HONDA fórum
2024. május 10. péntek, 17:01,  Ármin, Pálma Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3516 | 3515 | 3514 | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#179247 Tonx +  2019. augusztus 29. 20:13:32 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mi mindig inkább több időt írunk be egy egy munkához, mert inkább tartson tovább és legyen jó a végeredmény, minthogy gyorsan szórjuk ki az autókat. Van is 1.5 hónapos várakozási idő. És ez már bő 1 éve stabilan tartja magát.

#179246 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 17:51:47 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
abszolút támogatom...
ez már nekem is megfordult a fejemben...
alap dolgokat megcsinálok, de azért nsx-en egy vez szíj csere az nagyon nem alap... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
de azt gondolom messze nem megtanulhatatlan, de időm és energiám nincs rá egyenlőre...

#179245 grego +  2019. augusztus 29. 17:37:55 re: #179244 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nem azt írtam hogy nincs, hanem hogy kevés.
Amúgy viccen kívül ott tartunk, hogy már páran azon gondolkozunk, hogy nyitunk egy szerelőműhelyt, ahol csak igényes szerelés van amilyen szopásokat átélt pár NSX-es és egyéb Honda tulaj.
2019. augusztus 31. 17:04:56: megválaszolva ólomlábú +  által, → #179258 
2019. augusztus 30. 10:10:28: megválaszolva hrv2003 +  által, → #179249 
2019. augusztus 30. 09:47:18: megválaszolva czizs +  által, → #123915 
2019. augusztus 29. 20:13:32: megválaszolva Tonx +  által, → #179247 
2019. augusztus 29. 17:51:47: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179246 

#179244 Tonx +  2019. augusztus 29. 17:36:01 re: #179242 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Van igényes szerelő csak nem fizetik meg itthon őket:) De ha nyitok egy szervizt akkor lehet hogy jönnétek hozzám? Vagy túl messze lennék tőletek?:)
2019. szeptember 1. 11:31:07: megválaszolva szsziszi +  által, → #123919 
2019. augusztus 29. 17:37:55: megválaszolva grego +  által, → #179245 

#179243 Tonx +  2019. augusztus 29. 17:34:25 re: #179234 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Gondolom, ahogy a többi szalon is ők is berendeltek amennyit csak lehetett hogy még az áremelkedés előtti áron tudják majd adni az autókat. Sopronban is van kb 15 új autó (kicsi kereskedés) és folyamatosan hozzák őket.

#179242 grego +  2019. augusztus 29. 17:32:42 re: #179241 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Inkább azzal, hogy kevés a jó és igényes szerelő.
2019. augusztus 29. 17:36:01: megválaszolva Tonx +  által, → #179244 

#179241 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 17:31:53 re: #179238 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sok baj van ezekkel... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2019. augusztus 29. 17:32:42: megválaszolva grego +  által, → #179242 

#179240 grego +  2019. augusztus 29. 17:28:39 re: #179239 (Sprint-R + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Lesz 20 ezer körül 350-es árfolyamon :D

#179239 Sprint-R +  2019. augusztus 29. 17:26:12 re: #179238 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ajjj egyre jobban bejon a piros. Remelem jovo nyar korul is lesz 20e euro korul FK2 :D
2019. augusztus 29. 17:28:39: megválaszolva grego +  által, → #179240 

#179238 grego +  2019. augusztus 29. 17:22:20    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Megyek le szerelni mint ahogy eddig is tettem másnak :D


2019. augusztus 30. 20:09:35: megválaszolva LINSZTER +  által, → #179256 
2019. augusztus 30. 14:52:08: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179250 
2019. augusztus 29. 17:31:53: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179241 
2019. augusztus 29. 17:26:12: megválaszolva Sprint-R +  által, → #179239 

#179237 grego +  2019. augusztus 29. 17:17:36 re: #179236 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, jól teszik.

#179236 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 17:14:48 re: #179235 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja, elég jól pörög a biznisz...
főleg a hondás része...a mitsu az elég light-os...

a honda "e" miatt bővítik a szalont is...
2019. augusztus 29. 17:17:36: megválaszolva grego +  által, → #179237 

#179235 grego +  2019. augusztus 29. 17:12:22 re: #179234 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha egy üzlet beindul :D
2019. augusztus 29. 17:14:48: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179236 

#179234 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:58:31 re: #179233 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nagyon durva készletet építettek fel...
sztem van bent 40-50 autó...
2019. augusztus 29. 17:34:25: megválaszolva Tonx +  által, → #179243 
2019. augusztus 29. 17:12:22: megválaszolva grego +  által, → #179235 

#179233 grego +  2019. augusztus 29. 16:55:43 re: #179232 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Accordokat nem engednek már be :D
2019. augusztus 29. 16:58:31: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179234 

#179232 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:51:22 re: #179231 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
civic hegyekben áll az udvaron most is... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
konkrétan nem tudtam szinte beállni...
2019. augusztus 29. 16:55:43: megválaszolva grego +  által, → #179233 

#179231 grego +  2019. augusztus 29. 16:46:45 re: #179230 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy néz ki FK2 szerelős két nap lesz, ezért lent leszünk páran :D
2019. augusztus 29. 16:51:22: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179232 

#179230 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:44:54 re: #179229 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
van rá némi esély...
mi lesz...?
2019. augusztus 29. 16:46:45: megválaszolva grego +  által, → #179231 

#179229 grego +  2019. augusztus 29. 16:42:38 re: #179228 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szeptember 19-20 magasságában is gyere be :D
2019. augusztus 29. 16:44:54: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179230 

#179228 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:34:56 re: #179226 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
ma voltam bent Petiéknél, megnéztem a fehér fk8-at...nekem még mindig bejön... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
ugyan bent állt, de már eladták... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2019. augusztus 29. 16:42:38: megválaszolva grego +  által, → #179229 

#179227 JohnyFirpo +  2019. augusztus 29. 16:05:34 re: #179226 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem jöhetne! :)
2019. augusztus 29. 21:52:17: megválaszolva Yakumo +  által, → #179248 

#179226 grego +  2019. augusztus 29. 16:02:40    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
:D


2019. augusztus 29. 16:34:56: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179228 
2019. augusztus 29. 16:05:34: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #179227 

#179225 rewind +  2019. augusztus 29. 14:40:45 re: #179221 (Kartács + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó a K20, K24, jó a B18 a hangja verhetetlen, de az a Turbo5henger az azé nagyon tud menni ha hozzányúlnak és a hangja is jó. [SMIL:/smile7.gif]

#179224 sh adam 0  2019. augusztus 29. 13:02:49 re: #302169 (zozo7272 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#179223 grego +  2019. augusztus 29. 09:09:10 re: #179222 (janati + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mármint lesz olyan verziója amiről lekerül, ja :D

#179222 janati +  2019. augusztus 29. 07:28:43 re: #179211 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
no, lekerül a nagy idétlen hátsó szárny??

így sokkal csinibb!
2019. augusztus 29. 09:09:10: megválaszolva grego +  által, → #179223 

#179221 Kartács +  2019. augusztus 29. 06:56:34 re: #302169 (zozo7272 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jót lép nyilván de
K20 100-200km/h 11sec kb
Audi 100-200km/h 6sec kb úgy, hogy nem padlózta az elején.

Azért van különbség.
Fej fej mellett megnézném őket azért. :)
2019. augusztus 29. 14:40:45: megválaszolva rewind +  által, → #179225 


2019. augusztus 29. 06:56: Szerkesztve Kartács +  által, megtekintés

#302169 zozo7272 0  2019. augusztus 28. 19:24:31    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
k20........................
2019. augusztus 29. 13:02:49: megválaszolva sh adam 0  által, → #179224 
2019. augusztus 29. 06:56:34: megválaszolva Kartács +  által, → #179221 

#179220 grego +  2019. augusztus 27. 23:03:05 re: #179215 (Yaroslav + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Merevség:

The body has 20% higher bending and 80% higher torsional static rigidity than the EK9 Honda Civic Type R.

Szóval nem csoda.

#179219 White +  2019. augusztus 27. 22:48:18 re: #179218 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt írtam. Nem lehet elrontani... de az ATS-nél semmilyen kéztartással nem lehet... az ep3 picit más. ;)

#179218 JohnyFirpo +  2019. augusztus 27. 22:43:06 re: #179217 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minden rendes ember így húzza a 6-ost... :) Eleve picit tolsz rajta jobbra ennél a kéztartásnál. El sem lehet rontani.
2019. augusztus 27. 22:48:18: megválaszolva White +  által, → #179219 

#179217 White +  2019. augusztus 27. 22:39:00 re: #179215 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nekem Szaki kolléga mutatta még az első EP3-amnál, hogy hogyan érdemes húzni a 6-ost.

Ha kicsit kifordított tenyérrel ilyen fordított fogással húzod, mindig perfekt lesz. Pont oda megy, ahova kell. 1000-ből 1000x jó helyre fogod húzni. :)


2019. augusztus 27. 22:43:06: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #179218 

#179216 grego +  2019. augusztus 27. 20:23:14 re: #179215 (Yaroslav + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Ne aggódj a 6. miatt. Ha gurul az autó akkor egy mágnesszelep bereteszeli az R-t és nem tudod belehúzni.
A váltón azért nincs remegés mert bowdenes már és nem rudas. Ezért is lehet vele könnyen félreváltani és nagyon gyors váltásoknál nem olyan pontosan viszi be magát mint a rudas :D

2019. augusztus 27. 20:24: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#179215 Yaroslav +  2019. augusztus 27. 20:13:02 re: #179202 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Üdv!

Rég óta szekesztgetem, de azt hiszem, a videó és a reakciók miatt talán a legidőszerűbb! :)

Korábban kérdeztem, így most leírom én mit tapasztalok az első 600km után.
Szerk: Azóta ez felment 3500-ra.

6G3D 1.6 Vti vs 7G3D 2.0 TypeR

Harmadik hete, hogy együtt vagyunk, és az elsőn párhuzamosan használtam a kettőt, ami kifejezetten előnyös volt, hogy érezzem a különbséget köztük. (Azért azt mindenképp megjegyezném, hogy a 6G bő kilenc éve van nálam napi használatban, így azt modhatom, eléggé kiismertem! :) Voltunk veztréningen, pályaoktatáson, Hringen, Kakucson, Balatonfelvidéken, pilisi-visegrádi-börzsönyi-zempléni kanyarulatokban és még további bő százezer kilóméteren együtt Budapest és agglomerációjának forgatagában igazi hiba nélkül.)
VS: Nagyon leegyszerűsítve azt mondanám, hogy a 6G sokkal semlegesebb, nyugisabb vezetési élményt nyújt. Hajtási befolyás elhanyagolható az EP3-hoz képest, cserébe a tapadás is sokkal kisebb, így kontrolláltan csúszol le az ívről, majd kis nyitással már lehet is adni a gázt és haladni tovább. Ez azért kicsit küzdősebb az EP3-ban, mert van sok-sok tapadás elől, értékelhető nyomatékkal és erős torque-steer-el. :) Nagyon lassan próbálgatom ismert napi útvonalakon, de így is nagyon szokni kell, főleg nyomvályús szakaszokon előzésnél. Másik fura érzés a menéssel kapcsolatban, hogy míg a Vti-nél a 2-3 volt igazán parádés VTEC-nél, EP3-nál 2-ben szinte semmi és el is fogy rögtön, cserébe 3-ban alulról is nagyon tol és ott már azért a „kick-on-yo” is érződik, de szerintem nem annyira mint a Vti-nél 2-ban. Ez gondolom többek között az elfokolás-változtatás miatt is van, mert nem csak „rábassza” a VTEC-et, hanem előtte még forgatja a veztengelyeket. Ez 2-ban nálam nagyon érződik. És a hanghatás is más. A Vti ércességét és a hang intenzitását a több szigetelés és a kicsit más karakterisztika miat nem adja annyira. Viszont 6-ban elhúzza magát tök nyugisan 80-ról 180-ig mindenféle „lug” nélkül és bőven VTEC alatt marad, míg azért Vti-nél ez már 5. VTEC tartomány és a legkevésbé sem nyugis utazó. A végét még nem próbáltam, nem is igazán érdekel. A hátulja, sokkal-sokkal merevebb a kompakt lengőkaroknak köszönhetően, így nincs az az idegesítő keresztrángatás, ami a 6g esetén már kicsit is viseletes hátsó (nagy és a többi - összesen 22db!) szilentek esetén jelentkezik, nem beszélve a pilincka lemezek vs. masszív csőszerkezet merevségi előnyéről.
Fékek: Álom a gyári Vti-hez képest – itt jegyezném meg, hogy gyakorlatilag 0 kilóméteres fékeket kaptam a géphez amiért ezúton is köszönet ;) . Nagyon jól adagolható, és fog mint a bivaly ha tényleg kell. Nekem ez így jó, gyűlölöm a mai túlszervózott, vészfékasszisztenses rendszereket!
Joystick: 1-4 között álom, de a többit szokni kell a plusz egy sík miatt! Az ötödiket röviden kell tolni, a 6-ot meg kicsit parás behúzni, mivel a rüki is ott van csak egy kicsit kijjebb... Tudom, az nem szinkronizált, meg nem is kell gyakran a 6, de pont ezért para kicsit. Gyakorolgatom 5-ből gurulva, finoman engedett kuplunggal... :) Szerk: Ezt azóta megszoktam, és ha rááll a kezed, akkor már magától értetődő. És igen, a fém váltógomb igen forró tud lenni, ha napon parkolsz, így gyorsan kell váltani, és legalább a kezed sem pihenteted rajta! :) Érdemes ráállítani a középső rostélyt, hogy a légkondi lehűtse! :)
Belső: Ülés szuper, nekem pont ki is adja a be- és kiszállásnál a hupli, így kb. hozzá sem érek az oldaltámaszokhoz. A kicsi kormány nagyon tetszik, és tényleg veszett pontos. Én a vészes fordulókör és az orr láthatóságának hiányát sem érzem egyelőre. Simán parkolgatok szűk, párhuzamos helyekre, mert a tükrök jók, hátuljánál nincs kérdés, mert egyenesen vége van, az elejét pedig jól érezni. A kuplung és a gáz nagyon finom adagolható, így bárhova be lehet kúszni vele.
Könyöktámasz hiánya miatt aggódtam, de bőven elég az alternatív pakolóhely – éljen a Joystick! :) - és amúgy is szereti ha két kézzel fogják a kormányt a korábban említett TS miatt. :)
Összkép: Sokkal autószerűbb a modern értékek mentén. Nagyon jól szigetelt, így alapjátaton és alacsony fordulaton nem is érezni, hogy jár. Váltón sincs semmi remegés – okos mechanika vs kettőstömegű... - és az egész menés sokkal nagyvonalúbb, ha lehet így fogalmazni. (Nagyobb kerék, merevebb, kompaktabb kasztni és felfüggesztés, nagyobb nyomaték, stb.)
Következik egy kisebb szerviz az átvételnél ismert hibák orvoslására + kötelezők, és utána egy komolyabb ismerkedés Gyuszi Bácsinál a tököli reptéren. :)

Update:
Azóta lett benne 2000+ km, és Tökölön is elég jól vizsgázott. :)
Továbbra is lenyűgöz, hogy mennyivel merevebb és precízebb mint a 6g!!!

Ha valakit a fogyasztás érdekel, akkor az eddigi átlag 60% város, 40% pálya és egyéb út mellett: 9,48l/100km/3500km
Ahhoz képest, hogy a Vti átlaga 8,72 volt 9 év távlatában, szerintem nem rossz.

Végszóként szeretném megköszönni azon két fórumos kollégának – őktuggyákkik:) - akik lehetővé tették, hogy ez a remek tárgy ilyen kiváló állapotban kerüljön hozzám! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2019. augusztus 27. 23:03:05: megválaszolva grego +  által, → #179220 
2019. augusztus 27. 22:39:00: megválaszolva White +  által, → #179217 
2019. augusztus 27. 20:23:14: megválaszolva grego +  által, → #179216 

#179214 madskillz +  2019. augusztus 27. 19:27:02    ‹›  +6 | rejt
Na, tessék.


#179213 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 27. 18:50:49    ‹›  0 | rejt
Helló!

Segítséget szeretnék kérni futómű ügyben.
Van egy 8gen sedan Civic-em, melyen azt látom, hogy hátul a kasztni lejjebb van, mint ahogy kéne lennie. A pótkerék helyén LPG tartály van. Viszont teli tartállyal is ugyanez a helyzet:
Már öszzehasonlítottam szakszerűen más sedan 8gen Civic-ekkel is (ujjvastagságmérővel [SMIL:/szemforgat/so...2.gif] ), s ekkor tapasztaltam, hogy más Civic-ek hátsó kerékjárati íve legalább 3 ujjnyira van a kerék legfelső pontjától, addig az enyémnél ez a távolság max 1 ujjnyi.

Megoldható-e egy Civic hátsó rugó lecserélése egy Accord-éra? Átépíthető? Kompatibilis? Nagyobb lesz a távolság? Ha bepakolok a csomiba, jobban bírná az Accord rugó?

A segítséget előre is köszi!

rich

#179212 madskillz +  2019. augusztus 27. 17:51:48 re: #179204 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Még jó hogy..

A 4gen után én is probáltam mindent, vti-t, itr-t. Azok mar mind tul vannak finomitva..

#179211 grego +  2019. augusztus 27. 16:35:36    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
FL CTR szolídan:


2019. augusztus 29. 07:28:43: megválaszolva janati +  által, → #179222 

#179210 Szabb +  2019. augusztus 27. 16:07:14 re: #179205 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, illetve a nyomaték is máshogy alakul, pl. ok hogy nem sok az a 240nm. de azt olvastam vhol, hogy az már 1900-as fordulaton meg van és kitart 5000-ig.
amúgy egy 1.4T-t használok a hétköznapokban és bizony megérzi az is ha többen ülnek benne... és akkor még nem is pakoltuk tele.

#179209 grego +  2019. augusztus 27. 13:52:43 re: #179208 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, de én a 15 évvel ezelőtti szememmel mondtam, hogy már 2005-ben se volt nekem nagy durranás. Többet vártam akkor tőle, de lehet hogy a nagy hype miatt gondoltam űrhajónak aztán mégse.

#179208 Kázmér +  2019. augusztus 27. 13:45:56 re: #179204 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem a 3 és a 4 ajtós sosem tetszett, nem tudtam volna megszokni.
Az 1,8-at viszont imádtam. Ma már nem kellene, de akkor nagyon komoly volt. Lehet ha 18-20 éves lennék, akkor örömmel ugranék bele, mert nekünk annyi idős korunkban trabant vagy lada jutott.
Azt nézd, h ez a motor a 90-es évek elején jött ki, és akkor igencsak nagy durranás volt.Abban az időben lehetett is tátott szájjal nézni. Ma persze már megszokott az ilyen teljesítmény, de szívóból ezzel a vtec rendszerrel nagyon nagyot üt ez a kis autó.
Telnek az évek, mások az igényeink, és mások a lehetőségeink.
2019. augusztus 27. 13:52:43: megválaszolva grego +  által, → #179209 

#179207 glPopMatrix +  2019. augusztus 27. 13:39:51 re: #179203 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
És már akkor is szar volt. [SMIL:/smile2.gif]

#179206 Yakumo +  2019. augusztus 27. 13:37:29 re: #179204 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én elkövettem azt a "hibát", hogy EP3 után próbáltam VTi-t.

Persze egyáltalán nem volt rossz, sőt, de ott már hiányzott a köbcenti nekem. [SMIL:/mosoly.gif]

#179205 Yakumo +  2019. augusztus 27. 13:35:10 re: #179200 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A turbós motor kicsit más ám mint a szívó. Hiába erősebb a szívó, a turbósban ott a rásegítés.

(és szívó párti vagyok, úgy írom)
2019. augusztus 27. 16:07:14: megválaszolva Szabb +  által, → #179210 

#179204 grego +  2019. augusztus 27. 13:26:25 re: #179203 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát lehet most közellenség leszek, de nekem volt VTI-m 3 évig és nem estem hanyatt tőle.
2019. augusztus 27. 17:51:48: megválaszolva madskillz +  által, → #179212 
2019. augusztus 27. 13:45:56: megválaszolva Kázmér +  által, → #179208 
2019. augusztus 27. 13:37:29: megválaszolva Yakumo +  által, → #179206 

#179203 Kázmér +  2019. augusztus 27. 13:20:54 re: #179202 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt van az oldal közepén már egyszer. [SMIL:/smile5.gif]
2019. augusztus 27. 13:39:51: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #179207 
2019. augusztus 27. 13:26:25: megválaszolva grego +  által, → #179204 

#179202 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 27. 12:39:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt egy igazi VTEC legenda!
2019. augusztus 27. 20:13:02: megválaszolva Yaroslav +  által, → #179215 
2019. augusztus 27. 13:20:54: megválaszolva Kázmér +  által, → #179203 

#179201 White +  2019. augusztus 27. 09:14:58 re: #179200 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
TypeR is megérzi, nem kell ahhoz 4 személy meg megpakolás. Kettő normál főt is megérez, dombon felfele nagyon észrevehető...

#179200 Szabb +  2019. augusztus 27. 09:00:29 re: #179179 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam még az Accord is megérzi ha 4-en ülünk benne + meg van pakolva csomagokkal.
(pedig erősebb mint az 1.5)
2019. augusztus 27. 13:35:10: megválaszolva Yakumo +  által, → #179205 
2019. augusztus 27. 09:14:58: megválaszolva White +  által, → #179201 

#179199 teletxt 0  2019. augusztus 26. 02:18:17    ‹›  +4 | rejt


 << eleje | 3516 | 3515 | 3514 | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.42, 0.29, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.096 mp, 9 query