Sziasztok!
Eladóvá vált szeretett 2002-es évjáratú Legendünk, friss vizsgával.
Akit érdekel, privátban szívesen válaszolok minden indiszkrét kérdésre és további képeket is tudok küldeni.
Nem baj mert így még élvezem a Legend társaságát is. Csak garázsa nem lesz. Az asszony autóját nem tehetem ki márcsak azért sem mert a gyerekekez viszi vele, no meg háború lenne belőle. Ugyis nehezen tudtam dönteni, hogy suv vagy limuzin. Gle és Legend párosítás lett a vége.
Helyzet a következő. Kinéztem egy autót majdnem 20 miska a Legendem szeretem de ha másikat veszek még kevesebbet használnám így gondoltam beszámoltatom. Egyeztettem a kereskedővel az autót vicc áron számolná be. Szóval beszámolás storno. Hirdetem majd viszi valaki vagy nem. A lényeg friss tapasztalat az audi q7 elfogy 240 nél.
Tegnap találkoztam a városban egy német rendszámú KB2-es Legenddel.
Eddig csak képen láttam, de bevallom élőben jobban néz ki. Kicsit "tespedtebb" lett és mintha hosszabb is lenne de lehet, hogy csak a túlnyúlások nagyobbak nemtom.
Szóval jól nézett ki nagyon.
Csak, hogy lehessen látni, mennyire nem fikázom...a kedvenc KB1 videóm, sőt ez volt az a videó, amiért úgy gondoltam annak idején, hogy KB1-et veszek, nem pedig Lex-et...igaz azóta vettem egy Lex-et is, de ez már egy másik és OFF történet.
De ezen miért kell megsértődni? Egyetlen szóval sem mondta, hogy szar az autó. Lehet kitűnő állapotnak örvend. A megállapítás arra vonatkozik, hogy náunk senki sem becsüli meg a plusz ráköltött pénzt, a különböző kiteket, tuningokat, felniket. Vagyis olyan szempontból megbecsülik, h talán ha két közel egyárú autó van, akkor a felszereltebbet veszik meg. De a rákoltött pénzt soha az életben nem kapja vissza senki. Kívánom, h sikerüljön eladnia, és megkötnie az évszázad üzletét, de ennyiért nem sok esélyt látunk rá.
És ebben sincs egyetlen szó fikázás sem, mielőtt megint félreérted, és túlreagálod.
Igazad van, vevő mindenre van. A kérdés, higy ennyiért akar-e valaki egy az árához képest gyenge, boyracernek kinéző sedant venni.
De én kívánok az eladónak sok sikert és bevételt.
Na látod ezért nem értem mit is akarsz más autójának fikázásával. A gazdájának megér ennyit irányárként és akinek kell az majd "egy visszautasíthatatlan árajánlattal" az autó mellett kp. vagy utalás elviszi. Ha már kinőttél ebből ,akkor ezt tudod.
Egyébként 27 éves hondás multal rendelkezve jelenleg is 5 hondának vagyunk büszke tulajdonosai.
Végezetül kívánok neked sok gondtalan autózást kiváló járgányaiddal.
Szőlő savanyú? Olcsóbbat venni? Valamit akkor meg nagyon benéztél...dehogy akarok venni KB1-et...ezt a csodát is meg csak azért szúrtam ki, mert egy haverom keresett (és azóta vett is) egy KB1-et.
Egyébként meg miért csorgatnám egy olyan dologra a nyálam amiből egy itt pihen a garázsban második autóként tartva egy még komolyabb autó mellett.
Ezek után gondolom tied a kocsi...én is fényezném foggal-körömmel a saját cuccomat (á, nem is, könőttem az ilyen gyerekes dolgokból).
Én elhiszem a matekot, de ezt az eladási árban érvényesíteni lehetetlen. Sőt a szerviz 300-ért bele rakni???? Ne vicceljünk már...a szervizelése kötelező egy autónak. Számolj már utána, hogy ha az összes szerviz számlát összeadnád és érvényesíteni akarnád, akkor az OFF Lex-em olyan 7-8 millió környékén lenne szükséges (akksi pakk és vezérmű lánc csere 1-1 millió, hibdrid hűtő kör szivattyú 300.000, valamint átlagosan 60.000 Ft/15.000 km) hirdetni, illetve a Legendem is a témát adó vas ára körül. Az, hogy új gumi van, egy dolog, persze árnövelő, de nem 200 egy használt téli szett esetén és nem 600 egy használt nyári szett és használt felni tekintetében. Egy hasonló szett felnit gumival együtt talán 300-ért, de inkább 200 körül lehet elpasszolni (hiszen 5x120-as és nagy ET-s, azaz BMW-s emberkének nagyon nehéz lesz elnyomni, KB1 Legendes emberke meg kevés van, hidd el, tudom...nekem a nyári szett 20-as, a téli 19-es), illetve a télit max 100-ért. Egyébként egyre inkább a gyári állapotú vasak iránt van érdeklődés, azaz azokat magasabb áron lehet értékesíteni.
De, oké, tegyük fel, van aki kipengeti ezt az összeget...az kb Európán belül egy ember lesz...bizakodni lehet, talán keresztezik egymás útját.
Ha utána számolsz mugen kit kb 1 milla,19 kerék gumival 6oo ezer , téli garnitúra gyári felnin 200 ezer, autó piaci ára 86-e km full nagyszerviz 300 ezer kijön a matek! Én sem adnám bagóért.
Hát az a felni borzalmas szerintem rajta, de amúgy királyul néz ki. Gondolom ez nem gyári, nem hallottam eddig kabrió változatról.
Viszont az ára az komoly? Azt nem írták el egy kicsit? Még egy nullával kevesebbért is elég komoly ár lenne érte.
Mekkora pornkönig verda wazz.
Annyira emerikás, hogy már csak egy kosaras felszerelés meg pár 90-esévekbeli hip-hop szám kell hozzá azt' lehet hajtani a csajokat a korzón.
Nem igazán mozognak Hondás körökben, szerintem kb. 10-15 éve csak Hondájuk volt, de nem járnak találkozókra stb
De ha bármi kérdés lenne az autóval kapcsolatban, meg tudom válaszolni én is
Esetleg ha van rá igény é sérdeklődés akkor holnap rakok fel róla még képeket, szépen le lett mosva/ki lett takarítva
Na azért, hogy kerek legyen a kép és amiért nyominak éreztem;
egy 2005-ös, HEMI mocis 340lovas Dodge Magnum/Chrysler300c -ből ültem át a Subaruba.
Meg az én preferenciáim kicsit már betegesek, szóval az autó igen fasza szerintem, nálam van baj a fejemben.
Jó, hogy leírtad ezt a H6-osról. Éppen már érett a gondolat, hogy a feleségem Honda Streamjét eladnánk és vennénk egyet. De így átgondolom. Előtte volt nekünk is 3gen 2,5 GX-ünk, de egy piros lámpánál tk-ra csukta egy biztosítás nélkül és lejárt jogsival vezető...
Köszi az infókat. A kiüttetésnek futok akkor neki. Szeptemberben lesz majd a vizsga esedékes. Még van egy kis idő. Közben a szervószivattyú is gyengélkedik és a klímatöltés óta a klímakompresszornak is van egy hangja. Szóval nem unatkozunk.
Egy új ülés árába (ha lehet egyáltalán kapni) bele se akarok gondolni, illetve semmilyen alternatív helyet nem próbáltam, csak autóvillamosság szerelők voltak. Annyit próbálhatsz még kiütteted a hibakódot. Ezt nem az obd csatin keresztűl kell, hanem a kormány alatt, van egy csatlakozó. Honda hozzáértő tudni fogja a hogyant.
Volt, köszi!
Tipikus sztori; miután volt két 2.5-ös Subarum, majdnem meghaltam hogy vegyek egy 3gen H6-ost.
Megvettem és nem szerettem. Villanymotorhangon vonyított, bután szólt benne a zene, szűknek éreztem, lassú volt a szóval minden bajom volt vele. Eladtam. (és vettem sz@r amerikait )
Mondják, hogy a faceliftes verzió váltója már finom jószág illetve a 4gen 3.6-osa már rendesen szól de arra meg kattantam rá.
Most én is vakarózom, beakadt a lakókocsizás ötlete amihez bár motorerőben és súlyban elég a Cadillac de olyan kéne amivel földutakon is elgurulok.
Szóval nálam is kezdődik a baj...
Mondjuk nálam a német képben van de csak és kizárólag egyetlen típus egyébként meg amerika v. amerikai piacra szánt japán (amiket azért szeretek mert közel olyan taplóra sikerül megcsinálnuk mint az amerikaiaknak viszont jobbak. )