Nekem a Legend 0-100 at 6.5 sec alatt futja simán D ben. Vagy rosszúl mértem. 0-200 at 27 sec alatt futotta meg simán D ben. Semmi manual. Valaki mérte már a a 0-200 at? Mert azért azt csak kőnnyebb mérni.
Én régebben amikor még üzletkötőként dolgoztam akkor mentem egy évben 80.000 km-t. mostanában évi 30.000 körül megyek ebböl 10.000 km-t a Legendel. Hajtásnál én azt veszem észre hogy egyformán hajt a diagram szerint az első hamarabb kapcsol lepadlózásnál is minimálisan hamarabb mutatja az autó is. Jégen havon erősebb gázra induláskor megindul a hátulja kicsit oldalra de az szerintem azért van mert orrnehéz az autó de hamar leveszi és egyenesbe is áll gyorsítás folytatásakor. Van első kerekes autónk még 4 azok is mászkálnak az úton nagyobb gázra. Amiben van paci is. Nagyon vagány gép az Lc de valahogy én sajnálnék kiadni egy autóért 30 millát. Uj autónál nálam olyan 10 körül van a felső határ. Az is rengeteg pénz. A Crv hibrid verziót várom idén nyáron már érkezik 288 paci vilannyal 490 nm nyomatékkal lehet bevállalok egyet de lehet nem az elején hanem amikor már lesznek vélemények
Rosszul. Az eleje hajt és mivel a hátulja nem, ezért könnyebben irányban tartja, mint minden első kerék hajtású autót. Közben még nagyon nagy a tengely táv, ez még inkább érvényesül. Én is alig vártam a havat a KB1-gyel, aztán az elinduláson és a körzőzésen kívül jobb a KA9. Ja, ezt el is felejtettem, hogy mennyire jó vele hóban játszani, ebben még a GS sem jobb nála. De egyik sem erre való. 5 m és 2 t nem erre való.
Amit te is írsz, az az elindulás hóban, csak élethelyzet szerűen fogalmaztad meg. Ha halad a kocsi, akkor se a KB1, se a GS nem olyan stabil hóban, mint a KA9. Ja, haladás. A haladás nem 20-30, hanem normálisan. 90-100 minimum, pályán 130-140. Héten csütörtökön voltam Bp-n M6-on. Ugyanolyan ideges volt a kocsi, amilyen ilyenkor a KB1. KA9-cel hóban jöttem haza Svájcból. Ég és föld, mert az eleje hajt, a hátulja meg folyamatosan stabilizálja. GS egyértelmű, KB1 meg, ha az eleje elforog, akkor a hátulja is, kapásból elmegy a stabilitás. Tudom milyen érzés, volt időm. KA9-be 190e, KB1-be 140e, GS-be meg 130e km-t raktam eddig. 1-2 km erejéig mentem velük havon...
A lánc cserével kapcsolatban nem azt akartam közölni h szar a Lex csak fura egy prémiumtól. A családban lévő accordból indultam ki. A 4 kerék hajtás elönye szerintem ég és föld egy hátsóval szemben normál vagy vizes úton is hóban meg pláne. Igaz ritkán veszed hasznát mert 1. Nem földúton jàr az ember. 2. És nem is autózza ki a határokat. Azért néha jó hogy ahol télen más szórakozik mert meglátott egy kis gödröt vagy jégbordát aztán tologatni kel ott a 4 kerék észre sem veszi Szívesen mennék egyet kanyargós úton azért hogy megnézzük.
Többször mentem már 250 -el de ahogy tudom megnézem mennyi alatt futja meg a 0-250-et.
A villannyal és a váltó elönnyel nyilván jobban megy a Lex. Biztosan nagyon szuper autó. Kíváncsian várom milyen az rx450 szerinted, mert nem voltak meggyőzőek a népitéleten a tulajdonosok igaz kevesen írtak.
Az egy dolog, hogy nem igazán van 2 millióért, de közben mit csinál a torzóval. Ott hagyja az utcán, a kertben, vagy épít neki egy garázst? Ne viccelj már...
Láncot ha 240.000-ként cseréljük, akkor ha csak a fogyasztást nézzük, csak nálam már a dupláját behozta. Ha 0 km-től nézem, akkor az pont kettő vezérmű szíj csere Legend esetében, akkor meg már inkább csak 5-600.000 a különbség, azaz olyan 20-30.000 km után behozta a különbséget. Kötelező szervizek olcsóbbak (márkaszervizben végeztetve)...szóval, így hogy mindkettő van, inkább a Legend tartása a drágább. Jobb, ha nyúlik a lánc, mint ha minden előjel nélkül szakad (BMW és Audi esetében eléggé gyakori és talán ezek is prémium márkák, nem Opel). A 4 kerék hajtás előnye max indulásnál van. Menet közben, havas úton alig van különbség, bár a KA9 verhetetlen volt havas úton a 3 közül.
És.
Azért eléggé nagy különbség van minőségben a Legend és a GS között (sajnos). Ok, a Legend látványosabb és jól összerakott autó, de azért a Lex egy kicsit komolyabb (mindamellett, hogy új korukban közel hasonló összeget kértek el értük). A teljesítménye meg nincs egy fasorban (sajnos) a KB1-gyel. Amikor a GS 25 s alatt gyorsul 250-re, addig a Legendnek nem kevés idő kell hozzá. Kanyarokban is sokkal stabilabb, már normál módban is, sport módban (a lengéscsillapítókat feszesebbre veszi, kanyarban szinte nem is dől...).
Amikor viszem lánc cserére a kocsit, elvihetem teszt vezetésre az LC500h-t. Kiváncsi vagyok az mennyivel tud többet (már a 0-100 GS 5,9, LC 4,7...), közben ott a komolyabb futómű, és a sokkal komolyabb hajtáslánc...ha a fene fenét eszik, akkor is lesz egyszer egy olyanom. Ja, és a csere ideje alatt kapok egy RX450h-t. Honda-nál soha sem nyalták ki ennyire a seggem.
Van egy legendes srác itt Debrecenben 2 miskáert vette az autóját tavaj. A bal eleje volt kicsit sérúlt. Pesze megcsinálva ette nem sérúlten 230 ezer km volt benne. Én tavaj előtt vettem szintén 2 milláért. Az enyém is sérúlt volt de többé kevésbé rendbe rakva vettem meg. 3 milláert hirdették nézegettem a legendeket majd levitte 2.6 re az árát akkor elmentem és azt mondtam neki 2 aztán viszem. Ideadta. Amikor én vettem kb1 legen csak néha volt hírdetve egy egy darab. A debreceni Honda szalon tulajdonosának van egy 40 ezer km van benne ráigérte. 4 millát de nem adta el mondjuk nem is hirdette most is azzal jár. Szóval Én a földön járok. Igaz ki kel fogni és nem lehet tudni hogy alakul. Lengyelben nagyon sok van belőle váltót 200 ropiért hirdetik. Sok legend van bontva.
Kicsit álomvilágban élsz. Jelenleg a mobile.de-n a legolcsóbb KB1-es 8000€, Litvániából, de a lengyel OLX-en is kb 32000 Zlotyi (~2.5M) a kínálat alja. Persze nagy ritkán beesik egy jó vétel, évente 1-2 alkalom, de ha arra vársz sosem fog elkészülni az autó. Prágában volt egy színben is passzoló 5500€-ért, de elvitték az orrunk elől. Fater éjjel-nappal ezzel foglalkozott, hirdetéseket, alkatrészeket vadászott. Aztán maradt a javítás mert haladni akartunk. Méghogy 1 millát adott volna a maradékért bármelyik bontó... muhaha. Hogy évekig ott rohadjon a bontóban az autó? Az országban alig van belőle, de úgy Európában sem volt egy tömegcikk. A motorja nem szokott tönkre menni, esetleg a váltó ami eladható és a karosszéria elemek. Meg talán a belseje, de még ezek nem olyan régi autók hogy tönkre menjen a belük, nem túl keresett lehet a Legend interiőr. Majd 10 év múlva, amikor youngtimer lesz belőlük.
Nem akarok beleugatni de miért nem vettetek egy másik legendet ugyan olyan színben? Kb 2 miskáért màr vehető na nem patika állapotú de sok cucc maradg volna belőle. A kabai vagy a cspeli bontó biztos àtvette volna a maradékot 1 miskáért. Vagy te darabokban kiárultál volna belőle vagy 2 milkót.
Ja tuti jó lenne ha a legend tudná a 5 sec et 100 on. Az uj egyébként tudja 5 sec. 470 paci elektromossággal. Kint amcsiban már 10 miska körúl lehet venni egy 2 éveset. Csak a lámpába stb nincs e betü nem tudom mennyire lenne néhéz itthon forgalomba helyezni. No meg ha kel hozzá valami cumi van a beszerzéssel az árakkal. Garancia szerintem szintén nincs. Várom a crv hibrid forgalmazását hátha tud dinamikában vagy 7 sec et 100 ra. A másik h tuti 200 körül lesz a vége amit sajnálok mert azèrt 250 az 250.
hát.....a 8 v.9 ( automatam van) mp kontra 5,..../100 + boduletes nyomaték, minden sebességrol tolás...??
nem egy kategoria---még a legend sem tudja ezt, márpedig ha van benne 3,5 motor, teljesitsen is:-))
jo, jo , nem elsődleges, de ha már nagyobbat veszek, menjen is..Sajna a Honda utobbi idoben rendesen elmarad menettulajdonságokban.....
Már készen van az autó, közel 1.5M volt a javítás, és épphogy kijöttük a biztosítótól kapott lóvéból. Ha a klímahűtőt és a lökhárítót is cseréltük volna, akkor alulról karcolta volna a 2M-t. De a hűtő javítható volt, Erdőkertesen a Goldschmiedék rendbe rakták. A zárhíd egy kicsit megnyomta és kilyukasztotta, nem ment tropára. Amúgy 260 ezer környéke lett volna egy új. A lökhárító sem sérült annyira hogy kuka legyen, felesleges lett volna 150 ezerért újat venni. A lökhárítóban van az a krómhatású betét, olyan kellett 1db, az 50ezer Ft volt. Nem olcsó mulatság ha törik a Legend.
igazad van, egy Toyo ne legyen ennyire "igénytelen" foleg ha a csapbol is a Lexus folyik....sajna ujra nincs pénzem, ezért elvárnám hogy hasznaltan is egy darabig még gazdaságosan mukodjon......
mondjuk a 4x4 szamomra inkabb nyug lenne mint elöny....
inkabb egyen 8 litert hatsohajtassal:-))
Biztosan nagyon jó autó de több mint egy miska a lánc csere. A másik probléma h egy Toyota felső kategóriáról irkálunk ne nyúljon már benne a lánc. Ez nem opel. Ok h a legendhez képest kevesebbet fogyaszt de egy vezérlés csere kúlönbsége kb minimum 50.000 km nél fut nullára vegyes basználatnál. A 4 kerék hajtás előnyét nem is néztük.
értem a figyelo szenzort, de mitol nyult meg a lánc ilyen hamar?????????
amugy 4 vezértengelyt hajt meg, amik el vannak látva vez.tengely állito szerkentyükkel, de hát a Toyotát ismerve csak tud láncot méretezni..........
Amugy most néztem egy 450h-t, nagyon baráti a fogyasztasa hosszu uton is...amikor megyek évi 30e kmt, lenne kulönbség
Ameddig nincsen 10 éves a kocsi, addig évről évre kérhető garancia kiterjesztés az akksi pakkra. Alkalmanként 14e HUF. Ha nincsen 7 éves és nincsen még 160e a kocsiban, akkor két évre, azaz mint nálam 9 éves koráig full garancia kérhető az egész autóra, mintha újat vennél. Az eddigi legstabilabb autóm a KA9 volt. A Lex és a KB1 közt nincsen nagy különbség. A leírt tankátlagok vegyesben voltak, olyan fele-fele arányban. Ha a lánc is cserélve lesz, akkor lassan minden új lesz benne. Szóval meggondolandó a plusz minimum kettő év.
Igen tudom, hogy neked az akksi csere gariba volt. Amit most lehet venni 2009 es évjáratokat már nem biztos, hogy garis csere lenne. Én csak azt mondom nagyon jó autó a Honda biztosan a Lex is. Nekem a Honda jobban tettszik és valamivel nagyobb a beltér illetve a csomagtartó is vagy 200 literrel, ha ez szempont. A stabilitása a 4 kerék hajtás miatt kitűnő. A lex dinamikusabb és városban jelentősen kevesebbet fogyaszt városon kívűl már nem jelentős a különbség. a 2013 as gs450 viszont határozottan szép autó na de az ára is az. Nem akarok senkit semmire rábeszélni. Juice900 nak van mind a 2 tehát elég szakavatott a kérdésben. Viszont amit írt az a 18.8 és a lexnél a 10 literes tankátlag biztosan csak városi közlekedés volt mindkét autónál. Tény nagyon nehéz fogyasztást hasolítani mert ugyan azt az utatat ugyan úgy olyan sebességgel olyan kigyorsításokkal lehetettlen megcsinálnii. Még akkor is ha egymás után mennek 500 km t folyamatosan. Nyilván itt már decikről van szó ez utóbbi esetben. Egy 5 liter különbség biztosan van a 2 autó között vegyes használatnál. Juice ha cseréli a vezérlést biztosan nem adja el vagy 2 évig az autót.
Gyakorlatilag is láncos. Van egy szögeltérést Figyelő szenzor a motorban. Ha nyúlik a lánc akkor jelez. Legend szíjas, 120 ezrenként csere. Gyorsan ránéztem az árakra. Az olyan fullos (tényleg a rendelhető legnagyobb felszereltségű) és azonos széria, mind 4-től kezdődik.
köszi a valaszokat...
de miért kellene vezérlést cserélni mikor elvileg lancos......,???örök élet+1 nap??
2,4 exémbe 300 van és semmi hangja, igaz, 3 soros llánc...De a legendé se lehet rosszabb, sot a lexé sem......legalábbis ilyen "kevés" km-nél, foleg hogy a hibridnél kevesebbet is megy a benzinmotor.....
Venni meg olyant érdemes ahol volt már akksicsere, szamlaval igazoltan..
Az áruk meg közelebb van a 3-hoz, mint 3,5 hez, a sima GS 300 drágább nála
Akksi csere ingyen volt. A vezérlés csere árát meg legalább duplán megspóroltam csak az üzemanyagon. Az alap szervizek is olcsóbbak a Legend-hez képest. No meg ott van, hogy én 4,75-ért vettem, volt már az átlag áruk 3-3,5 körül, most meg valamiért vissza mentek 4-4,5 közé. Talán oka lehet, hogy a jelenlegi szériával kivezetik a GS-t a piacról. ES lesz helyette.
Az is igaz, hogy a KB1-et még 2012-ben 3,5-ért sikerült megvennem...Most is épp bent ülök a Lexus Buda-nál. Épp kötelező szervizen vagyok. Kezdtünk beszélni a vezérlés csere mikéntjéről. Mivel minimum kettő napos meló, ezért tudnak adni egy csere autó addig...szóval folyamatosan korrektek.
Persze az összeg attól még fog húzós (mondjuk sosem húztak nekem még fogat, de valami ilyesmi lehet)...