HONDA fórum
2024. március 28. csütörtök, 14:03,  Gedeon, Johanna Legújabb regisztráltunk: KGergely 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3664 | 3663 | 3662 | 3661 | 3660 | 3659 | 3658 | 3657 | 3656 | 3655 | 3654 | 3653 | 3652 | 3651 | 3650 | 3649 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#186939 Kázmér +  2023. szeptember 28. 20:27:39 re: #186938 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
De hát van ilyen teljesen normális autón, nem maketten, nálunk is volt kapható:


2023. szeptember 28. 22:46:47: megválaszolva Yakumo +  által, → #186940 

#186938 Mykee +  2023. szeptember 28. 17:00:51 re: #186934 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Végre még 1 jó szín :) ( kár hogy nem az utcai kocsikra dobják ki ezt a színt )
2023. szeptember 28. 20:27:39: megválaszolva Kázmér +  által, → #186939 


2023. szeptember 28. 17:01: Szerkesztve Mykee +  által, megtekintés

#186937 grego +  2023. szeptember 28. 15:47:26 re: #186936 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sokallom.

#186936 integra_type_r 0  2023. szeptember 28. 15:42:16 re: #186935 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2023. szeptember 28. 15:47:26: megválaszolva grego +  által, → #186937 

#186935 grego +  2023. szeptember 28. 10:43:24 re: #186934 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez is 20 millió? :D
2023. szeptember 28. 15:42:16: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186936 

#186934 integra_type_r 0  2023. szeptember 28. 10:06:42    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

Honda Civic Type R (FK8) Limited Edition
AUTOART ID 73225
AVAILABILITY Expected December
BRAND Honda
SCALE 1/18


2023. szeptember 28. 17:00:51: megválaszolva Mykee +  által, → #186938 
2023. szeptember 28. 10:43:24: megválaszolva grego +  által, → #186935 

#186933 integra_type_r 0  2023. szeptember 27. 18:06:34    ‹›  +1 | rejt


#186932 Kázmér +  2023. szeptember 27. 16:05:28 re: #186931 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha kigyullad, akkor tényleg mindent visz maga körül. Még egy hatalmas hajót is, mint azt láttuk. [SMIL:/smile2.gif]

#186931 grego +  2023. szeptember 27. 14:08:06 re: #186930 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aszittem manapság a villany mindent is visz...
2023. szeptember 27. 16:05:28: megválaszolva Kázmér +  által, → #186932 

#186930 Mykee +  2023. szeptember 27. 13:55:20 re: #186929 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az is el tud melegedni nem kicsit, aztán elveszi powert vagy kigyullad [SMIL:/szetvert.gif]
2023. szeptember 27. 14:08:06: megválaszolva grego +  által, → #186931 

#186929 grego +  2023. szeptember 27. 10:23:16 re: #186928 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Villany :P
2023. szeptember 27. 13:55:20: megválaszolva Mykee +  által, → #186930 

#186928 KawaBazsy 0  2023. szeptember 27. 10:22:08 re: #186925 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A végén még kiderül, h no replacement for displacement. [SMIL:/szetvert.gif]
2023. szeptember 27. 10:23:16: megválaszolva grego +  által, → #186929 

#186927 grego +  2023. szeptember 27. 09:03:41 re: #186926 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én már a HDS-nek se hiszek...

#186926 LINSZTER +  2023. szeptember 27. 09:03:13 re: #186925 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Majd átírjuk a kijelzést, hogy kevesebbet mutasson :D
2023. szeptember 27. 09:03:41: megválaszolva grego +  által, → #186927 


2023. szeptember 27. 09:03: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#186925 grego +  2023. szeptember 27. 09:02:10 re: #186923 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aztán majd ez is melegedik majd min a picsa. Na nem mintha gyárilag nem lenne ugyanúgy melegedési problémája az FL5-nek :D
2023. szeptember 27. 10:22:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #186928 
2023. szeptember 27. 09:03:13: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186926 

#186924 grego +  2023. szeptember 27. 09:01:11 re: #186922 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
328 meg 40-50 ló az nem 350-360 :P

#186923 LINSZTER +  2023. szeptember 27. 04:33:56 re: #186922 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kövi év elején majd gyere és megoldjuk azt a 40-50LE-t :D
2023. szeptember 27. 09:02:10: megválaszolva grego +  által, → #186925 

#186922 Rikk_ +  2023. szeptember 26. 21:39:26 re: #186921 (Laci-DSI + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem akarok nagyképünek tünni ,de nekem meg màr pont hiànyzik még 40-50 le az FL5-böl. Szerintem eleve 350-360 le-vel kellett volna kiadni, màr csak a konkurencia miatt is ,még utoljàra egy nagyot durrantani a hondànak. Igy a nagyon nagy durranàs szerintem elmaradt. Az biztos ,hogy az FL5 jobb auto mint az FK8 , de lett volna még pàr ötletem amivel még jobb lehetne. Amugy az asszony és màsok szerint is az FK8 ülés kényelmesebb mint az FL5 ülés. Én idén 2x voltam vele otthon és kivàlo (1100 km) ,de nekem nincsennek nagy igényeim.
2023. szeptember 27. 09:01:11: megválaszolva grego +  által, → #186924 
2023. szeptember 27. 04:33:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186923 

#186921 Laci-DSI +  2023. szeptember 26. 15:19:39 re: #186917 (Ivóke 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szépen összefoglaltad. Nekem ez alapján úgy tűnik, hogy az FL5 -re ezeket a hibákat mind kijavították.
Tudom, drága, és nem ér annyit, meg minden, de az egy kész autó - infotainmenttel és minden támogató rendszerrel együtt úgy jó, ahogy van. Simán, kényelemben mentem vele 13 órás utakat is - bár ilyen távolságokra már inkább repülőgép való.

Nekem ez a teljesítmény utcára már sok. Autópályán persze élvezetes, de egy kanyargós mellékúton és városban rövid szakaszokon is olyan sebbeségre képes, hogy az nekem szó szerrint félelmetes.
Ha bugira vágyom, akkor az FN2 a nyerő - az a számomra élvezetes, kezelhető teljesítmény szint, és a hangja is jobb. Ha hosszú útra indulok, akkor meg FL5.
2023. szeptember 26. 21:39:26: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186922 

#186920 teletxt 0  2023. szeptember 26. 11:43:51 re: #186917 (Ivóke 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Szerintem az arany középút a CTR Sportline. Abban már a fészliftes cuccok vannak, így azokkal már nem kell vesződni.
Kinézetben meg a Sportline szárny szerintem 100x jobban néz ki.
Ahhoz még veszel egy LE ADS-t és az alappal kész vagy.
Ha viszont célszerszámként akarod használni, akkor bizony kellenek cuccok hozzá.

Az 1.5 Sportot is ha elkezded célszerszámmá alakítani, akkor ahhoz is kellenek dolgok.
Mondjuk több minden mint a ctr-hez. [SMIL:/szetvert.gif]

#186919 KawaBazsy 0  2023. szeptember 26. 06:50:32 re: #186917 (Ivóke 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én mindig mosolyogva és az utat várva szállok be

Heh, ez ismerős.. :-) A kölkök meg újabban az ATS-t követelik, mindenhova azzal mennének (korábbi bökősebb körök eredménye :-)
2023. szeptember 26. 12:32:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #139679 

#186918 Ivóke 0  2023. szeptember 26. 02:18:40 re: #186917 (Ivóke 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Bocsi, h hosszú lett + a javításokkal már kifutottam a szerkesztésre szánt időből, így maradt az eredeti szöveg.

2023. szeptember 26. 02:19: Szerkesztve Ivóke 0  által, megtekintés

#186917 Ivóke 0  2023. szeptember 26. 02:12:35    ‹›   →  ↑  +8 | rejt
7 hónap és 20.000 km után pár gondolat a 10. gen CTR-ről.

Az autó hangulatát, már a külső is tükrözi. Én mindig mosolyogva és az utat várva szállok be. Ez vonatkozik egy városi 5-10km-es rövidke etapra, vagy egy 100-200km-es ide-oda menetről. Egy egyrészről nagyon jó, mert mindig jön a bugi, másrészről rossz mert már előre tudom 10-12 lityi alatt nem úszom meg. De ahogy a mondás tartja: akinek telik majomra annak… de ezzel tisztában voltam a vásárláskor, ráadásul nem is az átlag CTR felhasználó vagyok, de erről majd később. Szóval az autó megosztó, mint anno a 7g busz, vagy a 8g UFO. A 2011-ben megjelent 9g-vel a mai napig nem vagyok megbékélve, emiatt volt 2x 8.gen-em egymás után. A 10g végre egy jó fazonú Civic lett és ehhez képest a CTR? Tetszik vagy sem, igazi HOMASITA autó. Tipikus példája annak, hogy elengedték a kis japó mérnökök kezét ők pedig mindenhova, de tényleg mindenhova raktak valami kis izét, bizbaszt, ami tereli, vezeti el- vagy éppen oda a levegőt. Mikor 2016-ban megjelentek az első képek néztem én is, hogy WTF? Megkaptuk a WTCC-s Civic-et? Sokk volt és tényleg sok volt. ???? De azóta eltelt jó pár év és mint a többi, ez is megérett, beérett, megszoktuk. No nem az utcán mert abból most sincs sok, inkább a médiák oldalain - CTR csúcsdöntés itt, csúcsdöntés ott, YT videók CTR 0-100 vs. bármilyen más autó stb.

De mit is ad a TypeR igazán, mitől is jó? Az összhatástól. A folyamatosan ugrásra váró rendszerről (kinézet, kormány, váltó, futómű, motor), ami csak vár és perszer késztet is arra, hogy egy éppen adódó kanyarban, vagy egy kigyorsításban, előzésben partner legyen. Azonnal és előre. Mire rágondolsz, már oda is tette magát és csinálja. És ettől lett jó, nagyon jó. Feszes a futómű, mármint utcára. Röhögtem is magamban, hogy minden újságíró R módban jött-ment a városban! az autóval, majd írta, jó-jó de túl nehéz a kormány, meg pattog a futómű. Városban mi a pék fülének is kell pályabeállítással járni, tesztelni? Mert az R mód tényleg csak versenypályára való. Még az itthoni jobb autópályákon sem kell használni mert felesleges, plusz teljesítményt nem ad, csak minden hard lesz (futómű, kormány), de ettől nem fog annyival gyorsabban menni, viszont váll-, vagy hát- edzésnek meg kevés.

Összességében tényleg nagyon jó autó, de…

Mivel nálam napi használatban van munkára, voltam vele pályán és még egy közepes távú (2x650km) olaszországi nyaralás is bevállaltunk vele, így szereztem némi tapasztalatot az elmúlt 20.000 km során.

Kicsit olyan, mintha a mérnöki munka némileg kimerült volna a levegőcsatornában, a többi része meg félbe maradt volna. Mire is gondolok? A napi használat során azért kijöttek a gyengeségei az autónak. Mintha nem tudták volna eldönteni a mérnökök vagy a pénzügyi fejesek, hogy kiknek és mire is tervezték az autót.

Nem lett prémium autó ez látszik mind a felhasznált anyagokban, mind a kocsi súlyában (könnyű). Azaz olcsó műanyagok, kevés szigetelés. Ezzel nincs is probléma gondolhatnánk, hiszen az egy célszerszám, pályára való. Mármint versenypályára – de, ezzel két apró pici bökkenő van. Egyrészről a pályázáshoz alul tervezték a hűtését az autónak. Mára már komplett how-to-guide és komplett lista van arról, hogy mit is kell cserélni, beépíteni utólag, hogy ne 3 kör után melegedjen túl a moci egy pályázás során. Mert bizony már a Hringen is ezt teszi az autó. Csak pár apróság, gyári vízhűtő csere, olajhűtő beszerelés, gyári első a H jelet tartalmazó (grill) cseréje, és egy komplett motorháztető csere, amint a megfelelő helyen van a levegő bevezetés. Ezután még van egy jópár javaslat, de ez az alap.

Tehát a fentiek miatt nem igazán pályára való, amit semmi sem mutat jobban, hogy a megjelenése után sok ringtaxis (Nürburgring) cég vett CTR-t, majd gyorsan ki is futtatták a folyamatos melegedési problémák miatt.

Tehát nem igazán jó versenypályára igazán, nézzük az autópályát. Németországi autópályán szépen lehet szivatni a 250 km/h-s limites autókat, de ott sem lehet folyamatosan 270-el járni és nem is életszerű, ráadásul a tényleg picike 43l! tank ilyen tempónál már csak arra lenne elég, hogy kúttól-kútig elvergődjünk, a többiről nem is beszélve.

De vissza a való világba. Családdal 4 személlyel 4 napos apartman szálláshoz vitt cucc simán befért. Viszont a 650-ik km végére Comfort módban, már a 18”-os „kis” felniken semmim sem kívánta a további utazást. Kibajó a kagylós ülés, bőven van szivacs rajta, de előtte való hónapban toltunk le 6 nap alatt 3600km-t egy E400d Merciben (5,3 a 0-100, 700NM a nyomaték és 5,4L volt a fogyasztásunk, rendben az 40 milla, nem ugyanaz a kávéház és alma-körtével, de hát na…), azzal még most is mennénk, a CTR-el már repülővel jönnénk sírva, haza. Tehát pár száz km-re jó, de hosszú távra nem ezzel tervezel.

A belső tekintetében is akad bőven kompromisszum. Az infotainment rendszere nagyon gyerekcipőben jár. A droid 4.xx verziót futtató fejegység nem a világ legélesebb kése és akkor egész finom voltam. Nem piszkáltam, nem töltöttem rá appokat, hagytam úgy ahogy van, mert megy a AA (android auto), a többi része nem érdekel. Már egészen addig, míg 1 hete, a tök tudja miért elkezdett fagyogatni a fejegység. Menet közben szétkapcsolt a telóval, majd lefagyott a képernyő. Mind1 majd utánajárok, fórum, szerviz, valami, csak megint idő.

Egyéb apróságok:
Az esőérzékelő, ami a 8g-ben hibátlanul működött itt olyan, mintha egy másik időjárás jelentést néző kismanó ülne a műszerfal mögött és az ott látott radarkép szerint kapcsolgatná az ablaktörlőt. Tragédia.

A vészfékasszisztenssel és távolságtartóval kiegészített tempomat, kb. használhatatlan. Mintha elfelejtették volna erre az autóra szabni és az 1.0 rendszerét hagyták volna benne. Mire gondolok? Ennél az autónál sokkal nagyobb a tempónövekedés egy-egy előzésnél, vagy autópályán egy sávváltással összekötött gyorsításkor. A beállítható legkisebb távolság ellenére is lehetetlen előzni, mert beleáll a fékbe az asszisztens a sávváltás esetén is. Ezt már a sokkal kisebb presztízsű gyártók is megoldották, hogy előzés/kerülés esetén az index használatakor lekapcsolja a tempomat ezen részét, így nem ugrik bele a fékbe a rendszer az előzés/kerülés során.

Fényszórók, világítás. Automatán hagyva a világítás kapcsolót, az autót leállítva is folyamatosan világít sötétben, vagy mélygarázs esetén a teljes világítás, egyéb esetben a nappali menetfény, ami csak a vezető oldali ajtó kinyitása és becsukása után alszik el. De akkor mindent lekapcsol. Szintén más alsó kategóriás gyártók ezt úgy oldották meg, hogy leállításkor fényszóró lekapcs, helyzetjelző bekapcs, majd autó bezárása után 10-15-ig még hazakísérő funkcióként világít a helyzetjelző (led, vagy normál világítás mind1).

Elkezdtek ciripelni/zörögni -most már tudom- a hátsó ajtópanelba épített csipogók. Ennek örömére nemrég megszólalt a bal oldali első ajtóban lévő is. Ráadásként a műszerfal közepén lévő hangszóró két oldalán valami műanyag elem is meg-meg zörren. (Gyári a kipu, semmi plusz zaj-, rezgéskeltés nincs)

Végső soron vannak hibái de melyik autónak nincs. Ez egy nagyon, de tényleg nagyon jó hot-hatch, amire nem tudtak eleget költeni a japánok, hogy tényleg minden része jó legyen.

Mert lássuk be az USA-ban 2021-ben még 263.787 db Civic ment el, 2022-ben már csak 119.023 db (decemberi adatok nélkül). Európában 2021-ben 14.417 db, 2022-ben 4744 db!!!! (decemberi adatok nélkül) Ez a 2017-es megjelenésekor 377.000 db és 41.000 db volt. Igen tudom, mindenkinél, chip, meg acélhiány volt és a Honda elnöke is bejelentette, kb. 250.000 db autó hiányzik a gyártásból, de ez így is nagyon marginális. A németeknél 0,5% volt a piaci részesedése a Civic-nek nem a CTR-nek eladás szempontjából.
Szóval örülni kell, hogy egyáltalán még a Honda tud gyártani és fejleszteni Civic-et és CTR-t. És igen, súlyos kompromisszumokkal megy mindez. És ha innen nézzük mindezt, akkor ahhoz képest egy elbaxott jó autót raktak össze. És sikerült kifejleszteni is a 11 generációt.

Források:
Honda Civic European sales figures (carsalesbase.com)
Honda Civic US car sales figures (carsalesbase.com)
Honda 2022 Digital FactBook (hondanews.com)
HONDA EUROPEAN ANNUAL ENVIRONMENTAL REPORT 2022 (hondanews.eu)
2023. szeptember 26. 15:19:39: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #186921 
2023. szeptember 26. 11:43:51: megválaszolva teletxt 0  által, → #186920 
2023. szeptember 26. 06:50:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #186919 
2023. szeptember 26. 02:18:40: megválaszolva Ivóke 0  által, → #186918 

#186916 integra_type_r 0  2023. szeptember 21. 14:40:58 re: #186913 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +5 | rejt


#186915 [TypeV] +  2023. szeptember 21. 10:01:33 re: #186914 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor hamarosan lesz egy FK8 Sportline a GT rugóival.

#186914 grego +  2023. szeptember 21. 09:37:54 re: #186913 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Asszem a rugó más benne, de a gátló ugyanaz.
2023. szeptember 21. 10:01:33: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186915 

#186913 KawaBazsy 0  2023. szeptember 21. 09:35:32 re: #186912 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor a sportline a kényelmesebb, nem alapvetően versenypályára szánt cucc..
2023. szeptember 21. 14:40:58: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186916 
2023. szeptember 21. 09:37:54: megválaszolva grego +  által, → #186914 

#186912 grego +  2023. szeptember 21. 09:26:11 re: #186911 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még pár éve egy talin néztük macskával, hogy a Sporline szemmel láthatóan magasabban van mint a GT mellette.
Ott derült ki hogy a GT alacsonyabb nem kevéssel.
2023. szeptember 21. 09:35:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #186913 

#186911 DózeR +  2023. szeptember 20. 22:44:42 re: #186910 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/pislog/blink3.gif] [SMIL:/egyeb/yikes.gif] Ez komoly? 1cm-el magasabb a Sportline? [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif]
2023. szeptember 21. 09:26:11: megválaszolva grego +  által, → #186912 

#186910 grego +  2023. szeptember 20. 20:35:18 re: #186906 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg 1 centivel magasabb hasmagasság :D
2023. szeptember 20. 22:44:42: megválaszolva DózeR +  által, → #186911 

#186909 Mykee +  2023. szeptember 20. 19:25:20 re: #186908 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
De hát ez nem hot hatch, nem hatchback , nem csapott a hátulja [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szeret/smily1042.gif] .

#186908 DózeR +  2023. szeptember 20. 19:20:22 re: #186907 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Majdtali aztán megnézed. Láss egy fasza kis hothatch-et is. :D :D :D
2023. szeptember 20. 19:25:20: megválaszolva Mykee +  által, → #186909 

#186907 Mykee +  2023. szeptember 20. 19:08:57 re: #186906 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bevallom a multkor azt hittem a sportline olyan mint régen volt a Busz civic 2.0 Type-R meg a civic busz 2.0 VSA változat ami jóval gyengébb volt. Aztán valahogy ez maradt meg. Telefonról nézem főleg a dolgokat, nem figyeltem a részletekre, mea culpa [SMIL:/smile1.gif]
ui.: de ez közelebb áll hozzám mint a Type-R kinézete
2023. szeptember 20. 19:20:22: megválaszolva DózeR +  által, → #186908 


2023. szeptember 20. 19:09: Szerkesztve Mykee +  által, megtekintés

#186906 DózeR +  2023. szeptember 20. 18:45:52 re: #186905 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért a fék árulkodó lehet. [SMIL:/harcol/smily1026.gif] Civic Type-R Sportline amit a fotón látsz. Csak 19-es felni, fekete ülés és kis 'Sportline' hátsó szárny.
2023. szeptember 20. 20:35:18: megválaszolva grego +  által, → #186910 
2023. szeptember 20. 19:08:57: megválaszolva Mykee +  által, → #186907 

#186905 Mykee +  2023. szeptember 20. 18:35:25 re: #186903 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De akkor ez végülis Type-R csak homasita szárny nélkül? [SMIL:/szetvert.gif] Vagy melyik sportline?
2023. szeptember 20. 18:45:52: megválaszolva DózeR +  által, → #186906 

#186904 grego +  2023. szeptember 20. 15:35:36 re: #186901 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Az a jobbik eset, mert fillérek hozzá...

#186903 DózeR +  2023. szeptember 20. 15:26:53 re: #186897 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Nem tudok objektív véleményt mondani. :)
Egyrészt nagyon kevés idő volt ez eddig - főleg úgy, hogy dolgozok, a feleségemnek meg van egy relatíve erős, automata, jól felszerelt céges autója ami jobban alkalmas mindennapi használatra. :D
És ez az autó amúgy sem a funkciója miatt kellett hanem azért mert egyszerűen akartam. Pont. Ennek a megvétele mellőzött minden racionalitást, igazából semmi szükségem nem volt rá, csak kellet, egy megugrandó álom volt.
Ez persze semmit nem von le az értékéből, a tudásából. Csak hát én nem használom úgy - és nem is fogom - ahogy kellene, amire igazából való. Pont ahogy a magyarországi tulajok 99%-a sem.
Ha pl. 9gen Type-R vélemény érdekelne az könnyű: leülnék beszélgetni
- grego-val, aki bár nem használja rendeltetésszerűen de A-Z-ig ismeri a típust.
- Eddy-vel aki talán a legtöbb km-t hajtotta bele így talán neki van a legnagyobb hosszútávú tapasztalata.
- Aztán Szekeres Zolival akinek meg alig van meg rövid ideje, de Ő meg egyből ment vele pályanapokra
FK8 esetében nincs ilyen komplex ismeret szerintem senkiben.

Na szóval hiába szeretnék de nem tudok okos dolgokat mondani. Pont olyan szép mint mikor megvettem. :D
Ez a változat ami nekem van eléggé beleolvad a tömegbe, ez még elmegy feltűnésmentes családi autónak is a színe és a kis szárny miatt. Ez nem annyira feltűnő jelenség, kimondottan erre vágytam de néha azért sajnálom. :D

Egyébként szerintem ilyen autóra nincs igazából szüksége használati érték szerint 'senkinek'. Vagyis akiknek ilyen van azok 90%-ban elégedettek lennének egy 1.5T-vel is az alapján ahogy használják. Az is elmegy tartósan 180-200-al, abba is ugyananyni motyó fér, stb... Ez az autó az egónak kell, hogy tudd ilyen autód van.

K.rvajó meg minden, csak senki nem használja ki azt amit tud.

Számomra az i20N lett volna a tökéletes. Ez az FK8 jobb mint autó. De az az én tudásomhoz és használati módomhoz közelebb állt volna, valamint az ideálisabb 2. autó. Csak hát nem bíztam a műszaki tartalomban. Ebben meg igen.

Szóval jó autó, szép autó, fenntartható autó. Öröm birtokolni, öröm beleülni és gurulni vele - de egyelőre ennyi. :) Ennél sokkal több van benne, de ahhoz idő és szándék kell, hogy kihozd.


2023. szeptember 20. 18:35:25: megválaszolva Mykee +  által, → #186905 

#186902 integra_type_r 0  2023. szeptember 20. 15:23:06    ‹›  +1 | rejt

AUTOART ID73220
AVAILABILITY October 2023
BRAND Honda
SCALE 1/18



#186901 KawaBazsy 0  2023. szeptember 20. 14:54:36 re: #186899 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Letörte a tükröt.. [SMIL:/smile2.gif]
2023. szeptember 20. 15:35:36: megválaszolva grego +  által, → #186904 

#186900 Mykee +  2023. szeptember 20. 14:00:06 re: #186899 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sose tennék olyat :) . Itt vagyok most az egyetemen szerettem volna valamit kérdezni csak ha ráér :)

#186899 grego +  2023. szeptember 20. 13:58:37 re: #186898 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meghúztad az oldalát? :D
2023. szeptember 20. 14:54:36: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #186901 
2023. szeptember 20. 14:00:06: megválaszolva Mykee +  által, → #186900 

#186898 Mykee +  2023. szeptember 20. 13:51:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kié az NOU-XXX fekete type-r az állatorvosin?
Rámírnal akar privátban. Köszi
2023. szeptember 20. 13:58:37: megválaszolva grego +  által, → #186899 

#186897 Yakumo +  2023. szeptember 19. 21:55:46 re: #186708 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én eskü nem akartam nyomulni, megsatöbbi, de nálad nem kevés és fajta autó megfordult már, eléggé érdekelne mi a véleményed másfél hónap után (igen, eddig bírtam [SMIL:/smile2.gif] ) az új turbós generációs TypeR-ről.

Off verda volt, de én a Swift leírásodat is nagy érdeklődéssel olvastam, mert lényegre törő és élményen alapuló leírás volt, de nagyon pláne kíváncsi vagyok, hogy az FK8-ról mik a tapasztalataid ;) ( [SMIL:/egyeb/innocent.gif] [SMIL:/nevet/bucktooth.gif] )

szerk: cserébe kaptál egy 25. pluszt. [SMIL:/nevet/rofl3.gif]
2023. szeptember 20. 15:26:53: megválaszolva DózeR +  által, → #186903 


2023. szeptember 19. 21:57: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#186896 integra_type_r 0  2023. szeptember 19. 21:36:45 re: #186895 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
még a végén ebből is meglesz a 47e db...mint az fk8-ból...



#186895 grego +  2023. szeptember 19. 21:23:09 re: #186894 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na. Tucatautó lassan...
2023. szeptember 19. 21:36:45: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186896 

#186894 integra_type_r 0  2023. szeptember 19. 21:21:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2023. szeptember 19. 21:23:09: megválaszolva grego +  által, → #186895 

#186893 Kázmér +  2023. szeptember 19. 10:56:02    ‹›  +4 | rejt








#186892 KawaBazsy 0  2023. szeptember 18. 08:11:03 re: #186891 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tök jó ez a felni. :-)

#186891 White +  2023. szeptember 18. 07:51:06 re: #186890 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ez a dizájn és felni kombó minden bizonnyal német tulaj ferde hajlamát rejtheti....
2023. szeptember 18. 08:11:03: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #186892 

#186890 grego +  2023. szeptember 17. 21:18:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2023. szeptember 18. 07:51:06: megválaszolva White +  által, → #186891 

 << eleje | 3664 | 3663 | 3662 | 3661 | 3660 | 3659 | 3658 | 3657 | 3656 | 3655 | 3654 | 3653 | 3652 | 3651 | 3650 | 3649 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.54, 1.43
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.21 mp, 10 query