Nekem sem hajtotta be egyik oldalit sem az fn2. Márkaszervizben cseréltek mindkét oldaliban valami apró kis szart, darabja majdnem 15e Ft volt. Adtak belőle némi kedvezményt, de ha előre tudom az árát, lehet körbejárom jobban a témát valami gazdaságosabb megoldás után. De tény, hogy a probléma egyből megoldódott. Először ők is mondták hogy lehet akksi a gyenge... de nem volt köze hozzá.
Köszönöm szépen válaszod az a fura még a dologba,h megnyomom a gombot,vmeddig záródik(ez is változó,mikor mennyire),és akárhányszor leveszem a gyújtást,majd ráadom,mindig záródik picit,majd sokadjára teljesen....
A tükör mozgató elektronika működése okozza a jelenséget, ami két dologra vezethető vissza:
- szorul a mechanika,
- elektronika nem tönkrement, viszont –hogy is fogalmazzak– néhány benne felhasznált alkatrész tulajdonsága kedvezőtlenül megváltozott.
Magyarázat:
Nincs végállás kapcsoló, hanem egy úgynevezett sönt ellenálláson eső feszültséget figyelnek, amin ha megnő a feszültség (több áramot vesz fel a motor mint a megengedett), akkor elektronika letiltja a motort. Azonban nem csak feszültséget (átfolyó áramot) figyelnek hanem működési időt is és a működtető kapcsoló állásának változását is.
Megjegyzés:
Az akku állapota (töltés, töltöttsége) is beleszólhat a dologba. pl. alapjáraton rengeteg fogyasztót bekapcsolva mondjuk 12V alá esik a feszültség és ott akarod ki-be hajtogatni a tükröt, akkor mivel a tükör mozgató motor teljesítmény fix, a teljesítmény pedig feszültség és áram szorzata, ezért ha a feszültség lecsökken nagyobb áramfelvétellel próbálja a motor ellensúlyozni (ha tudja) hogy tudjon működni. Ezért előfordulhat, hogy az általad leírt, nem kívánt jelenség jön elő: megengedet áramerőségnél nagyobb áramot akar felvenni pedig nincs végállásban, viszont ezért letilt a mozgató elektronika.
Az elektromos rendszer ellenőrzéshez le kell bontani a vezető oldal ajtó kárpitját
Ha van kedved itt a a kapcsolási rajz hozzá illetve a gyári ajánlás az ellenőrzéshez.
Az UFO-m élettörténete:
Minden javítás fotózva,az alakítészekről számla.Mivel nem a saját címemre küldi otthon TypeV az olajakat így csak annyi az eltérés.
Természetesen a mappában fűzve van és a képek pendriv-on is rajta vannak,most már csak nyomtatva és ott.
Következő alkalommal egy futóműszett csere állítással,kipufogó cserével és némi alvázvédelemmel bővül.Aztán a következő olajcserénél gyertya csere is befigyel
Szeretnék a 2007/6 8-as Civic-re (4d sedan) egy kicsit sportosabb hátsó dobot venni, - ha megy akkor dupla véggel - tudtok ajánlani valamit, ami nem hangos, de kevésbé szolid mint a gyári?
Szerinem nem felejtettek el semmit.
Napjaink szedán formája az ilyen.
Mintha egy liftback ötajtós volna, de a hátsó üveg nem nyílik, és cserébe ezért, kisebb nyíláson pakolhatsz bele
S60:
Elantra:
Forte:
Cruze - mazda3
Mivel az új civic ismét globalis platformra épül, ezért lesz 11 cm-rel hosszabb az új 5ajtós, cseréebe multilink hátsófutóműve lesz, és szerintem megszűnik a hátsó magic seat mivel a tank is újra a hátsóülés alatt lesz.
PayPal számláról lehet fizetni? Hitelkártya adatokat nem szívesen adnék meg. Nem csak 15$ felett ingyenes a szállítás? Azt írja, de ha csak 3 csomagot rendelek, akkor sem számol postaköltséget.
Nem értek én ezekhez...
Azért gondoltam, hogy rendeld meg, küldd tovább nekem. Abba a pár száz forint postaköltségbe nem halok bele...
Itthon nem találok, vagy csak több mint 1000 Ft/db áron.
A tekerő gombok világítása is ilyen? Vagy az megint más típus? Csak ezért nem szedném szét.
Az összes gombvilágitásnál ilyen lámpa van, tehát a középkonzolnál a klima belső keringetés, hátsó ablakfűtés mindenhol és ezeknél 2 lámpa van/kapcsoló. Aztán a tükörállitónál is de abban forrasztott, de cserélhető a vészvillogónál, a fényszórómagasságállitónál a ködlámpakapcsolónál mind ugyanez az izzó van és mindenhol 2/kapcsoló. Szóval nyugodtan rendelj kb 2-3 hét mire megjön de tutira megéri. Nekem még van ilyenből pár darab, szóval nem tervezem hogy újra rendeljek. De amúgy olcsóbb ha direkt kinából rendeled meg mint ha én elpostázom amit rendelek. Mármint a postaköltség több itthon mint kinából a sok lámpa plusz posta.
Jó lesz ez szerintem, pláne fehérben. Nem rossz a forma egyébként, inkább megint csak aránybéli problémáim vannak ugyanúgy, mint a mostani autómmal. A hossza és a tengelytáv arányai nem stimmelnek, de ez sajna az első kerék hajtásnak köszönhető. Vagy csak egyszerűen szar a padlólemez
Accord után talán nem lesz nagy visszalépés. Menetteljesítményben biztosan nem, mert az 1,5-öst néztem ki magamnak, nyilván CVT-vel, mert én már nem váltogatok többet. Méretben alig kisebb, belseje tetszik, hát majd meglátjuk. Amitől tartok, h ez így biza nem lesz occsó. Mondjuk úgy Accord árban lesz, de inkább ne legyen igazam.
Na emlegettem itt, hogy hátha majd a 4 ajtós változat teljesen más lesz............Na nesze nektek..........Ezek elfelejtették teljesen, hogyan kell kinézzen egy 4 ajtós karosszéria............ Sajnálom, hogy "elveszítettük" a klasszikus sedan formát.
De ha jobban megnézzük a manapság megjelenő autókat, sorban jönnek ki ilyen farrésszel.
Minden esetre szebb mint az 5 ajtós a véleményem szerint, ebben még látok valamit. Tényleg majd élőben kell megnézni. Legfeljebb majd veszek egyet 1,0-ás benyás motorral............
Persze, futok majd egy kört arra is.
Csak jobban örülnék, ah meg lehetne valahogy oldani, de egyelőre nincs ötletem.
Ismerve a bontós árakat, majd mondanak rá 20e Ft-ot.
Ez mind szép és jó, csak nekem jelenleg törött is a rögzítő rész. Akt kellene valahogy orvosolnom, vagy találni egy másik komplett egységet.
Van valami ötletetek, hogyan tudom a bovden házat rögzíteni a műanyag panelhez? A bovden háznak fixen kellene állnia. Van két nyílás, ahol át lehet fűzni valamit. Mint írtam, én egy bilinccsel oldottam meg átmenetileg, de nem lett jó, mert már kiugrott a bovden, tehát nem tartotta megfelelően.
Valami hasonló megoldás kellene, amit jól meg lehet húzni.
Belátni nem nagyon lehet a kormány felől, csak érzéssel lehet leakasztani meg vissza. Az akasztó előtt van egy csíptető, amire a bowden borítását rácsípteted. Azt könnyebb megtalálni vakon, ahhoz meg már közel van a pöcök (figyelni kell a tekerő állására is).
Megint sikerült jól leírnom.
Kb évente egy alkalommal lecsúszik nálam is a tekerők felőli pöcökről, de kb fél órás melóval visszatehető.
De nekem 3 db kellene összesen. Mikor rendelsz legközelebb? Nem rendelnél nekem is? Kifizetem, meg a postaköltséget is.
Vagyis azt nem tudom milyen kell a tekerő gombok mögé, mert most ott is kiégett egy. Ha oda is ilyen kell, akkor kell még pár darab.
Érthető, sőt menet közben rájöttem én is. A kesztyűtartó felől még működött is, csak a másik oldalról nem. Egyszerűen nem férek hozzá, és nem mertem lehúzni, mert gondoltam soha nem rakom vissza, inkább megpróbáltam úgy, hogy kiszedtem a rádiót, és onnan próbáltam meg rögzíteni. Csak sajnos az a rögzítő fül nem tartotta meg a bovdent, majd letört az a műanyag rész, ahova a fél rögzítőt kellett beakasztani.
Átmenetileg megpróbáltam megfogni egy bilinccsel (hirtelen jobb nem jutott eszembe, illetve próbálkoztam kábel kötegelővel, de az semmit nem ért), de néhány mozdulat után már nem működött, és már nem volt időm, türelmem még egyszer szét szedni.
A másik baj ezzel a megoldással, hogy a rádiót csak egy csavarral tudtam megfogatni, mivel nem tudtam úgy kihúzni, hogy hozzáférjek a csavarhelyhez.
Szóval most jól elcsesztem, mert nem tudom rögzíteni a bovdent.
Amúgy a kormány felöli oldalon hogy lehet hozzáférni? Van ott egy biztosíték tábla, de nem jöttem rá hogy kell kiszedni, és attól nem férek hozzá.
A titok az, hogy a bowden másik végét kell csak kiakasztani.
Összerakáskor a bowdent először ráakasztod a tekerők oldaláról és amikor teszed vissza a középkonzolt, illeszted a helyére a bowdeneket, majd visszaakasztod az egyiket a kormány felől, másikat a kesztyűtartó felől.
Remélem érthetően sikerült leírni.
Max annyi, hogy abban új a műanyag foglalat is, ami sok év alatt szeret megégni és eltörni, elmorzsolódni, főleg ha megpiszkálod. Nekem legalábbis darabokban jött ki néhány az 5genben.