Ezt nem értem, többször is előjön, h milyen csúnya ez a kocsi, bezzeg az elődje.. Nekem kifejezetten tetszik, jobban mint a 8 gen.. Most akkor ki az ízlésficamos? :-)
A 7 gen az, ami nem tetszett sose. Egyrészt randa, másrészt meg az volt az első nem sportos Civic. De a mostani élethelyzetemhez (2 kisgyerek mellé szaladgálós, városi kocsi kell) tökéletes választás, a küsejét meg letojom, nem hobbyautónak kell.. :-)
Az Dél-Afrika meg pár olyan ország ahol még lehetett venni.
A sorozatszám úgy van, hogy:
A legnagyobb eddigi szám az: R-07999 a normál FK2-nél. Ennél nincs nagyobb szerintünk.
SE (Special Edition) eddigi legnagyobb szám: R-SE0545
Japán: R-0720.
Elvileg van 8000 rendes, 750 SE és 750 Japán. De a rendesek között sok van ami nem EU-ban lett eladva.
Illetve UK-ben vlt egy Black Edition 100 darabbal.
Szerintem ott más gond volt nem pedig az hogy 45 vagy 55Ah-s. Ha a 45-ös 4 hét alatt merül le akkor az 55-ös meg 5 hét alatt, de az is lemerül. Mondjuk nem szabad összehasonlítani egy régi leharcolt akksit egy új akksi képességeivel függetlenül a kapacitástól.
Faterék ufoja rendszeresen lemerült a garázsba ha hetekig nem használták. (magicar riasztó beszerelése után) amióta 55ah akksijuk van nem volt ilyen. csak emiatt gondoltam - bár az enyémbe se magicar nincs se nem állom le vele hetekre.
Jogos..
Bár azt sem értem, hogy miért nem kapcsolta föl az automatikája? Ebben az időben nekem már kapcsol, sőt, tudom az érzékenységét is állítani. Bár az is lehet, hogy kikapcsolta.
Nézd meg, épp tegnap anyáztam. Viszem a kölyköket meccsre, alig megyek ebben a jó kis tejföl ködben (Bács-megyében volt a legnagyobb köd már megint), és ezt a faszparasztot érem utol :
Teljesen hátsó lámpa nélkül, menetfénnyel..... Az a kis piros tükröződés is csak az én lámpámtól volt......
Nem, mert autópályan így nem mész ki a belsőbe egy gyorsabban jövő elé. Sokkal nehezebb észrevenni a tükörből, mint amikor előtted megy és a szélvédőn keresztül látod.
Én még nem láttam olyan autót amin a nappali menetfénynél világít a hátsó lámpa is. A Skoda amit írsz biztosan nem olyan. Napi szinten használok egy 2017 év végi Ocatviát.
Autópályán nappal a te elméletedet követve elől is fölösleges, hisz úgyse jönnek szembe..
Ha valami világít, mindegy hogy elöl vagy hátul, hamarabb észreveszed mintha nem. Pont ezért találták ki, hogy lakott területen kívül nappal is kötelező felkapcsolni. Majd jött a nappali menetfény.. pedig az autópályán pont van tempó.
Ma mentem az M0-n oda vissza egy jó nagy karikát. Érdekes módon a ködzáró fények csak külföldi autókon voltak felnyomva. Holland, német. Magyaron egy se volt.
Szerintem inkább az megy hogy mindent kapcsolnak. Végre mehet a ködzáró hátul bele a pofádba, agyadat hadd olvassza ki, verődik a fénye mindenfelé, miért ne ha van alapon, elöl meg égeti ügye a ködlámpát azt hiszi attól meg jobban lát vagy látszik nem tudom.
utóbbi napokba én is sok ilyet tapasztaltam. és az ilyen ködös időbe pont baromi jól jönne ha a tetves nappali menetfény mellé égne a hátsó pilács is MINDIG!
Ez is kapcsol mindent automatán, 95 %-ban jól is működik.
De olyat azért nem csinál, h csak a szembejövőt takarja ki, és mindenütt másutt megy tovább a refi....
Hülyék mindig lesznek, csak mi vagyunk tökéletesek.
De itt ha elfelejti felkapcsolni a lámpát, akkor is ég a menetfény, legalább elölről észre lehet venni, főleg ezeket a mai nagyobb menetfényeket, nem a kicsi 5 centis pöcsöket. De hátul sajna akkor sem ég, pedig nem ártana semminek, ha ott is világítana a lámpa.
És akkor a céges villanygolf automata lámpája még jobb mert az aztán mindent kapcsol automatán, refit ha jönnek szembe akkor a szembejövőt kitakarja de jobb oldalt ugyanolyan messze világít, ha utolérünk valaki szintén kitakarja lakott területen lekapcsolja a távolsági fényszórót. Ha meg kiérünk lakott területről visszakapcsolja. Nagyon kellemes dolog.