Nekem a KA7-nél volt hasonló jelenség és a hűtőfolyadékszint "helyreállítását" követően elmúlt a dolog. (rá kellett tölteni)
Lehet, hogy fasssságot mondok, de azóta tünetmentes.
Sziasztok.Egy kis segítségre lenne szükségem, 2001 es legendem van és hideg időben ingadozik az alapjárat vagy pedig túl magas,de kizárólag akkor csinálja ha 10-15 fok alatt van a hőmérséklet. Valakinek van ötlete hogy mi lehet az oka?
Sziasztok!
3. gen Legend (1997) motortérből (rázkódásra) hallatszó nyikorgásra van valakinek tapasztalat? Tudom hogy viccesen hangzik de már rég keressük az okát, és rázópadon sem tudtuk kideríteni. Ha esetleg volt valakinek hasonló gondja, írjon már rám! Köszi előre is!
2017. október 30. 17:33:03: megválaszolva miki3d + által,
→ #13796 2017. október 4. 14:14:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13794
Annyira azért nem szomjas...az enyém tankátlagban minimum 10-et (autópálya 130, tempomat), maximum 18-at (télen ökörködve) evett. A menés, na az tényleg hiányzott...ezt éreztem a KB1 megvétele után főleg, a Lex óta meg mindkét Legendből hiányzik a menés...
A teljesítményéhez és a szomjúságához képest lassú, igen.
Egyébként remek autó, második családi limuzinnak én is simán vennék. Elsőnek maradna ami van.
Sziasztok.2001 es legendhez hátsó stabilizator szilentet keresek és első stabilizatorokat.Tudja valaki esetleg hogy gyárin kivül hol tudnék hozzájutni ezekhez?
A porig ültetés, ami 99%-ban ráadásul együtt jár a hátsó kerék kitörésével, az szerintem semelyik autónak nem áll jól.
Pláne egy Legend-nek, ami még messzebb áll ettől a stílustól szerintem (is), jah.
De ettől függetlenül mindig plusszolom ezeket a verdákat, mert amúgy rohadt szépek tényleg.
Úgy értem egy újabb legend klímarendszerét a-z ig belepakolni.
Anno a civicembe R12 rendszerű klíma rendszert kezdtem el utólag beszerelni hogy majd új gázzal töltetem fel.. Darabokra szedtem a kompresszort, kipucoltam, PAG olajat vettem, töltöttem bele, minden rendszer elemet kimostam, aztán vagy az egyik cső volt elrepedve, hol retrofit csatikat kellett rendelnem ebayről, mindig valamivel szívtam, már kezdtem belefáradni mivel rengeteg pénzt időt beleöltem majd itt a fórumon egy srác eladta az uj gázos klímáját belső hőcserélő nélkül egy tizesért... ja és pl hiába vettem bárdinál szárítószűrőt, a csatijai nem stimmeltek - viszont a klíma hűtőjét 25E adták és az tökéletesen illett. Meg a két féle rendszernek más a cső átmérője és valami olyasmit olvastam hogy új gáz -> régi rendszerbe = kb 70% hatásfokkal fog üzemelni.
"a kompresszor vajon jó-e" - szerintem igen
"meg a belső hőcserélő?" - szerintem az is. civicnél nem írták hogy inkompatibilisek lennének.
Teljesen nem vagyok hülye. Igaz nem is ép az elmém. Nem kínlódni akarok a klímaval hanem megycsinálni és használni. Ha kell akkor újracsövezem az egészet. Nem 1 lyukas klímacsövet meg hűtőt hegesztettem már meg. Igazából arra adjon nekem valaki válászt, ha bennthagyom a belső hőcserélőt, meg a klímakompesszort, természetesen ezeket kimosom izopropil alkohollal, de a külső hőcserélőt meg a szárítót kicserélem, akkor működik-e a dolog? Az ilyen ritka autóknál mint a Legend nem hiszem el, hogy nem talált ki valaki valami hasonlót, hogy ne legyen szívás a klímatöltés.
Ha nagyon bátor vagy akkor rakjál bele PB gázt. Kb hasonló hatást érsz el mint az R12-vel. Viszont kevesebb mennyiség kell bele és működni fog. Úgy 20-30%-al. Viszont tilos használni. De ha 10-15 öngyújtót viszel a kocsidban abban is megvan 400g gáz és mégsem fél tőle az ember.
Az összes klímacsatlakozást szétszedtem és megtakarítottam, O gyűrűket kicseréltem. Csak nem jártam utana a klímarendszer gázának. Hülye voltam igaz. Van egy komplett 5ös béjemvé klíma nálam. Ha meghagyom a kompresszozomat meg a belső hőcserélőmet akkor talán működhet a dolog. Mit gondolsz erről?
2017. augusztus 24. 12:53:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13782 2017. augusztus 23. 20:57:33: megválaszolva Tonx + által,
→ #13779
Ezt a cserét hogy érted? Egy újabb Legend rendszerét belepakolni, vagy konkrétan mire gondoltál? Raktam már össze klímát típusidegen autóba is, nincs vele baj. Volt néhány csőmódosítás, de nem nagy cucc. Elég sokat engednek ezek az alu csövek ha türelmesen bánik velük az ember. A lényeg, hogy nekem kell bele a klíma ha kell akkor vadászok más kocsiból szárítót hűtőt de a kompresszor vajon jó-e meg a belső hőcserélő?
2017. augusztus 24. 12:46:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13781
darabokra kell szedned hogy 100% ne maradjon benne regi olaj. a csöveket nem hiszem hogy egyesevel ki fogod pucolgatni.
sosem lesz jó. bontott uj gazos rendszerrel csereld ki.
A KB1 gyengébb és könnyebb. Hivatalos hídmérlegen a Lex 2,2t, a KB1 1,9t. KB1 296 Le, Lex 345.
De...tegnap Lex, ma KB1, ugyanaz a kb 35 km-es táv, közel azonos módon használva (lakot területen kívül 100-110, belül 70-80, kevés nagy gáz, de azért normálisan gyorsulva) Lex 7,6 KB1 9,7 l/100km.
Városban és nagy sebességnél a különbség elszáll (városban a villamos hajtás és rásegítés, nagy sebességnél-KB1 100-nál 2000-et, Lex 120-nál 1600-ot forog-és gyorsításnál villamos rásegítés).
OFF Lex Győr-Pécs (Székesfehérvár-Szekszárd-M6 vonalon). Sietni kellett, normál utakon 140-150, falvakban 100 körül, pálya 180 tempomat. Így lett 10,9 a tank átlag, ami nagy átlag 9,4-hez képest kicsit sok
ON Ilyen motorbemelegítős, rövid utas mászkálásoknál a KB1 15-16...
Persze Legend coupe, automata. Legutóbbi fogyasztásom 11.34 l/100km lett.
(de általában ennyi is szokott lenni, 12litert nem szoktam sosem elérni)
Azért tartom ezt jó eredménynek, mert az autót csak rövidebb utakra használom főleg mostanában, beindítom, kicsit hagyom melegedni, bemegyek a boltba délelőtt (kemény 5 és fél km, lemértem ) és kb. ebből áll a használat.
Maximum onnan még napközben elugrok egyszer csavarért, stb. de az is max. 2-3km-re van. Aztán persze este haza.
Szóval szerintem jó ez.
Teljesen jól mondod.
Sajnos "hozzá vagyok szokva" ahhoz, hogy ha ide feltettem valamit, akkor azt 1-2 héten belül el is vitték. (5gen hecsik, 1.5/VTi, 2 CTR)
Na persze ezek a Legend coupe-hoz képest nevezhetőek tömegcikknek majdhogynem, ez kicsit másról szól.
Itt tényleg meg kell várni azt, aki ezt értékelni tudja, csak az fogja elvinni, mondjuk ez abból a szempontból nem baj, hogy másnak nem is szívesen adnám.
Azt nem is számítva, hogy pár év és tényleg nőni fog az értéke, főleg ha valaki megtartja ezt az állapotot.
Biztos jó az autód, és ér ennyit, viszont innentől meg kell várnod a megfelelő vevőt hozzá, akik azért nem futkosnak az országban. Kell találnod egy fanatikust, aki értékeli az állapotot, pont ilyet keres, és innentől hajlandó ennyit fizetni érte. Ez biztos nem lesz egyszerű, akár igen sokáig is elhúzódhat.
Még szerintem olcsóért sem egy nagyon kelendő típus, de így hogy megkéred az árát, végképp ki kell várni. Hasonló cipőben járok én is, szerintem régebb óta is hirdetem a kocsim, de még senki nem hívott. Ki kell várni a megfelelő vevőt türelemmel, vagy ha sürgős az eladás, drasztikusan csökkenteni kell az árat.
Tényleg kívánom, hogy találd meg a megfelelő vevőt, de legyél türelmes.
Engem még érdekelne is, ha nem lenne 3 autónk, amivel így sem férünk el, tehát nekünk is szűkíteni kell 2-re a flottát.
Ide is betenném, ha túl sok, akkor bocs és dobjatok ki nyugodtan^^''
ELADÓ '92-es 3.2 V6 Legend coupe (automata) nagyon jó állapotban.
Regény az eredeti hirdetésben, (arra válaszolok, tehát egy kattintással elérhető ) itt már csak röviden:
Az autó Magyarországon újonnan vásárolt, nem behozott.
3.2-es motor, 205 ló, 294Nm
Km óra állása: 265.231km (b*zmeg, ezt múltkor le is hagytam véletlenül... )
Ár téli/nyári szettekkel: (külön felniken) 1.550.000Ft
Csak télivel: 1.350.000Ft
Telefon: 30/4603841 vagy itt privátban írjatok
ui: Türelmesen várok, mert igazán nem füllik a fogam az eladáshoz meg nem szeretném okoskodók szózatait hallgatni, de ha továbbra is ilyen sokan kerestek, akkor kénytelen leszek HAHU-ra is feltenni sajnos... Konkrétan le se köpött senki itt a felrakás óta, se telefon, se PM. Persze tudom, ez nem Type-R meg biztos nyaraltok, nem úgy mint én
Ez egy hulladék. Talán még donornak sem jó, ismerve az alkatrész árakat hozzá...gyárilag csak kamera, radar nem is rendelhető ehhez a szériához. Navi DVD nem nagy úgy, netről ingyen tőlthető a 2017-es is. Gyárilag 17-es felniken gurul. A kapaszkodó nem lehet nagy durranás (a gyári könyöklő rész olyan 20-30e között volt). Változó szelep vezérlés és váltó is ludas lehet a gyengébb előadásért (mindamellett, hogy sosem volt egyik sem egy rakéta...). Normálisan közlekedve (nem nagypapa módon, de nem is hülyegyerek módjára) olyan 12-13 kényelmesen hozható, nekem olyan 12,5 körül volt az átlagom. Mióta főleg rövid utakon van használva 15 körül mozog.
Nagy valószínűséggel jól döntöttél. Elképzelhető, hogy minimum a vételárat még egyszer kifizethetted volna rá...
A váltó fokozatkiosztása nagyon szar. Rövidebb fokozatokkal, hatos váltóval menne mint a golyó. Állandóan nyomatékcsúcs alá ejt váltásnál, az első fokozat meg komikusan hosszú. De amikor fordulaton van tud az menni mint az állat, klasszikusan országúti tempóelőzéseknél. Szóval nem a motorerővel meg a tömeggel van a baj, egyszerűen marhaság volt az ötös váltó.
Sajnos kipróbáltam a 2012-s Acura TL-t amit árulnak a Budaörsi úton, manuális 6 sebesség, 3.7, brutális, dehát 7 millió és ugye az nem RL, hanem TL.
Viszont amikor a haverom Legendjét vezettem az fürgébbnek tűnt, és szebb motor hangja volt mint ennek.
2017. augusztus 2. 17:57: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
2017. augusztus 2. 17:56: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Én csak a menetdinamikára reagálnék.
Tényleg nem megy valami nagyot pedig a száraz adatok alapján meggyőzőbben kéne mozognia. És mellé annyit eszik mint egy V8-as motor. Ezek ilyenek.
Nekem is nagyon tetszenek de a fogyasztása és a menetdinamikája az én léptékem szerint nagyon nincs összhangban.
2017. augusztus 2. 21:16:26: megválaszolva AceCombine + által,
→ #13764 2017. augusztus 2. 17:53:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13763
Sziasztok, ha valaki esetleg késztetést érezne, hogy kiszaladjon megnézni ezt a csábító áron eladó 2006-s Legendet, akkor csak az alábbiak ismereténben tegye: Mobile.de link
Új korában Szlovéniában üzembehelyezett. Gumisműhely, eladó szerint a felesége járt vele. Kérdeztem mikor vették azt mondták egy éve. Első tulja pedig egy idős bácsi volt. Itt akad egy röppke 6 éve ahol még van 1 vagy 2 tulaj.
Km: 165e, no 101.000.- az utolsó bejegyzés 2010-ből, onnantól kezdve gyakorlatilag semmi bejegyzés, számla, munkalap, stb.
Kocsin 2010-s conti téli gumik, valószínű még az idős bácsi vette rá...
Kérdeztem van-e nyári felni, azt mondták nincsen, (boltban bent egy 18-s vagy 19-s kép egy felniről kitéve egy papíron, hogy eladó, lehet csak véletlen, közelebbről nem láttam)
Jobb leeje sérült volt és a a motorháztetőt is fényezték (kavicsfelverődés miatt...)Illesztések nem stimmelnek, trehány módon lett kijavítva.
Bal hátulján van egy nagyobb karcolás, és meg van reccsenve oldalt a lökhárító. Illetve a radar szenzorok mintha ki és be lettek volna téve, fegyik kicsit ferde volt, másikná a kör közepe beljebb állt.
ASR hibalámpa világít Radar csipogott össze vissza.
Navi DVD nincsen meg, azt mondták meg kell bele venni az újat.
(nem tudom ez hátul kamerás vagy sem, de szerintem csak radaros elöl és hátul)
Bal oldalt ahogy behuztam az ajtót a kapaszkodó majdnem a kezemben maradt.
Bőr szép, nincs szakadás, kis gyűrődés van csak a bal könyöklőn.
Jobb oldali ajtó rekesz lenyílik magától.
Váltó gomb jobb oldala meg volt kopva.
Kormány kerék körben végig szép fényes volt.
Próba körút: Enyhén jobbra húz (megnéztem a kerék felfüggesztés nem lett cserélve, lehet csak futómű beállítás kérdése.)
Megvártam míg kicsit bemelegszik, kis kanyargós út, egyszer egyszer visszalassítás után odafestettem neki, kis gondolkodás után a váltó szépen tette a dolgát. Enyhén kopogós morgó hang, de igazán nagy teljesítményt nem éreztem, nem győzött meg. Haverom 2007-s legendjével már többször mentem, az is gondolkozik mire megindul de utána komolyabban megy mint ez, pedig van benne vagy 330e. Ekkor döntöttem el, hogy nem veszem meg. Lehet csak el volt lustulva nem tudom, nagy átlag 11L ki átlag a próbakörömmel egybekötve 14L.
Összegezve, jó az ára, fogysztásból ítélve valószínű tényleg a Mama vezette, 5500.-Euróért odaadják szó nélkül.
Kérdésetek akad, válaszolok szívesen ha tudok, illetve érdekelni az alábbi hibák javítása szerintetek mennyibe kerülni, kíváncsi vagyok jól döntöttem-e, hogy nem vettem meg.
Sziasztok!
Váltás miatt eladnám a 2.gen legendem. Első körben vállalkozó szelleműeknek, amúgy kiválló donor. Műszakilag '95-ös, működik gyakorlatilag mindene. Tempomat, abs, asr.. blabla.. nem kell bemutatni. Ára szerintem megbeszélés tárgyát képzi. A számom: 70/631/8080.
Köszi a gyors választ, remélem jövőhéten végére járok a klímadolognak. Nekem kell bele! Ha belerakták, hát működjön is! Más téma, a tempomatom hirtelen nem működik. Visszajelző sem világít az óracsoportban. Van valami tipikus hiba vagy keresgélős. Segítség, hogy le volt szedve a kormány alatti burkolat és szét lett húzva a tempomat csatija. Pár napig így használtam a kocsit. Most meg nem működik.
Most gyorsan rákerestem és vannak cégek akiknél van helyettesítő gáz az R12-höz. Keresőbe írd be hogy R12 gáz töltés és pár lehetőséget feldob. Próba szerencse.
Szóval a csati kérdés nem olyan égető, kiveszem a csövet és egy másik kocsi csatiját belehegesztem, nem az első klímajavítás lesz, ez nem annyira vészes. Az olaj kitakarítása a nagyobb kihívás. Van a kompresszor alján egy biztonsági szelep ha jól láttam. Ha kitekerem és megfujatom levegővel a szelepeken keresztül,vajon lejön az olaj, vagy marad benne?
2017. augusztus 23. 16:34:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #13776 2017. július 19. 18:49:40: megválaszolva Tonx + által,
→ #13755
Mivel az R12-es klímagáz már nincs forgalomban ezért előbb lesz lottó 4-esed mind klímád Elvileg ha komplett szétszeded a klímát a régi olajat teljesen kitakarítod belőle mindenhonnan, majd új fajta olajjal feltöltöd és szerzel átalakítót a csatlakozókhoz akkor az újabb R134A-val fel tudják tölteni az egészet. Másik elméleti dolog hogy létezik valami helyettesítő gáz, de hogy ki forgalmazza az kérdéses.
Szasztok! Komárom vagy Győr megyében ki vagy hol tudom feltöltetni a klímát? Az újhullámos klímacsati nem jó rá. Ja KA 7 1991. Kérlek segítsetek....nagy a meleg és kezdem nem bírni.
Róla hallottam Boozilla mestertől, hogy nagyon beteg (jó értelemben) szinten lett az a kocsi felújítva. Engem érdekel, dobjad fel ide vagy linkeld/PM nekem/bármi azokat a nyilvános képeket légyszi, köszi!