Úgy néz ki, elég nagy a Veszprém környéki Legend-sűrűség, a múltkori kordagyuribácsis után hirdetnek megint egy KA7et.. link
5M, 1 db gyenge fényképpel.
Találkoztam már a kollégával a környéken, télleg szép, de... félmilliós CD tár.. nemár.
Ha tényleg elmegy ennyiért a most fentlévő kettő 2g, akkor még faragok a kupén picit és veszek az árából egy új dácsiát.
</flame_off>
Így-így. Úgy emlékszem ő is az az arc volt akinek kb mindenki szembe jött az autópályán.
Amikor Legenddel szájkaratéztak akkor meg csak annyi volt a dolgom, hogy megvárjam a végét és kitöröljem a post-jaikat. Hű de rég volt.
Félreértés ne essék, ez nem az én hirdetésem, az autó nemrégiben gazdát cserélt. Viszont 10 évig volt nálam (másik 3 autó mellett), az autó minden részletét ismerem, így ha valaki érdeklődne utána, tudok infót adni.
Felnit illetően én sem értem, hogy miért a tartalék téli felnivel lett fotózva (amik már felújításra szorulnak), mikor van neki tökéletes állapotú papucsa is.
A kárpit nem piszkos. Nemrég volt egy teljes belső nagytakarítás (rendes, ipari tisztítógéppel). Az egy enyhe elszíneződés, amit még nagyon régen, valószínűleg a taposószőnyeg aljából kioldódó festék színezett meg.
Az ára természetesen szubjektív, de mivel tisztában vagyok, hogy erre az autóra mennyi lett költve és mi lett megcsinálva rajta, így e tekintetből nem irreális. Tény, hogy nagyon szűk a potenciális vevőkör, ugyanakkor ez is egy olyan autó, mely már baromira kezd elfogyni (nem csak itthon, világ szinten is). Manuális váltós coupe-ból még az EU-ban is kevés rohangál. És igen, már elkezdett felmenni ennek is az ára, kint is a tip-top állapotúak 8-10.000 EUR-tól kezdődnek. USA-ban is hasonló a helyzet.
Ez a kocsi teljesen rohadásmentes, gyönyörű az alja, soha nem volt erősen törve, garázsban volt tartva, nyolcezrenként kapott olajat. Kilométerállása valós és az autó 90%-ban pályán/országúton volt használva, amit misem mutat jobban, hogy a futóművében még bőven akad tökéletes állapotban lévő gyári gömbfej és szilent.
Természetesen vannak apróbb hibái, de minden önfényezés nélkül mondom, hogy ez az autó szerintem állapotát tekintve az élmezőnyben van a Coupek között. Elvetemült gyűjtőknek, fanatikusoknak egy jó vétel.
Én asszem láttam Wotan (így már nekem is rémlett, hogy az övé volt) coupe-ját 4-ért is, akörül lehet elvitték akkor, mert fent nincsen már jó ideje.
ui-ra: Itt is annyiban egyet kell értsek, hogy ennyiért szinte tökéletesnek kéne lennie. Bár engem a "patkolt" felni nem zavar, mert az simán orvosolható, de a foltot azt tényleg én biztos eltüntettem volna, ha már ennyiért adom a verdát.
Mert tényleg nagyon nehéz eladni, tényleg ritka és szerintem is többet ér ez a modell (coupe), de az enyém sem volt éppen csúnya és rossz se, de nem volt azért könnyű eladnom és végül innen fórumról jött valaki érte, mert a hahu-s érdeklődők szinte mind egytől-egyig semmirevalók voltak.
Asszem valami 1.2-ért vagy 1.1-ért adtam el végül, de szerencsére azóta még szebb és jobb lett, jó helyen van.
Fórumon megboldogult Wotan kolléga hirdette, asszem valami 6körül indult de nem hinném, hogy vízágyúval kellett volna oszlatni a vásárolni akaró tömegeket aztán mintha utoljára 4.7-ért láttam volna de nem biztos, nem követtem.
Simán lehet találni olyan bolondot (és ezt most nem negatív jelzőként használom!) aki fizet érte ennyit csak az a baj, hogy kicsi az ország és ezzel együtt a fizetőképes bolond is.
ui.: mondjuk nekem személy szerint fáj 4.5-ért a rusnya ráütős súllyal patkolt felni meg a foltos padlókárpit de nem én vagyok a célközönség, nekem már volt ilyenem. bár ha tudtam volna, hogy most ennyit fog érni megtartottam volna.
Így van.
Kíváncsi lennék, hogy az a kék, ami fent volt és szintén coupe, csak 6-os manuállal volt, az mennyiért kelt el végül.
(Sokáig volt az is hirdetve, de az is 4M körül volt.)
Sziasztok,
Új vagyok itt, Legend vásárlását tervezem 3,5 V6 SH-AWD-t. A HAHU-s hirdetések között van fórumos?
Jó lenne gazdától venni, nem olyanoktól aki csak használta.
vegulis nem mindegy kié volt ??
vagy ez a gyurka olyat énekelt az autónak mint még senki és ezért termeli a benzint és körbeautóz minden más autót vagy pontosan mi az ami miatt úgy oda kéne lennünk érte ??
Ha lenne a Hondának szamomra megfelelő motorja már rég Hondám lenne de amíg a szegény 3.7es V6-osuk a csúcs ami pont annyit v. többet eszik mint egy erősebb V8 addig...
A kettő között én is érzékelek "némi" párhuzamot. Mert nekem már az is sok, sőt a 9gen is csak a 10gen után vált számomra igazán fogyaszthatóvá, mert ahhoz képest az is már majdnem visszafogott.
(különben meg tök jó topicban beszélgetünk mi erről... meg i3-makról )
szerk: ja, a plusz az bátorság pont, hogy nyíltan vállalod, hogy tetszik a 10gen, plusz tényleg tudok neki örülni, hogy valakinek (biztos többeknek persze, csak így leírva ritkábban hallani) tényleg tetszik, még ha én nem is értem. ( )
Az ízlés dolga nem igazán alapul tévedésen vagy nem tévedésen.
De amúgy szerintem is egy kis szörnyszülött az az elektromos mini szekér.
(elölről még valahogy el is menne, de oldalról az az oldalablak vezetés meg az a totál béna segg, meg lámpák, valami rettenet ) Részleteiben még tetszene, de az összkép az kegyetlen.
De hozzáteszem én ilyen téren már maradi konzervatív vén f*sznak számítok és ezt tudom is, szóval nem is nekem design-olták.
Az I3 az fasza, range extender kivitelben meg para sincs, h lemerül vhol az akku. Kb Chris Bangle éra óta nem vennék BMW-t, de mindkét elektromos modellje nagyon tetszik.
Viszont lehet ennek is mennie kell (úgy tűnik a Lex-et elviszik), mert nagyon ráálltam, hogy itthonra a páromnak rohangálni (ami ugye jelenleg a KB1) egy BMW i3 kellene (a kocsiba be, el az oviba, ott leáll, majd haza, majd megint vissza és haza, esetleg bolt, az nem ennek a vasnak való, ilyen felhasználásra elektromos kell)...tudom, tudom BMW, de szerintem jelenleg az egyik legjobb megjelenésű elektromos autó a piacon és ezeken meg nincs mi nagyon elromoljon.
Ez meg peet fotója az én KB1-emről, amikor még ültetve volt. H&R szett volt alatta. Egyetlen baj volt vele, hogy a nagyobb keresztborákon nagyon nagyot emelkedett, mert nem tudta kirugózni...egy idő után nagyon zavart, ki is lett szedve alóla. És igen 5x120, azaz BMW ( ) osztókör, csak jóval nagyobb ET, így vagy keres sokat az ember (mint pl én), vagy vesz gyári verzót (mint Te).
Igaz én egy mérettel nagyobb összátmérőt tettem fel. A 20-as felnivel a 235/35r20 lenne a gyári mérettel megegyező, nálam meg 245/40r20 lett. Szerintem kell neki a nagyobb átmérő (mondjuk ez erősen szubjektív). A téli kerék is 235/45r19, az is nagyon adja magát.
Ez most tényleg így van. Hasonló teljesítményű és méretű német vasak kevesebbet esznek, jobban mennek, jobb fékek vannak alattuk, cserébe gyakrabban mennek tönkre és az ott mindig nagyon fáj.
Nekem már megjelenésekor nagyon tetszett, bár egy KA9 (1999 utáni), az KA9.
Ennek az egyik legjobb nézete a szemből, onnan nagyon üt, szerintem. A belseje meg a mai napig, az új autók között is bőven vállalható, sőt...
A 3,7-es nem nagy előrelépés, mert ugyanaz a váltó és az áttételezés, sajnos azon megy el a legtöbb erő...
A tempomat, mindegy, hogy a távolságtartó, vagy a normál (lehet radar nélkül is használni). A képen radarral megy és a legnagyobb távolságot tartva (mondjuk nekem még a legkisebb is távol van vele, ebből a szempontból a CR-V sokkal jobb (sajnos).
Akkor most 'asszem én meg szemközt leszek köpve... ha legend ültetésért nem is... az, hogy 2 éve kúvára ne sikeredett lefestenem a géptetőt az tuti meghozza!
az egy nagyon jó döntés...ha a fogyasztás nem zavar..én viszonylag keveset megyek,de azt legalább élvezem
pályán nagyon jó vele suhanni,baja nekem még semmi,nekem az olajat sem eszi,váltóját sokan szidják,hogy csak 5 sebességes,én együtt tudok vele élni.egyet próbálj ki,és rögtön eldől,hogy akarod-e?