Miért, mi a reális ára szted? 8-900ezer? Hagyjuk már. CRX ide CRX oda, egy nagyon patika esetleg megér ennél valamennyivel többet, egy szép kb ennyit, a szutykok meg 1-2-300ezret.
De ahogy írtam is, "jó" áron volt, zárójelben a véleményemet megjegyeztem csupán.
Hát ez gyorsan ment. De hát szép is volt képek alapján, meg jó (reális) áron is volt, szóval várható volt, hogy gyorsan elmegy. Én is lehet azonnal ráugrottam volna, ha crx-re fájna a fogam, még így is átfutott az agyamon, hogy de jó lenne újra....
Értem. Szép a képeken. Kicsit megdobogtatja a szívemet. Az E46 szép, kényelmes, csöndes, biztonságos, családbarát, használhatóbb ill hasznosabb autó egy crx-nél, de az égvilágon semmilyen érzelmet nem vált ki belőlem, azaz pontosabban igen, folyamatos vágyakozást valami sportosabbra, mert ilyen egy unalmas autót nehéz másikat találni. Esküszöm simán visszaülnék egy szép, gyári tuningmentes crx-be mindennapos futkorászós autónak használva, és élvezném az autózást vele, nem úgy, mint most.
D16A8 ugye? Jól néz ki. Betéve az elektromos tükör meg az elektromos ablakok.. Szépen rendben tartva. Megér ennyit mindenképp. Az oldal index le lett falazva?
2016. november 24. 22:14:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74824 2016. november 24. 22:12:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74823
Meg történt, semmi változás. Nem az a gond. Már csak a vezérlésre tudok gondolni. Levettem a szelep fedelet és lazának találtam a szíjat. Amikor gázt adok akkor dadog de mikor egy bizonyos fordulaton tartom akkor szépen jár. Kérdésem hogy alul a tárcsán vannak jelzések a 3 egymás mellett a gyújtás beálításhoz kell, de van tőle kb 1cm-re 1 db gondolom ahhoz kell beállítani a vezérlő kerekeket, jól gondolom?
Az előzőekben már írtam csak félre ment, ha van kedved lakatolni és a sárvédőd alja van szétrohadva, akkor tudok adni ajándékba jobbos, balos díszléc alatti részt pirosat
Köszönöm a segítséget! Jobban megnézve az egész sárvédőm jó,egyedül az a féltenyérnyi rész van papírvékonyra rohadva,ami a küszöbtakaró műanyag alatt van. Ezt a részt levágom róla és egy lemezdarabból pótolom.
Most viszont akadt egy másik problémám! Az egyik henger nem kap üzemanyagot, hozzá kell tennem hogy kb 3 hónapja fel van bakolva és előtte semmi gond nem volt vele. A kérdésem az hogy kilehet valahogy deríteni hogy az injektor ragadt, tapadt le vagy az elektromos részével van gond?
Köszönöm! Csak azért kérdeztem mert amit kivettem belőle az nem volt egyforma, pár mm különbség volt magasságilag, és kb 5ezer km bírt ki csak. Bocsi a késői reagálásért de azóta fel van bakolva és nyáron volt más dolgom mintsem hogy ezzel foglalkozzak.
Helló. Kéne egy kis segítség, mert sehol nem kapok válasz amivel mennék is valamire. Vettem 15'-os gyári ubiszeletelős felnit. Mint kiderül utólag, kupak nincs hozzá. Valaki tud valami helyet ahol lehet venni.
Vagy valaki mérje már le nekem a kupak méreteit eszerint a táblázat szerint. Köszönöm. http://pdt-services.com/hu/alufelni-kozep-56-mm
Még egy saját odaátról, sz** minőség mert siettem, de utcán látni egy patyolat állapotú CRX-et Mugen MR5-ös felnikkel, finoman szólva is k. ritka dolog.
Ezt még kint fotóztam. 1.5-ös motor, AT váltó és a JDM-only full üvegtető. Kifogástalan belsővel, 91,000 km-rel az órában és 560,000 jenért árulták. Ahogy néztem a fényszórókat meg az első lökhárítót már cserélték, de ennyi.
Azért egy álmatlan éjszakát okozott, jóllehet sosem voltam nagy CRX-fan, nézzétek el nekem. De egy ilyet megszerezni.... :-)