Hali! Régen jártam már erre...Kellene egy kis segitség: Kicsit betegeskedik szegény gépem, nincs fix alapjárati fordulatszám állandóan ingadozik és van hogy teljesen le is áll.
Aki tudja hogy mi okozza a problémát lécci irjon nekem egy mail-t mert nem biztos hogy tudom nézni a fórumot( pbiker@citromail.hu)
Respect!!!
2006. november 20. 19:09:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7924
Nem pont így...én Hijoin H-125-ös kereket terveztem, de 4cm.-es ültetést. A H&R mennyibe fájt? Ilyen hátsó fényszórót és légterelőt honnan lehet szerezni?
Szal pont így szeretnéd megcsinálni? Akkor nem árulom el
Tehát a felni 16" Nippon, kb 40 cm-t ül (H&R), a hátsó légterelő valóban gyári, és már itt is vannak a közelebbi/jobb minőségű képek (tükörreflexes sony-ericsson )
Mi a különbség a 4-2-1 és a 4-1 VTI leömlők között? Mivel nyújt (vagy nem nyújt) többet egy Supersprint márkájú leömlő, mint egy pl. Tunershop-os? Mert az árak között elég erős a diffi...
Az enyémet is pont így szeretném megcsinálni jövő tavasszal. Milyen felni ez pontosan? Hány cm-t van lerakva a gép? A hátsó légterelő gyári? Van róla közelebbi, jobb minőségű képed?
Újabb HONDA tért téli nyugovóra...
Ne tudjátok meg milyen nehéz volt... de megadtuk a módját... EH9 kísérte utjára EH9-et. ,még a szín is ugyanaz, a képen mellettem. Ráadásul a lámpákat is kikapcsolták és POLICE irányított.
Utálom a telet.. De ha belegondolok milyen lesz 3-4hónap múlva beülni az 1.2-es céges (aveo) után....
Lehet ,hogy hülye kérdés de kaptam egy barátomtól saab katalizátort, ezt rá lehet varázsolni? Vagy tényleg csak a Honda kat. jó rá? Ha igen, hol és mennyiért adnak ilyet?
Csak a határon, ott is 1×, akkor is az Off golf2 mel, és befelé. Na meg 10éve, amikor divat volt táskába kivinni a forgalmit, rszámot, azt amit vettél, arra fel és haza vele.
Hali!
Nah..este óta már 180km-nél járok...ez az autó mennyit eszik kb ha csak néha-néha lépek oda neki?Mert nekem valószínútlenül kevésnek tűnik....
Amúgy nagyon élvezem..remélem a hátsó futómű hamar rendbe lesz rakva.
A kipuff, bár leömlőtől hátra teljesen új, állítólag Karkus-nál lett összerakva..nekem picit túl hagos, túl recegős, vagy milyen...
A váltó meg sem nyikkan....nem recseg, nem ropog..nem akad..stb....kuplung is faja...fékek jól fognak.....
Kell egy hifis, aki bepattintja a fejegységet, ládát, erősítőt...kell két hangszóró előre és kész is vagyunk...aztán tavasszal felni és gumivadászat indul majd......
Hja, még egy.
MEnnyire csesztetik a rendőrök a népet a két első ablak miatt? Elég durván le vannak sötétítve.Hátulra van műbizonylat.
üdv.
regu
2006. november 18. 22:24:21: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7885 2006. november 18. 21:49:20: megválaszolva Bally + által,
→ #7883
A képen egy 30 millás Jaguar XKR látható, amit azért (is) vett a tulaja, hogy ezzel is növelje presztízsét és kitűnjön a pórnép autói közül.. De hol is van???
Amúgy készítettem bele 3 féle hangtompítót is, amolyan kivehetőt, lemezanyagból.
Az első prototípus alumíniumból volt. Ideig óráig jól halkított, aztán egy vadabb menetnél 6000-res fordulaton egyszerűen összetöttyedt és kilőtte őket
Utána már acélból lettek, de sajnos egyik sem halkított számottevően rajta. Pedig majdnem lefolyottam vele a teljes keresztmetszetet. Ugye 2x 50x60-as vég, ebből kb 2x 10x50 se maradt, de a hang mégis...
Amíg hideg a motor nem olyan vészes, de egy jó negyed óra autózás után egyenesen elviselhetetlen a hangja.
Most néztük meg Tonx-szal, és "sajnos" a dob ilyen, tehát nem fúj ki sehol, semmi baja sincs, csak ilyen. Tömés alig van benne.
Viszont megjelentek rajta rozsdapöttyök. 2 hetes, "rozsdamentes" sportdobon.
Szal délelőtt voltam is az üzletben ahol vettem, és hétfőn visszaveszik. Valszeg megy vissza a gyári dob, és veszek rá valami értelmes véget.