Ha valaki érezne magába erőt és kedvet egy Kéziváltos coupe Legend-a megmentésében akkor keressen.
Sajnos családi okok miatt eladni kényszerűn kedves ismerősöm.
Megbízható kombi autó csere érdekes lehet!
Kell vele foglalkozni, hogy újra csudi szupi legyen......
Ha érdekelne valakit akkor keressen meg engem és továbbítom a gazdi felé......
Az enyém eladó, többiek tudják, meg netes fórumon végig vezetett előélete van. Aktuálisan pl erre nem kell költeni, csak bele kell ülni és menni. Minden kopó-fogyó alkatrész, olaj-szűrő és társai garantáltan akkor volt cserélve, amit én megadom hozzá.
De, hogy a kérdésedre is legyen válasz. Vannak alkatrészek, amiből csak és kizárólag gyári van hozzá, ezek kicsit húzósabbak (pl hátsó lengéscsillapító 60/db), egy nagyszervíz közel 200. Érdemes casco-t kötni rá, mert ha törik (enyém garantáltan még sosem volt), az eléggé drága tud lenni.
2016. szeptember 3. 12:51:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13595
Sziasztok. Autóvásárlás előtt állok szeretnék venni egy Legendet /KA9/. Eltudnátok mondani egy pár mondatban hogy milyen az alkatrész ellátás, Illetve a fenntartása elsősorban nem a fogyasztásra gondolok. Válaszokat előre is köszönöm. Szép napot
Nekem egyik linkelt legend hang sem tetszett mert prosztó. Akkor már tényleg a gyári.
Teljes terhelésen, vagy közepes gáztól felfelé várnek még egy kis izgalmat. De akkor daloljon, trombitáljon, mint a 350 zebulon. A racsing civic attitűd, nagyon nem adja szerintem sem
Mondjuk a KB1-nél sosem néztem, hogy lehetne-e különböző méreteket rakni előre/hátra, az összkerék hajtás miatt, de nagyon jól tud kinézni. GS-en elől 9-es, hátul 9,5-es szélességben gondolkodom 245/35r20 és 275/30r20 gumikkal.
Szinte nincs különbség átmérőben, de az már ütős lenne.
A linkelt képeden is látszik, hogy különböző szélességűek rajta a kerekek elől-hátul.
Ne azt nézd, hogy mit ajánl, hanem osztókör és et stimmeljen, a szélesség és átmérő már a Te döntésed. A GS-re is így néztem ki egyet, nem ajánlotta el a rendszer, csak kisebb méretben, de van, ami nekem kellene.
Valahogy így nézne ki...igaz nekem 20-as méretben kellene, a képen meg 19-es.
Hamár a KB1-ed...tudom, eső után köpönyeg...de nézted annak idején a Brock felniket? Én a GS-re most találtam náluk egy nekem tetszőt...ha elkopik a jelenlegi nyári, akkor jön majd az+új gumi.
Ne gondold, hogy nagy dologról van szó. Kihajítottam a rezódobozt. Mosható szűrőt, direkt szűrőt nem szeretem, így ez az egyetlen módja, hogy felturbózzam egy kis szívóhanggal. Sokkal öblösebb, nagy gázra hangorkán, és most már hallani, hogy nem 4 hengeres Kifejezetten odabasz a gyári állapotú hangnak. (ami szinte nincs)
Mióta megvan a GS, azóta leginkább a csendet szeretem. Olyan megdöbbent arcokat látok rendszeresen, mert nem értik, hogy nincs hang, de a kocsi mégis megy...imádom.
KB1-ben meg szeretem a gyári hangot is. A KA9 ilyen szempontból nem az igazi...mondjuk mindig hangoztatom, hogy a 3 autóból kellene egyet gyúrni, KA9 külső-KB1 belső-GS450h hajtáslánc...
Nem tudom meghallgatni, itt alszik mellettem a feleségem. Biztos pipa lenne, mert reggel a Nissan 3.5 V6 hangra ébredt. Szóval jobb a békesség, majd reggel
A felsőt azt hiszem már láttam. Ha jól emlékszem, az egy kicsit sok nekem. Az alsót még nem láttam, kiváncsi vagyok rá!
Igen, tényleg van benne valami. A motorhang csalódás volt egy picit, de azon segítettem. Így alacsony fordulaton röfög mint egy vényolc (nem vicc, tényleg), magas fordulaton meg üvölt, ahogy kell. Városban a házfalak között, nagyon öblösen szól, finom kigyorsításnál, tartott gáznál ugyanúgy kussol. Állandó jelleggel utánafordulnak. Szóval így elégedett vagyok a motorhanggal.
De még az a kis trombitálás hiányzik. Nem brummogás, trombitálás. (kukiverősszmájli)
A Legend moci nagyon egyenletesen jár, az ember amikor gurul vele, akkor nem is hallani, hogy V6 van alatta, max. valami nagyobbat sejtet, de V6-ot sztem tényleg nem lehet kihallani belőle. (nekem van fent némi hangnövelő hátsó dob, de csak az egyenletes brumit növeli.
Gondolom, ha az ember szeretne valami V6 féle brumit, akkor az ellenkező oldali 3-3 hengert külön-külön kell kivezetni hátulra és akkor biztosan jobban tudna "bugyogni" hasonlóan az általad linkelthez vagy egy amolyan kicsit amerikás V motoros felhanggal. De enélkül szerintem csak búg, mert a Honda motorja nem egy fostalicska amcsi, ami alapból bugyog, hanem annál egy jóval precízebb motor. De javítsatok, ha téves lenne az elméletem.
Ma (is) hallottam egy Infiniti fx35-öt, meg hétvégén egy g37-et. És azon tűnődtem, hogy minden bizonnyal összefosnám magam, ha a Legendnek ilyen kipufogó hangja lenne. Nem akarom, hogy üvöltsön, semmiképpen se brummogjon, csak úgy, ahogy a Nissan 3.5 v6 mögé van akasztva. Szépen trombitáljon nagyobb gázadásra, de ne legyen hülyegyerek autó, és tartott gáznál kussoljon.
Tudja valaki, hogy mit tegyek azért, hogy jó legyen?
Ma elvileg jönnek Pestről. Az embernek volt már ifjú korábban Legend Coupeja, és igen nagy Hondás elvileg. Helybeli vállalkozó haverom üzlettársa, aki ma megnézte előljáróban, majd felhívta, és 17órára jönnek vásárlási szándékkal. Kezdek kétségek között lenni, hogy biztos el akarom e adni.
Úgy vagy mint én a KA)-cel...mondjuk nekem elég elsétálnom mellette...csak egyszerűen nincs nálunk hely neki, most is apósomék egyik garázsában áll, száraz helyen. Ha itthon akarnám tartani, akkor alaphangon közel 1 millából lehetne neki összehozni egy normális helyet... :/
Komolyan mondom, hogy Sünii vasa a legszebb...és nem azért, mert itt van. A KA9 facelift előtti verziója sosem tetszett, az a 2.gen szedán meg nem tudom kinek ártott, hogy ezt tették vele (tudom, ízlések és pofonok, de akkor is).