Ide is bepofátlankodnék egy kép sorozattal, ha nem baj.^^
Pozitív, hogy "kicsiny" Legend coupe-nk megélte ezt az eseményt nálam, mert hajszál híja volt csak, hogy eladtam majdnem, (kényszerűségből) de szerencsére végül meg tudtam tartani. Remélem vissza tudom hozni anyagi helyzetünket arra a szintre, hogy végleg meg is maradhasson, mert mondanom sem kell, egyáltalán nem akarom eladni önszántamból, mert nagyon megkedveltem, a Stream mellett számomra tökéletes második autó lett.
A jelenlegi túlkontrasztosított "White-Style" kinézetre (neki volt ezüst Accord-ja arany felnikkel - ami amúgy nekem tetszett is) az a mentségem, hogy nekem mindig fixa ideám volt, hogy egyszer legyen egy fekete verdám arany felnikkel.
Szóval, ha az Ég is úgy akarja és engedi, akkor egyszer fekete lesz a lelkem és ahhoz már inkább fognak illeni ezek a felnik. (nem úgy, mint most ) Legalábbis szerintem.
Na, pofám lapos, képek:
Úgy tudom a Type-II motorok '93-ban lettek elérhetőek (Acuránál olvastam). Ugyanúgy 3.2-es, de módosított szívósorral és szelep rugókkal érték el a nagyobb teljesítményt. A szívósorra rá is tettek egy Type-II jelzést. Mivel ezen tényleg látható a jelzés és Acura couperól van szó, a hirdetés ezen része valósnak tűnik.
Kofinak mindig van vételi szándéka hasonló darabra, de csak akkor, ha az egy eredeti , nem felújított, ténylegesen keveset futott példány, mint amit említett is.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem az ára miatt tettem be ide ezt a hirdetést csupán a már kihalóban lévő típus egy igazi kis gyöngyszeme lapul itt valahol a környező utcákban. Bevallhatjuk, hogy a már már eltűnőbe lévő típusból jó látni 1-1 szeretett óvott példányt. Az árral nem kell jelen esetben foglalkozni szerintem hisz az már akkor kérdés ha vételi szándékod lenne valami hasonló darabra.......
Én abból indulok ki, hogy egy gyári állapotú, kevés mondjuk, 20-50e km-es kocsi megér 4,4m durván15e €-t, mert azért ahhoz isten igazából, ha nem mindennaposan fogod használni nem, kell hozzányúlni még nagyon sokáig, de minél távolabb kerül az eredeti állapottól annál kevesebbet ér számomra! Ez a konkrét példány bár milyen szép, és bár mennyire is igyekeztek tökéletes munkát csinálni, már eléggé távol van már a gyári állapottól, bármilyen nagy meló és sok pénz is van mögötte, az a motor vagy cserélve volt, vagy szétszedve, a régi futóműve szintén kuka, a kasztni is javítva, tehát minden porcikájához babráltak!
Ott előbb vagy utóbb(inkább előbb) biztos kibukik valami, és akkor lehet kezdeni megint szétszedni és összerakni, aztán később valami más, majd megint valami! Szerintem ilyen kocsit magának épít az ember, ha mégis arra kényszerül, hogy eladja lelke rajta, de nekem ezen az áron, már ez a kocsi biztos nem kellene!
Inkább várnék mert 15.000€-t biztos lesz egy kevés km-s full gyári!
A leírtak fényében nem tudom pontosan mit értesz ez alatt. Én az Accord projektemről tudok nyilatkozni úgy hogy nem volt minden cserélve de komplett kasztni teli fény (futóműtől kezdve minden újra festve homokszórást követően, csavarok újra galvanizálva stb stb..) szükséges alkatrészeket cserélve 1,5 millánál járunk eddig (vétel ár nélkül.) + az általános szerviz. Ami azt illeti összerakást követően én sem válnék meg 2 milla alatt a kocsitól holott legalább 2,5-be van. (leírás szerint mindent cseréltek ebbe (bár persze nem tudom nem láttam). gondolom ha te magadnak újítasz fel valamit sem lesz olcsóbb ennél. Azt meg ne várd hogy valaki felújítást követően "ingyen" ad egy kocsit vagy a kialakult használt piaci átlag árakon.
Ha én értettem rosszul akkor ne haragudj, de tényleg érdekel hogy Te hogy értetted "a leírtak alapján a felét sem éri dumát".
Miért??? Szinte látom magam előtt, ahogy áll az öreg doki a felnyitott motorháztető előtt, és a sztetoszkópjával oda nem illő zörejek után kutat , azután előveszi az endoszkópot, feldugja a kipufogóba, végül receptre felír valami új olajat, hátha jobb lesz....
Nem ismerem a Type II. specifikációit, de egyet nem értek, azt írja nagyobb motor, közben 3200m3 van feltüntetve, de több lóerő (245). Ez akkor így van (és fel van "csak" húzva gyárilag a 3.2-es) vagy rosszul írta és ebben a 3.5-ös moci van?
A SteBa tulajdonosa szólt, hogy van náluk egy Angliából haza utaztatott KA9, ráncfelvarrás előtti példány. Itthon kivonták a forgalomból. Donornak eladó. 300-ért gondolják, de biztos alkudható...
Persze. Jelenleg a KB1 piaci árából hasonló paraméterekkel rendelkező (összkerék, full bőr, radaros tempomat, nagy motor, benzines...stb), de jobb autót nem lehet kapni.
Szóval, ha lesz esetleg Legend találkozó, akkor lesz mivel mennem.
Tegnap reggel óta, sajnos egy gyönyörű Fl III.gennel kevesebb. Szeged határában egy hosszú ívű balos kanyarba kisodródott. Nem akartam hinni a szememnek amikor megláttam.
Padlólemez jobb oldalt belülről láthatóan felnymódott, A B oszlop is elment, jobb hátsó sárvédő mögött a kerékjáratba szétnyílt a hegesztés...meg amíg szemmel is látható még. Sajna már csak donornak lesz jó. Gyanítom rövidessen hahun viszont látjuk. Voltam utána a telephelyen megnézni, kár nagyon érte. Óra szerint 169ezer km, szép belsővel, motor is pöcc röff indul, szépen jár, a lényeg hogy láthatóan a gazdinak semmi baja se lett. Mondjuk combom méretű akácfák közé huppant...Ja és lufik se nyíltak.
Én meg a csendet imádom. Amikor elgyorsul bármelyik kocsim, akkor max a motor szűrődik be és ennyi. Sőt, így külső szemlélőnek még meglepőbb, hogy valami nagyon csendben, nagyon ellépett
Igazán élhető! Nem sok folytás maradt benne. Amikor hoztam haza a bordó Coupet, az enyém is ilyen volt. 4ezer felett finom vékony hangja volt, alatta meg ordítva beszélgettünk... Csodás 280km volt!!! Csak hát ritkán mentem vele 150km/h felett!
Ja, azon a dobon allul 1 tenyérnyi, tetején két tenyérnyi lyuk volt, azért volt picit hangos, ráadásul valami szétrohadt házi kendács volt!
Nekem most ilyen a szőrráúnd a KA7 mögött... még az előző gazda műve, bár (nekem) kellemes! Igaz, 300+ km távon "talán" kicsit sok, de majd alakul az is!
Sziasztok.
Budapesten vagy Debrecenhez közel keresnék egy profi elektromos szerelőt aki látott már KB1 legendet. Meg kellene nézni a riasztómat mert a gyári Honda program sem hoz rá hibát de néha magától bekapcsol. A debreceni hondába pedig nincs elektromos szerelő pár hónapja.
Múlt hétvégén a KB1-gyel mászkáltam és valahogy meleg volt benne...rájöttem, hogy nem hűt a klíma. Másnap klímáshoz. Van megfelelő nyomású közeg, kompresszor megy...szóval vagy egy szelep a kompresszorban, vagy bedarálta a dugattyút. Valamelyik nap műtét
Nekem az OFF Lex egyik hátsó dobon lett egy kb 1 cm-es lyuk...onnan tudom, hogy meghallottam a kocsi hangját...új dobok jönnek rá, hogy egy ideig még ne hallhassam a hangját
Én Bács megyei vagyok. Nekem Kiskőrös mellett Erdőtelken csinálták Maximálisan merem ajánlani. 40ezer volt a két hengerfej komplett felújítással. Szelepvezetőt nem kellett cserélni, de ezen kívűl szelepfészek bemarás, szelepek felcsiszolása, szelepszárszimeringek cseréje, sikolások.