HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 12:45,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22788 juhilaci +  2018. január 22. 19:35:38 re: #22787 (MaxxisDH 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kell legózni, max ha kuplungot akarsz csinálni.
Programozással is igen sokat lehet rajta javítani.
Ha érdekel, tudjuk írni :)
2018. január 23. 13:10:03: megválaszolva MaxxisDH 0  által, → #22789 

#22787 MaxxisDH 0  2018. január 17. 16:03:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Hozott már ki valaki N22A dízel motorból több lovat nem chiptuninggal?
Érdekelne hogy kinek mi a tapasztalata, ismer e valakit, mire lenne szükség, stb...
Mi mennyit bírhat?
Vagy ez is sima legó mint a régi motoroknál?

Köszönöm a segítséget!
2018. január 22. 19:35:38: megválaszolva juhilaci +  által, → #22788 

#22786 AnDRash 0  2018. január 1. 20:45:27 re: #22785 (mancspapa + )  ←  ‹›  0 | rejt
6gen b16 ba is a teknőbe lenne a megfelelő?

#22785 mancspapa +  2018. január 1. 20:07:54 re: #22784 (JoeCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia! Nekem T elágazóval volt betéve az olajnyomás gombához, és fals értékeket mutatott. Át lett téve a teknőbe, azóta megfelelő ;)
2018. január 1. 20:45:27: megválaszolva AnDRash 0  által, → #22786 

#22784 JoeCivic +  2018. január 1. 17:31:15    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy ti hova szoktátok beépíteni az olajhőfok szenzorát? (Az alany B16 turbo, 5gen civic)
Merthogy a szenzor elég hosszú így nem tudom belerakni az olajszűrő pogácsájába, pedig az kézenfekvő lett volna.

Üdv!
Joe
2018. január 1. 20:07:54: megválaszolva mancspapa +  által, → #22785 

#22783 degumentes 0  2017. november 28. 17:04:39 re: #22782 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Alu forrasz, annak max 400C kell, nem deformálódik, még a hegesztéstől, deformálódhat. Tudok otthon alut hegeszteni, alapjába véve két fajta hozaganyag van, AlMg és AlSi. a magnéziumos keményebb törékenyebb, a szilíciumos lágyabb, hajlékonyabb. Én a turbó illesztése miatt nem biztos, hogy merném hegeszteni, bár lehet, hogy nem okoz problémát mert egyébként is nagy hőnek van kitéve a turbó.

#22782 -Törölt felhasználó- 2017. november 28. 11:51:21 re: #22781 (JDM EK4 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a wastegate nyomasszabalyzó felfogató füle sose volt az öntvényen, helyette a kompresszor házba egy átmenő furatot fúrtak a wastegate tartokonzolnak, bele menetet ami persze megszakadt . egy masik wastegate felfogato pontja mashova esik igy a regi szakadt menetes lyukat be kene foltozni,ragasztó meg egyebek a hő miatt nem jatszanak es normalisan kene megcsinalni.
2017. november 28. 17:04:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #22783 


2017. november 28. 11:51: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#22781 JDM EK4 +  2017. november 27. 22:08:52 re: #22779 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Menetet kell bele tenni, meg egy csatit és onnan vinni a levegőt a szabályzáshoz
2017. november 28. 11:51:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22782 


2017. november 27. 22:09: Szerkesztve JDM EK4 +  által, megtekintés

#22780 Honda imádó +  2017. november 27. 19:19:59 re: #22779 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Egy rendes alu hegesztő szerintem meg tudja mondani, h hegeszthető-e vagy sem, amennyiben igen a következő gond, h mekkora a luk hol van és ebből eredően mennyi hőt "kell" bevinni a hegesztéskor és ezáltal mennyire fog deformálódni a kompresszor ház!? [SMIL:/smile4.gif] , az általad linkelt képen is jól látszik, h elég minimálisra van véve a hely a kompresszor lapátok és a ház között.
én lehet inkább turbókkal és ezek felújjításával foglalkozó cégeket kérdeznék meg előbb, lehet van jó ötletük vagy tudnak segíteni esetleg akad náluk vagy betudnak szerezni új kompresszor házat nem aranyrúdért [SMIL:/smile5.gif]

#22779 -Törölt felhasználó- 2017. november 27. 14:08:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
udv!
A turbo hideg oldali háza pntosan milyen anyag összetételű?
Sajna át van fúrva, azt kellene befoltozni, egy sima alu hegesztő szakember meg tudná csinálni?
link
2017. november 27. 22:08:52: megválaszolva JDM EK4 +  által, → #22781 
2017. november 27. 19:19:59: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22780 

#22778 KamikaZeFan +  2017. november 8. 10:28:59 re: #22777 (Márton87 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Thx!

#22777 Márton87 +  2017. november 7. 12:36:19 re: #22776 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen, sokat.


2017. november 8. 10:28:59: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #22778 

#22776 KamikaZeFan +  2017. november 7. 12:06:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szevasztok

Turbós motornál számit valamit ha a direkt szűrőt kivezetem hogy ne a motortér meleg levegőjét szívja, tapasztalatok?
2017. november 7. 12:36:19: megválaszolva Márton87 +  által, → #22777 

#22775 degumentes 0  2017. október 15. 17:31:38 re: #22774 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Magába M62-t azt találtam én is.

#22774 bütyök +  2017. október 15. 14:10:50 re: #22773 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy M62-t most árulnak a facen.
2017. október 15. 17:31:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #22775 

#22773 degumentes 0  2017. október 15. 12:01:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Először itt szeretném megkérdezni, hogy nem e tudtok valakinek, egy eladó jackson racing supercharger-t D16-hoz. Akarok egyet [SMIL:/smile2.gif] Ebay-en már találtam, de ha itthon lenne egy valakinek feleslegessé vált, annak jobban örülnék, mint az USA-ból való rendelgetésnek. Tudom, hogy itthon is van belőle [SMIL:/smile7.gif]
2017. október 15. 14:10:50: megválaszolva bütyök +  által, → #22774 


2017. október 15. 12:02: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#22772 bütyök +  2017. szeptember 29. 18:37:57 re: #22771 (rprezident + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szívó tengely ront a dolgon?

#22771 rprezident +  2017. szeptember 28. 22:18:54 re: #22770 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szivosor hoz, tengelynel meg turbos tengely
2017. szeptember 29. 18:37:57: megválaszolva bütyök +  által, → #22772 

#22770 bütyök +  2017. szeptember 28. 21:42:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Turbós motoron hoz valamit egy tuningszívósor?
A szívós tuning tengely ront vagy javít a teljesítményen?
2017. szeptember 28. 22:18:54: megválaszolva rprezident +  által, → #22771 

#22769 ólomlábú +  2017. szeptember 27. 20:47:11 re: #22768 (LINSZTER + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Köszi szépen az infót!
Mikor a d13 hozzám került akkor is úgy voltam,hogy ez jó úgy ahogy van... aztán nem maradt úgy D :D
Most ezzel is úgy vagyok,hogy jó úgy ahogy van ... de nem biztos,hogy így is marad :D :D

#22768 LINSZTER +  2017. szeptember 27. 20:28:38 re: #22767 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amennyire én hallottam elég stabil az R18. A brazil Rev It Up elég sokat csinál.
2017. szeptember 27. 20:47:11: megválaszolva ólomlábú +  által, → #22769 

#22767 ólomlábú +  2017. szeptember 27. 19:08:19 re: #22766 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tehát akkor 220 le kb 3400 dodi körül mozog. + aki felprogramozza,esetleg berakja.Erre még rájön a nagyobb fékek,+ mindennek a forgalmiba való beíratása... Kérdés,hogy mennyire stabil a dolog?
2017. szeptember 27. 20:28:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22768 

#22766 LINSZTER +  2017. szeptember 26. 19:51:05 re: #22765 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
LINK
Ha nem Hondatát használsz akkor még olcsóbb :D
2017. szeptember 27. 19:08:19: megválaszolva ólomlábú +  által, → #22767 

#22765 ólomlábú +  2017. szeptember 26. 19:02:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szép napot! :)
Kíváncsiságból ... mit lehet kihozni egy R18-ból motormegbontás nélkül,és persze ennek anyagi vonzata mennyi?
A másik kérdés,hogy a fékek okosítására van e lehetőség,ha igen árban mennyi?(Tudom,másik topik a fék topik,de itt egy helyen megtalálom)
A kereső még mindig nem a barátom,nem is volt és nem is lesz soha!!! :D :D
2017. szeptember 26. 19:51:05: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22766 

#22764 Honda imádó +  2017. szeptember 8. 22:22:53 re: #22762 (MiBaDelSol 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Higany

#22763 civic4d 0  2017. szeptember 8. 18:59:31 re: #22761 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
1,45 bár nyomást garantáltan tölt tiltásig és ami még ugyanolyan fontos volt nekem hogy minnél lejebb épüljön.
Méréskor 1,2 bárra volt allitva.

#22762 MiBaDelSol 0  2017. szeptember 8. 12:22:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Budapest környékén kit ajánlotok motor építésre? Aki a villamosságis reszéhez is ért?

Másik kérdés:Cserélt már valaki B16 on helyben szelepszárszimmeringet?
2017. szeptember 8. 22:22:53: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22764 

#22761 Honda imádó +  2017. szeptember 7. 21:37:28 re: #22760 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos jó, én ezt nem vitatom, én is néztem ezt a turbót annó, de rájöttem, h ez pici, látszik is, h fent elfogy, én Greddy-ből TD05-öt néztem, vagyis ennek a különböző fajtáit [SMIL:/mosoly.gif]
2017. szeptember 8. 18:59:31: megválaszolva civic4d 0  által, → #22763 

#22760 civic4d 0  2017. szeptember 7. 12:48:32 re: #22759 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon élveznéd.
[SMIL:/nevet/jolvan.gif]
2017. szeptember 7. 21:37:28: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22761 

#22759 Honda imádó +  2017. szeptember 6. 20:16:56 re: #22748 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szép diesel [SMIL:/smile2.gif]
2017. szeptember 7. 12:48:33: megválaszolva civic4d 0  által, → #22760 

#22758 civic4d 0  2017. augusztus 14. 20:54:09 re: #22756 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
2500-tól 3500-ig +80Le az amit keresel az 2500 előtt van.
kb 2700-nál már megvan az 1.2

#22757 civic4d 0  2017. augusztus 14. 14:15:41 re: #22756 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az hogy tök egyenletesen épül a nyomás szerintem nincs ezzel baj,te jobban benne vagy a témában fejtsd ki légyszives mire gondolsz?ahol mèrtek szerintem nem régi teknika.elöttem mérték haverom szívójàt na ott van hullám pl.
ott egyértelműen làtszik a vtec valtas

#22756 PelyV(T)i +  2017. augusztus 14. 10:27:34 re: #22755 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szinte mindegy. nekem csak az az érdekes, hogy sehol egy hullám a görbéken, nem látni hol jön a töltőnyomás, tök egyenletesen épül a teljesítmény stb...
2017. augusztus 14. 20:54:09: megválaszolva civic4d 0  által, → #22758 
2017. augusztus 14. 14:15:41: megválaszolva civic4d 0  által, → #22757 

#22755 civic4d 0  2017. augusztus 14. 10:09:21 re: #22753 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha az idő kellemesebb lesz mégegyszer meg akarom merni az autót tudsz ajànlani valakit?
2017. augusztus 14. 10:27:34: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22756 

#22754 Elmör +  2017. augusztus 14. 00:15:27 re: #22748 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az biztos, hogy jó nyomatékos lett, gondolom inkább a lóerőben van hiányod, de ebben a melegben ez is szép teljesítmény 1.5-től szerintem.

#22753 PelyV(T)i +  2017. augusztus 13. 21:29:12 re: #22752 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ebből? Semmit.... Nem tudom melyik pad de ne menj oda többet.
2017. augusztus 14. 10:09:21: megválaszolva civic4d 0  által, → #22755 

#22752 civic4d 0  2017. augusztus 13. 19:22:20 re: #22751 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
higany,miért mit szűrsz le a görbékről?
2017. augusztus 13. 21:29:12: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22753 

#22751 PelyV(T)i +  2017. augusztus 13. 19:04:32 re: #22750 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ki programozta?
2017. augusztus 13. 19:22:20: megválaszolva civic4d 0  által, → #22752 

#22750 civic4d 0  2017. augusztus 13. 18:48:39 re: #22749 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
TD04HL-15T
2017. augusztus 13. 19:04:32: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22751 

#22749 PelyV(T)i +  2017. augusztus 13. 18:20:55 re: #22748 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen turbó?
2017. augusztus 13. 18:48:39: megválaszolva civic4d 0  által, → #22750 

#22748 civic4d 0  2017. augusztus 13. 16:03:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
pénteken voltam padon a géppel 1.25bar nyomáson ezt produkálta kicsit csalódott vagyok igaz a körülmények nem voltak ideálisak-nagyon meleg volt.

2017. szeptember 6. 20:16:56: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22759 
2017. augusztus 14. 00:15:27: megválaszolva Elmör +  által, → #22754 
2017. augusztus 13. 18:20:55: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22749 

#22747 -Törölt felhasználó- 2017. augusztus 12. 17:30:34    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Kérdésem lenne felétek van e köztünk olyan aki turbosított b20v motort? Érdekelne mennyit bír a hüvely? Esetlegesen milyen lehetőségek vannak arra hogy bírjon mondjuk 1 bar nyomást max?! Előre is köszönöm az infokat.

#22746 JDM EK4 +  2017. augusztus 10. 13:22:25    ‹›  0 | rejt
Ha már kuplung témába járunk akkor lenne nekem a közeljövőben egy újra padolt erősített B-szériás 0 km es ACT HDG6-os kuplungom lendkerékkel :D

#22745 civic4d 0  2017. augusztus 8. 20:03:31 re: #22744 (Elmör + )  ←  ‹›  0 | rejt
már kész lett sőt be is járattam ,maradt szinter.

#22744 Elmör +  2017. augusztus 8. 14:56:45 re: #22729 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem eddig csak szinter volt, így nem tudok sajna erre választ tapasztalatból, de amire nem elég egy komplett, erős szinteres rendszer az már szinte űrtechnika egy Civicben vagy kategóriájában.
2017. augusztus 8. 20:03:31: megválaszolva civic4d 0  által, → #22745 

#22743 KamikaZeFan +  2017. augusztus 8. 12:04:13    ‹›  0 | rejt
Szevasztok!

Mechanikus turbó nyomás mérő, vákumcsövét/3-as elosztóját hova kell kötni?

#22742 tricikli +  2017. július 29. 22:14:34 re: #22741 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az nem előtte méri hanem utána azaz azt jelzi, hogy a VTEC bekapcsolása sikeres volt, megtörtént az átváltás, jöhet a kakaó.

#22741 civic4d 0  2017. július 29. 21:58:23 re: #22740 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen lehet, de van egy olajnyomás gomba a vtec szelepen és ha nincs megfelelő olajnyomás akkor nincs vtec!
2017. július 29. 22:14:34: megválaszolva tricikli +  által, → #22742 

#22740 Tonx +  2017. július 29. 17:46:23 re: #22739 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A p28 úgy működik hogy kell fordulatszám(4800) vizhőfok (65fok) és sebesség (10km/h felett), ha ezek megvannak küldi a jelet.
2017. július 29. 21:58:23: megválaszolva civic4d 0  által, → #22741 

#22739 civic4d 0  2017. július 28. 22:05:26 re: #22738 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pl a p28 szerintem ugy műkődik hogy a vtec szelep akkor kap jelet ha elérte a fordulatot és ha a vtec szelepházban meg van a megfelelő olajnyomás (az olajnyomás nagyságát nem tudom) ha nincs meg a minimum nyomás a szelepnél akkor nincs vtec.
-nem a vtec szelep nyitása van ellenőrizve egy másik körön!
2017. július 29. 17:46:23: megválaszolva Tonx +  által, → #22740 

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.34, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.026 mp, 9 query