Miattam aztán gucci is lehet, vagy szín arany, az nekem sosem lesz 'szép'.
Egy idegesítő zavaró műanyag darab, akkor is ha személyesen Keiichi Tsuchiya teszi fel a kocsimra.
De ilyen többször is előfordult?
Bár a citromból nem indulnék ki , annak idején a volt szomszédom 3 napos C3-asa 15 km-nél lett motorhibás, amit cserélni kellett.
Erre:
Ez épp egy citroen 3 hengeres motor, olajban futó vezérműszíjjal (ahogy a Hondáé is) gondolom látod a hibát.
A szíj üzemszerű kopása miatt a reszelék lekerült a karterba ahol az olajpumpa felszívta.
Az autó 6 éves volt kb 150e km-rel, a motorban 100e volt, 50e-nél már cserélték egyszer. A szűrőn egy filcszerű bevonat volt. Gondolom a Honda 1.0-ás motorjában is kopik a szíj.
Én is rájöttem hogy kellene egy 10gen, de szigorúan csak 1.5T, az 1.0-nál van egy olyan hiba amiről még nem tudunk de más típusoknál már sajnos előjött.
Én a hangjukkal nem tudok megbarátkozni. Na meg ahogy a fordulatot ejti...mintha soha nem akarna leesni. De már szinte az összes újabb autónak botrány a hangja.
Egyedül a gyári felni formája és az ET hányinger számomra. Még az annyira felsz.pott limitedé is bazári, de ezt könnyen orvosolni lehet.
Nekem a 10 gen a megjelenése óta tetszik. Top.... imádom.
Amikor beleültem egy ilyen gépbe, tudtam, hogy egy ilyen kocsim nekem majd 1x biztosan lesz.
A 9gen R-rel vagyok úgy, hogy mintha ráhajtották volna egy sodrófára, plusz még jól pics@n is rugták volna úgy slusszpoénnak... nem mondom, hogy nem kellene, de abban sem vagyok biztos, hogy meg tudnék barátkozni vele a vásárlás után.
Először ez az élőben vagy képeken látott különbség nálam az FK2-nél jött ki nagyon. Képeken nem nagyon tudtam megbarátkozni az autóval. De amikor mellette álltam végre először, akkor meg azt mindtam minden lépésnél, miközben körbejártam, hogy b*zmeg, ez valami k*rvajó és minden részletet úgy éreztem, hogy a helyén van. Meg hogy KELL.
Az FK8-nál már tudtam erről a különbségről, csak ott az általam sokat emlegetett hátsó lámpa/seggel nem tudtam megbarátkozni teljesen, de feketében és/vagy benne ülve NAGYON és minden további nélkül meg tudnék barátkozni vele.
Az utolsó mondatoddal (is) meg teljesen egyet tudok érteni, így "látatlanban" is.
ez egyfajta klasszikus sztereotípiává vált, mert az elején az "újságírók" egymás szájából vették ki a jelzőket...
(amit az emberek többsége át is vett mint egy "értelmezési" narratívát...mert élőben senki nem látott...)
a képeken (és videón) designban sok minden nem úgy működik mint valóságban...
élőben, ha ott állsz mellette, azért az esetek többségében eléggé kiadja...
(most nem erre a képen lévőre értem, hanem úgy általában...)
a forgalomban, főként az elején már-már zavaróan sok thumbs up-ot kaptam...
ez mára konszolidálódott, de azért még elég sokan megnézik...
(persze most mondhatod, hogy azért mert olyan amilyen...de alapvetően nem ezt látom...)
innen gondolom, hogy a design élőben az emberek többségének azért többé kevésbé működik...
(persze az más kérdés, hogy ki az aki venne is ilyet magának, mert a kettő nem függ feltétlenül össze...)
de ettől függetlenül műszakilag és technológiailag a csomag eléggé rendben van...
Ránézek erre a kocsira és nem mondom, hogy nem tenném bele a seggem, de mindig az jut eszembe, hogy ez a homasita edition. A kevesebb néha több, itt nagyon igaz, szerintem.
Mint szervíz nem ismerem őket, de többször néztem náluk használt autót amik kritikán aluliak voltak. Mind törve volt és a beltér is össze volt legózva. Én naív azt gondoltam mivel Honda szervíz is majd itt más lesz... közben ugyan ott voltam mintha az Éles saroknál nézelődtem volna.
Oké, akkor nem ti vittétek el előlünk, mert eredetileg Szolnokon vettük volna meg. De mivel tököltem, és 2 órát gondolkodtam egy új autó vásárlásán , így elvitték előlem...mondom még kiderül, hogy te voltál.
Nálunk már 1.5 éve van és eddig 2 szervizt kért (3x.000 km), Szolnokra járunk vele egyébként mi is, nagyon korrektek. (Ott is vettük.)
Nem kellett semmit se gariztatni, többit már leírtam itt párszor, igazából tetőablak zörgést sikerült orvosolni, néha rossz úton van kis zizegés. Meg a jobb hátsó ajtóban levő kis hangszóró burkolata rezonál, de ezt csak néha hallani. 8 gen 2.0 Accordot váltott, kellett a teljesítmény. Teljesen más a két autó, az Accord egy kényelmes utazóautónak jó volt, kényelmesebb bőr ülésekkel. Annál azért az összeszerelési minőség is jobb volt, de ez is ki lett már tárgyalva párszor, azért Civicről beszélünk még és egy 2017-es szériáról, sajnos általánosságban elmondható szerintem, hogy romlik a minősége mindennek. Na de ez már közelebb áll szerethetőségben a CL9-hez, mint a CU1. Szerintem a félbőrt el lehet engedni egy idő után (meg az Accordhoz hasonlítgatást is el kéne ), de valóban rakhattak volna bele egy kicsit jobb üléseket. Kényelmes ez is, de akinek a referncia a 7gen Accord vagy a 8gen, nála egyértelműen gyengébb ilyen téren. A futómű, úttartás, a motor meg a váltó zseniális. Ja és a tank méret... Hát az tényleg kicsi... Főleg, ha csináltatsz egy reflash-t