztve Honda imádó +  által, megtekintés

#22492 sliteyed +  2016. szeptember 22. 20:45:06 re: #22491 (civic4d 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
háát nekem meleg volt minden..főleg a hűtő.. de maga a motor sose melegedett.



#22491 civic4d 0  2016. szeptember 22. 20:18:59 re: #22485 (sliteyed + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a szívócső menet közben mitöl lenne meleg?nyilván ha áll az autó ad át hőt és melegszik.ma ránéztem miután meghajtottam langyosnak sem mondható.
2016. szeptember 22. 20:45:06: megválaszolva sliteyed +  által, → #22492 

#22490 grego +  2016. szeptember 22. 10:48:31 re: #22489 (ozoli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát szerintem ennyi pénzből lehetett volna jobbat csinálni.
A motortetőn meg semmi szellőzés nincs. Konkrétan az egész motortér teljesen be van burkolva és szigetelve oldalt, alul, felül. A kitámasztó pálcát nem lehet megfogni mikor fel akarom nyitni. Igaz tettek rá egy kis gumi csövet ahol meg lehet fogni.

Én nem tudom mit csináltak hondáék, számolgattak méregettek, de FK2 fórumokon és facebook csoportokban szinte minden tulaj erről panaszkodik, hogy elmelegszik a kocsi, a motortérben meg 20-25 fokkal melegebb van mint kéne, és keresik a megoldást. Tegiwa kijött egy carbon motortetővel szép nagy rácsokkal rajta, ami érdekes módon pont úgy néz ki mint a concept kocsin volt. Mert hogy azon még volt szellőzés, amit a szalonban veszel azon nincs. Valamint vagdossák ki a belső oldalsó borítást, illetve dobálják ki a sárvédő kopoltyú betéteket mert azon gyárilag kb. 5 darab 2 mm-es luk volt.

Nagyon sokan meg dobálják le a gyári IC-t mert kevés, Wagner Tuning, Forge és egyéb cuccokat pakolgatnak fel mert tényleg kevés. Én is kicseréltem már.

Az ECU meg ráadásul úgy van programozva, hogy 25 fok felett engine cut van. Jó ha van 270-280LE a kocsi.

Szóval Honda még nem nagyon tud turbós kocsit jól összerakni.


2016. szeptember 23. 07:12:12: megválaszolva ozoli +  által, → #22494 

#22489 ozoli +  2016. szeptember 22. 07:33:56 re: #22486 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem mit mondasz de gondolom ők sem hülyék és tudják mi hány fokra melegszik üzem alatt.
Itt a motortér nagyon behatárolja a lehetőségeket.
A motorháztetőn itt azért van nyílás ami segíti a hűtést.
A cooler nem hiszem , hogy alul lenne méretezve főleg ha a lehűti a levegőt , gondolom ezt kiszámolták/mérték.
Enyém sem volt sokkal nagyobb.
2016. szeptember 22. 10:48:31: megválaszolva grego +  által, → #22490 

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.38, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.027 mp, 9 query