HONDA fórum
2024. április 29. hétfő, 23:56,  Péter, Róbert Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3661 | 3660 | 3659 | 3658 | 3657 | 3656 | 3655 | 3654 | 3653 | 3652 | 3651 | 3650 | 3649 | 3648 | 3647 | 3646 | 3645 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#186578 Ivóke 0  2023. július 2. 20:33:30    ‹›   →  ↑  +8 | rejt
Szintén első Hring ezzel az autóval. 2:18:08 lett a legjobb, fék, futómű jól vizsgázott. Viszont a 8.gen után a féktávokat újra kell tanulni, mert így rengeteg marad benne, mert túl korán fékeztem. Volt a piros zászló is bőven (2 futamban is ugyanaz a BMW volt a ludas). Viszont ahogy melegedett az idő, úgy kellett egyre sűrűbben hűtőköröket menni, mert ment fel minden az egekbe. Az utasaim viszont végig élvezték, tetszett nekik, bár egyikükkel egyszer félre kellett állnom :) .



2023. július 3. 14:01:56: megválaszolva Kázmér +  által, → #186586 
2023. július 2. 21:35:46: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186579 

#186577 integra_type_r 0  2023. július 2. 20:21:45    ‹›  +2 | rejt


#186576 grego +  2023. július 2. 19:09:01 re: #186575 (Rikk_ + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A ballasztot kihagytad :D

#186575 Rikk_ +  2023. július 2. 15:57:09    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Megvolt az elsö Hungaroring pàlyanap is. Az auto nagyon jo , a soför talàn a gyenge pontja,aztàn a gumi. 6 kört mentem 3 melegitö ,hütö (olaj max 132 C) kört és 3 gyors. 2:21 / 2:20 aztàn egy 2:19,02
Ez nekem jonak szàmit nagyon ,elégedett vagyok vele. A LogR és a rev mach is jol müködik ;)

2023. július 2. 19:09:01: megválaszolva grego +  által, → #186576 

#186574 integra_type_r 0  2023. július 2. 11:08:28    ‹›  0 | rejt


#186573 integra_type_r 0  2023. július 2. 09:28:35    ‹›  0 | rejt

Active Dampers too stiff on FL5. Disabled them with Damping Cancellation Kit. Very Happy...


#186572 integra_type_r 0  2023. július 1. 22:11:48    ‹›  +3 | rejt







#186571 integra_type_r 0  2023. július 1. 22:04:49    ‹›  +3 | rejt


#186570 integra_type_r 0  2023. július 1. 07:53:15    ‹›  +4 | rejt


#186569 integra_type_r 0  2023. július 1. 07:48:51    ‹›  +1 | rejt


#186568 Mykee +  2023. június 30. 20:06:56 re: #186558 (joskoo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor is lekapcsol ha utcai lámpákat érzékel a kamera. Távfény hibátlanul használható autópályán is 90%-ban a kamionokra is lekapcsolt ha fent volt akár csak 1-2 helyeztjelző is a tetején.

#186567 Mykee +  2023. június 30. 20:03:36 re: #186543 (joskoo 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát igen, az infotainment rendszere a Hondának borzasztóan le van maradva minden téren sajnos :( . Amikor átülök a 2022-es HRV-be egy téridő ugrás a múltba :( . Viszont még mindíg nem annyira szar mint a 2019-es Ford kugánk [SMIL:/szetvert.gif] . Na az az igazi 2000 évek :D

#186566 integra_type_r 0  2023. június 30. 16:04:20    ‹›  +1 | rejt

1997 Honda Civic Type R EK9...35.500 euro



#186565 Yakumo +  2023. június 30. 15:15:40 re: #186564 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pedig azok a jók. [SMIL:/smile7.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#186564 grego +  2023. június 30. 12:49:36 re: #186563 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez az átka a kisszériás rétegmodelleknek :D
2023. június 30. 15:15:40: megválaszolva Yakumo +  által, → #186565 

#186563 Yakumo +  2023. június 30. 12:48:52 re: #586 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó nagy kib*szás. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. június 30. 12:49:36: megválaszolva grego +  által, → #186564 

#186562 joskoo 0  2023. június 30. 09:16:43 re: #186559 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mindenkitől elnézést kérek. Összekevertem. Nem az LKAS ding-dongolt, hanem a sávelhagyásra figyelmeztető kütyü (RDM). Narancssárga villogó autó a kijelző közepén. Az kergetett őrületbe a ding-dongal [SMIL:/merges.gif] . Mondjuk menüben ki lehet kapcsolni azt a hangot de nem tettem meg, mivel ugye nem mindig figyeltem a műszerfalat (gyereknek hátul baja volt, vagy ugye telóra pillantottam stb.), szóval valamikor hasznos az a ding-dong hang de mikor kb 10mp-ként ding-dongolt akkor egy idő után már az agyamra ment és kifejezetten zavaró volt. Ez az:


Ja és nincs olyan, hogy "spéci szlovák beállitás". Egyébként is lengyel szalonban vettem annó [SMIL:/smile1.gif]
Apropó, ha jól tudom akkor neked Sport + van és abban nincs elektromos ülés állitás...Manuálisan nem gond, sokkal gyorsabban hátratolod az ülést az asszony után mondjuk de az Exében az elektromos kvázi bőrülés mire hátravánszorgott, addigra fiút szültem magamnak [SMIL:/smile7.gif]
Az olajszint növekvés pedig elég nagy port kavart és igen, a Honda hozzáállása az én esetemben elfogathatatlan volt.

#186561 Kázmér +  2023. június 29. 21:00:46 re: #186560 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na az E-hez még nem volt közöm, azt nem tudom miként működik. [SMIL:/smile10.gif]

#186560 Tonx +  2023. június 29. 20:58:54 re: #186559 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja az E-ben a sávtartó na az tud még vad dolgokat művelni. Megyek a sávomban elkezd reklamálni meg rezegteti a kormányt, majd sárga lesz a jel mert úgy jó neki, és közben ugyanúgy működik tovább.
2023. június 29. 21:00:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #186561 

#186559 Kázmér +  2023. június 29. 20:01:18 re: #186531 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez tök furcsa, nekem semmi hangja nincs a sávtartónak. Eleinte még a rázást is kikapcsoltam aztán rájöttem, h ez egy kurva jó dolog. Rezegteti kicsit a kormányt, és kész. Nem lehet, h ez valami sajátos szlovákiai beállítás, h hangot ad? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
Nekem ülést nem kell állítani, csak én vezetem, az nem okozott így gondot.
Automata fényszórót talán ha kétszer villogtak rám, h zavaró, kapcsol normálisan. Mondjuk én rendszeresen letakarítom az érzékelőket az autón, h ne keverjen be.....
Az ablaktörlő az néha tényleg idióta volt, de ritkán bolondult meg.
Olajcserére meg évente viszem, kb. 13 Ekm van addigra benne, tökéletesen tartja a szintet, szinte egy mm sem változik benne. De lámpa még nem jelzett hibát sosem. Pedig rendesen hajtva van. Engem azzal ijesztgettek, h enni fogja az olajat, de így nagyjából 50 Ekm alatt még semmi erre utaló jel nem volt.
Nem is értem, h gondolhatták, h állj meg menet közben, és várakozzál, ezek szopattak téged. [SMIL:/smile9.gif]
2023. június 30. 09:16:43: megválaszolva joskoo 0  által, → #186562 
2023. június 29. 20:58:54: megválaszolva Tonx +  által, → #186560 

#186558 joskoo 0  2023. június 29. 19:01:53 re: #186557 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont mint a 10gen. Mazda 6-om, Ioniqom azonnal lekapcsolja a távfényt ha településre érünk. Vagy navi, vagy amit gyanítok az a közlekedési tábla leolvasóval lehet kapcsolatban. Ahogy felvillan az 50-s a műszerfalon, azonnal lekapcsol. Civicem baszott rá. Szembejövőkre is. Ioniq-nál tökéletesen működik ez is.
2023. június 30. 20:06:56: megválaszolva Mykee +  által, → #186568 

#186557 Tonx +  2023. június 29. 17:42:34 re: #186545 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a 9gen nonfl-nél az ablaktörlő mikor esni kezd még jól működik aztán meghülyül, aztán meg bevadul és max sebességgel törli a száraz szélvédőt. Az E-nél szintén szar az automata fényszóró, simán felnyomja városban ha jönnek szembe. Pedig tök egyszerű lenne, a navi adataiból ki lehetne olvasni hogy lakott terület vagy sem, és akkor nem erőltetné a fényszóró kapcsolgatását.
2023. június 29. 19:01:53: megválaszolva joskoo 0  által, → #186558 

#186556 Tonx +  2023. június 29. 17:36:15 re: #186551 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De nem csak a tesla-nál, bármelyik más gyártónál így működik. Honda valahogy lemaradt az elektronika terén, míg egy szar vw klímájának minden porcikáját ki lehet olvasni addig egy Honda annyit tud diagnosztikán keresztül megjeleníteni, hogy be van-e kapcsolva vagy sem.

#186555 grego +  2023. június 29. 16:51:06 re: #186554 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na nem baj, én nyugodt vagyok a kőkorszaki 9 gennel Type-R-el, azon legalább minden is jól működik és még kevesebbet is fogyaszt :D

#186554 integra_type_r 0  2023. június 29. 16:49:11 re: #186552 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
biztos...
de épp elég ha a végén az oem beszállítónál valaki benézi a kalibrációs verziószámot és 2-vel korábbit raknak a rendszerekre...
2023. június 29. 16:51:06: megválaszolva grego +  által, → #186555 

#186553 grego +  2023. június 29. 16:45:26 re: #186551 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az esőérzékelőhöz meg nem tudom milyen input adatok kellenek...

#186552 grego +  2023. június 29. 16:44:04 re: #186551 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De tervezési fázisban tesztelik, ott jó az utcán meg nem?
2023. június 29. 16:49:11: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186554 

#186551 integra_type_r 0  2023. június 29. 16:42:57 re: #186548 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
valószínű egy külön elektronikai modul vezérli aminek a kalibrációján utólag nem lehet módosítani mivel nincs kapcsolata a központi vezérlőrendszerrel amin keresztül lehetne frissíteni...
ez az óriási különbség technológiai filozófiában a tesla-hoz képest...
ott éles teszt van folyamatosan, de ha kell, tudnak korrigálni rajta...
2023. június 29. 17:36:15: megválaszolva Tonx +  által, → #186556 
2023. június 29. 16:45:26: megválaszolva grego +  által, → #186553 
2023. június 29. 16:44:04: megválaszolva grego +  által, → #186552 

#186550 grego +  2023. június 29. 16:42:07 re: #186549 ([TypeV] + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szokták ezeket tesztelni forgalomba hozatal előtt nem keveset, már ott kibukhatott a dolog csak basztak rá ezek szerint...
Amúgy meg lehetett volna SW frissitéssel vagy szenzor cserével orvosolni, mondjuk az FL ben...

#186549 [TypeV] +  2023. június 29. 16:28:50 re: #186548 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor már a felhasználóknál vannak az autók ?

Úgy döntöttek inkább bevállalják az utólagos elégedetlenséget és esetleges garanciális macerát ameddig kötelező.
2023. június 29. 16:42:07: megválaszolva grego +  által, → #186550 

#186548 grego +  2023. június 29. 16:26:17 re: #186547 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Akkor visszamegyünk a tervező asztalhoz és újratervezzük...
2023. június 29. 16:42:57: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186551 
2023. június 29. 16:28:50: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186549 

#186547 [TypeV] +  2023. június 29. 14:54:33 re: #186546 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sőt, ha jól tudom a tervezéshez kapott alap paraméterek voltak rosszak, így lett ez ilyen.
2023. június 29. 16:26:17: megválaszolva grego +  által, → #186548 

#186546 [TypeV] +  2023. június 29. 14:32:59 re: #186545 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyilván nem akartak visszafejlődni, de tervezéskor ez így adta ki, el lett rontva.
2023. június 29. 14:54:33: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186547 

#186545 grego +  2023. június 29. 13:38:44 re: #186541 (Ubike 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezen mindig csodálkozom, hogy a Honda miért lépett vissza vagy négyet az ablaktörlő meg a távolsági fény automata szabályozásával.
9 gennél tökéletesen működnek, meglepő módon.
2023. június 29. 17:42:34: megválaszolva Tonx +  által, → #186557 
2023. június 29. 14:32:59: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186546 

#186544 [TypeV] +  2023. június 29. 13:37:21 re: #186542 (joskoo 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Már nincsen meg, eladtam.

#186543 joskoo 0  2023. június 29. 13:16:02 re: #186541 (Ubike 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nem olaj fogyi, hanem olajszint növekvés...csak a korrektség kedvéért [SMIL:/smile5.gif]
mondjuk most egy 2020-s PHEV Ioniq-ot hajtok, ahol minden elektromos kütyü tökéletesen és pont a megfelelő mértékben működik. Automata fényszóró kapcsolás is. Akkor is leveszi, ha pl lakott területre érek. Civic ezt nem tudta. Mondjuk ezt a Mazda 6-om is tudta...De ez az Ioniq sokkal jobb a Mazdánál is. Mármint az elektromos kütyük (sávtartó már már autonóm).
2023. június 30. 20:03:36: megválaszolva Mykee +  által, → #186567 

#186542 joskoo 0  2023. június 29. 13:04:15 re: #186540 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor neked ki van kapcsolva a hangjelzés...próbaként kapcsold be ha meg akarsz őrülni :D
2023. június 29. 13:37:21: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186544 


2023. június 29. 13:05: Szerkesztve joskoo 0  által, megtekintés

#186541 Ubike 0  2023. június 29. 12:27:01 re: #186531 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A sávtartó nálam tökéletes. Nem csipog, teszi a dolgát.

Az ablaktörlő az szar. Konkrétan nem is értem mi volt a fejekben amikor ezt programozták. Semmi összefüggést nem tudtam észrevenni a sűrűség állító tárcsa/sebesség/eső intenzitás között.
Érdekes módon azt láttam autópályán még vannak jó pillanatai, de városban használhatatlan. Konkrétan én vagy járatom, vagy kézzel eveztetek néha ha alacsonyabb a sebesség. Hogy ezt hogyan nem sikerült azóta sem megoldani végképp rejtély...

Az automata távolsági kapcsolást el kell felejteni. Sztem nem tartunk ott még hogy az tudjon olyan előzékeny lenni mint én. Nem is lát el olyan messze érzésre.

Üléssel kapcsolatban nem toom mit mondjak. Egyedül használom/nem bőrülésem van, az rendben van.

Olajfogyi/higulás: Mivel keveset megyek (65e és augusztusban lesz 5 éves) majdnem mindig évente jelez be, hogy vigyem cserére, szóval nálam nem jött elő. Nem is igen figyeltem őszintén szólva. Valahogy hondásként nem is erre vagyok szocializálva. De ha ez ilyen akkor az erőteljes szopatásnak tűnik.

Amit viszont azóta sem tudok megemészteni az a menetfény. Bakker 2023-ban, tök led-es kocsikban hogy a tökbe gondolja (az össze többi gyártó is), hogy hátulra nem kapcsol fényt csak előre, ezt nem tudom.
2023. június 29. 13:38:44: megválaszolva grego +  által, → #186545 
2023. június 29. 13:16:02: megválaszolva joskoo 0  által, → #186543 

#186540 [TypeV] +  2023. június 29. 12:03:42 re: #186531 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sávtartó is ad hangot ha közelíted a vonalat ? Nekem csak a kormányt remegtette, hangot a sosem adott.
Meg a sávtartó akkor pityegett ha nem fogtam a kormányt kb. 4-5 másodpercig.

A holttérfigyelő pityegett amikor volt valami az érintett zónában és én meg abba az irányba irányjelzőztem.
2023. június 29. 13:04:15: megválaszolva joskoo 0  által, → #186542 


2023. június 29. 12:05: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#186539 grego +  2023. június 29. 09:42:51 re: #186538 (joskoo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Elvileg a befecskendezést is módosították az új SW-ben.
Amúgy nem azért van ez mert turbo és direkt befecskendezés.
2.0T és az 1.0T motoroknál nincs ilyen probléma pedig azok is turbo meg DI.
Az 1.5T-nél van csak ez és nem is mindegyiknél...

#186538 joskoo 0  2023. június 29. 09:38:29 re: #186537 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
megvolt a SW frissités is. Semmi nem változott. Olajszint ugyanúgy 1cm-el max felett volt. Mondjuk a hibajelző ikon mér nem villant fel...lehet ezt küszöbölték ki a SW frissitéssel [SMIL:/smile10.gif]
2023. június 29. 09:42:51: megválaszolva grego +  által, → #186539 

#186537 grego +  2023. június 29. 09:33:09 re: #186536 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Erre viszont van SW frissítés kb 2 éve.
Érdekes, én eddig csak olyat láttam hogy az olajszint jelzés alacsony szintet jelez. Magasat még sose. Legalábbis eddig csak erről tudtam. 10 gen CTR-nél (K20C1) is sokszor előjött autópályás állandó tempónál, viszont az az érdekes, hogy a 9 gen CTR-ben ilyen jelzés sosincs pedig csont ugyanaz a motor (az is K20C1).
Az 1.5T viszont tényleg hajlamos az olaj felhígulásra, de mint írtam erre van SW frissítés.
2023. június 29. 09:38:29: megválaszolva joskoo 0  által, → #186538 

#186536 joskoo 0  2023. június 29. 09:10:13 re: #186533 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Konstrukciós hiba: turbó+közvetlen befecskendezés. Az el nem égetett benzin beszivárog és keveredik az olajjal. Szervizben sem értették, miért választott a Honda ilyen problémás megoldást. De mondjuk más márkáknál is jelen van ez a probléma turbo-direct injection kombinációnál.
2023. június 29. 09:33:09: megválaszolva grego +  által, → #186537 

#186535 grego +  2023. június 29. 09:05:23 re: #186534 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
De ebben még az sincs :P
Szart se ér :D

#186534 KawaBazsy 0  2023. június 29. 08:51:01 re: #186532 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a tetőablak, amiről beszélsz, a klímának még a reléje is ki van szedve a kocsimban, h nehogy menjen (úútálom).
2023. június 29. 09:05:23: megválaszolva grego +  által, → #186535 

#186533 KawaBazsy 0  2023. június 29. 08:50:09 re: #186531 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hmm.. akkor ezek szerint szinte csak ezekkel az új autókban előferdülő kütyükkel volt gond (ilyenekkel én saját kocsikban nem találkozom :-).. Az nem derült ki, mitől nőhet a motorolaj szint? Én amúgy olyan kocsiknál, ami nem fogyasztja, általában nívó közepén tartom az olajat, az a tökéletes mennyiség.
2023. június 29. 09:10:13: megválaszolva joskoo 0  által, → #186536 

#186532 grego +  2023. június 29. 08:49:59 re: #186530 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Klíma nélkül szart se ér :P
Kb mint egy FK8 LE :D
2023. június 29. 08:51:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #186534 

#186531 joskoo 0  2023. június 29. 08:44:39 re: #186529 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ami idegesítő volt:
1.sávtartó elektronika - az a nonstop pipogás (ding-ding-ding-dong) agyamra ment. Kb 10-20mp-ként ding-dong...Pedig elválasztósáv közelében sem voltam (igen próbáltam menüben állitani).
2. ülés elektromosan állítható de nem memóriás, szóval míg beállítottam a zasszony után, pont annyi eltelt idő telt el, hogy egy újabb ránc jelent meg a homlokomon.

Ami rossz:
1. automata ablaktörlő saját életet él (amikor kell akkor nem töröl, amikor meg nem kell akkor mint állat)
2. automata fényszórók ugyan ez. Távényt akkor kapcsolta le, mikor már a szembejövő autósnak kisütötte az agyát a fejéből. Ez akkor volt fasza a számomra, mikor kamionnal csinálta ezt meg és a kamionos "megköszönésként" felkapcsolt minden fényszórót amilye csak volt és ráégette a sziluettemet az ülésre...
3. Apropód ülés: az a bőrnek csúfolt műanyag kb 35000 km-nél már nagyon elkezdett repedezni, pedig havonta ápoltam..

Ami pedig már tényleg nem elfoglalható és szégyen a Hondára nézve (vevőre nézve pedig kibaszás):
1. motorolaj-szint növekvés és az ezzel járó figyelmeztető ikon felvillanás a műszerfalon. Mondjuk a motor hangja sem volt egészséges...Honda szerviz válasza: ez ilyen. Amig "csak" 1cm-el van feljebb az olajszint a maximumnál, addig az jó. Há mondom ez kurvára nem jó. 10000-ként cseréltem olajat pedig de mindig előjött. És érdekes hogy akkor jött elő, mikor 150-160 km/h-val haladtam pályán. Szerviz tanácsa: mikor kivillan az ikon, meg kell állni, kikapcsolni, várni pár percet és menni tovább. Ez volt az a bizonyos betelt a pohár pont. Azért vettem nem is olcsó, új kocsit, hogy álljak meg mindig, mikor gond van az olajszinttel...

Biztos több X gen tulaj van itt és abban is biztos vagyok. hogy elégedettek, szóval lehet hogy csak nekem volt "szerencsém".
Amúgy futómű, fékek, menet dinamika, sportosság, ülés pozíció nagyon rendben vannak.
2023. június 29. 20:01:18: megválaszolva Kázmér +  által, → #186559 
2023. június 29. 12:27:01: megválaszolva Ubike 0  által, → #186541 
2023. június 29. 12:03:42: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186540 
2023. június 29. 08:50:09: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #186533 

#186530 integra_type_r 0  2023. június 28. 22:51:59    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2004 Honda Civic Type R...42.000 euro
2 000 km




2023. június 29. 08:49:59: megválaszolva grego +  által, → #186532 

#186529 KawaBazsy 0  2023. június 28. 22:49:06 re: #186528 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi volt a baj 10 gennel?
2023. június 29. 08:44:39: megválaszolva joskoo 0  által, → #186531 

 << eleje | 3661 | 3660 | 3659 | 3658 | 3657 | 3656 | 3655 | 3654 | 3653 | 3652 | 3651 | 3650 | 3649 | 3648 | 3647 | 3646 | 3645 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.37, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.243 mp, 10 query