Sziasztok Cartársak!
11 problémamentes év után szeretném lecserélni 6. gen civicem.A kiválasztott egy 1.8 sport 8 gen ufo, i-shift váltóval. Esetleg van valakinek tapasztalata, véleménye, az ilyen váltó megbízhatóságáról ? Előre is kösz!
Hát, őőő... én szeretem használni hóban is , egyébként azért vettem elő, mert a 6gen-en vezérlés és futómű javítás, beállítás volt, azóta már garázsban áll és hiányzik, mert imádom vezetni, februárban le akarom fóliáztatni a szélvédőket, meg a futóművet, ki akarom cserélni és be akarom íratni a forgalmiba is. Addigra megjönnek az újra gyártott rendszámtáblák is Hátsó szárnyat szeretnék még, de április óta várom az importosoktól lehet ebay lesz belőle, meg előre kel még egy crx koptató a lökhárítóra, aztán a külső nagyjából kész is lesz. Idén jó lenne elmenni vele Minszkbe, találkozóra
hogy az ár reális vagy nem, azt majd a piac eldönti...
mondjuk ezért az árért egy kicsit nagyobb színházat "várnék el", már csak azért is mert a típus nem igazi különlegesség...(ugye először a szem eszik... )
(saját flickr oldal több 100 fotóval, video, leírás, dokumentáció...stb.stb, tény hogy melós...de ezért az árért azért meg kell dolgozni mindkét oldalon...)
profi módon így lehetne meghírdetni és még akár el is kellhetne alku után...
de gyűjtői szempontból nem túl attraktív így...
ez már bőven egy szép jdm ek9 type-r ára...
ami meg a honda hierarchián belül azért magasabb szint...
El kéne hozni Megjött hozzá az Eibach Pro Kitt is, aztán január elején alá kéne rakni a Koni lengéscsillapítókkal. Hátsó szárny, nincs valakinek elfekvőben?
Enyém 2007es, facelift előtti, most tartok 244.000 kmnél, és a világon semmi baja nem jött elő, még apró sem, nemhogy nagyobb. Ja de, bocs, a bal tükör nem hajlik be motorosan, megszorul, kézzel kell segíteni. De gondolom azért mivel sosem hajtogatom évek óta. Amúgy teljesen hibátlan autó, féken kívül semmit azaz SEMMIT nem kellett cserélni rajta,és ez nem azt jelenti hogy lóg, kopog már rajta minden, és én vagyok hanyag. Félévente atnézetem mivel napi minimum 200kmt megyek, nem akarok meglepetést. Teljesen rendben van vele minden. Ahogy előző 1.4 6.gen Civicem, ugyanúgy ez is tökéletes autó. (abban most van 360.000 km, és szinte hibátlan, exem használja, szintén külföldre jár naponta, kuplung most kezd rendetlenkedni rajt. Castrol olajat újan is fogyasztotta, ahogy a többi Honda is a szervíz szerint, Mobil 1et,Eneost egyáltalán nem. Kb. 13.000km után cserélek olajat mindig. Hidegen nem hajtom, de melegen ha kell simán visszarakom 6.ból 4.be,vagy akár 3.ba előzésnél. Amúgy 5500 fölé nem forgatom, felesleges.
Érdekes elgondolás. Kifeketíttet az egészet, piros cérna helyett fehér az üléseken, váltózsákon, stb, de a kétpálcás pirosszegős szőnyeg megmaradt.... Ízlésficamos.
Nekem nem eszik olajat a Type-R (2008/12 első forgalomba helyezés). Első 10e-es periódusban szerintem többet voltam VTEC-ben, akkor töltöttem rá 1l-t kb. (szoktam a Type-R életérzést), azóta úgy használom többnyire mint egy 1.4-est és 0 olajfogyás 0w30 olajjal.
Kuplung és első lengéscsillapítók is 100e körül adták fel a szolgálatot, de én ezt nem vettem típushibának.
Ezen kívül a tükör behajtó nekem is rakoncátlankodik, de annyira nem zavar hogy megcsináljam. Más gond nincs.
EP2-n is 100 körül mentek el az első lengéscsillapítók, a kuplung valamivel többet, 120-130e-t bírt. Olaj ott sem fogyott. Annak a katalizátor védő burkolata rohadt el és zörgött.