HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 16:23,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#179066 Kázmér +  2019. augusztus 10. 21:47:24 re: #179065 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ő a sajátját szokta linkelni, az 9.gen. Nem?
2019. augusztus 10. 22:47:33: megválaszolva grego +  által, → #179068 
2019. augusztus 10. 21:49:21: megválaszolva [TypeV] +  által, → #179067 

#179065 [TypeV] +  2019. augusztus 10. 21:45:24 re: #179064 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Számos új autón is így áll.
Legalábbis grego jópár ilyent linkelt már emlékeim szerint.
2019. augusztus 10. 21:47:24: megválaszolva Kázmér +  által, → #179066 

#179064 Kázmér +  2019. augusztus 10. 21:36:13 re: #179063 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennyi átalakítás után szted ez így állt eredetiben is?
Nálunk egyiknél sem látni ilyet.
2019. augusztus 10. 21:45:24: megválaszolva [TypeV] +  által, → #179065 

#179063 [TypeV] +  2019. augusztus 10. 21:23:37 re: #179061 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hihetetlen, hogy ezeket így jónak látja a HONDA, kimehet a végfelhasználóhoz. [SMIL:/smile9.gif]
...egyébként meg persze ez legyen a legnagyobb baja
2019. augusztus 11. 00:47:04: megválaszolva madskillz +  által, → #179071 
2019. augusztus 10. 21:36:13: megválaszolva Kázmér +  által, → #179064 

#179062 Kázmér +  2019. augusztus 10. 21:22:59    ‹›  +8 | rejt
Megjött a kistesó is:






Változott a családi flotta, az öcsém accordjából is civic lett. [SMIL:/nevet/roller.gif]

#179061 grego +  2019. augusztus 10. 10:52:06 re: #179059 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a motortető....
2019. augusztus 10. 21:23:37: megválaszolva [TypeV] +  által, → #179063 

#179060 Ádám 0  2019. augusztus 10. 10:17:07 re: #179057 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Úgy tudom az már hagyományos automata.

#179059 integra_type_r 0  2019. augusztus 9. 23:14:15    ‹›   →  ↑  +5 | rejt

2019. augusztus 10. 10:52:06: megválaszolva grego +  által, → #179061 

#179058 integra_type_r 0  2019. augusztus 9. 23:11:29    ‹›  +5 | rejt


#179057 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 9. 11:44:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az lenne a kérdésem hogy a 2009-es face listes Honda Civic-ben már hagyományos automata váltó van vagy az is i-Shift és csak a váltó kar dizájnt változtatták meg.

2019. augusztus 10. 10:17:07: megválaszolva Ádám 0  által, → #179060 

#179056 teletxt 0  2019. augusztus 8. 21:55:33 re: #179054 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én mondjuk örülök hogy a Honda az X gennel befejezte hogy Civic márkanév alatt, különféle autókat árul a világ különböző részein. A 4D-5D karosszériavariánssal lefedhető a világ java része, plusz USA-ban ott a 2D is.
Szerintem így gyártani is olcsóbb. Nekem meg azért jó hogy világmodell, mert így rengeteg aftermarket cucc kapható hozzá.

2019. augusztus 8. 21:56: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés

#179055 grego +  2019. augusztus 8. 14:59:39 re: #179054 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Érdekes, mi EBITDA-t használunk. Úgy sokkal pontosabb lenne az összehasonlítás mint a sima EBIT-el.

#179054 integra_type_r 0  2019. augusztus 8. 14:51:00 re: #179053 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
talán a teljes kivonulás még nincs napirenden csak egy nagyon erős optimalizáció...
de bármi megtörténhet ami felgyorsíthat egy ilyen lépést...(brexit, eu belső problémák...stb)

kb. most a honda eu majdnem ugyanakkora mint az acura us divízió...
eladási darabszámra legalábbis, profitabilitásra nem feltétlen, de ahogy beszéltük a platform stratégia ezen javíthat...




"Nézzük a 14 legnyereségesebb gyártó helyzetét az első negyedév alapján:

14. Nissan
Az első negyedév alapján a legnagyobb vesztesek közé tartozik, az amerikai és az európai piacon is jelentősen csökkentek az eladások, és a Ghosn botrány sem tesz jót a válságban lévő gyártónak. A Renault/Nissan házasság fenntartásáért a legmagasabb politikai körökben lobbiznak, miközben a bizalom a két gyártó között nagyon megsínylette az elmúlt hónapokat, de elektromos témában jelentős kompetenciáik vannak. Az EBITmarzs nagyon gyenge, 0.2%, összesen csak 36 millió eurót kerestek az első 3 hónapban.

13. Honda
Az európai piac régen nem szerepel már a prioritásaik között. Független gyártó, ami rengeteget költ K+F-re, többet mint a BMW vagy a Daimler (!!), tavaly 1.85 milliárd eurót. 339 millió volt az eredményük az első 3 hónapban, a tavalyi 1 milliárd euróhoz képest. Kerek 1%-os EBIT marzson van mit javítani.

12. Mazda
Az önjáró, saját technikát és elgondolást sikeresen használó és fejlesztő Mazda a jó években brillírozott, kicsi, agilis és független gyártóként nagyon jól kihasználták a helyzetükből fakadó előnyöket. Sajnos a mostani helyzetben a méretüknél fogva küzdeniük kell. 12%-ot csökkentek az eladások a nyereség mindössze 188 millió euró, az EBIT marzs 2,5% az első 3 hónap alapján.

11. BMW
A tavalyi első helyezés után a top tízből is kiesett idén a BMW. 2.7 millárdról 589 millió euróra esett vissza a nyereség, az elmúlt évek extrém sikeres időszaka után stagnáló eladások gyötrik a bajorokat. 2.6% EBIT marzs nem épp fényes, hiszen az elmúlt 10 évben egyedüli gyártóként mindig a 8-10% közötti korridorban tudták tartani a mutatót. A beinduló modelloffenzíva rövid időn belül javíthat a számokon.

10. Hyundai
A Hyundai újra a top 10-ben, 21% növekedéssel 645 millió euróra nőtt a nyereség. Enyhén növekedtek az eladások is. Összesen 192 millió eurós K+F kiadással ugyanakkor messze elmaradtak a többi globális szereplőtől ebben a tekintetben, bár az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy alternatív hajtásban így is a konkurencia előtt járnak, hiszen kínálnak PHEV, BEV és hidrogén hajtású autót is. 3.4% az EBIT marzs.

9. Mitsubishi
A meglepetés a listán, egyben a legkisebb gyártó az összehasonlításban. 350 000 kiszállított autó az első negyedévben, ami enyhe emelkedés, minimális K+F költés, 127 millió euróval, 20% nyereségnövekedés 214 millió euróra, 3.7% EBIT marzs.

8. Ford
1.8 milliárd eurót költöttek kutatás és fejlesztésre, miközben radikális költségcsökkentés és átstrukturálás miatt sok az egyszeri magas költségtényező. Ezzel együtt csak enyhén csökkent az eredményük az előző év hasonló időszakához képest, 1,35 milliárd euróra, úgy, hogy 14%-ot csökkentek az eladások. 3.8 % az EBIT marzs, ami összességében szép teljesítmény.

7. GM
24% eredménycsökkenés, annak ellenére, hogy a cég már több, mint 2 éve költség csökkent, átstrukturál, átszervez. 1.33 milliárd eurót kerestek, 4.5% EBIT marzzsal már nem a legnyereségesebb amerikai autógyártó.

6. FCA
A legkisebb (olasz)amerikai gyártó EBIT marzsa a legjobb 4.5%-al. A 657 millió euró K+F kiadás gyenge, a jövőben ez nagy rizikó tényező. 18%-al csökkent a nyereség 1.11 milliárd euróra, az eladások 14%-al csökkentek 1.04 millióra.

5. KIA
214 millió eurós K+F nem túl acélos, de a konszerntestvérhez hasonlóan azt lehet mondani, hogy korábbi magas kiadások ebben a kérdésben alapvetően stabil pozíciót biztosítanak a cégnek a jövőre nézve. 465 milliós nyereség majdnem duplája a tavaly ilyenkori adatnak, 4.8%-os EBIT marzs is duplázódott.

4. Volkswagen konszern
Az Audi botladozása miatt jelenleg nem a VW konszern csinálja a legnagyobb nyereséget az autóiparban. 8%-al kevesebbet, összesen 3.87 milliárd eurót kerestek az első negyedévben. Spórolás van a németnél, a 6.4%-os EBIT marzsnak növekednie kell. Kutatás-fejlesztésben ugyanakkor nincs szégyenkezni valója a wolfsburgiaknak, 3.23 milliárd eurót költöttek.

3. Suzuki
Kisautókból a legnagyobb kihívás pénzt keresni, és bár a Suzuki nyeresége 41%-al csökkent, még mindig nagyon tisztességes eredményt értek el 6.5% EBIT marzzsal. Szenzációs eredmény.

2. Toyota
A világ legnyereségesebb tömeggyártója a Toyota. 16% eredménycsökkenés mellett is 4,23 milliárd eurót zsebeltek be, 2.6 millió eladott autóval elsők. 6.8%-os EBIT marzsnál láttunk már sokkal jobbat is tőlik, de jelen körülmények között ez nagyon tiszteletre méltó eredmény. Számos jövőbemutató technológia is megtalálható a konszernen belül.

1. Daimler
Zetsche jó állapotban adta át a céget utódjának, annak ellenére, hogy a nyereség 16%-ot csökkent. Az EBIT marzs ugyanis jelenleg a legmagasabb, 7.1% az autógyártók között. Ez "békeidőben" nem lenne kimagasló, most remek eredmény. 2.8 milliárdot kerestek, és 1.7 milliárdot adtak ki fejlesztésre."
2019. augusztus 8. 21:55:33: megválaszolva teletxt 0  által, → #179056 
2019. augusztus 8. 14:59:39: megválaszolva grego +  által, → #179055 

#179053 grego +  2019. augusztus 8. 14:36:20 re: #179052 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát félő hogy az EU piacról egyszercsak kivonul a Honda.
2019. augusztus 8. 14:51:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179054 

#179052 integra_type_r 0  2019. augusztus 8. 14:33:55 re: #137609 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2019. augusztus 8. 14:36:20: megválaszolva grego +  által, → #179053 

#179051 Kázmér +  2019. augusztus 8. 14:06:23 re: #179050 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyen nissan féléket én nem tartok fejben........... [SMIL:/smile2.gif]
Az accord az megmaradt, az gyönyörű volt a képen. [SMIL:/szetvert.gif]

#179050 Rikk_ +  2019. augusztus 8. 13:56:06 re: #179049 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Állt már ott MR2 meg 370z is nem csak accord. :)
2019. augusztus 8. 14:06:23: megválaszolva Kázmér +  által, → #179051 

#179049 Kázmér +  2019. augusztus 8. 13:18:32 re: #179048 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az alsón már állt az accord is, ugye? [SMIL:/smile10.gif]
2019. augusztus 8. 13:56:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #179050 

#179048 Rikk_ +  2019. augusztus 8. 13:14:40 re: #179047 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Akkor én is egy sajàt :D Na jo kettö ,mert uj a felni :)



2019. augusztus 8. 13:18:32: megválaszolva Kázmér +  által, → #179049 

#179047 Wagonist 0  2019. augusztus 7. 16:26:09    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Nem is olyan régi saját.


2019. augusztus 8. 13:14:40: megválaszolva Rikk_ +  által, → #179048 

#179046 Kázmér +  2019. augusztus 7. 15:09:59 re: #179045 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
A lyukat ne szó szerint értsd. Nézd meg, h egy 4 gen civicnek milyen messze van az orra a homlokfaltól, meg nézd meg az újakat.

#179045 Sprint-R +  2019. augusztus 7. 14:12:18 re: #179041 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A motorterekben tobb a nagy lyuk?! hat szerintem meg pont ellenkezoleg, ott aztan minden ki van hasznalva 20 evvel ezelotthoz kepest mondjuk.
2019. augusztus 7. 15:09:59: megválaszolva Kázmér +  által, → #179046 

#179044 grego +  2019. augusztus 7. 13:54:09 re: #179043 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kis fékkel is lehet menni :)

#179043 CsekMG +  2019. augusztus 7. 13:44:32 re: #179042 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én megyek, de csak nézelődni. ( ha megjött volna az új fékem időben akkor mentem volna)
2019. augusztus 7. 13:54:09: megválaszolva grego +  által, → #179044 

#179042 grego +  2019. augusztus 7. 12:17:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jön valaki Hringre vasárnap?
2019. augusztus 7. 13:44:32: megválaszolva CsekMG +  által, → #179043 

#179041 Kázmér +  2019. augusztus 6. 11:29:07 re: #179040 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért mondtam, h a címke mindegy.
Különben lassacskán teljesen kifogynak a kis autók is ilyen téren, mert a biztonság mindenek felett.Az új autókban milyen szélesek már az ajtók? Ülsz az autóban, és fél méterrel kijjebb van az oldala. A motorterekben is egyre több a nagy lyuk, gyűrődő zónák.Minden sokkal vaskosabb, masszívabb lett.
2019. augusztus 7. 14:12:18: megválaszolva Sprint-R +  által, → #179045 

#179040 janati +  2019. augusztus 6. 11:25:40 re: #179039 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem mondtam hogy nem jó, 10 év múlva lehet veszek is majd egyet... de nem HH... hanem egy erős nagy családi autó a szememben.
2019. augusztus 6. 11:29:07: megválaszolva Kázmér +  által, → #179041 

#179039 Kázmér +  2019. augusztus 6. 11:24:45 re: #179038 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
De tök mindegy milyen címkét ragasztasz rá, attól még kúrva jó gép. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. augusztus 6. 11:25:40: megválaszolva janati +  által, → #179040 

#179038 janati +  2019. augusztus 6. 11:16:27 re: #179029 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
így van... az fk8 egy nagy paszuly, minden, csak nem hot hatch.
2019. augusztus 6. 11:24:45: megválaszolva Kázmér +  által, → #179039 

#179037 White +  2019. augusztus 6. 10:55:31 re: #179036 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk ez jó hír. Bőven elég a hibrid CTR. :)

#179036 grego +  2019. augusztus 5. 18:17:50 re: #179034 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az EU majd megkapja az összes hibridet meg a villanyt. Ide már csak Hibrid CTR lesz maximum vagy az se.
2019. augusztus 6. 10:55:31: megválaszolva White +  által, → #179037 

#179035 Sprint-R +  2019. augusztus 5. 18:12:12 re: #179034 (teletxt 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De a gyartas azert megy vissza Japanba, mert eletbe fog lepni egy EU es Japan kozotti kereskedelmi kedvezmeny amivel kedvezobben tudnak majd autot importalni. Nem tudom pontosan mik a reszletei ennek.

#179034 teletxt 0  2019. augusztus 5. 17:54:08 re: #179033 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mivel a type-R Európában szerelik össze, ezért adott volt, hogy 5D-ből lesz.
Rájöttek ők is, hogy sok olyan vevőtől estek el eddig, akik vettek volna erős Civic-et, viszont szükségük volt 5 ajtóra.
Ugyan nem értek hozzá, de mivel egy platformra épül minden karosszériavariáns, ezért meg lehetne csinálni mindegyikből a Type-R-t.

A fordnál vehetsz pl kombi Focus ST-t is.

Az hogy USA-ban nagyobb a választék, az gondolom a piac nagyságából adódik.
De arra is rájöttek hogy megéri TypeR-t vinni az USA-ba, mert ott rengeteget el tudnak belőle adni, ami meg plusz haszon.

A kérdés majd az lesz, ha bezárják Swindon-t, akkor a XI. genből mit fog kapni Európa, mivel az USA piacos HB-t, is USA-ban fogják gyártani.
2019. augusztus 5. 18:17:50: megválaszolva grego +  által, → #179036 
2019. augusztus 5. 18:12:12: megválaszolva Sprint-R +  által, → #179035 

#179033 sh adam 0  2019. augusztus 5. 17:43:05 re: #179032 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ami számomra rejtély miért nem a coupe-bol lett a type-r? miért csak ők kapnak Si-t? Az ufo-bol is csak ők kaptak coupe-t! Miért az a nyomorult népség kapja mindig a szebbet / jobbat?
Mi lesz ez után? 4 ajtos nsx?
Honda is kezd elkurvulni mint ahogy az alfa is tette.
2019. augusztus 5. 17:54:08: megválaszolva teletxt 0  által, → #179034 

#179032 teletxt 0  2019. augusztus 5. 17:30:18 re: #179029 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nézzük a konkurencia adatait:

Mazda 3 HB (2019)
4460mm hossz
1796mm szél
2725mm tt

Corolla HB (2019)
4370mm hossz
1790mm szél
2640mm tt (4d 2700mm) Érdekes, hogy a Toyota megtartotta az osztott platformot, az 5d és 4d-kombi közt.

A civicnél meg épp most egységesítettek a 4d platformra.

Szerintem az ufo óta nem hatchback (vízszintes hátfal) a civic, hanem inkább liftback (lankás hátfal).





2019. augusztus 5. 17:43:05: megválaszolva sh adam 0  által, → #179033 


2019. augusztus 5. 17:32: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés

#179031 White +  2019. augusztus 5. 13:29:54 re: #179027 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem, sajnos még nem. :)

#179030 grego +  2019. augusztus 5. 12:49:25 re: #179029 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ma már a nagy a kicsi :D

#179029 sh adam 0  2019. augusztus 5. 12:42:34 re: #179028 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az EP3 4135mm vagy az ek9 4180mm-es hosszához képest meg főleg! Nekem az Fk8 minden csak nem hot hatch! [SMIL:/smile9.gif]
A Cl7 volt 4665mm! Közelebb áll az accord méretéhez.
2019. augusztus 6. 11:16:27: megválaszolva janati +  által, → #179038 
2019. augusztus 5. 17:30:18: megválaszolva teletxt 0  által, → #179032 
2019. augusztus 5. 12:49:25: megválaszolva grego +  által, → #179030 

#179028 teletxt 0  2019. augusztus 5. 12:35:20 re: #179026 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én azért érzek némi méretbeli különbséget az ufo után, de jöjjenek a számok (5d esetén):
4,249 vs 4,519 mm hossz
1,760 mm vs 1,799 mm szél
2,634 mm vs 2,700 mm tt
2019. augusztus 5. 12:42:34: megválaszolva sh adam 0  által, → #179029 


2019. augusztus 5. 12:36: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés

#179027 grego +  2019. augusztus 5. 12:05:35 re: #179026 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ültél is benne? Vezetted is?
2019. augusztus 5. 13:29:54: megválaszolva White +  által, → #179031 

#179026 White +  2019. augusztus 5. 11:53:03 re: #179024 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tegnap megnézegettem egyet. Hát jóval kisebb, mint sokan mondják, hogy húúú, ez már túl nagy bla bla...
Dehogy nagy. Kicsi, sportos. Nekem nagyon bejön, igaz nem pirosban. :)


2019. augusztus 5. 12:35:20: megválaszolva teletxt 0  által, → #179028 
2019. augusztus 5. 12:05:35: megválaszolva grego +  által, → #179027 

#179025 grego +  2019. augusztus 5. 11:35:30 re: #179022 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Olcsó a pénz, most kell bevásárolni :D

#179024 Tonx +  2019. augusztus 5. 11:02:42 re: #179023 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van egy fehér most lesz az alapozó meg még kettő, a fekete nem helyi lesz
2019. augusztus 5. 11:53:03: megválaszolva White +  által, → #179026 

#179023 White +  2019. augusztus 5. 10:59:11 re: #179022 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sonic gray... yeah.... Sopronban is van jó izélésű hondás. :)
2019. augusztus 5. 11:02:42: megválaszolva Tonx +  által, → #179024 

#179022 Tonx +  2019. augusztus 5. 10:33:34 re: #179001 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sopronban kettőt adnak el és még kettő jön. Egy fekete és egy alapozó szürke. Szóval viszik őket mint a cukrot.
2019. augusztus 5. 11:35:30: megválaszolva grego +  által, → #179025 
2019. augusztus 5. 10:59:11: megválaszolva White +  által, → #179023 

#179021 Szabb +  2019. augusztus 5. 07:46:20 re: #179020 (Rikk_ + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gondolom egy utolsó évjáratos kevés km-es ch.white.

#179020 Rikk_ +  2019. augusztus 4. 22:29:02 re: #178991 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen FN2 az amire vàgytàl és 5 mill?
2019. augusztus 5. 07:46:20: megválaszolva Szabb +  által, → #179021 

#179019 Rikk_ +  2019. augusztus 4. 22:15:29 re: #179016 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +5 | rejt
Ezt láttad már?


#179018 grego +  2019. augusztus 4. 20:15:20 re: #179017 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Big Brother kistestvére :D

Najó nem.

#179017 madskillz +  2019. augusztus 4. 20:09:42 re: #179015 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az a big szörcs?
2019. augusztus 4. 20:15:20: megválaszolva grego +  által, → #179018 

 << eleje | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.11, 0.29, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.085 mp, 9 query