Van egy karosszériám, amiben még benne a motor, de azt kivenném, ha érdekel... Ez is eléggé gáz már, tehát meg kellene nézni, hogy használható e számodra. Győrtől 10 km-re van leállítva és szabad téren áll két éve... piros ez is. (alvázszámot kiütötték, mert donornak vásároltam) ha esetleg érdekelne hívj fel: 204318840
Tud valaki esetleg donor 2gen CRX-et vagy csak kasznit?
Van egy papíros autó a családban megmenteném, de a kaszni már túl van a menthetőn.
Gyakorlatilag nincs küszöb, taposó, kerékjárat ív, meg kb mindenhol IS rohad...
Egyébként motor váltó jó benne, meg a futómű is csak a kaszni...
Jaj! Bocs! Én hülye rosszra kattintottam és nem tudom hogy kell visszacsinálni. Rég fórumoztam már. Lájkot akartam. Elnézést!
Köszönöm, hogy megírtad. Sajnos, a hátsó íveket nem én javítottam és aki előttem cserélte az ívet, az a boltban vásárolt sárvédő ívet teljes szélességében bele hegesztette. Ráadásul mikor mi csináltuk, csak annyit tudtunk már csinálni vele, hogy ki drótkorongoztuk, ahogy lehetett. De ugye a két lemez közé nem lehet bedrótkorongozni. Évek során kijöhetett a rozsda alóla. Sárvédő ívet minél keskenyebb sávban kell cserélni. Ha újra kell javítani, akkor lehet továbbmenni mondjuk 2-3cm-t. Mindegy már. 22 éves volt szegény, mikor eladtam. Ha még bárhogy is él, az is csoda. Néztem egyébként, 2020-ban még volt műszakin. Ez azért reményteli. De sajnos minden kocsinak eljön az a kor, amikor már nem igen lehet menteni, csak próbálni kitolni a halálának az időpontját. Én világ életemben ilyen kocsikkal jártam. Lehet hogy ez így is marad már. Most is 15 éves 7-gen Accordom van. Minden jót kívánok nektek. Közbe felnézek ide. Bocs a dislájkért! Nem akartam.
Hali! Pár éve még láttam, hogy árulják. Ajánlottam is egy ismerősömnek ,mert tudtam az autó történetét kb. Viszonylag még összeszedett állapotban volt, viszont az egyik hátsó sárvédőnél már erősen hólyagosodott, lyukas is volt. Talán még a hátsódob amit cseréltek rajta, 600 körül volt az irányár. Ismerősöm meg is nézte ,de nem nyerte el a tetszését. Azt mondta az alját illetve a taposókat sem érezte biztosnak, valami fura volt rajta. Az lett a vége hogy nem vette meg, hanem helyette egy olyat amiben felújított motor volt, felújítva sok mással egyetemben, de fényezésre váró kasznival, itt ott javítanivalóval. Azt 500 ezerért vette ha jól tudom ,hajtotta hibamentesen több mint egy évet, aztán eladta. Szóval a lényeg ,hogy szerintem már nem lehetett olyan patika állapotban ,ha egy ilyet vett inkább helyette, de ahogy néztem képek alapján talán még vigyázhattak is rá, csak nem garázsban állhatott. Persze ezek feltételezések. Egyébként jól emlékszem egy kereskedésbe kerülhetett.
Sajna nem... már a vss-t is cseréltem.... Magában a váltóban csúszik meg a fogaskerék, ami a vss-en a csiigát tekeri.... Ahogy melegszik a váltó egyre lassabban forgatja, a spirált és simán kézzel is meg tudom fogni menet közben. No ez a szívás.
Kilóméter órával szopott már valaki??? Civic váltó került fel és azóta egyre jobban ugrált lefelé a mutató... most van, hogy 0-ra is leugrik. A váltóban néztem, rendesen be van rakva... Óránál lehet a baj?
On November 21, 2012, Honda released the 2013 CR-Z to the United States market, which other than minor cosmetic changes, included a more powerful electric motor (from 10 to 15 kilowatts), and a new, higher voltage (144V), 0.6 kWh lithium ion battery pack.
Csak a weben látszik úgy. Hívtam őket, jelenleg nincs :-(
Be van repedve a jobb alsó sarka, azt sem tudom mikor lett rajta, egyszer csak észrevettem.... Ráadásul hétvégén nyaralás, és így kell elinduljak vele....