Nem akarom még jobban lelombozni a gondolom amugy se tul rózsás hangulatodat de a sebességkorlátok ilyen mértékü áthágása már bűncselekménynek számít szal ha nem történik baleset csak lekap egy trafi akkor is eljárás indul ellened és elég nagy rá a sansz hogy jogsi ohne egy jó időre a te esetedben + hozzájön a többi sajnálatos körülmény és ezt akár letöltendő börtönbüntetéssel is szankcionálhatják!Ha nincs semmi stiklid régről és megállapítják a gondatlanságot akkor felfüggeszthetik a büntetést!Sajnállak téged és a baleset minden egyes résztvevőjét egyaránt!
A történet tanulsága nekünk szol szvsz. és nem is akarok ítélkezni hisz velem is előfordult már hogy puszta jaffázásból (17-18 évesen) 2 kilóval szaggatam lakott területen belül de sajnos azt az estét én is örökre bevéstem az agyamba!Mondjuk nekem kevesebb volt a tanuló pénz "csak a vasam" zuzodott felismerhetetlenségig!Szal ne érts félre én csak leirtam hogy mire számithatsz!
Ne haragudj hogy ezt írom, de 200zal elszállni felelőtlenség. Viszont azt is tudom, hogy ezt már nagyon sokszor lejátszottad magadban.
Viszont ha itt magába néz mindenki,szerintem senki nem mondhatja el magáról, hogy nem volt még olyan helyzetben a saját hibájából, amiből komoly baj lehetett volna, bár biztos van néhány ilyen felelősségteljes köztünk. A Hondák - és ezt közülünk mindenki tudja - néha ideiglenesen képesek elvenni az ember eszét. Csak berakod 1esbe VTEC és kilősz, 2es padló 3as padló és mindenkinek csak az önuralma szab határt. Ez pont példa arra hogy egy ilyen örömteli dolog hogy válik tragédiává. És ez mindenkinek aki olvassa eszébe fog jutni ha a lámpához áll és rálép a gázra.
Mélységesen sajnálom ami történt a biciklis sráccal és a családjával, de téged is, mert elég büntetés ez neked. Remélem jól alakulnak a dolgok a továbbiakban, és nem történik veled és senkivel sem hasonló!
Ténleg nagyon rosz dolog de muszály megcsinálnom az autót közel két milió ft értékűvolt ha meg csinálom egy milióbol akor csak a felét bukom és sajnos nem álok ugy hogy dobálhassam a miliókat meg az sem utolsó hogy nagy esélyem van a börtönre és nem akarom hogy anyámék vagy más fizesse a hitelt rajta ugy hogy el kell adnom ahoz meg meg kell csinálni
Úristen.
Nem tudom.. én lehet nem tudnék autóba ülni többet.. Sajnálom de nem tudlak megvigasztalni.
Mostantól még óvatosabban fogok vezetni..
Sajnálom az áldozatot.. Közúti balesetben elhunyni, talán a legborzasztóbb..
Hát agyrázkodásom volt de két nap után kibasztak a kórházbol és ugy varták össze a fejem hogy mennem kell plasztikáztatni sajnos.Egy hónapig csak feküdtem itthon nem nagyon volt kedvem felkelni nagyon megvisel lelkileg senkinek nem kivánok ilyet ezt sajnos soha az életben nem tudom már elfelejteni
Üdv mindenkinek
Rég voltam erre sajna de meg volt az okom.
totál let a 5gen vti-m és szeretném megcsinálni
kell egy komplet motortér meg ami benne van, két légzsák meg ..........hétvégén neki álok szét szedni és csinálok róla képeket
aki tud nekem segiten az tájékoztason legyen szives hogy mire kell oda figyelnem
papir munka hogy megy ilyenkor?
Srácok egyik Hondás pajtimnak megadta magát a motorja és most keresgélek neki!
Nem tud esetleg valaki eladó sorban lévő 6.gen /béka/ 1.6 VTI motort!Előre is thx!
Figyu.. mondtad akkor és én sem értettem, miért nincs akkora egetverő különbség a két autó között. A Tiéd 115Le, az enyém 170. A Te kocsid viszont pille 900kg, az enyém dög 1250kg. A különbség "csupán" 350kg, amire jut a csirke 55Le különbség, tehát az én +55pacim mozgat plusz 350kilót. S amikor azt mondtad sárgára indultam, igazából egyszerre parkettáztunk, csak nekem a sperrdifi miatt hamarabb elindul, amíg a Tiéd kaparászik. Egyébként tanúsítom, valóban szinte semmi különbség nincs 100ig a két kocsi között, ütősen megy a kisautód, viszont az enyém nem fogy el 100nál. Amikor kimentünk a pályára együtt indultunk, viszont 230nál már nem láttalak a tükörben..
De tényleg gratula az autódhoz, nagyon jól megy, az enyémmel pedig -már szinte mindenki tudja itt- gond van. 5000-5500 között döglött a kocsim. Majd ha jó lesz, megyünk egyet újra, ok?
Állítható magasság. kb olyan 8-9cm-t lehetett ültetve, a krokodil nem ment be alá....pedig pici fajta. Defektkor a téli gumivan (185/60r14) a gyári emelő nem ment be a kocsi alá. még jó hogy földön álltam meg...
Mivel most is olyan alacsony volt, hogy az egyik MCDriveba nem bírtam bemenni a fekvőrendőr miatt(koccolt a lökös), meg BP-en 1-2 alacsony fekvőrendőrön meg-meg húztam a kipufft igy feljebb vettem.
Egyformán ültetem elől-hátul, most kb4-5cm-t lehet ültetve. Jó csúnya igy a spoiler rajta sztem.... De legalább bátrabban tudok közlekedni.
Ja és egy érdekes dolog: Amikor egy kicsit lejjeb volt a kocsi(kb 7cm ültetés) kevésbé éreztem meg a nyomvályúkat. Most hogy felemeltem egy kicsit rángatja rendesen a nyomvályú a kormányt...
2006. november 8. 20:17:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7587
Sorry ha valakit zavar hogy ide irtam a minitalit csak gondoltam ide többen benéznek. A PGM-F1-re már más is felhívta a figyelmemet, nemtom mér azt irtam amikor énis tudom a jelentését. Annak olvastam mindig véletlenül Már javitottam.
Tegnap este 4* indultunk lámpánál és nagyon hasonlóan ment a két ótó. Attól függött az eredmény ki hogy váltott és indult. Nem értem. Ennyivel nem lehet nehezebb az 1.8 VTi
Megtudakolhatnám az adatlapodon lévő "PGM-F1" rövidítés jelentését ?
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy miért nem a Minimeet topicba került a felhívás
én multkor láttam egy metálszürkét a budai alsórakparton, kék neon volt alatta, és az oldalán metálkék undoríttttó nonfiguratív nemtommicsodák..elég kiábrándító volt...
de ez k.szép!!!-és balkormányos...szal minden lehet