HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 12:17,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:
 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#30 barko 0  2006. február 1. 11:41:28 re: #24 (Asin 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elég érdekes leírás.
Ott elvesztettem a fonalat, hogy Vacuum manifold. Az micsoda?

A képen ugye egy nyolclyukú vasdarab, amibe 3 csövet köt, hat lukat szabadon hagy.
Nem értem.
2006. február 1. 12:00:21: megválaszolva Asin 0  által, → #34 
2006. február 1. 11:43:23: megválaszolva F22 Accord 0  által, → #31 

#29 Asin 0  2006. február 1. 11:37:03    ‹›  0 | rejt
G2IC Turbo Guide v2.0
ITT

(tudom, hogy ez a link már ezerszer fenn volt, de legyen meg minden egy helyen. érdemes itt kezdeni.)

#28 Asin 0  2006. február 1. 11:34:32    ‹›  0 | rejt
Hasznos tudnivalók a PCV szelepről, és a megnövekedett forgattyúház nyomásról.
ITT

#27 F22 Accord 0  2006. február 1. 11:24:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nah akkor kérdés: az sem mind1 hogy a turbó mekora csöveken szállítja a levegőt, és a bar nyomás attól is függ hogy mekkora az átmérő... kicsi átmérő=nagy nyomás, kevés levegő, nagy átmérő=kissebb nyomás több levegő, de ezzel a töltés kezdetét is tudod szbályozni .....

Igy van vagy nem így van ?

Világosítsatok , mert ezt még nem vágom :-)
2006. február 1. 12:02:53: megválaszolva killer Bee +  által, → #36 

#26 Lordie +  2006. február 1. 11:20:42    ‹›  0 | rejt
Ja... és nagyon örülük, hogy szaporodnak (az ésszel beállított) turbós gépek az országban. Csak így tovább!

#25 Lordie +  2006. február 1. 11:18:21 re: #22 (mrzviola 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Még csak (vagy már? nemistomm) 4hónapos lesz holnap. Májusi talira biztos megyünk, áprilisi hónap elején lett volna jó, új időpont nem biztos.

#24 Asin 0  2006. február 1. 11:17:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Turbo kit install, általános leírás képekkel.
ITT
2006. február 1. 11:41:28: megválaszolva barko 0  által, → #30 

#23 Lordie +  2006. február 1. 11:16:50 re: #19 (mrzviola 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szvsz nem olcsóbb. Csak más jellegű alkatrészeket igényel.

#22 mrzviola 0  2006. február 1. 11:14:52 re: #20 (Lordie + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Lordie!

Hogy vagytok? Újjonc?:) Hozod talira?:) Mekkora már? Mennyi idős is? Lassan fél éves körül lesz nem?

2006. február 1. 11:18:21: megválaszolva Lordie +  által, → #25 

#21 Lordie +  2006. február 1. 11:14:46 re: #9 (gameboy + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ugrok Koczekának :) én sem nevezném a sajátom komoly turbósnak, azok 1bár felett kezdődnek Hondán (tehát cserélve jónéhány dolog). Egyszerűen turbós, semmi más.
2006. február 1. 11:55:34: megválaszolva Koczeka +  által, → #33 

#20 Lordie +  2006. február 1. 11:11:43 re: #17 (mrzviola 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyanaz vonatkozik rá. Üzemanyag és gyújtás oda is megfelelő kell, sűrített levegő meg eleve melegebb.
2006. február 1. 11:14:52: megválaszolva mrzviola 0  által, → #22 

#19 mrzviola 0  2006. február 1. 11:08:56 re: #18 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De ólcsóbb nem? És ha nagyobb nyomás kell?
Én úgy tudom egy túrbósítás olyan 1M körül van, talán olcsóbb ha te csinálod, de szerintem ez rizikós ha nem vagy szakértő. Kompi olyan 0.5M.
Kuplung természetes!:)
2006. február 1. 11:16:50: megválaszolva Lordie +  által, → #23 

#18 Barnus 2.2i 0  2006. február 1. 11:05:30 re: #17 (mrzviola 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kompresszorral az a baj hogy nagy a vesztesége, mivel egy szíjjal kell meghajtani. A turbó meg az egyébként is távozó kipufogógázt használja fel. Ha kis nyomáson küldöd, mondjuk 0.4 Báron, akkor bírja a gyári moci, max egy dugóhűtés kell neked. Természetesen erős kuplung sem hiányozhat.
2006. február 1. 11:08:56: megválaszolva mrzviola 0  által, → #19 

#17 mrzviola 0  2006. február 1. 10:53:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kérdésem volna! Hozzászólásokat várnék!

A turbós dolgoknál tudtommal a motorhoz is hozzá kell nyúlni, elég komolyan amennyiben a gyári alkatrészeknek nem viselik el a fokozott igénybevételt.
Kompresszor esetén? Nyilván itt is van szükség átalakításra de talán nem akkorára mint egy turbósítás esetén és lehet hogy nem kell hozzá a motort megbontani? Mit gondoltok?

Illetve ha jól tudom akkor a turbó viszonylag magasabb fordulaton kapcsolódik be a járékba, ellenben a kompresszor alacsonyabb tartományba érezteti hatását. Melyiket preferálnátok?
Turbó vagy kompi?
2006. február 1. 11:11:43: megválaszolva Lordie +  által, → #20 
2006. február 1. 11:05:30: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #18 

#16 F22 Accord 0  2006. február 1. 10:33:57 re: #13 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali! Figyu a turbód az milyen tipusú? Mekkora a csövek átmérője? :-) Csak mert érdekel .... ha már turbós topic :-)

#15 grego +  2006. február 1. 10:33:37 re: #13 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Különben is te sem komolykodni akarsz hanem szórakozni a turbóval, nem?:D

#14 Barnus 2.2i 0  2006. február 1. 10:33:28 re: #10 (CTDpeti + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én is hallottam erről, de hogy mennyi a valóságalapja azt már nem tudom.

#13 Tonx +  2006. február 1. 10:29:43 re: #8 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Komolyat talán nem is fogsz hacsak nem öl bele valaki milliókat. Akkor talán de akkor is kérdéses lesz hogy ki fog érteni hozzá ki rakja össze hangolja be ilyesmi.
2006. február 1. 10:33:57: megválaszolva F22 Accord 0  által, → #16 
2006. február 1. 10:33:37: megválaszolva grego +  által, → #15 

#12 Koczeka +  2006. február 1. 10:24:01 re: #9 (gameboy + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
LE a kalappal Lordie elött, minden tiszteletem az övé!!! Nekem egy komoly setup picit mást jelent...

#11 grego +  2006. február 1. 10:20:23 re: #3 (Lazy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Vízturbina.........

#10 CTDpeti +  2006. február 1. 10:09:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
a 80-as évek végén volt gyárilag turbó a 2.7-es honda blokkon JDM vagy vmit félrehallhattam?
2006. február 1. 10:33:28: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #14 

#9 gameboy +  2006. február 1. 10:05:33 re: #8 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Komoly magyar turbós Hondát én még nem láttam." - no, Lordie mingyá' jól neked ugrik /smile2.gif /smile2.gif
2006. február 1. 11:14:46: megválaszolva Lordie +  által, → #21 
2006. február 1. 10:24:01: megválaszolva Koczeka +  által, → #12 

#8 Koczeka +  2006. február 1. 10:00:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
A szívó DOHC VTEC Honda az igazi feeling (Honda hagyományok, stb).
A turbós verzió nagyon brutálisak lehetnek jól összerakva. :-)
Komoly magyar turbós Hondát én még nem láttam.
Szerintem...
2006. február 1. 10:29:43: megválaszolva Tonx +  által, → #13 
2006. február 1. 10:05:33: megválaszolva gameboy +  által, → #9 

#7 Barnus 2.2i 0  2006. február 1. 09:44:24 re: #3 (Lazy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Azért jól néz ki :) .

#6 Barnus 2.2i 0  2006. február 1. 09:43:48    ‹›  0 | rejt
A Homemadeturbo linket érdemes megnézni. Van két olyan Accord mint az enyém :) . Civic-ből jó sok van......

#5 gameboy +  2006. február 1. 09:41:36    ‹›  0 | rejt
Hmm... Engem is érdekelne a téma, remélem, hamarosan megkapjuk a technikai infókat, tapasztalatokat, és miazmásokat :-))) a turbós cartársaktól !

#4 mrzviola 0  2006. február 1. 09:38:41    ‹›  0 | rejt
Tetszik a téma!:)
/egyeb/iroc-cop.gif /egyeb/friends.gif /egyeb/nos.gif /egyeb/PDT_bud.gif /egyeb/PDT_lam.gif

#3 Lazy 0  2006. február 1. 09:38:18 re: #2 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez szerintem nem turbó, legfeljebb turbina nem? :)
2006. február 1. 10:20:23: megválaszolva grego +  által, → #11 
2006. február 1. 09:44:24: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #7 

#2 CTDpeti +  2006. február 1. 09:34:35 re: #1 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ezt neked :D


2006. február 1. 09:38:18: megválaszolva Lazy 0  által, → #3 

#1 Barnus 2.2i 0  2006. február 1. 08:49:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na akkor úgy látszik megszületik ez a téma is :) . Egyre több a turbós Honda itt a forumon, remélem pár hónapon belül én is beállhatok a sorba. Addig is beszéljünk róla :) . Remélem mindenki megosztja itt a tapasztalatait, nem szeretnék konkrétan is célozgatni :) .
2006. február 1. 09:34:35: megválaszolva CTDpeti +  által, → #2 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |

 




Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.38, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.079 mp, 8 query