HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 18:59,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: [ Legend ] 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 284 | 283 | 282 | 281 | 280 | 279 | 278 | 277 | 276 | 275 | 274 | 273 | 272 | 271 | 270 | 269 | 268 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


4 gen. TartósTeszt Barkóczy kollégától
3 gen. Legend Teszt
Acura Automotive Parts
Rockauto.com
Acura-Legend.com
Lemfölder webcatalog
DealTime-Acura Legend
Legend tuner
auto-parts-wholesale.com
sportcompactonly.com
performanceacuraparts.com
Balticparts
motoso.de
Acura Legend Online Service Manual
Acuraparts247.com
#13920 legend2016 0  2018. március 22. 17:27:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Senki nem mérte még a 0-200 at mennyi idő alatt futja a Legendje?
2018. március 22. 20:44:18: megválaszolva grego +  által, → #13921 

#13919 legend2016 0  2018. március 11. 17:52:20    ‹›  0 | rejt
Nekem a Legend 0-100 at 6.5 sec alatt futja simán D ben. Vagy rosszúl mértem. 0-200 at 27 sec alatt futotta meg simán D ben. Semmi manual. Valaki mérte már a a 0-200 at? Mert azért azt csak kőnnyebb mérni.

#13906 Wagonist 0  2018. március 4. 14:01:57    ‹›  +6 | rejt
:-)



#13904 juice900 0  2018. február 26. 14:07:49 re: #13903 (legend2016 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem véletlenül írtam, hogy nincsenek egy fasorban...

#13903 legend2016 0  2018. február 26. 09:59:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ba....g. Az nagyon kemény lehet akkor.
2018. február 26. 14:07:49: megválaszolva juice900 0  által, → #13904 

#13902 juice900 0  2018. február 26. 08:47:53 re: #13901 (legend2016 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem #13826

És #13825

2018. február 26. 08:50: Szerkesztve juice900 0  által, megtekintés

#13901 legend2016 0  2018. február 26. 04:51:51 re: #13887 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként juice900 a Gs gyoryulását nem elírtad véletlenül? 0-250 -re 25 sec nem inkább 35 sec lenne az?
2018. február 26. 08:47:53: megválaszolva juice900 0  által, → #13902 

#13900 legend2016 0  2018. február 25. 20:43:34 re: #13895 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én régebben amikor még üzletkötőként dolgoztam akkor mentem egy évben 80.000 km-t. mostanában évi 30.000 körül megyek ebböl 10.000 km-t a Legendel. Hajtásnál én azt veszem észre hogy egyformán hajt a diagram szerint az első hamarabb kapcsol lepadlózásnál is minimálisan hamarabb mutatja az autó is. Jégen havon erősebb gázra induláskor megindul a hátulja kicsit oldalra de az szerintem azért van mert orrnehéz az autó de hamar leveszi és egyenesbe is áll gyorsítás folytatásakor. Van első kerekes autónk még 4 azok is mászkálnak az úton nagyobb gázra. Amiben van paci is. Nagyon vagány gép az Lc de valahogy én sajnálnék kiadni egy autóért 30 millát. Uj autónál nálam olyan 10 körül van a felső határ. Az is rengeteg pénz. A Crv hibrid verziót várom idén nyáron már érkezik 288 paci vilannyal 490 nm nyomatékkal lehet bevállalok egyet de lehet nem az elején hanem amikor már lesznek vélemények

#13899 legend2016 0  2018. február 25. 13:20:18 re: #13896 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudom megnézni. Nem támogatott modul.

#13898 juice900 0  2018. február 25. 10:07:46 re: #13897 (AccordTypeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Rosszul. Az eleje hajt és mivel a hátulja nem, ezért könnyebben irányban tartja, mint minden első kerék hajtású autót. Közben még nagyon nagy a tengely táv, ez még inkább érvényesül. Én is alig vártam a havat a KB1-gyel, aztán az elinduláson és a körzőzésen kívül jobb a KA9. Ja, ezt el is felejtettem, hogy mennyire jó vele hóban játszani, ebben még a GS sem jobb nála. De egyik sem erre való. 5 m és 2 t nem erre való.

#13897 AccordTypeR +  2018. február 25. 09:12:51 re: #13895 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
KA9 összkerekes???? irtad eleje hajt hatulja stabilizalja, vagy rosszul értelmezem...?
2018. február 25. 10:07:46: megválaszolva juice900 0  által, → #13898 

#13896 juice900 0  2018. február 25. 09:05:46    ‹›   →  ↑  +1 | rejt




A kettőből összerakható a 0-250...
2018. február 25. 13:20:18: megválaszolva legend2016 0  által, → #13899 

#13895 juice900 0  2018. február 25. 08:43:36 re: #13894 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amit te is írsz, az az elindulás hóban, csak élethelyzet szerűen fogalmaztad meg. Ha halad a kocsi, akkor se a KB1, se a GS nem olyan stabil hóban, mint a KA9. Ja, haladás. A haladás nem 20-30, hanem normálisan. 90-100 minimum, pályán 130-140. Héten csütörtökön voltam Bp-n M6-on. Ugyanolyan ideges volt a kocsi, amilyen ilyenkor a KB1. KA9-cel hóban jöttem haza Svájcból. Ég és föld, mert az eleje hajt, a hátulja meg folyamatosan stabilizálja. GS egyértelmű, KB1 meg, ha az eleje elforog, akkor a hátulja is, kapásból elmegy a stabilitás. Tudom milyen érzés, volt időm. KA9-be 190e, KB1-be 140e, GS-be meg 130e km-t raktam eddig. 1-2 km erejéig mentem velük havon...
2018. február 25. 20:43:34: megválaszolva legend2016 0  által, → #13900 
2018. február 25. 09:12:51: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13897 

#13894 legend2016 0  2018. február 25. 05:31:07 re: #13887 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A lánc cserével kapcsolatban nem azt akartam közölni h szar a Lex csak fura egy prémiumtól. A családban lévő accordból indultam ki. A 4 kerék hajtás elönye szerintem ég és föld egy hátsóval szemben normál vagy vizes úton is hóban meg pláne. Igaz ritkán veszed hasznát mert 1. Nem földúton jàr az ember. 2. És nem is autózza ki a határokat. Azért néha jó hogy ahol télen más szórakozik mert meglátott egy kis gödröt vagy jégbordát aztán tologatni kel ott a 4 kerék észre sem veszi Szívesen mennék egyet kanyargós úton azért hogy megnézzük.
Többször mentem már 250 -el de ahogy tudom megnézem mennyi alatt futja meg a 0-250-et.
A villannyal és a váltó elönnyel nyilván jobban megy a Lex. Biztosan nagyon szuper autó. Kíváncsian várom milyen az rx450 szerinted, mert nem voltak meggyőzőek a népitéleten a tulajdonosok igaz kevesen írtak.
2018. február 25. 08:43:36: megválaszolva juice900 0  által, → #13895 

#13893 legend2016 0  2018. február 25. 05:08:37 re: #13889 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem lehetünk egyformák.

#13892 legend2016 0  2018. február 25. 05:05:11 re: #13891 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hopsz ezt benéztem.

#13891 juice900 0  2018. február 24. 23:42:46 re: #13884 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
tavaj? [SMIL:/smile9.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2018. február 25. 05:05:11: megválaszolva legend2016 0  által, → #13892 

#13890 juice900 0  2018. február 24. 23:40:00 re: #13883 (Csizi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A Kabai úton még van egy, de az elejét nagyjából szét hordták...a váltója pl hozzám jött.

#13889 juice900 0  2018. február 24. 23:38:39 re: #13882 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az egy dolog, hogy nem igazán van 2 millióért, de közben mit csinál a torzóval. Ott hagyja az utcán, a kertben, vagy épít neki egy garázst? Ne viccelj már...
2018. február 25. 05:08:37: megválaszolva legend2016 0  által, → #13893 

#13888 juice900 0  2018. február 24. 23:34:36 re: #13877 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha van casco, akkor igen. Nekem mindig mindegyik autómon van casco...

#13887 juice900 0  2018. február 24. 23:33:26 re: #13873 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Láncot ha 240.000-ként cseréljük, akkor ha csak a fogyasztást nézzük, csak nálam már a dupláját behozta. Ha 0 km-től nézem, akkor az pont kettő vezérmű szíj csere Legend esetében, akkor meg már inkább csak 5-600.000 a különbség, azaz olyan 20-30.000 km után behozta a különbséget. Kötelező szervizek olcsóbbak (márkaszervizben végeztetve)...szóval, így hogy mindkettő van, inkább a Legend tartása a drágább. Jobb, ha nyúlik a lánc, mint ha minden előjel nélkül szakad (BMW és Audi esetében eléggé gyakori és talán ezek is prémium márkák, nem Opel). A 4 kerék hajtás előnye max indulásnál van. Menet közben, havas úton alig van különbség, bár a KA9 verhetetlen volt havas úton a 3 közül.
És.
Azért eléggé nagy különbség van minőségben a Legend és a GS között (sajnos). Ok, a Legend látványosabb és jól összerakott autó, de azért a Lex egy kicsit komolyabb (mindamellett, hogy új korukban közel hasonló összeget kértek el értük). A teljesítménye meg nincs egy fasorban (sajnos) a KB1-gyel. Amikor a GS 25 s alatt gyorsul 250-re, addig a Legendnek nem kevés idő kell hozzá. Kanyarokban is sokkal stabilabb, már normál módban is, sport módban (a lengéscsillapítókat feszesebbre veszi, kanyarban szinte nem is dől...).
Amikor viszem lánc cserére a kocsit, elvihetem teszt vezetésre az LC500h-t. Kiváncsi vagyok az mennyivel tud többet (már a 0-100 GS 5,9, LC 4,7...), közben ott a komolyabb futómű, és a sokkal komolyabb hajtáslánc...ha a fene fenét eszik, akkor is lesz egyszer egy olyanom. Ja, és a csere ideje alatt kapok egy RX450h-t. Honda-nál soha sem nyalták ki ennyire a seggem.
2018. február 26. 04:51:52: megválaszolva legend2016 0  által, → #13901 
2018. február 25. 05:31:07: megválaszolva legend2016 0  által, → #13894 

#13886 juice900 0  2018. február 24. 23:14:36 re: #13872 (AccordTypeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nagy átlag, oda nem figyelve 9,5...KB1-nél meg inkább 12-13, bár az utóbbi időben inkább 16-17...

#13885 juice900 0  2018. február 24. 23:11:36 re: #13869 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt hittem rám vonatkozik, csak utána olvastam a következőket, szóval törölve...

2018. február 24. 23:13: Szerkesztve juice900 0  által, megtekintés

#13884 legend2016 0  2018. február 24. 16:22:55 re: #13883 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van egy legendes srác itt Debrecenben 2 miskáert vette az autóját tavaj. A bal eleje volt kicsit sérúlt. Pesze megcsinálva ette nem sérúlten 230 ezer km volt benne. Én tavaj előtt vettem szintén 2 milláért. Az enyém is sérúlt volt de többé kevésbé rendbe rakva vettem meg. 3 milláert hirdették nézegettem a legendeket majd levitte 2.6 re az árát akkor elmentem és azt mondtam neki 2 aztán viszem. Ideadta. Amikor én vettem kb1 legen csak néha volt hírdetve egy egy darab. A debreceni Honda szalon tulajdonosának van egy 40 ezer km van benne ráigérte. 4 millát de nem adta el mondjuk nem is hirdette most is azzal jár. Szóval Én a földön járok. Igaz ki kel fogni és nem lehet tudni hogy alakul. Lengyelben nagyon sok van belőle váltót 200 ropiért hirdetik. Sok legend van bontva.
2018. február 24. 23:42:46: megválaszolva juice900 0  által, → #13891 

#13883 Csizi 0  2018. február 24. 09:36:22 re: #13882 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kicsit álomvilágban élsz. [SMIL:/egyeb/wave.gif] Jelenleg a mobile.de-n a legolcsóbb KB1-es 8000€, Litvániából, de a lengyel OLX-en is kb 32000 Zlotyi (~2.5M) a kínálat alja. Persze nagy ritkán beesik egy jó vétel, évente 1-2 alkalom, de ha arra vársz sosem fog elkészülni az autó. Prágában volt egy színben is passzoló 5500€-ért, de elvitték az orrunk elől. Fater éjjel-nappal ezzel foglalkozott, hirdetéseket, alkatrészeket vadászott. Aztán maradt a javítás mert haladni akartunk. Méghogy 1 millát adott volna a maradékért bármelyik bontó... muhaha. :D Hogy évekig ott rohadjon a bontóban az autó? Az országban alig van belőle, de úgy Európában sem volt egy tömegcikk. A motorja nem szokott tönkre menni, esetleg a váltó ami eladható és a karosszéria elemek. Meg talán a belseje, de még ezek nem olyan régi autók hogy tönkre menjen a belük, nem túl keresett lehet a Legend interiőr. Majd 10 év múlva, amikor youngtimer lesz belőlük.
2018. február 24. 23:40:00: megválaszolva juice900 0  által, → #13890 
2018. február 24. 16:22:55: megválaszolva legend2016 0  által, → #13884 

#13882 legend2016 0  2018. február 24. 06:22:44 re: #13876 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem akarok beleugatni de miért nem vettetek egy másik legendet ugyan olyan színben? Kb 2 miskáért màr vehető na nem patika állapotú de sok cucc maradg volna belőle. A kabai vagy a cspeli bontó biztos àtvette volna a maradékot 1 miskáért. Vagy te darabokban kiárultál volna belőle vagy 2 milkót.
2018. február 24. 23:38:39: megválaszolva juice900 0  által, → #13889 
2018. február 24. 09:36:22: megválaszolva Csizi 0  által, → #13883 

#13881 legend2016 0  2018. február 24. 06:17:51 re: #13880 (AccordTypeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem gond a ledes lampa már az asszony suzukijába is az van jobb mint a xenon szerintem. Az a baj h eus verzió nincs h kicseréljem.

#13880 AccordTypeR +  2018. február 23. 18:06:29 re: #13879 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a végseb nem annyira gond mint a gyorsulás.......amugy néztem Acurákat is, de a Ledes lampáit hogy alakitanák át EU-ra....az rejtély...
2018. február 24. 06:17:51: megválaszolva legend2016 0  által, → #13881 

#13879 legend2016 0  2018. február 23. 17:15:03 re: #13878 (AccordTypeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja tuti jó lenne ha a legend tudná a 5 sec et 100 on. Az uj egyébként tudja 5 sec. 470 paci elektromossággal. Kint amcsiban már 10 miska körúl lehet venni egy 2 éveset. Csak a lámpába stb nincs e betü nem tudom mennyire lenne néhéz itthon forgalomba helyezni. No meg ha kel hozzá valami cumi van a beszerzéssel az árakkal. Garancia szerintem szintén nincs. Várom a crv hibrid forgalmazását hátha tud dinamikában vagy 7 sec et 100 ra. A másik h tuti 200 körül lesz a vége amit sajnálok mert azèrt 250 az 250.
2018. február 23. 18:06:29: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13880 

#13878 AccordTypeR +  2018. február 23. 12:22:26 re: #13875 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát.....a 8 v.9 ( automatam van) mp kontra 5,..../100 + boduletes nyomaték, minden sebességrol tolás...??
nem egy kategoria---még a legend sem tudja ezt, márpedig ha van benne 3,5 motor, teljesitsen is:-))

jo, jo , nem elsődleges, de ha már nagyobbat veszek, menjen is..Sajna a Honda utobbi idoben rendesen elmarad menettulajdonságokban.....
2018. február 23. 17:15:03: megválaszolva legend2016 0  által, → #13879 

#13877 KawaBazsy 0  2018. február 23. 10:13:43 re: #13876 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolj bele, ha te nézel be vmit, s egy ilyen kis sérülésnél nem a biztosító fizet..
2018. február 24. 23:34:36: megválaszolva juice900 0  által, → #13888 

#13876 Csizi 0  2018. február 23. 08:29:50 re: #13869 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már készen van az autó, közel 1.5M volt a javítás, és épphogy kijöttük a biztosítótól kapott lóvéból. Ha a klímahűtőt és a lökhárítót is cseréltük volna, akkor alulról karcolta volna a 2M-t. De a hűtő javítható volt, Erdőkertesen a Goldschmiedék rendbe rakták. A zárhíd egy kicsit megnyomta és kilyukasztotta, nem ment tropára. Amúgy 260 ezer környéke lett volna egy új. A lökhárító sem sérült annyira hogy kuka legyen, felesleges lett volna 150 ezerért újat venni. A lökhárítóban van az a krómhatású betét, olyan kellett 1db, az 50ezer Ft volt. Nem olcsó mulatság ha törik a Legend.
2018. február 24. 06:22:44: megválaszolva legend2016 0  által, → #13882 
2018. február 23. 10:13:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #13877 

#13875 legend2016 0  2018. február 22. 21:06:07 re: #13874 (AccordTypeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért az accord 2.4 es keves dinamikában neked?
2018. február 23. 12:22:26: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13878 

#13874 AccordTypeR +  2018. február 22. 20:19:58 re: #13873 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igazad van, egy Toyo ne legyen ennyire "igénytelen" foleg ha a csapbol is a Lexus folyik....sajna ujra nincs pénzem, ezért elvárnám hogy hasznaltan is egy darabig még gazdaságosan mukodjon......
mondjuk a 4x4 szamomra inkabb nyug lenne mint elöny....
inkabb egyen 8 litert hatsohajtassal:-))
2018. február 22. 21:06:07: megválaszolva legend2016 0  által, → #13875 

#13873 legend2016 0  2018. február 22. 20:07:30 re: #13872 (AccordTypeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztosan nagyon jó autó de több mint egy miska a lánc csere. A másik probléma h egy Toyota felső kategóriáról irkálunk ne nyúljon már benne a lánc. Ez nem opel. Ok h a legendhez képest kevesebbet fogyaszt de egy vezérlés csere kúlönbsége kb minimum 50.000 km nél fut nullára vegyes basználatnál. A 4 kerék hajtás előnyét nem is néztük.
2018. február 24. 23:33:26: megválaszolva juice900 0  által, → #13887 
2018. február 22. 20:19:58: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13874 

#13872 AccordTypeR +  2018. február 22. 18:53:22 re: #13868 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
értem a figyelo szenzort, de mitol nyult meg a lánc ilyen hamar?????????
amugy 4 vezértengelyt hajt meg, amik el vannak látva vez.tengely állito szerkentyükkel, de hát a Toyotát ismerve csak tud láncot méretezni..........
Amugy most néztem egy 450h-t, nagyon baráti a fogyasztasa hosszu uton is...amikor megyek évi 30e kmt, lenne kulönbség
2018. február 24. 23:14:36: megválaszolva juice900 0  által, → #13886 
2018. február 22. 20:07:30: megválaszolva legend2016 0  által, → #13873 

#13871 legend2016 0  2018. február 22. 18:44:15 re: #13868 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Megnyúlt volna a lánc?

#13870 Tamass +  2018. február 22. 18:24:10 re: #13869 (Tonx + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Szerintem ez már javítva lett, vagy nem? [SMIL:/mosoly.gif]

#13869 Tonx +  2018. február 22. 18:12:35 re: #13858 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez drága lesz. Ha gyári cuccokkal kellene megcsinálni akkor olyan 2millióra saccolnám.
2018. február 24. 23:11:36: megválaszolva juice900 0  által, → #13885 
2018. február 23. 08:29:50: megválaszolva Csizi 0  által, → #13876 
2018. február 22. 18:24:10: megválaszolva Tamass +  által, → #13870 

#13868 Yakumo +  2018. február 22. 17:21:57 re: #13867 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Van egy szögeltérést Figyelő szenzor a motorban. Ha nyúlik a lánc akkor jelez."

Ezt írta a kolléga, gondolom akkor jelzett is neki. [SMIL:/mosoly.gif]
2018. február 22. 18:53:22: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13872 
2018. február 22. 18:44:15: megválaszolva legend2016 0  által, → #13871 

#13867 legend2016 0  2018. február 22. 17:00:36 re: #13865 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Miért kel cserélni 240 k nál a láncot? A faterom accordjában 350 van és csere nem volt még.
2018. február 22. 17:21:57: megválaszolva Yakumo +  által, → #13868 

#13866 juice900 0  2018. február 22. 16:33:00 re: #13865 (juice900 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most nézem mit helyesbített a telefon: 2008-tól...

#13865 juice900 0  2018. február 22. 13:56:07 re: #13863 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A tükrön van már az oldal index, egyébként 2008-tőlük. Ja, és 240 ezres szerviz volt ma.
2018. február 22. 17:00:36: megválaszolva legend2016 0  által, → #13867 
2018. február 22. 16:33:00: megválaszolva juice900 0  által, → #13866 

#13864 juice900 0  2018. február 22. 13:54:39 re: #13862 (legend2016 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ameddig nincsen 10 éves a kocsi, addig évről évre kérhető garancia kiterjesztés az akksi pakkra. Alkalmanként 14e HUF. Ha nincsen 7 éves és nincsen még 160e a kocsiban, akkor két évre, azaz mint nálam 9 éves koráig full garancia kérhető az egész autóra, mintha újat vennél. Az eddigi legstabilabb autóm a KA9 volt. A Lex és a KB1 közt nincsen nagy különbség. A leírt tankátlagok vegyesben voltak, olyan fele-fele arányban. Ha a lánc is cserélve lesz, akkor lassan minden új lesz benne. Szóval meggondolandó a plusz minimum kettő év.

#13863 legend2016 0  2018. február 22. 13:29:19 re: #13861 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mennyi km van a Lexben, hogy cserés a vezérlés? Melyik verzió a ráncfelvarott mert nekem annyira egyformának tünnek.
2018. február 22. 13:56:07: megválaszolva juice900 0  által, → #13865 

#13862 legend2016 0  2018. február 22. 13:26:53 re: #13859 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen tudom, hogy neked az akksi csere gariba volt. Amit most lehet venni 2009 es évjáratokat már nem biztos, hogy garis csere lenne. Én csak azt mondom nagyon jó autó a Honda biztosan a Lex is. Nekem a Honda jobban tettszik és valamivel nagyobb a beltér illetve a csomagtartó is vagy 200 literrel, ha ez szempont. A stabilitása a 4 kerék hajtás miatt kitűnő. A lex dinamikusabb és városban jelentősen kevesebbet fogyaszt városon kívűl már nem jelentős a különbség. a 2013 as gs450 viszont határozottan szép autó na de az ára is az. Nem akarok senkit semmire rábeszélni. Juice900 nak van mind a 2 tehát elég szakavatott a kérdésben. Viszont amit írt az a 18.8 és a lexnél a 10 literes tankátlag biztosan csak városi közlekedés volt mindkét autónál. Tény nagyon nehéz fogyasztást hasolítani mert ugyan azt az utatat ugyan úgy olyan sebességgel olyan kigyorsításokkal lehetettlen megcsinálnii. Még akkor is ha egymás után mennek 500 km t folyamatosan. Nyilván itt már decikről van szó ez utóbbi esetben. Egy 5 liter különbség biztosan van a 2 autó között vegyes használatnál. Juice ha cseréli a vezérlést biztosan nem adja el vagy 2 évig az autót. :)
2018. február 22. 13:54:39: megválaszolva juice900 0  által, → #13864 

#13861 juice900 0  2018. február 22. 12:58:52 re: #13860 (AccordTypeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyakorlatilag is láncos. Van egy szögeltérést Figyelő szenzor a motorban. Ha nyúlik a lánc akkor jelez. Legend szíjas, 120 ezrenként csere. Gyorsan ránéztem az árakra. Az olyan fullos (tényleg a rendelhető legnagyobb felszereltségű) és azonos széria, mind 4-től kezdődik.
2018. február 22. 13:29:19: megválaszolva legend2016 0  által, → #13863 

#13860 AccordTypeR +  2018. február 22. 12:43:54 re: #13859 (juice900 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia

köszi a valaszokat...
de miért kellene vezérlést cserélni mikor elvileg lancos......,???örök élet+1 nap??
2,4 exémbe 300 van és semmi hangja, igaz, 3 soros llánc...De a legendé se lehet rosszabb, sot a lexé sem......legalábbis ilyen "kevés" km-nél, foleg hogy a hibridnél kevesebbet is megy a benzinmotor.....
Venni meg olyant érdemes ahol volt már akksicsere, szamlaval igazoltan..
Az áruk meg közelebb van a 3-hoz, mint 3,5 hez, a sima GS 300 drágább nála
2018. február 22. 12:58:52: megválaszolva juice900 0  által, → #13861 

#13859 juice900 0  2018. február 22. 12:11:42 re: #13856 (legend2016 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akksi csere ingyen volt. A vezérlés csere árát meg legalább duplán megspóroltam csak az üzemanyagon. Az alap szervizek is olcsóbbak a Legend-hez képest. No meg ott van, hogy én 4,75-ért vettem, volt már az átlag áruk 3-3,5 körül, most meg valamiért vissza mentek 4-4,5 közé. Talán oka lehet, hogy a jelenlegi szériával kivezetik a GS-t a piacról. ES lesz helyette.
Az is igaz, hogy a KB1-et még 2012-ben 3,5-ért sikerült megvennem...Most is épp bent ülök a Lexus Buda-nál. Épp kötelező szervizen vagyok. Kezdtünk beszélni a vezérlés csere mikéntjéről. Mivel minimum kettő napos meló, ezért tudnak adni egy csere autó addig...szóval folyamatosan korrektek.
Persze az összeg attól még fog húzós (mondjuk sosem húztak nekem még fogat, de valami ilyesmi lehet)...
2018. február 22. 13:26:53: megválaszolva legend2016 0  által, → #13862 
2018. február 22. 12:43:54: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #13860 

#13858 Csizi 0  2018. február 22. 01:11:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A sérülés:


2018. február 22. 18:12:35: megválaszolva Tonx +  által, → #13869 

 << eleje | 284 | 283 | 282 | 281 | 280 | 279 | 278 | 277 | 276 | 275 | 274 | 273 | 272 | 271 | 270 | 269 | 268 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.55, 0.4, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.241 mp, 9 query