HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 14:16,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22738 Tonx +  2017. július 27. 09:13:03 re: #22737 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De ezt gyárilag is így csinálták, nem csak a szar szenzor miatt.
2017. július 28. 22:05:26: megválaszolva civic4d 0  által, → #22739 

#22737 civic4d 0  2017. július 26. 17:35:34 re: #22736 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem is igy van áthidalva....rossz az olajnyomás szenzor emiatt ki van iktatva a körböl.ez nem túl jó megoldás bár sokaknak igy van.egy kopottabb motornál ahol az olajnyomás már nem a legtutibb és még vtec nyitáskor kell plussz olaj na ebböl lesz csapágyas motor,
2017. július 27. 09:13:03: megválaszolva Tonx +  által, → #22738 

#22736 Tonx +  2017. július 26. 14:02:55 re: #22735 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És akkor minek ellenőrző szál? Minek kell átkötni a kimenő jelet egy bemenő lábra? Ha kapcsol úgyis kapcsol nem?
2017. július 26. 17:35:34: megválaszolva civic4d 0  által, → #22737 

#22735 civic4d 0  2017. július 26. 11:34:06 re: #22734 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ott nincs olajszenzor,mindig nyitni fog a vtec. az előzőt kiegászítve egy adott fordulaton nyit a szelep de csak akkor ha meg van az olajnyomás.az ujjabaknál ha megvan a fordulat nyit a szelep
2017. július 26. 14:02:55: megválaszolva Tonx +  által, → #22736 


2017. július 26. 11:38: Szerkesztve civic4d 0  által, megtekintés

#22734 Tonx +  2017. július 26. 11:20:47 re: #22733 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És akkor az újabb vtec szelepek ahol nincs szenzor az hogy nézi hogy van-e olajnyomás?
2017. július 26. 11:34:06: megválaszolva civic4d 0  által, → #22735 

#22733 civic4d 0  2017. július 26. 09:33:19 re: #22732 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ecu akkor ad jelet a vtec szelepnek ha a vtec szelepen lévő olajnyomás érzékelő szenzor megfelelő nyomást érzékel ha ez a szenzor rossz (nálam is rossz volt) nincs vtec.
2017. július 26. 11:20:47: megválaszolva Tonx +  által, → #22734 

#22732 Tonx +  2017. július 26. 08:14:24 re: #22731 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A vtecnél két rendszer volt forgalomban. Az egyik kiadta a jelet és a szelep felé ahol volt egy másik szenzor ami figyelte hogy megjött-e a jel, a másik rendszerben csak annyit csináltak gyárilag hogy megnézték kap-e áramot a szelep. Ez van nálad. Viszont a 21 a vtec szelep hibát jelez, ami inkább magára a szelepre gondol. Köss be egy belülről manuálisan kapcsolt 12V-os szálat oda és menet közben magasabb fordulaton kapcsold be. Ha változik a hangja jó a szelep és az ecu szarakodik, ha nem akkor szar a szelep. Másik megoldás hogy a vezérlő szálra rákötsz egy ledet, és menet közben nézed hogy 4800-nál felkapcsolódik-e a led. Ha igen szar a szelep ha nem az ecu.
2017. július 26. 09:33:19: megválaszolva civic4d 0  által, → #22733 

#22731 -Törölt felhasználó- 2017. július 25. 23:27:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Hozzáértő segítséget kérnék. Az előző (turbós) autómból megmaradt a képen látható ECU (nem p28,hanem P1H ez gondolom valami angol accorde vagy civice volt gyárilag). A mostani autóm egy gyári esi del sol,amiben ugyanez az ECU van, gyári esi programmal. A bajom már régóta az,hogy nincs vtec-em. Hibakód a 21-es. A motortéri kábelkötegre gyanakodtam, de az is, és a beltéri is hibátlan (kimértem). Amikor viszont kivettem és szétszedtem az ECU-t, láttam (az alján),hogy a vtec kábel lába át van hidalva valahova (a vtec lába a bal oldali csatlakozóban van (balról nézve az alsó sor második lába) és ez van áthidalva a jobb szélső csatlakozóba (balról nézve az alsó sor harmadik lábába). Lehet ez a hiba forrása? Sajnos ehhez a részéhez egyáltalán nem értek, szóval jól jönne egy kis segítség, mert k**varossz vtec nélkül lenni...


2017. július 26. 08:14:24: megválaszolva Tonx +  által, → #22732 

#22730 aswaaa +  2017. július 23. 20:21:54 re: #22728 (Elmör + )  ←  ‹›  0 | rejt
enyém is igy nézett ki, kettő is 15ezer után. bár soha nem csúszott egyik se. sajnos ezek nem örök életuek. eleg hamar elkopnak főleg ha ugy használod őket.

#22729 civic4d 0  2017. július 23. 17:57:03 re: #22728 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mi a jobb választás szinter vagy kevlár,tudomásom szerint a szinter de kíváncsi vagyok mások véleményére.
2017. augusztus 8. 14:56:46: megválaszolva Elmör +  által, → #22744 

#22728 Elmör +  2017. július 23. 13:00:08 re: #22727 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Annyira nem rossz az a 16K km, főleg ha rajtolgattál is vele, nekem az ACT heavy duty 4 ágú (120K Ft volt újonnan a komplett) is kb. ennyit bírt ki, igaz nem hiányoztak darabkák meg nem volt megégve, de elkopott rendesen, fel kellett újítani, rábíztam HHC Gyurira, azóta az a pót szettem és most a 6 ágú van bent.
2017. július 23. 20:21:54: megválaszolva aswaaa +  által, → #22730 
2017. július 23. 17:57:03: megválaszolva civic4d 0  által, → #22729 

#22727 civic4d 0  2017. július 21. 17:04:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
néha csúszótt a kuplungom és úgy döntöttem hogy meg lesz erősitve a kinyomószerkezet ami persze nem gyári de mégis kevésnek bizonyúlt tegnap szétszedtem és ez a látvány fogadott,megégett szarrá repedezett helyenként hiányos szinter felület.
16.000 km-t használtam (új volt amikor belekerült) nem tudom a származását csak gyaníttom hogy sárgák csinálták.
holnap viszem a jármümehanikába a teljes kuplungot csak azt nem tudom hogy kevlár vagy szinter.
az auto 1.5-ös 1.4báron használom és tanácsot kérnék kuplung ügyben.


2017. július 23. 13:00:08: megválaszolva Elmör +  által, → #22728 

#22726 KamikaZeFan +  2017. július 17. 10:32:24 re: #22725 (tricikli + )  ←  ‹›  0 | rejt
importtuning.hu

Én szoktam tőlük rendelni, ha van raktáron akkor másnapra ittvan.

#22725 tricikli +  2017. július 16. 10:47:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy honnan tudnék 2m 2.5"os (63mm) kb2mm falvastagságú alucsövet venni záros határidőn belül?
Bp és környéke előnyben!
Köszönöm!
2017. július 17. 10:32:24: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #22726 

#22724 nbinszky +  2017. június 6. 11:10:49 re: #22716 (kigyosi + )  ←  ‹›  0 | rejt
FullThrotleShift-et + kell hozzá egy kuplung kapcsoló. Multkor csináltunk FTS-t. Elég gyosan lehet úgy váltani.
Extraként meg be lehet kapcsolni FTS közben az Antilag-ot(mint rajtprogram esetén) és máris nem annyira esik vissza a nyomás/csökken a turbólyuk.

eCtune-ban ez megoldható ;)

2017. június 6. 11:15: Szerkesztve nbinszky +  által, megtekintés

#22723 tricikli +  2017. június 6. 08:28:36 re: #22722 (Higany + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Márton nem csak a fórumon tévedt el :D :D :D ;)

#22722 Higany +  2017. június 5. 19:37:51 re: #22718 (Márton87 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Akkor sztem rossz fórumra tévedtél, ha szívó és nagy ccm a szíved csücske! ;) Vagy akkor miért nem valami épített 3,5-es vagy 3,7-es legend motorral példálózól, az már úgy ahogy nagy ccm, a többi az pöcsköszörű. :D (NSX motorokat nem veszem számításba az áruk miatt most, pedig biztos azokból is lehetne szépet építeni, a 3-3,2 liter nem olyan rossz már, lásd pl E46 M3, 3,2, 343Le, 365NM és még húzható)
2017. június 6. 08:28:36: megválaszolva tricikli +  által, → #22723 

#22721 civic4d 0  2017. június 5. 15:45:03 re: #22711 (tRebroN + )  ←  ‹›  0 | rejt
ha valaki 1M+ költ turbóra nehezen tudom elképzelni hogy nem teszi alá a kötelezőt ha meg már alatta van akkor ott az élményfaktor! ...szerintem ez a jellemző!

#22720 Márton87 +  2017. május 30. 11:49:26 re: #22719 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
azért van 1.4 mert spórolok
azért is van 1.4 mert tudom hogy soha nem lesz baja


azért is van 1.4, mert nem veszek B-s motoros Hondát, mert cseppet sem érdekel a 150nm és 160le például, amit egy kerti traktor tud, hanem várok pár évet és veszek valami normálisat, viszont inkább egy saját ingatlan érdekelne első sorban




#22719 LINSZTER +  2017. május 30. 10:41:53 re: #22718 (Márton87 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szívó párti és köbcenti párti? Ezért van 1.4-ed? :D (Bocccs :) )
2017. május 30. 11:49:26: megválaszolva Márton87 +  által, → #22720 

#22718 Márton87 +  2017. május 30. 10:34:30 re: #22713 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem az ára volt a lényeg, hanem szívó párti vagyok és köbcenti párti


Tudom, hogy a stroker x1000 dollár és azt is, hogy sokkal több teljesítményt kap az ember, ha egy b18at turbósít ugyanúgy 1,5millióból


ezért mondtam is, hogy ki hogy szereti....
2017. június 5. 19:37:51: megválaszolva Higany +  által, → #22722 
2017. május 30. 10:41:53: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22719 


2017. május 30. 10:37: Szerkesztve Márton87 +  által, megtekintés

#22717 grego +  2017. május 30. 10:06:00 re: #22713 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vagy a K15 amit a Hondata csinált 700 LE-vel :D

#22716 kigyosi +  2017. május 30. 07:47:29 re: #22715 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Micsoda "háborút" robbantottam ki egy kis ALS-el :D :D :D
2017. június 6. 11:10:49: megválaszolva nbinszky +  által, → #22724 

#22715 LINSZTER +  2017. május 30. 06:54:52 re: #22714 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valamennyire ismerem mert attól, hogy nem írok még szoktam olvasni a fórumot. :D Csak most úgy éreztem, hogy erre már reagálok :D
2017. május 30. 07:47:29: megválaszolva kigyosi +  által, → #22716 

#22714 admin +  2017. május 30. 06:52:00 re: #22713 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Látom te még nem ismered eléggé Mártont. [SMIL:/nevet/jolvan.gif] [SMIL:/nevet/laugh.gif] [SMIL:/nevet/patan.gif]
2017. május 30. 06:54:52: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22715 

#22713 LINSZTER +  2017. május 30. 06:34:09 re: #22712 (Márton87 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
"k26 vagy H24,9 elég csábító," :D

Ezek annyira vicces kijelentések. Azért pl egy B16-B18 Turbo 300LE-vel jóval kevesebb pénzből kijön mint egy K2X szívó. De, hogy egyből K26 aminél csak a stroker kit 1.3+ misi :D
2017. május 30. 10:34:30: megválaszolva Márton87 +  által, → #22718 
2017. május 30. 10:06:00: megválaszolva grego +  által, → #22717 
2017. május 30. 06:52:00: megválaszolva admin +  által, → #22714 

#22712 Márton87 +  2017. május 29. 22:16:56 re: #22711 (tRebroN + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
egyet értek. utcára eleve nem tennék 300lónál erősebb civicet (régit). 460le-s Civicben ültem, semmi értelme nem volt. Ki is lettem rakva, mert az ember végig szántotta velem a szakaszt, én viszont a kocsi dinamikájára voltam kíváncsi s nem arra, hogy tiltásról slick nyári noname gumival hogyan kell kapartatni.
Meg is mondtam neki, mint ahogy ismertek itt is.

egy K26 "kényelmesen" tudja a 300 pacit, Egy H22 @ 2,49l stroke szerintem szintén és ezeknél kisebb a hibafaktor is.

Viszont azt mondom, hogy

1) "ízlések és pofonok"
2) ez egy turbós topic és tiszteletben kell tartani az 1)-es pontot és segíteni azoknak, akik a turbó mellett döntöttek.


Én személyesen utálom, hogy a D-s motor (is) nyomatéktalan, mindennapi munkába járásra rá tennék szívem szerint egy kis csigát a D14-re, hogy ne fogja meg a légkondi, valamint előbb válthassak 5. fokozatba spórolás szempontból.

2017. május 30. 06:34:09: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22713 


2017. május 29. 22:18: Szerkesztve Márton87 +  által, megtekintés
2017. május 29. 22:17: Szerkesztve Márton87 +  által, megtekintés

#22711 tRebroN +  2017. május 29. 17:38:36 re: #22710 (Márton87 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ja csak amikor 1-2-3-at végig forgatod, mert gumira és futóműre már nem futja vagy futja de szart sem ér, akkor baszhatja az ember az élményfaktorát, mert minden lámpánál megverik. Ha meg vkinek az a faktor kell, hogy inkább erős legyen mintsem gyors az elég ravatal.
2017. június 5. 15:45:03: megválaszolva civic4d 0  által, → #22721 
2017. május 29. 22:16:56: megválaszolva Márton87 +  által, → #22712 

#22710 Márton87 +  2017. május 29. 17:10:30 re: #22706 (tRebroN + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
k26 vagy H24,9 elég csábító, ja, de egy turbósnak más az élményfaktora
2017. május 29. 17:38:36: megválaszolva tRebroN +  által, → #22711 

#22709 kigyosi +  2017. május 29. 15:30:28 re: #22708 (házé76 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem jól írtam az előbb, kb 1-1,5 másodperc a lag, a fék pedig az általad is írt vákuum szivattyúval lenne megoldva.
(1.5-ös motoron van egy GT2871-es turbó)

#22708 házé76 0  2017. május 29. 15:18:52 re: #22701 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
3sec lag az nagyon sok
mekkora motoron van ez, 1.2? :)
meg mekkora A/R a haz hozza?

ALS az, amikor ECU tartja nyitva a pillangót egy relevel pl idozitve egy beallitott t msec-g
abba az a szopofaktor ha kozben fekezni kell vmiert, akkor nincs felszervo addig, amig a rele kitartja pillangót nyitva, mert toltes alatt van a szivosor is, nincs vakuumhatas
csak onnantól lesz rendes fek, amikor bezar a pillango ujra, meg jo faszan durrog kozben, ami raj lehet, csak lassulni nem akar a bode

addig jo esetben el lehet veretni egy 50-60m-t es kozben tiporva is alig akar lassulni a jargany, pont idealis egy TK-hoz

Flatshift-nel ha elengeded a gazt jobb labbal egybol bezar a pillangoszelep is es azonnal van szervofekhatas is, sokkal biztonsagosabb
kuplungolni meg mindkettonel kell igyis-ugyis

OFF-s auton Flatshift-l valtva 0.3bar volt a nyomaseses a valtas kozben
ennek mondjuk ott van egy szenzora is a kuplungnal

vagy kene ra egy dizel vakuumszivattyu es arrol menne a fekszervo kulon
2017. május 29. 15:30:28: megválaszolva kigyosi +  által, → #22709 

#22707 kigyosi +  2017. május 29. 11:24:31 re: #22706 (tRebroN + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tisztában vagyok vele hogy meg lehet építeni szívóban is. Nem feltétlen a teljesítményre gondoltam mikor azt írtam hogy nem váltanék vissza szívóra.

#22706 tRebroN +  2017. május 29. 10:03:26 re: #22705 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt azért tegyük hozzá nem mindegy milyen szívó :) egy 300+ pacis K-s moci nem mehet szarul (persze itthon ki építi meg) még a 7th gen CTR is 1200 kiló körül mozog, a régebbiek kasznik meg még könnyebbek, így nem kell sok lóerő, hogy egy ütős súly/lóerő arányú autója legyen az embernek. Turbóval természetesen egyszerűbb a dolog :)
2017. május 29. 17:10:30: megválaszolva Márton87 +  által, → #22710 
2017. május 29. 11:24:31: megválaszolva kigyosi +  által, → #22707 

#22705 kigyosi +  2017. május 29. 08:43:16 re: #22704 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Turbó után nem szívesen váltanék újra szívóra :D
2017. május 29. 10:03:27: megválaszolva tRebroN +  által, → #22706 

#22704 fonta +  2017. május 29. 08:30:39 re: #22694 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szívómotor :) :) :D ;)
2017. május 29. 08:43:16: megválaszolva kigyosi +  által, → #22705 

#22703 kigyosi +  2017. május 29. 08:08:06 re: #22702 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze

#22702 Tonx +  2017. május 29. 08:02:46 re: #22701 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És akkor az kapcsolható?
2017. május 29. 08:08:06: megválaszolva kigyosi +  által, → #22703 

#22701 kigyosi +  2017. május 29. 07:59:33 re: #22700 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eredeti Garrett GT2871 van fent, Ferre Com Plus szelepekkel. Minden teljesen új.
Igazából nagyon ritkán lenne csak használva (amikor szükség van rá).
Pár alkalom egy 1-2 percre. Ennyi.
Első körben megpróbálok mindent kihozni a Hondata-ból amit lehet hogy ne legyen lag, ha nem sikerül akkor lesz csak vezérlő csere.
2017. május 29. 15:18:52: megválaszolva házé76 0  által, → #22708 
2017. május 29. 08:02:46: megválaszolva Tonx +  által, → #22702 

#22700 Tonx +  2017. május 29. 07:38:51 re: #22698 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szelepek és a turbó ezt bírni fogják?
2017. május 29. 07:59:33: megválaszolva kigyosi +  által, → #22701 

#22699 Tonx +  2017. május 29. 07:35:21 re: #22694 (kigyosi + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Úgy kell váltani hogy nem veszed le a lábad a gázról, csak nyomod a kuplungot és váltasz.

#22698 kigyosi +  2017. május 29. 07:26:57 re: #22697 (házé76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezért gondoltam én is LinkECU-ra mert az elvileg teljesen Plug and Play és az ALS-t is tudja.
250 körül már simán meg lehet venni.
VEMS-be egyáltalán nem gondolkoztam csak egy opcióként kaptam az ötletet, meg persze annyit nem is fizetnek egy motorvezérlőért aminek a 80% nem használom ki :D
2017. május 29. 07:38:51: megválaszolva Tonx +  által, → #22700 

#22697 házé76 0  2017. május 28. 23:29:07 re: #22689 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azért a VEMS-től nem kell seggre esni, túl van hype-lva (itthon)
meg szeret jó vastagon fogni a ceruza is 1-2 mukinál

MegaSqiurt semmivel sem rosszabb, és max a MS1-s aminél többet tud a VEMS, az meg kb 15 éves
MS2 szerintem már több dologban tud többet a VEMS-nél,mint fordítva, és 7-8éve van már MS3 is

de ahol van (szinte) "gyári" megoldás is, ott ezekben nem kell gondolkodni az áruk miatt
2017. május 29. 07:26:57: megválaszolva kigyosi +  által, → #22698 

#22696 házé76 0  2017. május 28. 23:17:23 re: #22694 (kigyosi + )  ←  ‹›  +1 | rejt
akkor rakj fel kisebb turbot :D

#22695 -Törölt felhasználó- 2017. május 28. 21:36:21 re: #22694 (kigyosi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sziasztok.

D16a9 et szeretnék turbósítani. A turbót megvettem GT2871.
Tapasztalatok alapján mekkora Intercoolert vegyek hozzá?
Azt sem akarom hogy sok legyen illetve azt sem hogy kevés.
Esetleg ha valaki tud nekem hajtókarokat, dugót gyűrűt vagy bármi mást ami kell turbósításhoz akkor szóljon. Csak a turbó van még meg uh minden érdekel. Csak új minőségi motyó legyen.
Köszönöm szépen.
Szép estét mindenkinek!

#22694 kigyosi +  2017. május 28. 09:05:45 re: #22693 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen. Van egy 2-3 masodperc amit ki szeretnek kuszobolni.
2017. május 29. 08:30:39: megválaszolva fonta +  által, → #22704 
2017. május 29. 07:35:21: megválaszolva Tonx +  által, → #22699 
2017. május 28. 23:17:23: megválaszolva házé76 0  által, → #22696 
2017. május 28. 21:36:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22695 

#22693 LINSZTER +  2017. május 28. 07:56:56 re: #22692 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szvsz versenycélra van értelme, amúgy meg felesleges.
Váltás között van lag ami miatt kellene?
2017. május 28. 09:05:45: megválaszolva kigyosi +  által, → #22694 

#22692 kigyosi +  2017. május 28. 07:46:24 re: #22691 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az nem gond, nekem inkabb csak az a lenyeg hogy kabelkoteg gyartas es csere nelkul meg lehessen oldani.
LinkECU meg ugy tudom hogy csak radugos, programozas es mukodik.

Van a LinkECU-ban egy Flat shift. Az ugyan az lenne ugye mint FTS? (De ezt asszem a Hondata is tudja)
Ha a LinkECU-ban van normalis ALS az nekem tokeletes lenne. :)
2017. május 28. 07:56:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22693 

#22691 LINSZTER +  2017. május 28. 06:13:43 re: #22689 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy a Link ECU is úgy 300k körül mozog.
2017. május 28. 07:46:24: megválaszolva kigyosi +  által, → #22692 

#22690 LINSZTER +  2017. május 28. 06:04:23 re: #22689 (kigyosi + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Full Throttle Shift.

#22689 kigyosi +  2017. május 27. 21:18:58 re: #22688 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt tudom hogy a VEMS tudja de az mire a kocsiban bent van az 500k. Komplett uj kabelkoteg, stb... Azzal nem igazan bajlodnek, arrol nem beszelve hogy a VEMS tudasa teljesen felesleges utcara.
Ajanlottak nekem a LinkECU-t hogy allitolag az tudja.

LinkECU

Az FTS az micsoda?

2017. május 28. 23:29:07: megválaszolva házé76 0  által, → #22697 
2017. május 28. 06:13:43: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22691 
2017. május 28. 06:04:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22690 

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.25, 0.24
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.029 mp, 9 query