A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 100 hozzászólást őrzi meg.
Kb. 2000 km alatt 8,12 a fogyasztása. Ez vegyes, van benne városi, országút, és némi autópálya. Legnagyobb fogyasztás eddig 8,74 volt.
De ebben párom vezetése is benne van, meg hogy néha gyakoroltunk a lányommal. Szerintem ez még lehetne kevesebb is.
De hosszabb távra inkább a Kia-val mentem.
Nem mondanám gyengének, persze nem versenyeznék vele, de egész jól megy, mondjuk pörgetni kell hozzá. 110-es tempónál amúgy 3500 körül forog
Megnézni meg lehet, csak még nincs a legszebb állapotban, meg menni nem nagyon javasolt vele. Most rendeltem meg a szilenteket, ha megjönnek, megy a futóműveshez. Hacsak nem esik addig le a hó, merthogy nincs téli gumim hozzá. De lehet veszek valami használtat rá ilyen esetekre.
Van már árajánlatom a futómű felújításra + minden folyadékot, szűrőt le akarok cseréltetni.
Még be kell szereznem a szilenteket, mert azt nem tudja a szerviz biztosítani. Nekem egy márkatárs a Powerflex poliuretán szilenteket javasolta, úgy néz ki az fog belekerülni.
Lassan, de haladok azzal is...
Ezeket mondtad már, ők nem foglalkoznak Hondával, ők küldtek tovább ehhez a szerelőhöz.
Igazából az sem egyértelmű, hogy a váltóval van gond. jelen állás szerint a vezérlővel van valami, de az sem biztos.
Nem semmi, hogy egy ilyen stabil típussal ekkora szopás is bejöhet.. Anno a Sharan fórumon egy Mosonmagyaróvár környéki aut. váltó szerelőt ajánlott mindenki, mer amit ott rendbe raktak, az jó is maradt. Illetve itt a kerületbe őket ismerem, ők vágják a témát, én is náluk voltam (s a diag kihozta, h semmi baja a váltómnak, a gázt kell bekalibrálni).
Van fejlemény, de nem örülök neki.
Berakták, hibaüzenetet dobott, törölték, beindult, majd többet nem indult.
F*sz ki van az egésszel. 2 hónapja áll az autó, és azt sem tudjuk mi van vele, és hogy mit lehet kezdeni vele, engem meg szétvet az ideg.
Azt mondta a szerelő szinte biztos, hogy a motorvezérlő a gond, de nem tudott szerezni. Nagy nehezen - csomó embert mozgósítva - szereztünk, kifizettem, át lett programozva. Most van rá esély, hogy tönkre is ment ez is, és buktam ezt a pénzt. Még jó, hogy nem egy 700e Ft-os, újjal próbálkoztak.
Állítólag ő valami nagy Honda szerelő, mégse boldogulnak vele, és ideje sincs vele foglalkozni.
Most is mondom, hogy küldje vissza Linszter-nek, felajánlotta, hogy ránéz, erre az a kifogás, hogy azt sem tudja hogy kell feladni futárral, meg neki nincs ideje erre.
Marha jó, nekem meg 2 hónapja nincs autóm!
Lassan ott tartok, hogy elhozom a francba tőlük, és keresek valaki mást, de nem tudom kit.
Elvileg meg van hozzá a vezérlő, LINSZTER átprogramozta, úton vagy a szervizbe, talán már meg is érkezett. Várom a szerelő visszajelzését, hogy jó-e, és ez volt-e ténylegesen a probléma.
Még nem volt időm vele foglalkozni, várja a garázsban, hogy sorra kerüljön. Már a nevemen van, így hivatalosan is újra Jaguar tulaj vagyok. Első körben a futóművet kellene rendbe tenni, el kellene vinnem átnézetni. Még írom a teendő listát.
Nem tom meddig van nyitva itt a gokartpálya, de a villanygokart fedett pályán megy, s nincs életkor megkötés, csak a 125 cm-s magasság. Monnyuk nincs is gyerekfutam külön.. Szal ha érdekel, akkor elmehetünk a kölkökkel, az enyém már emlegeti :-).
(a Köki jobb kocsival).
Jah, itt vadkeleten sajna számít az is, h milyen kocsiban ülsz, ha kevesebbet akarsz idegeskedni az utakon. Ha a Ranger raptort választod, nyugodtabb lenne a közlekedés. :-)
Igen a multkor sem volt nekik, utólag néztem. Akkor egyszerűen csak kifogtam a legnagyobb parasztot , de nálam mindig ez van, vonzom a legnagyobb gyökereket és parasztokat az utakon is
Kigurultam a Mátyásföldi reptérre, vittem a drónt is próbának. Láttam a modellrepülősöket, akiket említettél, de mindenesetre kértem applikációból (csak így lehet) légteret a drónnak, s minden további nélkül megadta, szal sztem nem volt most se semmilyen foglalás..
Biztos szép, meg jó, de mióta a Ferrari is egyre kisebb motorokat kínál, turbóval, s a hengerszám is csökken, azóta nem tecc az irány.. Inkább Lambot vennék, ha beleférne, ott még jóféle, méretes, sokat forgó szívót kinálnak. Vazz a csúcsmodell a 3.0 V6??
Most kapta meg a gyerek 7végén, s ugye rápróbáltunk. Biciklis táv tőlünk, szal kb bármikor oda lehet ugrani. Ma is pl lesz a lányomnak este 5-kor tánc, lehet, h a fiam azt mondja majd, h menjünk csapatni. Ha meg napközben (is) jó, akkor meg nekem hogy alakulnak a dolgaim, attól függ. Amúgy rá kell szerelni az egykerekezés gátlót, mer padlóra tegnap is nyomott egy szaltót. :-)
Na de jó, h nekem még nem kell semmilyen szemüveg. A szemész azt mondta, h az egyik már gyengül közelre, de a másik még hibátlan, úgyhogy amíg jól látok, ne foglalkozzak vele. Egészség legyen, a többit megvesszük. :-)