A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg.
Mindegyik a kedvenc részem azaz egyik se
Én ikébb csak felbaszom magam azon, hogy mennyire apró és alapvető dolgokból lesznek nagy drámák.
Nem tudom felfogni, hogy profi pilóták képesek alapvető hibákat ejteni az elég intenzív kiképzés és ezer féle vizsga után.
Melyik a "Kedvenc" részed? Én is végigtoltam a sorozatot de kettő nagyon felkavaró volt. Egyik a Germanwings 9525-ös volt amikor az a félhülye öngyilkoshajlamú pilóta nekivezette a gyerekekkel teli repülőt a hegynek. Másik meg valami kanadai baleset volt amikor egy Jumbo eleje konkrétan leszakadt felszállás után nem sokkal de a gép tovább vitorlázott egy darabig míg le nem zuhant...
Amikor 18-ban mentem Kaliforniába, utazás előtti napokban akárhogy kapcsoltam a TV-t, mindig a Légi katasztrófák c. műsor ment valahol. Szóval repülés előtti napkban már ne kapcsolgassad a TV-t majd
Egyszerűen bármikor bármilyen szituációban feldobhatjuk a pacskert, nem kell ahhoz repülni Barátokat, kollégákat, isemerősöket, rokont veszítettem már el, akik nem töltötték be a 40et, sőt többük még a 30at sem. Volt köztük üzemi baleset, autóbaleset, búvárkodás, úszás vagy csak egyszerű szívroham is. Nem tudjuk meddig vagyunk itt
(de amúgy igen, idén eddig már 3x repültem)
Én kb. 30 évesen írtam meg a végrendeletem, mert nem értek teljes mértékben egyet a törvény szerinti öröklés rendjével, főleg ha nincs egyenesági leszármazottad, vagy ő is veled hal...
Kb. 2000 km alatt 8,12 a fogyasztása. Ez vegyes, van benne városi, országút, és némi autópálya. Legnagyobb fogyasztás eddig 8,74 volt.
De ebben párom vezetése is benne van, meg hogy néha gyakoroltunk a lányommal. Szerintem ez még lehetne kevesebb is.
De hosszabb távra inkább a Kia-val mentem.
Nem mondanám gyengének, persze nem versenyeznék vele, de egész jól megy, mondjuk pörgetni kell hozzá. 110-es tempónál amúgy 3500 körül forog
Megnézni meg lehet, csak még nincs a legszebb állapotban, meg menni nem nagyon javasolt vele. Most rendeltem meg a szilenteket, ha megjönnek, megy a futóműveshez. Hacsak nem esik addig le a hó, merthogy nincs téli gumim hozzá. De lehet veszek valami használtat rá ilyen esetekre.
Van már árajánlatom a futómű felújításra + minden folyadékot, szűrőt le akarok cseréltetni.
Még be kell szereznem a szilenteket, mert azt nem tudja a szerviz biztosítani. Nekem egy márkatárs a Powerflex poliuretán szilenteket javasolta, úgy néz ki az fog belekerülni.
Lassan, de haladok azzal is...
Ezeket mondtad már, ők nem foglalkoznak Hondával, ők küldtek tovább ehhez a szerelőhöz.
Igazából az sem egyértelmű, hogy a váltóval van gond. jelen állás szerint a vezérlővel van valami, de az sem biztos.
Nem semmi, hogy egy ilyen stabil típussal ekkora szopás is bejöhet.. Anno a Sharan fórumon egy Mosonmagyaróvár környéki aut. váltó szerelőt ajánlott mindenki, mer amit ott rendbe raktak, az jó is maradt. Illetve itt a kerületbe őket ismerem, ők vágják a témát, én is náluk voltam (s a diag kihozta, h semmi baja a váltómnak, a gázt kell bekalibrálni).
Van fejlemény, de nem örülök neki.
Berakták, hibaüzenetet dobott, törölték, beindult, majd többet nem indult.
F*sz ki van az egésszel. 2 hónapja áll az autó, és azt sem tudjuk mi van vele, és hogy mit lehet kezdeni vele, engem meg szétvet az ideg.
Azt mondta a szerelő szinte biztos, hogy a motorvezérlő a gond, de nem tudott szerezni. Nagy nehezen - csomó embert mozgósítva - szereztünk, kifizettem, át lett programozva. Most van rá esély, hogy tönkre is ment ez is, és buktam ezt a pénzt. Még jó, hogy nem egy 700e Ft-os, újjal próbálkoztak.
Állítólag ő valami nagy Honda szerelő, mégse boldogulnak vele, és ideje sincs vele foglalkozni.
Most is mondom, hogy küldje vissza Linszter-nek, felajánlotta, hogy ránéz, erre az a kifogás, hogy azt sem tudja hogy kell feladni futárral, meg neki nincs ideje erre.
Marha jó, nekem meg 2 hónapja nincs autóm!
Lassan ott tartok, hogy elhozom a francba tőlük, és keresek valaki mást, de nem tudom kit.
Elvileg meg van hozzá a vezérlő, LINSZTER átprogramozta, úton vagy a szervizbe, talán már meg is érkezett. Várom a szerelő visszajelzését, hogy jó-e, és ez volt-e ténylegesen a probléma.
Még nem volt időm vele foglalkozni, várja a garázsban, hogy sorra kerüljön. Már a nevemen van, így hivatalosan is újra Jaguar tulaj vagyok. Első körben a futóművet kellene rendbe tenni, el kellene vinnem átnézetni. Még írom a teendő listát.
Nem tom meddig van nyitva itt a gokartpálya, de a villanygokart fedett pályán megy, s nincs életkor megkötés, csak a 125 cm-s magasság. Monnyuk nincs is gyerekfutam külön.. Szal ha érdekel, akkor elmehetünk a kölkökkel, az enyém már emlegeti :-).
(a Köki jobb kocsival).
Jah, itt vadkeleten sajna számít az is, h milyen kocsiban ülsz, ha kevesebbet akarsz idegeskedni az utakon. Ha a Ranger raptort választod, nyugodtabb lenne a közlekedés. :-)
Igen a multkor sem volt nekik, utólag néztem. Akkor egyszerűen csak kifogtam a legnagyobb parasztot , de nálam mindig ez van, vonzom a legnagyobb gyökereket és parasztokat az utakon is
Kigurultam a Mátyásföldi reptérre, vittem a drónt is próbának. Láttam a modellrepülősöket, akiket említettél, de mindenesetre kértem applikációból (csak így lehet) légteret a drónnak, s minden további nélkül megadta, szal sztem nem volt most se semmilyen foglalás..
Biztos szép, meg jó, de mióta a Ferrari is egyre kisebb motorokat kínál, turbóval, s a hengerszám is csökken, azóta nem tecc az irány.. Inkább Lambot vennék, ha beleférne, ott még jóféle, méretes, sokat forgó szívót kinálnak. Vazz a csúcsmodell a 3.0 V6??
Most kapta meg a gyerek 7végén, s ugye rápróbáltunk. Biciklis táv tőlünk, szal kb bármikor oda lehet ugrani. Ma is pl lesz a lányomnak este 5-kor tánc, lehet, h a fiam azt mondja majd, h menjünk csapatni. Ha meg napközben (is) jó, akkor meg nekem hogy alakulnak a dolgaim, attól függ. Amúgy rá kell szerelni az egykerekezés gátlót, mer padlóra tegnap is nyomott egy szaltót. :-)
Na de jó, h nekem még nem kell semmilyen szemüveg. A szemész azt mondta, h az egyik már gyengül közelre, de a másik még hibátlan, úgyhogy amíg jól látok, ne foglalkozzak vele. Egészség legyen, a többit megvesszük. :-)