Gratula! Sok balesetmentes km-t!
Én meg irtam kis beszàmolot ,bemàsolom ide :
Az elsö FL5 benyomàsok :
Nagyon jo a hangszigetelése , anyagok a beltérben fémesebb ,katonàsabb ,kiforotabb érzést keltenek. Lehet ezt hivjàk prémiumabb anyaghasznàlatnak. ????
Klima kezelö gombok ,kis külön kijelzö nagyon jol kézre esik és nem touch screen. Bose sajnos nem került bele az advance-bol ,azt beletehették volna mint az US modellekbe.
A navitol rosszul vagyok hogy ugy kilog felfelé ,de sajnos nincs mit tenni vele. Vezetés közben nem zavar ,csak ha ugy összességében nézem kintröl a müszerfalat.
Ami még nem tetszik a sàvelhagyo elektronikàt ha kikapcsolom az auto ujrainditàsakor ujra aktiv. Nemtudom kilehet e kapcsolni teljesen.
LogR szuper (hatàrértékeket ,szineket is belehet àllitani) , de még telefonnal nem müködik ,hiànyzik egy 6 jegyü PIN ,most jàrnak utàna miért nincs a svàjci,német autokban. (USA-ban kiirja magàtol)
A vàlto még precizebb mint az FK8-ban ,kormànyzàs is nagyon preciz , mintha a sper is hamarabb vagy gyorsabban zàrna (de nem vadul)
Ami nagyon tetszik ,hogy inviduall modban betudom ugy àllitani ,hogy szinte minde R+ de a futomü comfort marad. Igy is böven stabil ,kemény ,nem is làtom értelmét ettöl keményebbnek.
A kipufogo sokkal màsabb , hangosabb is alpjàraton is. Eddig nem tünt fel ,hogy hangszorokbol is jönne hang. Vagy nagyon jol csinàlja vagy én vagyok süket. Köztes gàzokat mikor adja ,na olyankor sokkal hangosabb mint az FK8.
Kicsit meghaljotottam olyan szaga lett mintha égne egy teslaszalon ,de emlékszem az fk8nak is égett szaga volt sokàig ,csak ennek màsabb ,ez ilyen japàn nem angol égett szag ????
Összeségében eddig nagyon tetszik , màr csak a meleg aszfalt hiànyzik ????
Drakula!
Belőlem vhogy ez az új autó iránti vágy hiányzik, valszeg azért, mert hamar megunom őket.. inkább minél többet (használtat) ki akarok próbálni. :-)
Miután 3 lányom közül kettőt már elindítottam az életben, a kicsire meg még van kb 5 évem úgy döntöttem, hogy egy nagy pipa kerülhet a bakancslistámra. Végre, egy új CTR-rel guruhattam haza a szalonból.
Eddig sosem adta ki, amikor CTR-t lehetett venni, de most, több mint 20 éves vágyam teljesült!
Így van! Pár hónapja ezt fejtegettem itt hogy mit hogyan lehet Kínában külföldi cégeknek, de voltak páran akik nem hitték el...
Nekünk is van JV Kínában 50-50%-os arányban. Több nem is lehet.
"Let's stick to facts vs. mis-information and hysteria floating around about the release of the FL5 Civic Type R in China.
Facts:
First time in history a Type R is sold in China.
Final assembly is done at the Dongfeng-Honda Motor Company, a joint venture between Dongfent and Honda (see below).
Some uniqueness only for Chinese market by requirements and laws.
It's built for China market in China - required by law.
Dongfeng Motor Group started in 2003. Honda Japan signed a big joint venture with Dongfeng to establish local presence - required by law - to 1) sell cars in China, and 2) able to access local Chinese suppliers for all Honda cars manufactured outside of China and sold worldwide. They've been making and selling Hondas in China for over 15 years under both the Honda brand and Cliio brand.
Joint venture is called Dongfeng-Honda and headquartered in Wuhan, China, with ownership of:
50% owned by Dongfeng Motor Group
40% owned by Honda Motor Corp. in Japan
10% owned by Honda China Investments Ltd.
Those are all the requirements established by the joint venture and laws in China - to make cars for the Chinese market and access local suppliers.
NO FL5 built in China by Dongfeng Honda will be exported for sale outside of China. Only cars built in Yorii, Japan, are exported and distributed by Honda in other countries like USA, UK, Europe, Malaysia, Australia, Vietnam, Philippines, etc.
List price of the FL5 to be assembled in China and sold only in China is $62,555 USD or 420,000 RMB. There is no information on the production volume or numbers in China reported. The China market FL5 has a badge on trunk labeled "420 Nm" and likely other changes required by local DOT laws, etc.
It's just a way of making cars, joint ventures, and laws..."
Valszeg, sem az autó sem a garázs. A műszerfal alapján ez egy FK8, az lényegesen olcsóbb, mint az FL5, de ennek nincs valódi jelentősége. Szertinem a japán ingatlan (garázs) árak teljesen más léptékben mozognak az autók árához képest. Szerintem ott nagyon nagyon keveseknek van saját garázsa. De majd Wagonist, japán szakértő cartárs majd megmondja.
Van most egy 6gen 1.5 VTEC 3 ajtós hatchback Civic-em. ('99-es)
Kérdésem az lenne, hogy kasztniban megegyezik ez az 1.5 egy ugyanilyen évjáratú 1.4-es modellel?
(tudtommal igen, de aki tudja biztosra, kérem erősítsen meg avagy cáfoljon, köszönöm!)
szerk: konkrétan hátsó javítóívek beszerzése okán kérdezem ezt.