Nade pont ezért felesleges bírálni a szavazások válaszait, mert tök mindegy mit írunk ki, úgyis lesz akinek valami nem tetszik...
Szavazást meg mégse írhatunk ki arról, hogy mi legyen a szavazások lehetséges válaszai...
A régebbi szavazások deaktiválva lettek de az adminok látják még őket.
Szerinted hogyan lehetne több száz felhasználó igényeinek megfelelni? Sehogy....Nem is kell, sosem lesz olyan, h minden jó és szép.
A saját véleményem annyi, h én szeretem ezeket a szavazásokat, több érdekes info jött itt már elő, érdekes eredmények vannak. Szóval jöhetnek továbbra is.
Viszont én annak a híve vagyok, h a kérdésre konkrét válaszok kellenek, és ne legyenek mellette oda nem illő válaszok, mert eltorzítják az eredmény értékét.
Néha elég "hülye" válasz lehetőségek is vannak. Most vissza akartam keresni a régi szavazások eredményeit (példát akartam rá keresni), de azok valamiért teljesen eltűntek. Régebben vissza lehetett nézni azokat is.
Amúgy a fene se tud rajtatok eligazodni. Számtalan szavazás alkalmával mindig voltak akik vagy nem találtak nekik tetsző választ vagy kritizálták a szavazást hogy miért nincs pl. "nem érdekel" vagy "nekem mindegy", "bármelyik" stb. lehetőség is.
Hát most volt, most meg az a baj....
Az eredmény akkor lett volna valós(abb), ha nincs mellette egy csomó felesleges választási lehetőség. FK2, FK8, FL5 és kész. Lehet úgy egy rakat ember az FL-re szavazott volna, mert az újabb, és drágább, és ha egy civil ember tényleg választhatna, h mit kapjon, úgyis a legdrágábbat választja rögtön zsigerből.Egy-két fanatikustól eltekintve.
De egy a lényeg, ha valaki hozzámvágná bármelyiket, csinálnék neki helyet az udvaromban minden zokszó nélkül. Mindegyik jó, mindegyik szép, és legfőképpen mindegyik Honda. Úgyhogy jöhetnek az ajánlatok, ha valakinek kicsi a garázsa.
Ez neked és Macska kollegànak. Mególdodott a logR PIN kód hiànya. Annyi az egész ,hogy Wifi vagy Hotspot kapcsolat kell neki a telefonnal/laptoppal és màris generàlódik egy PIN kod magàtol.
Anno 2003-ban vehettem új autót cégre, klímás kompakt autó volt a cél, akkor 3-4M közti összeget mondott a főnök, h ennyi a keret. 3-ért már volt akkor alap Octavia, meg G Astra, amit ő preferált volna, de én jobbat akartam. Végül egy Corolla 1.4 vvti sedan lett (3.98M volt a listaár, 3.5-ért hoztam el), de versenyben volt a Civic sedan is. Az 5 ajtós az egyetlen Civic, ami sem akkor, sem most nem tetszett(ik), meg üzletiesebb kinézetű kocsit akartam. A Honda amúgy jobban tetszett volna, de két ok miatt nem nyert. Egyrészt az 1.4 az nem volt változó vezérlésű (az 1.6 igen, de az már kívül volt a kereten), másrészt meg nem volt olyan jó a felszereltség. A Corollánál meg akkor emeltek egyet, a korábbi Trend lett az alap, s lényegében minden fontosabb cucc benne volt. Megvannak még az akkori tesztek a kocsikról, meg pár prosi is. :-)
Lényegében igen. Az lett véve melósnak, azzal jártuk az egész országot, azért volt benne annyi km. (300k felett) Szinte csak én vezettem mindig, nagyon ritkán öcsém, de más nem. Aztán megörököltem lényegében papírforma szerint is, de az elejétől az enyémnek számított.
Sokszor visszasírom, hogy jó lenne ha meglenne, de szerencsére a mostani 6gen 1.5-öst nem bántam meg, sőt, úgyhogy hosszú idő óta megnyugodtam végre e tekintetben. (is)
Így van, (még mindig) és ugyanott vagyunk. (már megint)
Van a mondás, hogy mindig lesznek újszülöttek. Ez ennyi.
Én például Hondás szempontból az úgymond "7gen időszakba" születtem bele. Első igazi saját autóm egy 1.4-es lett, ezért mi lett az álom? Naná, hogy EP3. Az EP3 után én sem láttam nagy változást (design-ra megint nagy volt persze) egy 8gen-ben (FN2) nem vágyódtam utána.
Jött az FK2, számomra csak az adott újdonságot, de az meg az ára miatt, plusz a turbós mibenléte miatt tett gondolkodó pályára. (de most már azt is b*szhatom, mert ott is elszálltak az árak)
Mindenkinek egyéni ez, és annyi tényező van mint a szemét. Ennyi, kész-passz.
Persze hogy végig viszi.
De ha már vettél egy 4 gen VT-t az után a 6 gen VTI már elég hervadt lesz sok pénzért, és nem fogod érezni azt a húde nagy lépést előre. Persze ha még sose volt előtte csúcs Hondád akkor a 6 gen VTI lesz az isten...
Szummáznám a lényeget, ha szabad: (persze csak a saját nevemben beszélhetek, de: )
Egyet ne zárj le kérlek, mégpedig azt, hogy képeket teszel fel a verdáról. (és ez minden Honda tulajdonosnak szól egybevéve)
Én személy szerint szinte 100%, hogy sosem fogok egy FL5 birtoklásának közelébe se jutni, de őszintén örülni tudok neki, ha valaki igen és nagy örömmel mentem és tárolom le a róla feltett képeket.
A kérésem csak ennyi lenne, köszönöm!
Előttem is leírták, hogy ezt nem egy autógyártó megcsinálja, hogy ugyanazon technikával végigvisz egy-egy időszakot/korszakot, ez nem Honda sajátosság.
Viszont szerintem teljesen jó, hogy ezt a sorozatot felhoztad, mert ez mutatja, ami viszont a Honda javára írható szerintem, hogy míg a 4-5-6gen is mind egy-egy külön autó egyéniségben, (külső, ha úgy tetszik) addig ezt ugyanúgy elérték szerintem az aktuálisan beszélt sorozatnál. (FK2, FK8, FL5)
Szerintem külsőre teljesen más az akkori és a mostani sorozat is. Jött az FK2, oké. Aztán jött az FK8, teljesen már autó lett, (sokan hasonlítják, de szerintem maximum alapstílusban hasonlítanak, minden másban különböznek) aztán az FL5 meg pláne más lett. (főleg visszafogottabb)
Ugyanúgy régen, 4gen, cirka kockább forma (én imádom) aztán az 5gen, teljesen más design, na pláne a 6gen, egyikhez se hasonlít szerintem. (és ugye folytathatnánk végig napjainkig)
Ezzel szemben vegyél egy Volvot, majdnem megvetted az összeset, vagy VW konszern, nem folytatom.
An accessory that would be nice if it was added to the lineup for the domestic market
1st place: 19-inch forged aluminum wheels (available in the US)
2nd place High-grade speaker (FL5-only product requested!)
3rd place High wall carpet mat (US sale)
4th place Car cover (US sale)
5th Cargo Tray (US on sale)
Bosch ECU egy komplikált szar, IDA Pro-val talán vissza tudnám fejteni, de nincs kedvem megint több 1000USD-ért venni egy programot. Tudod jól, hogy sok dolgot autó nélkül megoldani szinte lehetetlen, de itthon még egyedi programra sincs igény. Hányan kérdezték a Start/Stop kikapcsolást is? Rengetegen, de amikor közöltem, hogy ez némi teszteléssel járna, akkor inkább mindenki kikapcsolja magától. Sima 1.8-as 9G-nél megoldottam kb 2óra alatt, mert haver itt merte hagyni az autót hetekig tesztelni.
Mindenkinek meg van a saját magyarázata rá, ami alapján meghozta a döntését. Ez egyéni.
Ezt nem kell, nem is lehet mindnekinek megérteni. Pont elég, ha az egyén örül a saját meghozott döntésének.
Egyébként meg minden autógyár meg minden más gyár rendszeresen eljátsza ezt a trükköt.
A vevők meg veszik vagy nem.
Ez ilyen.
Na igen.
Ellenben nekem erről az jut eszembe, hogy a Honda már ezt egyszer eljátszotta mégpedig a 4-5-6 gen Civic-nél.
4 gen VT
5 gen VTi
6 gen VTi
Futómű, motor, váltó apró dolgoktól eltekintve ugyanaz. A bódé, a körítés változott. Technikában alig van különbség, a vevő meg megveszi azt ami neki szubjektíven (vagy ahogy az élet hozza) tetszik. Csak szinte ugyanazt a technikát sokkal több pénzért miért nagy buli megvenni?