Köszönöm a segítséget. Motoron megtanultam mi az a rendes gumi. Igazából egy jó szettel néha nagyobb élmény a fékezés mint mint a gyorsulás. A bódé állapotát tekintve meg nem volt zsákbamacska mivel teljesen ki van belezve az autó (de meg van minden hozzá). A Mikoda tárcsákról mi a vélemény? Elég jó áron vannak viszont nem egy olyan ismerősen csengő név mint a Brembo.
Szia. Szerintem is fölösleges nagyobb fèk erre a pici autóra. Èn azèrt szoktam nyomogatni neki ès soha nem fogyott mèg el. Igaz újak a tárcsák ès a betètek is.Nem gondolom hogy egy 8-900 kilós autónak nagyobb fèkek kellenènek. Csináld meg a gyárakat fajinul aztán annyi. Nekem a 17" kerékkel is tökèletes a fèk mèg 200 róla is. Pályára meg nem járok vele. De egyèbkènt arra èn is kíváncsi volnèk hogy, hogyan lehet feltenni egy 262 es fèket rá.Egyszer talán jóljöhet nekem is ez az infó.
Hát igen. Nem családi autó a Crx, de amire terveztèk anno arra első tökèletes. Szèp ès megbízható autók. Sok örömet tud okozni főleg olyanoknak akik mindig is ilyet akartak. Nekem sem sokat megy, bár volna több időm használni, de majd ha nyugdìjas leszek...
Vigyázz magadra ès az autóra is!
Ha önmagában kicseréled az első nyergeket 262-re, lehet érzésre jobbnak fog tűnni a fékhatás, nyilván nagyobbat is fog bólintani, de a hátsó akkor relatíve "gyenge" lesz hozzá, nagy fékezésnél elkönnyül nagyon a hátulja. Éles helyzetben veszélyes is lehet.
Nekem Civic 4g3d van, az 1,6i-n csavarra ugyanez a fék van, nekem a-z-ig fel van újítva (homokszórás, horganyzás, új dugattyúk, összes gumi cucc gyári új, új utángyári tárcsa, és új utángyári betét), tökéletes a fékhatás. Kis pedálerő, finoman adagolható. Mindez 185/60R14-es Conti Premium Contact 5-tel megfejelve, nagy fékezésnél kiesik a szemem, olyat fog.
Szóval szerintem, ha hamar meg akarsz állni, akkor jó állapotú gyári fékhez veszel RENDES gumit. Hidd el, ezzel lehet a legnagyobb fékhatást elérni.
Max ha így is sokallod a pedálerőt, akkor kicseréled a devandert nagyobbra.
Nekem a gyári méretű fék is jó volt eddig,Goodridge fém fékcsővel,Ferrodo DS2500 betét,a premier tárcsával.
fontos,hogy jók legyenek a féknyergek,és a főfékhenger.
Köszi!
Sok km -t majd meglátom,alapvetően hobbi autónak szánnám,de nem dísztárgynak,ma is ezzel mentem dolgozni,afféle tesztüzem gyanánt,majd kiforrja magát mit kell még foglalkozni vele,igazából ugye 2008-ban mozgott utoljára.
Élmény vele minden km,igyekszem is minél többet majd elővenni.
2017. március 2. 21:05:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74944
Igazából azért írtam azt amit,mert tudom ki árulta és mit írt róla.Nehéz megítélni egy autóról így képről mi jó rajta mi nem. Futómű és full felújítás után is ott lehet rajta az az index,pont ilyen kép készülhetne róla mint most.
Én ezzel a szándékkal vettem meg az 5 gen civicet, és rá kellett jönnöm 1 év után hogy nem éri meg kilakatolni érdemesebb venni egy másikat. Nehogy te ennek a gödörnek az alján találd magad. Nekem is azt mondta az előző tulaj hogy megcsináltatta a kasztnit, persze de trógerekkel és ez látszódott is a ha lebontottad a műanyagokat.
Ezt csak azért írtam le mert látom a képen a hézagokat vonalvezetést és nem túl biztató.
A trollkodás nem itt kezdődik. Valóban foglalkozós darab amit nem bánok mert így sikerülhet megmenteni egyet. Rozsda viszont nincs, papírjai rendben vannak. Ezek voltak a főbb szempontok. Előző tulaj kilakatolta meg cserélte az első íveket, tetőablakot. Köszi a segítséget!
A világért sem akarok trollkodni, de elég elhanyagolt gépnek tűnik, mielőtt elkezded tuningolni nézd át rendesen, szilentek, gömbfejek, szíjak, csapágyak, rozsda, motortartó bakok.
2017. március 2. 12:46:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74938 2017. március 2. 11:14:17: megválaszolva Can CRX + által,
→ #74935
Üdv urak! Nemrég meglett életem első saját autója. Eddig javarészt motoroztam így az "ótótuning" témakörben kissé zöldfülű vagyok. Segítségeteket kérném. Vti 262 nyergek egy az egybe felmennek vagy kendácsolni kell hozzá? Fúrt/mart tácsákat és fém fékcsövet szeretnék. Ezekből illetve fékbetétből mit érdemes venni? Jelenlegi tárcsák, ha marad a 242 es akkor is cserések, sajnos már vállasak.
2017. március 2. 21:14:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74945 2017. március 2. 19:55:59: megválaszolva gzugzu + által,
→ #74943 2017. március 2. 14:51:29: megválaszolva Energie + által,
→ #74942 2017. március 2. 09:40:08: megválaszolva KamikaZeFan + által,
→ #74934
Sziasztok! Energie barátom segített csavarok beszerzésében, ill kaptam tőle.Azt még azonban nem sikerült kiderítenem,hogy a képen látható gyári lökösbe milyen is pontosan a 2 csavar.Mérete típusa érdekelne ,hogy hogy keressem, ha venni szeretnék.
Nem egyszerű dolog a turbós autók eladása mostanság ahogy nézem.Perfecto exe is 890-es irányáron van fent ,pedig láthatóan nagyon jó állapotnak örvend.
Nälam ugyan ez a helyzet, viszont még mindig nem akarok megvälni töle! Pedig mär több mint 10 éve nem élek otthon.
Azt hittem több lesz az ära, én ki se merném irni, az enyémért mennyit kérnék ha még is oda kerülne a sor.
Szerintem nincs Magyarorszagon - nah meg a kornyezo orszagokban sem - meg egy del Sol amiben gyarilag benne van az ulesfutes, a klima, es a lampamoso egyszerre, de szerintem a klimatol eltekintve talan meg kulon-kulon sem. En nem adnam el, de ha turbos CRX kell akkor turbos CRX kell
2017. február 24. 19:55:42: megválaszolva Tonx + által,
→ #74923
Gyorsan hátha valakit érdekel. 93-as delsol VTI fekete zöld 254e km-rel szinte gyári állapotban pár küszöb és egy kicsi lököstoldat van rajta eladó. Ülésfűtés klíma lámpamosó 1 hónap múlva műszaki de már csak 1 nagyszilentet kell cserélni meg a két hátsó fékcsövet mindegyik benn van a csomagtartóban. 2 éve van nálam mentem vele 3e km-t Azóta cseréltem a kormánymű gumiharangot, két külső összekötőt, első szilenteket, első féket kompletten, első stabilizátorokat, első fékcsööveket, olajat levegőszűrőt gyertyákat, fékfolyadékot, hátsó nagyszilentet az egyik oldalon, hátsó lámpákat, hátsó ablakot, kesztyűtartót hátsó kipufogódobot. Előző tulajnál 16 évig volt 99-tól 2015-ig. Én 2001 óta ismerem az első Kaposvári Hondatali óta
700e-ért vihető ameddig Manó crx-e megvan
sosem gondoltam volna hogy ez megtortenik, de eladom a CRX-em. Nem elek magyarorszagon, es igy az autot negyedevente 1szer hasznalom, aminek semmi ertelme. Sem neki, sem nekem nem jo ez, igy eladom.
Eloszor itt hirdetem. Megkockaztatom hogy az egyik legjobb allapotu 2gen CRX magyarorszagon. Turbositott (200LE), igy ennek megfeleloen kell hozzaallni! Nem amator kezekbe. A reszletekert nezzetek meg a carstylingos linkjet.
Jelenlegi allapotaban vannak rajta persze hibak amik javithatoak, egyik sem kritikus. Iden aprilisban muszakis, ha addig nem viszi senki, akkor meg az meg lesz ra csinalva.
Eloszor itt kinalom eladasra, hatha jo kezekbe kerul. Ha itt nem lesz erdeklodo, felkerul a hasznaltaurora is. Szeretnem ha innen vinne el valaki, es vigyazna ra.
Sziasztok! Tudna e valaki infót adni az első lökös felfogatásához az index mögötti 2-2 csavar milyen? Venni szeretnék akkor ,hogy keressem ,hogy kérjem? Választ előre is köszi!
köszi szépen írok neki, hátha tud segíteni, a tető körüli gumikéderek elég jó állapotúak, igyekszem kezelni gumiápolóval is, csak kíváncsi voltam,hogy beszerezhető e még, de kezelve remélem sokáig még nem lesz rá szükség. A hátsó ablak alatti díszlécet és körüli kéderre gondoltam, bár most lebontottam a hátsó konzolt amin az ablak emelő motor is van, és egészen szépen rendben van, lefolyókat is kifújtam neki alul, rejtély az a pár vízcsepp hol jöhetett be. De köszönöm szépen a segítséget
Gyari alkatreszek beszerzeseben peldaul "zse" tud segiteni. Teto koruli gumikeder alatt az A es B oszlopon levo kederekre gondolsz, amire rafekszik a teto? Azoknak szep ara lesz Bar a tied facelift keder kell, hogy legyen, nem hiszem, hogy ott azik be?
2017. február 9. 14:48:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74910
Sziasztok keresnek del sol hoz (1997) hatso ablak alatti diszleces/ gumikédert, a legjobb ha uj lenne. Sajnos nekem nem eppen szigetel ott az uveg es a diszlec kozott. Esetleg valahonnan beszerezhetoek komplett gumikeder szettek (pl teto korul stb.). Elso hondam es szeretnem ha sok sok evig szolgalna es nem rozsdasodnak. Az auto ki lett lakatolva es alvaz uregvedelmet is kapott garazsban all hogy mindent megtegyek erte, de ha egyszer osszerakom akkor telen is menne es elkerulnom a beazast ha mar visszakerul a belseje. Bocsi hogy elhuztam, kisebb bemutatkozanak is szantam es udvozlok mindenkit. A segitsegeteket oedig elore is koszonom!!
Garazsban all Marciusig minimum. Amugy javaslom Honda Sin-Etsu szilikonzsir beszerzeset, erre van kitalalva, szerintem kiraly. Viszont ha non-FL a keder akkor valoszinu igy is - ugy is beazna.