Igazából lenne időm rá, hogy készülgessen, hiszen eléggé hobbiautó kategória, nem napi munkába járásra használnám amúgy se. Illetve amíg jó az idő a fő közlekedési eszköz nekem a motor Csak tényleg ez az utánajárás... pláne, ha nem itthonról vennék, külföldön keresgélni még nagyobb macera.
Én is így gondolkodom, hogy motorikusan legyen jó, a karosszériát amúgy is korából fakadóan érdemes felújítani, ha azt akarom, hogy pofásan nézzen ki Ez alól kivétel persze ahogy hallom a tető szigetelése, annak ugyanúgy jónak kell lennie, mint a motornak.
Gondolkozom erősen, hogy belevágjak a projektbe, amíg még megtehetem, hogy 2 üléses kocsim legyen - ki tudja, meddig lehet Esetleg a keresgélés során nem találtál még egész jó példányt? Vagy már régen a fiadé véve?
Sajnos sokat kell utána járni, ha viszont van időd és pénzed szépen fel lehet őket újítani. Mi is ezt tettük, motor , váltó tökéletes volt, viszont a kaszni és a futómű mindegyiknél felújításra szorul. Persze legtöbb esetben a motor is. Öreg autó, a fiatalok nem vigyáznak eléggé rá, valamint sajnos a karbantartást teljesen mellőzik a az autóval kapcsolatban. Viszont ha már költeni kell rá megpróbálják értékesíteni horror áron.Egy hibátlan, felújítottat viszont meg kell fizetni. Sok sikert a vadászathoz!
Természetesen! Ja a gép 1,6 VTI E-Top. Teljes karosszéria és futómű felújítást is kapott. A motor eredeti, nem füstöl, csak full olaj és víz cserét kapott, valamint az elöregedett tömítések lettek cserélve.
Köszi!
Sajnos, nem vagyok oda regiszträlva, de a lényeg lätszik, ugyan ez a problémäm. Akkor utäna kell järnom, ki tud olyan BLOX cuccot beszerezni nekem, vagy lerendelem ebay-röl. Még azt nem tudom, hogy mi a megfelelö méret....
De azt hiszem kockäztatnom kell. ...:S
szerintem is ez lenne a legjobb. az a baj ki kell kisérletezni a dolgokat..
ki kell járni az utat. nekem is nagy meglepetés volt hogy nem tudok plug and play felrakni egy 1.8vti váltót. hiába B-s a kaszni, B-s a motorom.. egyáltalán nem stimmel az oldalsó bak.. és ugye EE8 hoz nincsen átalakitó semmihez se,csak az ED kasznihoz..
Nekem még mindig talän a BLOX -os megoldäs tettszene a legjobban. Akkor maradhatna a mostani lengökarok, amikben amugy is uj gyäri szilentek vannak betéve.
Gömbfejes rész a lengökarba menne, a függöleges menetes részre pedig a stabirud. kb 44dollär, annyibol a mäsik lengökart meg az uj szilenteket tuti nem hoznäm ki... Szerinted? Csak nem tudom méretileg jo lenne e....
Tudom hogy hogyan van. nekem is VT crxem van.
Nem gondoltam volna hogy majdnem 5mm el vastagabb..
szilentekben nagyon nem bizok már,az ha elnyirodik,rossz alakot vesz fel utána,és akkor csak rosszabb lesz folyamatosan. a gömbfej tud annyit mozogni hogy vissza álljon az eredeti helyére. nekem az a tervem hogy elviszem a mostaniakat,és felújíttatom őket. gyári kormányösszekötőkkel is ezt csinálom. 3 évet birnak, az utángyártott 1 max 2 év... mondjuk attól is függ ki merre lakik és mennyit használja..ültetés stb..
Tudsz ilyen szakembert ajänlani? Tartok ilyentöl picit. De lehet ez is megoldäs lehetne. Nem tudom ha azt megvägja, utäna tartos maradna-e? Nem "lägyulna" -e ott az anyag?
Hogy érted hogy az elsö verzio esetén nem lesz ugyan olyan tartäsu a futomü? A VT és a nem VT crx elsö also lengökarja, csak is a stabrud összekötésében különbözik. Ez alapjän nem értem mitöl vältozna a tartäsa, föleg, hogy erösebb stabrudat tennék be. Igazäbol csak az összekötés mivoltja vältozna, stabi és lengökar között. A nem VT crx összekötése szämomra talän még direktebbnek is tünik, hisz szinte fixen kötödik a két szilentközött. läsd itt nem VT crx-nél a összekötés
A VT-nél meg ugye a kétgömbfejes "kutyacsontal" kapcsolodik össze, ami szerintem nem annyira "fix" kapcsolat, mert a gömbfejeknél talän még veszit is pici eröt az ätvitel. Läsd itt a "kutyacsontot" a VT esetén
Vagy esetleg ezt az elsö stabrudat eladom, és rendelnem kell ujat, ami valoban tutira passzol a VT-hez....
Ami gond, hogy a Tanabe-usa.com oldalukon sem ir külön VT crx-nek, hanem egybe veszi az összes CRX-hez. Valoszinü ezért is vagyok szoporolleren. De mäs is järt mär igy, ahogy a neten olvasgatom. Szoval lehet lerendelnék mäsikat kimondott VT-hez, és lehet küldenének egy ugyan ilyet.
első megoldást mindenképp elfelejteném. nem lesz tőle ugyan olyan tartású,az amúgyis nem sok tartású futómű.
második megoldás meg alapból nem jó így ránézésre.
nem tudom milyen vastag az a stabrúd,de ha úgy ahogy a jdm itr és a sima itr, azért az 1mm ért felesleges kicserélni...
ha merevíteni szeretnéd az első bölcső helyére vegyél egy átalakító szettet. de olyat aminek csak a rúd első fele GE szemes.
nekem home made van,egyenesben,fékezésnél hibátlan,nem megy össze vissza a kocsi eleje.
Kérdésem lenne, olyanhoz, aki lecserélte a stabilizator rudakat erösebbekre.
Vettem Tanabe stabrudakat, ugy irtäk, hogy stimmel az enyémhez is, csak sajna az enyém vt, és igy van egy kis eltérés, mégpedig annyi, hogy a stabrud csatlakozäsa a lengökarhoz a kutyacsontnäl, nem függölegessen van, hanem vizszintessen.
Na igy most szerintem 2 megoldäson gondolkozhatok, hogy be tudjam szerelni öket:
-1, nem VT crx lengökar beszerzése, és beszerelése, mert az függölegessen kötödik össze a stabruddal.
-2, olyan "kutyacsontot" kell beszervälnom valahonnan ami vizszintessen csatlakozik a lengökarba onnan felfelé pedig függöleges. Elvileg talältam ilyet Blox märkäban, de azt sajnos nem tudtam meg, hogy a crx vt-hez valoban stimmelne-e...
Szoval tud esetleg valaki ebben tanäccsal szolgälni?
Nem tartom valószínűnek, hogy normál körülmények között tesztelték, vtec felett meg lehet betol annyit. Sikerült 122 lovas 1.8-as autóval is kihoznom ilyen fogyasztást
De a után én már nem venném készpénznek.
Sziasztok!kerdesem lenne egy 3gen delsol d15b autamaval kapcsolatban!azt tapasztaltam h 4 napja nem ugy gyorsul a kocsi mint elotte!forog de nem ugy huz!es lassabban is forog le!most mar nem nagyon forog el 6500 ig!mi lehet a problema?
Ezeket a képeket honnan sikerült lőnöd? Ha esetleg van szkennelve ilyesmi cuccod 2gCRX-hez vagy 4g Civic-hez, megköszönném, ha átküldenéd! Nekem is van pár, ha érdekel valakit, akkor szkennelek.
Nekem ilyen rádiók vannak:
Ez eredeti 4g Civic-ből:
Ez meg asszem 5g Civic lehet eredetileg, bár 4g-ből bontottam:
Akkor azért működött a tiéd fordítva! Én követtem a linken a lépéseket, és így jól működik.
Nekem is jobban bejön, és itt már megerősítette a honda, mert az alja és a teteje dupla térhálós szerkezetű. Ez nem fog elrepedni sosem.
Aha. Én nem csesződtem a mechanikák variálásával, a gyári bóvdent rárögzítettem az accord tekerő mechanikájára és csumi, működött, igaz fordítva, de kit érdekel. Most meg már tök8 tényleg.
Amúgy nekem sokkal jobban is tetszik ez a konzol a gyárinál.
Somogyvári srácé volt ez az autó nála még nagyon rendben volt,sok időt töltöttem benne utasként.Kár,hogy eladta,látom azóta lepukkant!Lilán vásárolta meg az előző tulaj kb 15 éve,és alakította ilyenné.d16a8 valamiért ritka jól ment ez az autó!
Azon a nyíláson vezettem ki, amelyiken a srác a sokszor linkelt fórumban. A hideg-meleg állás nekem jó, gyakorlatilag a komplett crx mixer maradt benne.
Király lett a tied is!