HONDA fórum
2024. május 10. péntek, 00:21,  Ármin, Pálma Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#179094 grego +  2019. augusztus 13. 12:52:18 re: #179093 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze értem én, de ha rádobunk négy slicket az FK2-re akkor 5 secet az is hozhat egy jó sofőrrel.

Hozzáteszem, aki FK2-t vesz az 95%-ban normál használatra vette és néha felnéz egy pályára ahol bármiféle átalakitás nékül egy élvezeteset autózik köridőtől függetlenül majd hazamegy a családdal anélkül hogy bármit is cserélni kéne és utána beugranak a TESCO-ba vele vagy lesétálnak a Horváth tengerpartra 7 literes fogyasztással kényelmesen és biztonságosan. Ez egy sokoldalú autó és nem egy célszerszám. Nem véletlen, hogy a gyártók ebbe az irányba mentek el => egy autóba több autót gyúrni ha lehet mellette feleljen meg a mai biztonsági követelményeknek (ami azért durván kihat a tömegre). (komfort mód, +R mód stb.)

FK2-ből is lehet építeni egy jó célgépet aztán lehet bombázni a 2:00-ás időt. Az meg, hogy mennyi pénzért tudsz egy jó időt futni meg egy külön kérdéskör, ami mint említettem irreleváns a fenti kontextusban mert nem ez volt a cél.

Azt is érdemes hozzátenni, hogy ma ebben az árkategóriában semmi más alternativa nincs csak az FK2 és FK8, ha valaki a fent leírt szempontok alapján akar autót venni.

2019. augusztus 13. 13:30:43: megválaszolva [TypeV] +  által, → #179095 

#179093 sh adam 0  2019. augusztus 13. 12:31:38 re: #179092 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én alapvetően azért tettem fel a kérdést, mert kíváncsi voltam mire képes halandó ember kezében. Engem csak az érdekel mit kapok a pénzemért. Ennyi pénzért mit tud az autó hringen és kész. Mennyivel jobb, mint egy vti, ep3...stb. Megéri e azt a plusszt, mivel aki komolyan veszi ezt az egészet, nem biztos 2-3sec miatt rádob az ep3-ra vagy a vti-re +4-5milliot, hanem vesz 4 jobb gumit és betétet aztán közel futja az fk2 idejét.

2019. augusztus 13. 12:52:18: megválaszolva grego +  által, → #179094 

#179092 grego +  2019. augusztus 13. 09:52:34 re: #179091 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én ezeket mind értem, de megint megkérdezem, hogy ez hogy jön a témához, illetve ahhoz, hogy páran GYÁRI vagy picit módosított autókkal kimentünk autózni és nem az idő volt a lényeg?
Te megkérdezted az időt én meg mondtam egyet. Innentől lényegtelen hogy másmilyen nem gyári Hondával mások miket futnak.

És igenis fontos, hogy ki milyen autóval és setup-al futja meg a köridőt. Akkor már miért ne hasonlítsuk az időket az F1-hez, ha lényegtelen az autó?
Ezért is vannak kategóriák tudtommal.

Ennél érthetőbben nem tudom leírni.

Michelisz meg sose ment FK8-al a Hringen :P

2019. augusztus 13. 12:31:38: megválaszolva sh adam 0  által, → #179093 


2019. augusztus 13. 09:53: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#179091 sh adam 0  2019. augusztus 13. 09:00:54 re: #179090 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Csoky (gondolom) arra értette, hogy nem lehetetetlen egy civic-el jobb időt menni. Nem konkrétan rátok, meg a gyári fk2/8-ra.
Általánosságban az idő a lényeg. Senki nem kérdezi meg a célban, hogy akkor ez most kipakolt vagy most mi van benne?
Az, hogy michelisz egy fk8-al mit tudott, az nem azt jelenti, hogy lehetetlen bármilyen civiccel jobbat menni.
Koczeka is (talán) 2:08, sanyi 2:05 volt a turbóssal. Volt egy görög k24 5gen az 2:01. Na arra már a sznob "rosenheimi magyarok" is elismerően bólogattak. Ha 2:10 alá bemegy egy FWD az már nem rossz.

ui.: most a renault vs honda nurburg versengésben is, renault jobb már. igen, kipakolt...de a kutyát nem érdekli. Leggyorsabb FWD és kész! [SMIL:/mosoly.gif]
2019. augusztus 13. 09:52:34: megválaszolva grego +  által, → #179092 

#179090 grego +  2019. augusztus 12. 23:28:26 re: #179089 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Én nem tudom ez hogyan jön ide? Ennyire nem volt érthető amit írtam?
GYÁRI FK2-vel, gyári gumikon Michelisz csinált egy 2:10.86-os időt a Hringen 3 évvel ezelőtt amivel ugye megdöntötte az akkori SZÉRIA gyártású első kerekes rekordot a pályán. Ehhez képest kell nézni az időket és ezért jött a képbe részemről a Michelisz idő, ami a gyári FK2-re vonatkozott. Nekünk szintén gyári FK2-vel miért is kéne többet tudni? Nem értem a logikát. Innentől kezdve teljesen értelmetlen jönni kipakolt meg slick gumis pályára hangolt hobbigépekkel mert nem erről volt szó.
2019. augusztus 13. 09:00:54: megválaszolva sh adam 0  által, → #179091 

#179089 tschokker +  2019. augusztus 12. 23:16:11 re: #179079 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is 2:12-őt mentem 5gen Civic-kel, nem űridő az még. 2:00 alá bemenni az a tudomány Hondával. [SMIL:/smile5.gif]
2019. augusztus 12. 23:28:26: megválaszolva grego +  által, → #179090 

#179088 Tonx +  2019. augusztus 12. 14:33:51 re: #179087 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Itt mondjuk nem is mentem nyélgázzal, csak felfelé 2-ben néha 3-ban:)

#179087 grego +  2019. augusztus 12. 14:23:45 re: #179086 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát de nem is megy :D
2019. augusztus 12. 14:33:51: megválaszolva Tonx +  által, → #179088 

#179086 Tonx +  2019. augusztus 12. 14:19:50 re: #179085 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De az enyém dízel:)
2019. augusztus 12. 14:23:45: megválaszolva grego +  által, → #179087 

#179085 grego +  2019. augusztus 12. 14:13:05 re: #179084 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezt bőven szorozd meg kettővel :D
2019. augusztus 12. 14:19:50: megválaszolva Tonx +  által, → #179086 

#179084 Tonx +  2019. augusztus 12. 14:11:13 re: #179072 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És sikerült ennyit mutatnia?

2019. augusztus 12. 14:13:05: megválaszolva grego +  által, → #179085 

#179083 grego +  2019. augusztus 12. 10:07:12 re: #179082 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ő nem volt kint tegnap :D

#179082 Szabb +  2019. augusztus 12. 09:17:55 re: #179081 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Müller [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2019. augusztus 12. 10:07:12: megválaszolva grego +  által, → #179083 

#179081 grego +  2019. augusztus 11. 20:59:47 re: #179080 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jó, de ezzel az autóval gyárilag ki az aki Michelisz szintet tud?
2019. augusztus 12. 09:17:55: megválaszolva Szabb +  által, → #179082 

#179080 sh adam 0  2019. augusztus 11. 20:58:57 re: #179079 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Attól hogy Michelisz 2:10et ment nem lehetetlen. Mennek / mentek hasonló vagy jobb időt is gyengébb autókkal. [SMIL:/smile5.gif]
2019. augusztus 11. 20:59:47: megválaszolva grego +  által, → #179081 

#179079 grego +  2019. augusztus 11. 20:51:36 re: #179078 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Délelőtt 10:00-kor még nem volt meleg, 24-25 volt még csak. 2:12 azért már necces az már lassan Michelisz idő :D
2019. augusztus 12. 23:16:11: megválaszolva tschokker +  által, → #179089 
2019. augusztus 11. 20:58:57: megválaszolva sh adam 0  által, → #179080 

#179078 sh adam 0  2019. augusztus 11. 20:50:12 re: #179077 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó az! Ebben a melegben a power se lehetett 100%-on. 2:12 körül már becsületes lenne. [SMIL:/smile10.gif]
2019. augusztus 11. 20:51:36: megválaszolva grego +  által, → #179079 

#179077 grego +  2019. augusztus 11. 19:57:38 re: #179076 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Áh, nekem szar. Meg csak élvezkedni mentem.
Peti 2:15-öt ment, RaceChrono-val mérve.
2019. augusztus 11. 20:50:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #179078 

#179076 sh adam 0  2019. augusztus 11. 19:55:48 re: #179072 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jöhetnek az idők [SMIL:/smile7.gif]
2019. augusztus 11. 19:57:38: megválaszolva grego +  által, → #179077 

#179075 grego +  2019. augusztus 11. 19:37:40    ‹›  +4 | rejt



#179074 grego +  2019. augusztus 11. 19:21:42 re: #179073 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
26 fokban minek? :D

#179073 KawaBazsy 0  2019. augusztus 11. 18:32:51 re: #179072 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Klíma ment? :-)
2019. augusztus 11. 19:21:42: megválaszolva grego +  által, → #179074 

#179072 grego +  2019. augusztus 11. 18:08:59    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Megkergettük :D




2019. augusztus 12. 14:11:13: megválaszolva Tonx +  által, → #179084 
2019. augusztus 11. 19:55:48: megválaszolva sh adam 0  által, → #179076 
2019. augusztus 11. 18:32:51: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #179073 

#179071 madskillz +  2019. augusztus 11. 00:47:04 re: #179063 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
jó hát randa na :D

#179070 grego +  2019. augusztus 10. 22:52:45 re: #179069 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja az a jobb hátsó ajtó, de az 3 éve volt :D
De a 10 geneket nem én szoktam berakni, hanem más, és akkor mindig feltűnik. Facebook oldalakon meg rendszeresen szembejön a ferde motortető.

#179069 Kázmér +  2019. augusztus 10. 22:49:27 re: #179068 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor rosszul emlékeztem. Úgy rémlett, h a tieden voltál kiakadva, h nem jól áll az ajtó, vagy valami ilyesmi.
2019. augusztus 10. 22:52:45: megválaszolva grego +  által, → #179070 

#179068 grego +  2019. augusztus 10. 22:47:33 re: #179066 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem. A 10. geneken szokott szarul állni, főleg a CTR-eken és az 5 ajtósokon. A bal oldalon szokott nagyobb rés lenni és eláll, gyárilag. Érdekes módon a sedan-t a törökök jobban összerakják az EU piacra.
2019. augusztus 10. 22:49:27: megválaszolva Kázmér +  által, → #179069 

#179067 [TypeV] +  2019. augusztus 10. 21:49:21 re: #179066 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát már el vagyok bizonytalanodva Sanyibácsi. :)
...sajátján kívül is voltak képek rendesen, majd jön Attila oszt megszakérti

#179066 Kázmér +  2019. augusztus 10. 21:47:24 re: #179065 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ő a sajátját szokta linkelni, az 9.gen. Nem?
2019. augusztus 10. 22:47:33: megválaszolva grego +  által, → #179068 
2019. augusztus 10. 21:49:21: megválaszolva [TypeV] +  által, → #179067 

#179065 [TypeV] +  2019. augusztus 10. 21:45:24 re: #179064 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Számos új autón is így áll.
Legalábbis grego jópár ilyent linkelt már emlékeim szerint.
2019. augusztus 10. 21:47:24: megválaszolva Kázmér +  által, → #179066 

#179064 Kázmér +  2019. augusztus 10. 21:36:13 re: #179063 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennyi átalakítás után szted ez így állt eredetiben is?
Nálunk egyiknél sem látni ilyet.
2019. augusztus 10. 21:45:24: megválaszolva [TypeV] +  által, → #179065 

#179063 [TypeV] +  2019. augusztus 10. 21:23:37 re: #179061 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hihetetlen, hogy ezeket így jónak látja a HONDA, kimehet a végfelhasználóhoz. [SMIL:/smile9.gif]
...egyébként meg persze ez legyen a legnagyobb baja
2019. augusztus 11. 00:47:04: megválaszolva madskillz +  által, → #179071 
2019. augusztus 10. 21:36:13: megválaszolva Kázmér +  által, → #179064 

#179062 Kázmér +  2019. augusztus 10. 21:22:59    ‹›  +8 | rejt
Megjött a kistesó is:






Változott a családi flotta, az öcsém accordjából is civic lett. [SMIL:/nevet/roller.gif]

#179061 grego +  2019. augusztus 10. 10:52:06 re: #179059 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a motortető....
2019. augusztus 10. 21:23:37: megválaszolva [TypeV] +  által, → #179063 

#179060 Ádám 0  2019. augusztus 10. 10:17:07 re: #179057 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Úgy tudom az már hagyományos automata.

#179059 integra_type_r 0  2019. augusztus 9. 23:14:15    ‹›   →  ↑  +5 | rejt

2019. augusztus 10. 10:52:06: megválaszolva grego +  által, → #179061 

#179058 integra_type_r 0  2019. augusztus 9. 23:11:29    ‹›  +5 | rejt


#179057 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 9. 11:44:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az lenne a kérdésem hogy a 2009-es face listes Honda Civic-ben már hagyományos automata váltó van vagy az is i-Shift és csak a váltó kar dizájnt változtatták meg.

2019. augusztus 10. 10:17:07: megválaszolva Ádám 0  által, → #179060 

#179056 teletxt 0  2019. augusztus 8. 21:55:33 re: #179054 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én mondjuk örülök hogy a Honda az X gennel befejezte hogy Civic márkanév alatt, különféle autókat árul a világ különböző részein. A 4D-5D karosszériavariánssal lefedhető a világ java része, plusz USA-ban ott a 2D is.
Szerintem így gyártani is olcsóbb. Nekem meg azért jó hogy világmodell, mert így rengeteg aftermarket cucc kapható hozzá.

2019. augusztus 8. 21:56: Szerkesztve teletxt 0  által, megtekintés

#179055 grego +  2019. augusztus 8. 14:59:39 re: #179054 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Érdekes, mi EBITDA-t használunk. Úgy sokkal pontosabb lenne az összehasonlítás mint a sima EBIT-el.

#179054 integra_type_r 0  2019. augusztus 8. 14:51:00 re: #179053 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
talán a teljes kivonulás még nincs napirenden csak egy nagyon erős optimalizáció...
de bármi megtörténhet ami felgyorsíthat egy ilyen lépést...(brexit, eu belső problémák...stb)

kb. most a honda eu majdnem ugyanakkora mint az acura us divízió...
eladási darabszámra legalábbis, profitabilitásra nem feltétlen, de ahogy beszéltük a platform stratégia ezen javíthat...




"Nézzük a 14 legnyereségesebb gyártó helyzetét az első negyedév alapján:

14. Nissan
Az első negyedév alapján a legnagyobb vesztesek közé tartozik, az amerikai és az európai piacon is jelentősen csökkentek az eladások, és a Ghosn botrány sem tesz jót a válságban lévő gyártónak. A Renault/Nissan házasság fenntartásáért a legmagasabb politikai körökben lobbiznak, miközben a bizalom a két gyártó között nagyon megsínylette az elmúlt hónapokat, de elektromos témában jelentős kompetenciáik vannak. Az EBITmarzs nagyon gyenge, 0.2%, összesen csak 36 millió eurót kerestek az első 3 hónapban.

13. Honda
Az európai piac régen nem szerepel már a prioritásaik között. Független gyártó, ami rengeteget költ K+F-re, többet mint a BMW vagy a Daimler (!!), tavaly 1.85 milliárd eurót. 339 millió volt az eredményük az első 3 hónapban, a tavalyi 1 milliárd euróhoz képest. Kerek 1%-os EBIT marzson van mit javítani.

12. Mazda
Az önjáró, saját technikát és elgondolást sikeresen használó és fejlesztő Mazda a jó években brillírozott, kicsi, agilis és független gyártóként nagyon jól kihasználták a helyzetükből fakadó előnyöket. Sajnos a mostani helyzetben a méretüknél fogva küzdeniük kell. 12%-ot csökkentek az eladások a nyereség mindössze 188 millió euró, az EBIT marzs 2,5% az első 3 hónap alapján.

11. BMW
A tavalyi első helyezés után a top tízből is kiesett idén a BMW. 2.7 millárdról 589 millió euróra esett vissza a nyereség, az elmúlt évek extrém sikeres időszaka után stagnáló eladások gyötrik a bajorokat. 2.6% EBIT marzs nem épp fényes, hiszen az elmúlt 10 évben egyedüli gyártóként mindig a 8-10% közötti korridorban tudták tartani a mutatót. A beinduló modelloffenzíva rövid időn belül javíthat a számokon.

10. Hyundai
A Hyundai újra a top 10-ben, 21% növekedéssel 645 millió euróra nőtt a nyereség. Enyhén növekedtek az eladások is. Összesen 192 millió eurós K+F kiadással ugyanakkor messze elmaradtak a többi globális szereplőtől ebben a tekintetben, bár az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy alternatív hajtásban így is a konkurencia előtt járnak, hiszen kínálnak PHEV, BEV és hidrogén hajtású autót is. 3.4% az EBIT marzs.

9. Mitsubishi
A meglepetés a listán, egyben a legkisebb gyártó az összehasonlításban. 350 000 kiszállított autó az első negyedévben, ami enyhe emelkedés, minimális K+F költés, 127 millió euróval, 20% nyereségnövekedés 214 millió euróra, 3.7% EBIT marzs.

8. Ford
1.8 milliárd eurót költöttek kutatás és fejlesztésre, miközben radikális költségcsökkentés és átstrukturálás miatt sok az egyszeri magas költségtényező. Ezzel együtt csak enyhén csökkent az eredményük az előző év hasonló időszakához képest, 1,35 milliárd euróra, úgy, hogy 14%-ot csökkentek az eladások. 3.8 % az EBIT marzs, ami összességében szép teljesítmény.

7. GM
24% eredménycsökkenés, annak ellenére, hogy a cég már több, mint 2 éve költség csökkent, átstrukturál, átszervez. 1.33 milliárd eurót kerestek, 4.5% EBIT marzzsal már nem a legnyereségesebb amerikai autógyártó.

6. FCA
A legkisebb (olasz)amerikai gyártó EBIT marzsa a legjobb 4.5%-al. A 657 millió euró K+F kiadás gyenge, a jövőben ez nagy rizikó tényező. 18%-al csökkent a nyereség 1.11 milliárd euróra, az eladások 14%-al csökkentek 1.04 millióra.

5. KIA
214 millió eurós K+F nem túl acélos, de a konszerntestvérhez hasonlóan azt lehet mondani, hogy korábbi magas kiadások ebben a kérdésben alapvetően stabil pozíciót biztosítanak a cégnek a jövőre nézve. 465 milliós nyereség majdnem duplája a tavaly ilyenkori adatnak, 4.8%-os EBIT marzs is duplázódott.

4. Volkswagen konszern
Az Audi botladozása miatt jelenleg nem a VW konszern csinálja a legnagyobb nyereséget az autóiparban. 8%-al kevesebbet, összesen 3.87 milliárd eurót kerestek az első negyedévben. Spórolás van a németnél, a 6.4%-os EBIT marzsnak növekednie kell. Kutatás-fejlesztésben ugyanakkor nincs szégyenkezni valója a wolfsburgiaknak, 3.23 milliárd eurót költöttek.

3. Suzuki
Kisautókból a legnagyobb kihívás pénzt keresni, és bár a Suzuki nyeresége 41%-al csökkent, még mindig nagyon tisztességes eredményt értek el 6.5% EBIT marzzsal. Szenzációs eredmény.

2. Toyota
A világ legnyereségesebb tömeggyártója a Toyota. 16% eredménycsökkenés mellett is 4,23 milliárd eurót zsebeltek be, 2.6 millió eladott autóval elsők. 6.8%-os EBIT marzsnál láttunk már sokkal jobbat is tőlik, de jelen körülmények között ez nagyon tiszteletre méltó eredmény. Számos jövőbemutató technológia is megtalálható a konszernen belül.

1. Daimler
Zetsche jó állapotban adta át a céget utódjának, annak ellenére, hogy a nyereség 16%-ot csökkent. Az EBIT marzs ugyanis jelenleg a legmagasabb, 7.1% az autógyártók között. Ez "békeidőben" nem lenne kimagasló, most remek eredmény. 2.8 milliárdot kerestek, és 1.7 milliárdot adtak ki fejlesztésre."
2019. augusztus 8. 21:55:33: megválaszolva teletxt 0  által, → #179056 
2019. augusztus 8. 14:59:39: megválaszolva grego +  által, → #179055 

#179053 grego +  2019. augusztus 8. 14:36:20 re: #179052 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát félő hogy az EU piacról egyszercsak kivonul a Honda.
2019. augusztus 8. 14:51:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179054 

#179052 integra_type_r 0  2019. augusztus 8. 14:33:55 re: #137609 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2019. augusztus 8. 14:36:20: megválaszolva grego +  által, → #179053 

#179051 Kázmér +  2019. augusztus 8. 14:06:23 re: #179050 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyen nissan féléket én nem tartok fejben........... [SMIL:/smile2.gif]
Az accord az megmaradt, az gyönyörű volt a képen. [SMIL:/szetvert.gif]

#179050 Rikk_ +  2019. augusztus 8. 13:56:06 re: #179049 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Állt már ott MR2 meg 370z is nem csak accord. :)
2019. augusztus 8. 14:06:23: megválaszolva Kázmér +  által, → #179051 

#179049 Kázmér +  2019. augusztus 8. 13:18:32 re: #179048 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az alsón már állt az accord is, ugye? [SMIL:/smile10.gif]
2019. augusztus 8. 13:56:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #179050 

#179048 Rikk_ +  2019. augusztus 8. 13:14:40 re: #179047 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Akkor én is egy sajàt :D Na jo kettö ,mert uj a felni :)



2019. augusztus 8. 13:18:32: megválaszolva Kázmér +  által, → #179049 

#179047 Wagonist 0  2019. augusztus 7. 16:26:09    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Nem is olyan régi saját.


2019. augusztus 8. 13:14:40: megválaszolva Rikk_ +  által, → #179048 

#179046 Kázmér +  2019. augusztus 7. 15:09:59 re: #179045 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
A lyukat ne szó szerint értsd. Nézd meg, h egy 4 gen civicnek milyen messze van az orra a homlokfaltól, meg nézd meg az újakat.

#179045 Sprint-R +  2019. augusztus 7. 14:12:18 re: #179041 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A motorterekben tobb a nagy lyuk?! hat szerintem meg pont ellenkezoleg, ott aztan minden ki van hasznalva 20 evvel ezelotthoz kepest mondjuk.
2019. augusztus 7. 15:09:59: megválaszolva Kázmér +  által, → #179046 

 << eleje | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.73, 0.51, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.134 mp, 9 query