HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 21:40,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: [ Legend ] 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 283 | 282 | 281 | 280 | 279 | 278 | 277 | 276 | 275 | 274 | 273 | 272 | 271 | 270 | 269 | 268 | 267 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


4 gen. TartósTeszt Barkóczy kollégától
3 gen. Legend Teszt
Acura Automotive Parts
Rockauto.com
Acura-Legend.com
Lemfölder webcatalog
DealTime-Acura Legend
Legend tuner
auto-parts-wholesale.com
sportcompactonly.com
performanceacuraparts.com
Balticparts
motoso.de
Acura Legend Online Service Manual
Acuraparts247.com
#13857 Csizi 0  2018. február 22. 01:05:13 re: #13853 (AccordTypeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekünk vegyes használatban 12 liter körüli a fogyasztás, ebben van autópálya és városi araszolás is vegyesen. Hosszabb utakon ahol lehetne folyamatosan haladni, biztos kedvezőbben alakulna, de Kartal-Budapest viszonylatban ennyire jön ki. Ha a Legend mellett döntenél, fateré hamarosan eladó lesz sajnos. :( 2007-es évjárat, ~172k km, fekete bőr belső (direkt ilyet kerestünk mert a bézs színű az borzalmas), téli-nyári gumik, előre-hátra működő fedélzeti kamera. Vezérlés, váltóolaj stb tavaly cserélve, kb 1 hónapja új féktárcsák elől, szóval csak el kell fordítani a kulcsot és menni vele. 2016 decemberben hoztuk be olaszból, egy gazdás és szervizelt autó volt, Hondánál leinformáltuk és a szervizkönyvben szereplő dolgok fedik a valóságot. Novemberben volt egy kis koccanása az autónak (szemből nekimentek), ami következtében sérült a lökhárító, a díszrács, a motorháztető, jobbos lámpamosó, jobbos ködlámpa, klímahűtő, zárhíd, első alu keresztgerenda a védőlemezzel. A lökhárító és a klímahűtő javítva lett, a zárhidat pedig vissza lehetett egyengetni, a többi gyári új alkatrésszel javítva (a motorháztető volt a leghúzósabb, 255ezer HUF + fényezés). Légzsákok és a gyalogosvédelmi motorháztető felpattintó patronok sem működtek el. Tavaly kapott egy új szélvédőt is, mert kapott egy jó kis követ és végigrepedt. Természetesen minden működik az autóban, a javítás után egy teljes diagnosztikára került sor és minden rendben van az autóval. Az árat még nem találtam ki, de első blikkre 2.8M körül szeretném eladni. Ha érdekel a dolog, itt a fórumon megtalálsz bármikor.




2018. február 22. 01:06: Szerkesztve Csizi 0  által, megtekintés

#13856 legend2016 0  2018. február 21. 20:56:20 re: #13853 (AccordTypeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
130 tempomat 10.5 és 11 között. Nekem legutóbb 150 pálya néha pici 180 es egy óra dugó városban németország 12 liter jött ki. Csak városban nyomkodva a gázpedált 17 liter. Na de ez nem városi bevásárló kocsi. 4 kerék 2 tonna és 230 nál sem akar leesni az útról és kanyarodni is nagyon tud. Nagy kényelmes és stabil. 2.5 v 3 milka az ára és igazi nagy kategória. Értékén màr nem sokat buksz. Veszel 1 fiatalabbat 10 milkáért ilyen kategóriába és amivel a modernebb motor váltó miatt kevesebbet eszik a kúlönbözetet nézve egész évben igyen mégy. Mivel egy 10 milkás autó árából évente buksz minimum 1.5 millát. Számold ki. Az 15 lkteres fogyayztással 25.000 km és ez nem a kúlönbözet. Az öregebb hibriddel az a baj h ah akksi szinte tuti h kuka ha nem variy egy vagyon. Nem biztos h visszahozza az árát. Valamint kérdezd meg juice900 at mennyi a lexbe egy vezérlés csere. A legendbe gyáriból munkával együtt 200 ezer. Nehéz döntés. Várom az uj crv mit fog tudnj elméletileg villannyal 288 paci 490 nm nyomatékkal. Ha jó lesz a gép elfogadható árban akkor lecserélem. Ha draga lesz akkor várok vagy 2 évet és majd utánna.
2018. február 22. 12:11:42: megválaszolva juice900 0  által, → #13859 

#13855 AccordTypeR +  2018. február 21. 19:54:30 re: #13854 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
koszi....

#13854 juice900 0  2018. február 21. 14:06:24 re: #13853 (AccordTypeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahogy írtam is, olyan 130-140 között még 10, vagy egy kicsivel alatta tartható. Itthonról M6-M0-M1-Bécs 9,5 volt.
DE
A friss tankátlagaim (pont ma tankoltam mind a kettő autót, mert üres lett mindegyik...) Legend 18,8 Lexus 10,9...
Azért az a 18,8-as tankátlag nem semmi...nem ment el egy tankkal 400 km-t sem [SMIL:/szetvert.gif]
2018. február 21. 19:54:30: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13855 

#13853 AccordTypeR +  2018. február 21. 12:20:34 re: #13849 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia

mennyit eszik a Legend 130 tempomattal pályán?
multkor sikerült megnéznem egy GS450h-t, most fel van adva a dilemma:-)
2018. február 22. 01:05:13: megválaszolva Csizi 0  által, → #13857 
2018. február 21. 20:56:20: megválaszolva legend2016 0  által, → #13856 
2018. február 21. 14:06:25: megválaszolva juice900 0  által, → #13854 

#13852 legend2016 0  2018. február 7. 21:56:17 re: #13851 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jelenleg nèzelődöm. Kompromisszum nélkül nem lehet váltani pláne ha japánt akar az ember.

#13851 juice900 0  2018. február 7. 21:35:59 re: #13850 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, most már én sem tudom, hogy mit akarsz...megtartani egy viszonylag olcsó, de jó kocsit, vagy venni egy újabb, drágábbat. Kicsit mintha össze-vissza kalandoznál. Szerintem gondold végig mi a cél, aztán azon belül érdemes folytatni. Kb én is ezt csinálom az autóvásárlás topikban...
2018. február 7. 21:56:17: megválaszolva legend2016 0  által, → #13852 


2018. február 7. 21:36: Szerkesztve juice900 0  által, megtekintés

#13850 legend2016 0  2018. február 7. 19:49:20 re: #13849 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nek3m a legend pályán 140 150 környékén 11-12 liter ebben belefér még néha pici 180 és 220 persze szigorúan német autópályán. Csak városban nem ütve de azért nyomom és néha padló úgy 16 nagyon papásan csak városban 12 de kb akkor haladok a sorral. Az scross 1.4 turbo csak árosban 8.5 de még 4000k. Van benne eh em finomkodva. Nekem em volt még lexem így a tapasztalatodból kiindulva kb városban 5 liter pályán 1 liter a különbség. Az annyira em rossz ahhoz képest h a legend összkerék ami így nagyon stabil és nincs benne akksi ami zsebbe nyúlós ha cserélni kel valamint valamivel nagyobb autó bàr lustább kicsit. Annyira nem is rossz . Ha még a szervizet.is nézzüm egy vezérlés csere gyári szakmühelyben megvan 250 böl. A lexnél ez drágább de ritkábban kel. Ha sokat pályázol vagy távolság a fogyasztás kúlönbség csekély. Talán átlag 2 liter 20 százalék várossal nézve. Kár h a 2015 legendet az eu ban nem forgalmazzák. Nézegettem már amcsi oldalakon brutal gép mind menésfe mind fogyasztásra. Úgy emlékszem 470 paci körúl van és városra 8 litert ír 3 villanymotod dolgozik benne. 10 milla körúl 2 évesst lehet venni. Az a baj h nincs aki szerelje itthon. A 2018 crv re leszek kíváncsi mit tud 2.0 benzin 130 vagy 170 paci villannyal nem emlékszem pontosan. Várakozok. A menés biztosan gyengébb lesz a suv érzés viszont tettszik. Sajnos gondolom 200 km nél ennek is vége lesz. Na majd làtjuk.
2018. február 7. 21:35:59: megválaszolva juice900 0  által, → #13851 

#13849 juice900 0  2018. február 7. 16:09:59 re: #13848 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Legend-et nem kell szét hajtanom a 18+-hoz. Persze normálisan 15 körül járok el vele. Pályán 130-140-ig 10 alatt marad, városban 15-16. A Lex-et megküldve olyan nagyon max 15, de inkább kevesebb, normálisan 9, visszafogottan meg akár 7 is lehet. Pályán 160-ig 10 alatt marad, városban 9-10.
2018. február 21. 12:20:34: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13853 
2018. február 7. 19:49:20: megválaszolva legend2016 0  által, → #13850 

#13848 legend2016 0  2018. február 7. 15:58:40 re: #13847 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én az értékvesztést fiatal autóra értettem. Nem tudom az a fogyasztbeli kúlönbség 10 liter ezt a lexnél minimum a legendnél a maximumot irtad? Mert szerinte ugyan olyan dinamika melett szerintem 5 litertől nem több városban pályán meg szinte 0. Jól gondolom?
2018. február 7. 16:09:59: megválaszolva juice900 0  által, → #13849 

#13847 juice900 0  2018. február 7. 14:16:26 re: #13846 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 126-os és a 140-es Mercik ára már felfelé megy...szóval inkább érték növelés van. A fogyasztás figyelgetéssel max a perverzióimat élem ki, hogy nézd már, a Lexus-szal tudtam hozni 8 alatti tank átlagot, vagy hogy a Legend-del kényelmesen 18 feletti tank átlagot...Mindig azt mondom, ha van autóm, akkor az üzemanyagra is jutnia kell. Ha meg sokat megyek, akkor sokat dolgozok, ha sokat dolgozok, akkor annyit is keresek, így a fogyasztás nem a legfontosabb.
Az akksi pakk csere garanciális ügy volt, egyébként 1 millió körül van.
2018. február 7. 15:58:40: megválaszolva legend2016 0  által, → #13848 

#13846 legend2016 0  2018. február 7. 13:55:35 re: #13845 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsi. Sokkszor telóról írok és ott annyira nem fas..a. 130 Lovas és meglepően jó megy.
Egyenlőre nem cserélek autót mert amennyit megyek vele (legend) évi 10.000 km ez is bőven jó a többi km t céges autókkal nyomom no meg néha az asszonyéval. A preztis miatt néha gondolkodm a dolgon de nincs annyira feleslegsenek tartok venni 15 misiért egy bmw vagy mercit audit mg akkor is ha már teljesítményben és fogyasztásban is veri a legendet. Egyszerüen egyenlőre sajnálom rá a pénzt. Nem beszélve arról hogy az érték vesztése nagyon komoly egy ilyen autónak kb abból amit egy év alatt bukik az autó 3 misi minimum az rengeteg. Az üzemanyag fogyasztás különbsége a 2 ugyan azon kategória között egy modern ( új autó vagy nagyon fiatal) és a régi ( legend) annyira kevés kb 3-4 liter de max 5 liter hogy a fiatal autó érték vesztésének negyedéből tankolom a legendet 2 évig. nyilván egy idő után az ember másra vágyik de jelenleg imádom a legendet mind1 milyen váltó van benne bár szerintem jobb mint a volvo vagy vw -é viszont kár h nem fokozatmentes. A másik, hogy nem tudom mit tudnék elképzelni helyette. a gs450 eden mennyi volt az új akkupakk?
2018. február 7. 14:16:26: megválaszolva juice900 0  által, → #13847 

#13845 juice900 0  2018. február 7. 12:14:24 re: #13844 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1130 lovas? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] az szép [SMIL:/szetvert.gif]
Én meg szívem szerint valami öregebbe ülnék vissza, mondjuk egy 126-os Merci, vagy egy tepsi 7-es BMW...lassan már egy 140-es Merci is inkább menő, mint gáz. Csak ezeknek a biztonságossága minimum megkérdőjelezhető egy modern autóval szemben.
A számok nem hazudnak egyébként. Én is ezerrel gondolkodok épp autó vásárláson (autóvárlós topikon néha ki is fejtem ezeket), de a jelenlegi felállást tartva értékvesztés már minimális, max költeni kell rájuk, de azok sem nagyobbak, mint egy 4-5 évvel fiatalabb, hasonlóan pozíciónált autónál...
Egyébként baranyai, azon belül is Pécstől délre lakom, szóval elvileg még messzebb.
2018. február 7. 13:55:35: megválaszolva legend2016 0  által, → #13846 

#13844 legend2016 0  2018. február 6. 17:42:54 re: #13843 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen 2 tizedért nem nyúlnék hozzá 1 sec ért már lehet. Van egy scross 1.4 turbo is nalunk az asszonyé. Nagyon brutàlisan megy a kis motorhoz képest. A multkor a a4 diesel audisnak mutattam meg hogy mi a helyzet mert paraszt volt. Van egy 1130 lovas scudom is az is brutál. Nekem a legend hobby autó imádom nagyon nem gyorsulni vettem hanem mert egy igazi verbeli autó ami annyit tud most 2-3 milkáert mint 1 20 millás merci vacy bmw. Kicsit többet eszik mert nem modern a hajtáslánc de nem bukok vele évente 3 millát a vételárából. A kanyarodása stabilitása brutális és jelenleg nem tudom mire cserélnèm le. Úgy h alig használom mert főleg céges autóval járok. Kár h kaposvár környèkèn laksz szivesen beszélgetnèk veled szemrlyesen is. Ná
2018. február 7. 12:14:24: megválaszolva juice900 0  által, → #13845 

#13843 juice900 0  2018. február 6. 16:15:26 re: #13842 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez nem egy 2jz...közben kérdem én, érezném azt a 2 tized különbséget, egyáltalán volt már optimális feltétel arra, hogy a gyári gyorsulást tudja a kocsid?
Annak idején volt egy SX4 1.9 ddis. Került bele egy kis okosítás, a részecske szűrő meg ki. Megvettem utána a KA9-et. Első körök után, jézusom, miért vettem meg, az SX4 mennyivel jobban megy. Stopper elő: SX4 10,5 KA9 8,5 a 0-100. Szóval az SX4 nagyon jól adta el magát, mert érzetre sokkal jobbnak tűnt. Persze utána jött a KB1, ahol már érezhető volt a nagyobb teljesítmény, aztán a GS450h-nál meg a még több teljesítmény mellé jött egy nagyon jól kitalált hajtáslánc és nem csak jól adja el magát, hanem adatok alapján még durvább is az érzetnél...
Szóval nem biztos, hogy a kocsival van a baj, lehet valami durva autó kellene neked. Azt ne felejtsed el, hogy növelheted a teljesítményt, meg minden, de akkor is egy 2 tonnás, összkerekes, hagyományos automata váltós autó marad (a rossz fokozat kiosztásokkal együtt).
A leírtakkal ellentétben imádom a KB1-et. Mostanában megint azzal járok...
2018. február 6. 17:42:54: megválaszolva legend2016 0  által, → #13844 

#13842 legend2016 0  2018. február 4. 17:19:40 re: #13840 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom h nem gyenge a motor csak arra gondoltam ha hozzátesz az ember vagy 50 lovat akkor vagy 50 Nm nyomatékkal is párosulhat ami alacsonyabb fordulatnál jobban tolna. A 3.7 kb2 20 Nm tud többet es 2 tized sec el jobban megy. Láttam a youtube egy videot ahol kb1 re turbot tettek. Na az lenne még szép mutatvány. Itthon szerintem nincs aki megcsinálná.
2018. február 6. 16:15:26: megválaszolva juice900 0  által, → #13843 

#13841 joeking +  2018. február 4. 12:20:52 re: #13838 (legend2016 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Japcsiból is tudsz rendelni, meg bárhonnan igazából, azt kell eldönteni hogy 1-1 alkatrész ér e annyit számodra mint amennyit kérnek érte.

#13840 juice900 0  2018. február 4. 12:18:28 re: #13839 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A KB1-nél nem a motor a gyenge, hanem a váltó áttétel rossz kiosztású...
2018. február 4. 17:19:41: megválaszolva legend2016 0  által, → #13842 

#13839 legend2016 0  2018. február 3. 21:10:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki próbálta már a legendjét tuningolni? Chip vagy más vezérő egység piszkálásával? Egyszer már gkndolkodtam rajta csak lebeszélt róla egy honda szerő azzal hogy ne csináljam mert kiüti a vezérlő egységet és sokba fog kerülni.
2018. február 4. 12:18:28: megválaszolva juice900 0  által, → #13840 

#13838 legend2016 0  2018. február 1. 10:00:40 re: #13836 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen én is de senkinek nincs olyan cucc ami nekem kel a Legendhez. Ebay on találgatok de egyben szeretnék vásárolni több apró dolgot. Japcsiban több a lehetőség.
2018. február 4. 12:20:52: megválaszolva joeking +  által, → #13841 

#13837 juice900 0  2018. február 1. 00:06:43 re: #13834 (Adameus + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Banyek...nem kértek engedélyt tőlem, hogy filmezzenek is... [SMIL:/szetvert.gif]

#13836 juice900 0  2018. február 1. 00:05:12 re: #13835 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mire kell a weboldal? Bp környékén tudok kapásból 3 megbízható bontót...
2018. február 1. 10:00:40: megválaszolva legend2016 0  által, → #13838 

#13835 legend2016 0  2018. január 31. 21:38:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki tud olyan Japán autó bontó vagy még jobb Honda bontó weboldalt akik megbízhatóak? Előre is köszi a válaszokat.
2018. február 1. 00:05:12: megválaszolva juice900 0  által, → #13836 

#13834 Adameus +  2018. január 30. 11:24:17    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A készenlétisek Legenddel nyomják... [SMIL:/smile1.gif]



2018. február 1. 00:06:43: megválaszolva juice900 0  által, → #13837 

#13833 legend2016 0  2018. január 25. 08:32:57 re: #13832 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem azt mondták a Hondában h minimum 0w30 a könyvében is ez van. De volt benne már 5w40 is mert az előző szerelő szintén Honda azt mondta h az jó bele.

#13832 juice900 0  2018. január 25. 08:07:29 re: #13823 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Honda-nál Castrol Edge 5w30-at raknak bele, így én is.
2018. január 25. 08:32:57: megválaszolva legend2016 0  által, → #13833 

#13823 legend2016 0  2018. január 21. 22:07:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként KB1 tulajok milyen motoroljagt használtok. Én 0w20 Eneost. És még valami nekem a levegőszűrő harmonika csöve el volt repedve. Véletlenül vettem észre volt rajta egy rés. Ez tipushiba vagy csak nálam fordult elö?
2018. január 25. 08:07:29: megválaszolva juice900 0  által, → #13832 

#13822 legend2016 0  2018. január 21. 10:13:47 re: #13821 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen csináltam már én is de csak úgy d be. A cégnél az udvaron letaposott havon. Kb 30x30 méter plac nem sok egyszsr meg is fogtam vele egy fém raklapkonténert a jobb elejével. A lökösön lett egy kis festés hiba pár helyen. Akkorát tolt a hátulja induláskor h hiába volt elforditva a kormány egyenesen ment az autó talán az első kerék alatt jegesebb is volt a talaj én azt vettem észre h inkább a hátulja tol hamarabb egy picivel normál módban. Sajnos nincs mostanában hó hogy tuxjam csapatni. Az egyik bevásárló központ hátsó parkolójában pl. Hogy érted azt h kikapcsolni mindent?

#13821 juice900 0  2018. január 21. 09:29:29 re: #13820 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2008-as (már ráncfelvarrott) a GS. Nagy különbség nincsen, nem annyira gyorsan reagál a gázra és jobban nyomja összkerék irányában a hajtást (normál módban, alapból előre tol nagyobbat...kis mórickaábrán nézegethető, hogy éppen hova teszi a nyomatékot). Egyébként meg felesleges, mert minden segédet ki kell nyomni és körzőzni lapjával előre...fura érzés közel 2 t-val ezt tenni [SMIL:/smile9.gif]
2018. január 21. 10:13:47: megválaszolva legend2016 0  által, → #13822 

#13820 legend2016 0  2018. január 21. 09:11:31 re: #13819 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neked milyen évjáratú a lexed? Próbáltad már a legendben a snow gombot? Mit csinál másképp nagy hóban, vagy jégen?
2018. január 21. 09:29:29: megválaszolva juice900 0  által, → #13821 

#13819 juice900 0  2018. január 20. 23:51:22 re: #13815 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A régi váltó azóta is működő képes, lehet csak minimális szervizelés kellene hozzá, de mivel a Kabai úti bontóban találtam egy kb 30-40.000 km-t futott, bontott váltót 300.000-ért, ezért nem haboztam, megvettem és azóta is hibátlan...
Mit jelent, hogy mennyi padlógázas gyorsítást bír? Ha arra gondolsz, hogy teli töltöttségről, akkor egy 0-250 (mindezt olyan 25 sec alatt...Legendnek köze nincs hozzá, sőt az autók többsége a 0-250-et nem tudja ennyi idő alatt) olyan 1/3-ad töltést visz el, viszont mire vissza állnál 0-ra (nem satuzva), akkor elég sokat visszatölt. Általában 3/4 és full között tartja a szintet az én használatomban. Normális közlekedésnél meg mindig full közelében. Ha közel nulla, szerintem akkor is megeszi a Legendet, mert a motorja lóerőre szinte azonos, a váltója meg mindig optimális áttételen megy a bolygómű miatt, a Legendnek meg nagyon hosszú az 1 és 2...
2018. január 21. 09:11:31: megválaszolva legend2016 0  által, → #13820 

#13818 legend2016 0  2018. január 20. 21:08:56    ‹›  0 | rejt
Bocsi a som félre gépelésért de telefonról nyomom főleg.

#13817 legend2016 0  2018. január 20. 21:07:55    ‹›  0 | rejt
A legendhez az ebayen van furott tárcsa is. Itthon nem.lehet kapni. Gyarit vettem betétböl is. Előre azt hiszem a gyárj betét egy az egyben ferodo. Azt meg tudom vennj 16ropi körúl. Még az ebc betéten gondolkodom próbálta már valaki?

#13816 legend2016 0  2018. január 20. 21:02:34 re: #13813 (AceCombine + )  ←  ‹›  0 | rejt
Úgy tudom kb 50 60 db eladáy volt belőle.a 3.7 es motorrL azaz 2009 utániból meg vagy 10

#13815 legend2016 0  2018. január 20. 21:00:45 re: #13814 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mennyiből usztad meg a váltóproblémát? A lex metnnyi padlógázas gyorsítást bír ki? Mennyi ideig tölti utána? Amikor az akksi lemerúlt csigább mint a legend?
2018. január 20. 23:51:22: megválaszolva juice900 0  által, → #13819 

#13814 juice900 0  2018. január 20. 20:32:12 re: #13813 (AceCombine + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A pécsi szervizbe amit én tudok, az 5 db KB1, ami jár. A srác ért hozzájuk. A másik kevesebbet lát belőlük, ő inkább 2. és 3. gen-t szokott szerelni. Egyik sem gondolkodott soha egyik autómmal sem. Egy kivétel volt, amikor a KB1 váltó bedarálta a szenzort és kiütötte a vezérlő számítógépet...na oda kellett egy autóvillamosság szerelő is, de ennyi.
2018. január 20. 21:00:45: megválaszolva legend2016 0  által, → #13815 

#13813 AceCombine +  2018. január 20. 20:20:13 re: #13812 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Menni mindenkinek megy, csak az nem mindegy hogy csukott szemmel, hangról, típushibáról azonnal keni mi a baj, vagy sok órás tökölés után áll csak fel a diagnózis. Míg Accordom volt az előbbi mindig működött, mióta Legendem van, gyakran csak a tökölés marad. Egyszerűen azért, mert nincs tapasztalat. Meg merem kockáztatni senki nem tudja csukott szemmel szerelni ezeket. Jó lenne tudni hány Legend kb1 kelt el Magyarországon, de 30-nál több meglepne [SMIL:/mosoly.gif]
2018. január 20. 21:02:34: megválaszolva legend2016 0  által, → #13816 
2018. január 20. 20:32:12: megválaszolva juice900 0  által, → #13814 

#13812 juice900 0  2018. január 19. 22:07:25 re: #13811 (AceCombine + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pécsen van kettő szerelő is, aki ért a Legendekhez, legalábbis a KA9 és KB1 is megy nekik...
2018. január 20. 20:20:13: megválaszolva AceCombine +  által, → #13813 

#13811 AceCombine +  2018. január 17. 07:00:54 re: #13807 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az utóbbi üzemszerű, így normális.

Szerelő terén én is Imit ajánlom. Meg fogja mondani, ha elérte azt a szintet, ami már túlmegy a meglévő tapasztalatain. Egyébiránt Magyarországon a Legendhez senki sem ért, mert ha látott is akkor egyszer [SMIL:/smile2.gif]

Ha problémád van akkor Acurazine...
2018. január 19. 22:07:25: megválaszolva juice900 0  által, → #13812 


2018. január 17. 07:02: Szerkesztve AceCombine +  által, megtekintés

#13810 malazs +  2018. január 16. 09:03:20 re: #13809 (legend2016 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen.

1 Nagyon jó szerelő volt a városban aki értett is a Hondákhoz és szívvel-lélekkel végezte a munkáját. Sajnos már nincs közöttünk [SMIL:/smile4.gif]

A szakértelem hiánya és a hozzáállás miatt sem találni itt megfelelő szerelőt, épp ezért is hordom fel Tóth Imihez(Integra2951) Pestre, benne maximálisan megbízom, ért hozzá, ugyanígy az elektromos szerelő barátja is. Lehet épp +480km oda-vissza, de ez így is kevesebbe van nekem mint az itteni szakszerűtlenségek és elbaszások.

#13809 legend2016 0  2018. január 16. 08:54:17 re: #13808 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia. Köszi sajnos veszem észre. te debreceni vagy?
2018. január 16. 09:03:20: megválaszolva malazs +  által, → #13810 

#13808 malazs +  2018. január 16. 08:44:00 re: #13807 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olyan elektromos szerelő van akire egy autórádió, vagy riasztó bekötést rá lehet bízni, esetleg egy önindító vagy generátor javítást. Ettől komolyabb melóra viszont itt senkit sem mernék ajánlani. Ugyanez igaz szerelő terén is sajnos, nem véletlen hordom Pestre az autómat mind2 esetben. Lehet meglepő, de így legalább biztos kezekbe van, és ha utána számolok akkor olcsóbb is.
2018. január 16. 08:54:17: megválaszolva legend2016 0  által, → #13809 

#13807 legend2016 0  2018. január 16. 08:31:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. Tudtok Debrecen környékén elektromos szerelőt aki ismeri a KB1 Legendet? Lenne pár kérdésem hozzá. pl hogyan lehet a belső kijelzőt okosítani kicsit? Vagy miért írja az autóm ki ezt? Please start engine befor operating climate control.
Előre is köszi. Utóbbi lehet a külső hőmérséklet jeladóhibája miatt?
2018. január 17. 07:00:55: megválaszolva AceCombine +  által, → #13811 
2018. január 16. 08:44:00: megválaszolva malazs +  által, → #13808 

#13806 juice900 0  2017. november 28. 15:23:07 re: #13805 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Rozsda a küszöbök végén, hátsó kerékjáratnál, csomagtér tető alsó peremén, napfénytető üveg kereten. Hátsó szélvédő keret lepattogzás. Fényszóró magasság állítás szenzor. Ülés pozíció érzékelő (szinte mindegyiknél előjön, világít folyamatosan az srs, ha nem, akkor nézni kell, hogy gyújtásnál felkapcsol-e, nehogy csak kikapták az izzót). Könyöklő nyitó eltörlése, ajtó belső nyitó eltörés, ablakemelő sodorná szakadás. Belső kapcsolók és társai háttér világítása. Szervó olaj szivárgás, difi és/vagy váltó olaj szivárgás. Önmagában a váltó (hogyan vált, mennyire tartották be az olajcserét és az olaj minőséget, mert nagyon érzékeny rá). Motorikusan eléggé strapabíró, azzal nagy baj nem lehet. Szóval nem nagy dolgok (a váltó a legfontosabb). Persze kopó-fogyó ami minden más autónál. Utána, ha megveszed és odafigyelsz rá (kötelező és megfelelő minőségű szervizek, alkatrészek, folyadékok), akkor nagyon megbízható...210.000 közös km volt egy ilyennel...(csak szebbel, jobbal [SMIL:/smile10.gif] )

#13805 -Törölt felhasználó- 2017. november 28. 10:29:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Egy 2002-es Legend mennyire lehet betegágy? Milyen típushibákat érdemes leellenőrizni rajta? Konkrétan ezen a példányon akadt meg a szemem.
Előre is köszönöm a válaszokat!
2017. november 28. 15:23:08: megválaszolva juice900 0  által, → #13806 

#13804 czizs +  2017. november 27. 11:59:36 re: #13802 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Írhatnál róla (GS450h) több tapasztalatot, engem is érdekel. Főleg megbízhatóság oldalról.

#13803 AccordTypeR +  2017. november 23. 16:36:06 re: #13802 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
huuuuuuuuuu

pont ilyent nézegetek az Accord lehetséges utodjanak, van jopár dolog ami érdekelne..Lexus Klub Forum halott sajna

#13802 juice900 0  2017. november 23. 12:49:12 re: #13801 (AccordTypeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van Lexus...GS450H (S190, ráncfelvarrott). A KB1 főleg páromnál, GS főleg nálam. Miért?
2017. november 27. 11:59:36: megválaszolva czizs +  által, → #13804 
2017. november 23. 16:36:06: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13803 

#13801 AccordTypeR +  2017. november 23. 11:35:29 re: #13792 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia

volt Lexusod?? melyik tipus??
2017. november 23. 12:49:12: megválaszolva juice900 0  által, → #13802 

#13800 Hinibácsi +  2017. november 19. 23:39:41    ‹›  0 | rejt
...ugyanitt egy kérdés:

adott egy KA7... beltér... fűtés konzol... van egy kis ventillátor, ami a beltéri levegőt hivatott beszipákolni és annak a hőmérsékletét vizsgálni egy pici szonda segítségével... na most én darabokra szedtem mindent (teljes izzócsere mindenhol) ventit is szétkaptam és kipucoltam. Kicsi mókuskerék tűgörgön... fogpiszkálóhegynyi zsírt is kapott, de még mindig ugyanolyan hangos.
Mi lenne, ha lehúznám a csatiját ennek??? Szenzor marad csak a ventit kötném le...
Vélemények/tapasztalatok????

 << eleje | 283 | 282 | 281 | 280 | 279 | 278 | 277 | 276 | 275 | 274 | 273 | 272 | 271 | 270 | 269 | 268 | 267 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.37, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.089 mp, 9 query