Én egy szóval sem mondtam, h az FL5 type-R nem jó, meg nem kellene. Csak attól még, h jött egy újabb, nem temetném az FK8-at sem. Nekem piszokul bejön, főleg mióta haverod fehérjét élőben végigtapizhattam!
Meg vasizoli szürkéje padlóra tud küldeni, arra nagyon csorog a nyálam!
Azt szerintem körül is puszilgattam!
Semelyik kocsi sem ér annyit, mint amit kérnek érte , de hát ha kocsi vásárlásról van szó akkor szerintem itt sokan közülünk nem az eszünkre hallgatunk hanem a szívünkre
Persze, mindenkinek van valami "becsípődése" amitől szép vagy nem szép neki egy autó. Nekem is van, a bumszli nagy ormótlan lámpák nálam kizáró okok autó márkától függetlenül. Csak a fektetett vékony csík lámpa az "elfogadott" számomra .
Sokaknak tetszik az FK8 , sokaknak meg az FL5 szebb,de van aki az FD2-t mondja ,vagy az FK2-t. Van akinek nemtetszik egyik sem van akinek meg mindegyik. Vannak akiknek mindegy csak honda legyen ,( mint mondjuk én)van akinek meg elvböl nem lesz sosem szép egy japàn autó. De jol is van ez igy nem vagyunk egyformàk,meg legyen is mindenkinek sajàt véleménye.Azt nem szeretem mikor valaki megmondja nekem mi a szép vagy jó és én hülye vagyok ha az nekem nem tetszik
Hát mi tagadás, FK7 és 8 a család hölgy tagjainál (és jelentős többségben vannak nálunk) abszoltut "no-go" volt. Nekem elment volna a design a műszaki tartalom miatt, de beleszeretni én sem tudtam annak idején.
De hiába az lenne a racionális válsztás, ha olyan a kinézete, leginkább hátulról, ( tudom sokakat megbántok de nem tudok mit tenni) mintha egy homasita dizájner skiccét nézném . Igen tudom, izlések és pofonok, de ha megkérdezünk sok-sok embert, hogy mi szebb egy Civic 5gen sedan - FD2 - FK2 - vagy egy FK8 , hát nem tudom lenne-e szavazata az FK8-nak . Viszont az FL5 megint egész pofás lett
Tökéletesen igaza van Mattnek a teszt végén. A racionális választás egy használt FK8. Autóvásárlásaimnál sosem tudtam racionális maradni. Mindig a szívemet követtem.
Nálunk a ház szigetelése folyik éppen és jó ideje. Tehát nem egy Dunaként vagy Tisza, max. egy erdei kis patakként.
Múlt évben még a tél előtt be kellett volna fejezni 2 falat legalább a hálózásig. (idő az volt rá...) Ehelyett most a csupasz szigetelés van télen a két falunkon, az állványzat meg fütyül szépen, az akár kicsit is erősebb szélben az ablakok alatt.
Van vasalat, beton, minden csuda, még túl is lett gondolva, bár én nem értek hozzá.
Majd ha kész lesz csinálok egy kis vidit, amiben képek egymásutánisága az kezdetektől.
Ahogy mondani szokták itt a szakik csütörtökre kész lesz. (még 2 hét )
Csak azt nem hogy melyik csütörtök, folyó év vagy esetleg a következő.
Szembeszomszéd nagyon boldog.
Köszönöm szépen mindenkinek a sok pluszt és a gratulációkat!
Ahogy a tesztek is leírják, az autó egy műszaki mestermű.
Mindent meg tudok erősíteni, amit a hivatásos újságírók írtak és mondtak róla.
Amit nem láttam még leírva, az az, hogy a kerekek gördülési zaja elég hangos - de ez gondolom nálam azért feltűnő, mert a motorja lényegesen halkabb, mint eddig bármelyik hondám volt és emiatt ez nekem jobban feltűnik.
Én is végig toltam ezeket: Golf R, Cupra Formentor, Rs4, Focus RS, BMW, Megane RS, Porsche 718 meg egy Taycan is. De valahogy ami elérhető árú és lefedi az elképzeléseimet a hot hatchben maradt a két i30N. ( kézi váltos meg egy 8-as DCT). Egyszerűen az FK8 kinézete nálam kizáró ok volt és a BMW is, a Focus pedig rohadt orrnehéz volt. Golf-R -nek max a belterét fogadnám el, az tényleg jól nézett ki, a Formentor viszont egész izgalmasra siekeredett a "púpos" hosszú motorháztetővel. Megane RS ben nem volt individual opció és a fedélzeti rendszere valahol 10 évvel le volt maradva mind megjelenítésben mind tudásban, viszont nagyon jó hangja volt. Szóval most az FL5 végre jól néz ki, de nem elérhető szóval nem kell ezen rágódnom mi legyen. Amikor menni fognak az N-ek én meg inkább a Porsche felé húzok. Remélem akkor még lesznek benzinesek
Ez egy nagyon jó cikk. Zseiniálisan összefoglalja a "Hondaság" mibenlétét!
"Setright marvelled in the engineering quality of a company that was perfecting rear-wheel steering systems and variable valve timing when most European carmakers were wondering how to make central locking reliable – and failing"
"Only a company as engineering-driven and dogmatic as Honda would choose to launch a very hot, front-wheel-drive hatchback at the end of 2022."
Ezért kötök ki én is mindig a Hondánál. Beleülsz, mész vele, és érzed, hogy úgy jó ahogy van. És ez nem csak az erős, sportos modellekre (VTi, S2000, FN2) igaz, hanem a Jazzekre és EP2 és 1.8 Civic-re is csak azokat említve, amikkel hosszabb távon volt dolgom. Ezt érezni kell. Aki ezt nem érzi, az nem is érti, hogy miről beszélek. Érdekes módon sokan állítják párhuzamba az FL5-öt a 90-es évek vége 2000-es évek nagy HONDA generációjával.
Az FL5-ről az angol nyelvű média egytől egyig csak a legjobbakat mondja róla. A német nyelvű sajtó már visszafogottabban nyilatkozik, de ennek tudjuk az okát.
Hyundai i30n meg volt ,rs3,s3 is, focusbol ST nem de RS böl mindkét fajta is, BMW-böl 1M-et probàltam az , meg M2 competisönt. Audi 5 henger nagyon jo , focus RS 5 henger hangja is jo volt , az ujabb meg nagyon jol megy ,kicsit jön is mindig a segge. Bmw az nagyon megy ,ha BMW-s haverom vezeti (akié az 1M) halvàny esélyem sem lenne CTR-el utàna menni
Szivesen kiprobàlok amit lehet : Nissan GTR R35, Supra 2jz, corvette ZR1, Mercedes C63 amg , Bmw M5, Subaru wrx Sti, Audi RS4 mtm, de mindig a hondànàl kötök ki meghagyom a többit màsnak.
Sajna még egyiket sem próbáltam, pedig szívesen adnék szakvéleményt róluk!
De van egy olyan érzésem, h valamiért az első hely nálam is a CTR-nek jutna.
Nem így gondoltam. Csak hogy nézz kicsit több videót, mert az ott nem tégla. ( )
Ellenben te is tudod szerintem, hogy a zsalukövet nem éppen teljesen célszerű így kötni, viszont ha vas megy bele, ami összeköti, plusz ugye a beton, ami konkrétan összeköti majd, akkor nem teljesen ördögtől való, ha csak ilyen "szelíden" van kötésre rakva.
Kint nem divat a garázs.
De a kocsik tisztán tartása annál inkább. Esik egy kis eső, eláll, és már rohannak is lemosni... általában az autók nagyon nagy része mindig tiszta.