A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Nos konvojban mentünk és a sor eleje 110-120 körül haladt a vége meg stabil 170-180-al. Szegény Madskillz a 4gen 1.4 duplakarbival alíg bírta a tempót.
Azért ide, mert Grego nyitotta ezt a topic-ot és neki köszönhetem, (ráadásul ingyé ) hogy idén meg tudom csinálni azt, hogy ezzel a zászlóval kívánjak a fórumnak,
Kurvaboldog Karácsonyt és előre is Boldog Új Évet!
Megjöttek a szilentek, de egy szett kimaradt, úgyhogy várhatok tovább. Mondjuk az Ünnepek miatt, amúgy is húzódott volna, de bosszantó, hogy egy rendelést nem képesek egyben leszállítani.
Az ECU lett cserélve, amivel elsőre nem működött, másodjára valahogy sikerült hibamentessé tenniük. Egy bontott átprogramozott került bele.
Nem láttam ezt a videót, de azt tudtam, hogy a DB7-es a Jaguar formatervei alapján készült. Emlékeim szerint egy elkaszált projektet vett át az Aston (közben megy a videó, ott is mondja a srác, hogy egy Jaguar projektet vettek át).
Ma pont láttam a Gablininél egyet (van Aston Martin szalon is), néhány újabb típussal együtt. Nagyon hajaz az XK8-ra, de az más dimenzió, iszonyú drágák. Majd talán egyszer lesz ilyen is.
A Jaguar készülgessen, h megnézhessem. :-)
A Hondánál akkor computer kellett?
Jut eszembe, ezt a vidit láttad? Nem tudtam, ha te Jag-od, de az Aston Martin DB7 is a régi XJ-S-en alapul..
Nemrég beszoptam egy online rendeléssel.
freshhoods.com
Orrba szájba reklámoztak mindent facebookon, egész jó kinézetű ruhákat, én meg rendeltem pár cuccot. Hetekig csak a hitegetés ment, de 2 hónap után sem érkezett semmi. Ekkor már a facebookon minden hozzászólás le volt tiltva náluk, többségben a mérges fejek. Gyerek megtalálta, hogy a tiktok oldalukon is userek hada panaszkodik soha meg nem érkezett árura.
Nade hogy miért pozitív?
Tegnap meguntam az egészet, és bejelentettem a Revolutnak, hogy kéne vissza a pénz valahogy. Bekértek egy csomó screenshotot meg leírást, és ma már vissza is kaptam a pénzem
Tegnap ez is befejeződött (a konyha hónapok óta kész volt, mosogatótálcával kellett a tulajnak 2 kör garanciát futnia: először törötten érkezett, majd a túlfolyó szerelvénye rossz színű volt). Falba süllyesztett gázkazán konyhában el lett rejtve. Szerelésnél a szekrény alja kivehető világítással együtt, így könnyebben hozzá lehet férni.
Járni még mindig nem tudok vele, de jövő héten végre viszem futóműveshez állapotfelmérésre.
De néhány pozitívum, ami működik rajta:
- elektromos tükörállítás
- elektromos tükörbehajtás
- CD tár
- elektromos antenna
- memóriás ülés
- tolatóradar
Ajtónyitáskor illetve csukáskor le illetve felhúzza az ablakot kb. 1 cm-re. Ez is működött, de egyszer csak gondolt egyet, és megadta magát. Szerencsére van egy srác, aki nagyon ismeri a típust, neki is ilyen van, látatlanban mondta mit kell csinálni, így újra működésre bírtam.
Igyekszem pozitívan hozzáállni, és értékelni, ami működik.
Sajnos hosszabb az a lista, ami nem jó, illetve amit meg kell csinálni rajta...
Szerintem egyről beszélünk, egy olyan XJ szokott ott állni, mint ami nekem volt, talán sötétszürke színű.
De azt nem tudtam, hogy Ő szerelő, azt hittem csak lelkes autógyűjtő.
Jaja, asszem a 18-as szám.
Ha a Hangya udvarból jössz hátrafelé a kis járdán, látni a nála parkoló autókat. Jaguárok, bálna Mercik, egyszer egy Rolls-t is láttam, meg 928-as Porschét. Szóval biztosan jó szaki.
Szívből gratulálok, sok jó élményt hozzá/vele!
Szoktam mondani, hogy a legtöbb szép autót szerintem a Jaguar gyártotta, az egyik, ha nem a kedvenc márkám.
Átnézettem egy Jaguar szervizben. 3 db első lengőkar cserét mondtak. de közben utánajártam, érdemesebb szilentezni a meglévőket. Van is már egy cég, akit javasoltak, csak el kellene vinnem megmutatni.
Én is így vagyok vele, de én nem is nagyon merek vele járni, úgy kopog a futómű. El kellene vinnem felméretni, csak nem volt rá időm, meg még mindig várom mi lesz a Honda javításának végösszege.
Lehet csak tavasszal állok neki, addig pihenni fog a garázsban. Úgysincs téli gumi hozzá, és nem is tervezek venni.
Majd csinálok róla képeket, ha kiállok a garázsból. Bár sajnos vannak szépséghibái.
Ebből kézi váltós nem létezik. 6 sebességes automata van benne. 2004-es évjárat, 4.2-es szívó motor, 298 LE. Motorháztető előre nyílik, mint a legtöbb Jaguar-nál. Tudtommal ez a Jaguar saját fejlesztésű motorja, ekkor a Fordhoz tartoztak. Az első szériában 4.0 motor volt, ez már az újabb 4.2-es.
Papíron 4 személyes, 4 ülés van benne, de hátulra még egy gyerek sem fér bele, tehát gyakorlatilag 2 személyes.
4 légzsák, digit klíma, ülésfűtés, fekete bőr ülések, fa berakás, keret nélküli ajtók, tempomat (az sajnos mint kiderült, nem működik), memóriás, elektromosan állítható ülések, CD-tár. Az akkori időszakban kb. full extra.
Egy-két érdekes megoldás: pl a kézifék kar az bal első ülés bal oldalán van.
Szerethető autó, de kell hozzá egy kis fanatizmus. Főleg ehhez a példányhoz, mert sok mindent meg kell rajta csinálni. Kicsit hánytatott sorsa volt. Nincs nagy választék belőle.
Elvileg 132e km van benne, de mivel kintről behozott (2012-ben), ez nem garantált, de akár valódi is lehet. Sajnos állt 4 évet, a szilentek el vannak öregedve, azokat nagy eséllyel mind cserélni kell.
Azért majd egy oldal képet dobhatsz róla, úgy jobban mutat. Amúgy grat!
Pár dolgot leírsz róla? Automata vagy kéziváltós? 4 üléses vagy 2? A motorháztető előre vagy hátra nyílik? ez valami származék motor fordtól, stbtől, vagy valami angol fejlesztés? teljesítmény? stb?
Rally Legend múlt héten. Sokan voltak, de a gépek még mindig rohadt jók Az 5 henger hangja a legszebb, de az egyik legalátványosabban Paolo Diana 131-es Fiattal autózik, amiben egy K24 van
Csak 1-2 kép.
Nálam a víz ill a villanyszerelő csinált már jópár tucat új lakást, úgyhogy tudták maguktól, mit hova érdemes, amúgy is ismerték egymást, megbeszéltek mindent. Gépész ill villamos terv csak 300m2 felett kötelező, ott pontosan meg van határozva a szerelvények, villamos cuccok helye, ez alatt csak rendszerleírás kell..
Sokszor meg van kötve a kezem hogy mit lehet és mit nem. Amelyik konyháról ide beraktam képet ott nem is tudom mennyi verzió volt. Az ablak útban a mosogatótálca miatt, a víz szerelvénye is útban volt de meg lett oldva: mosogatógép mögött van, a munkalap lett 700-as, így már elfért. Volt ott olyan terv is hogy a sütő a hűtő mellett legyen, a mosogatótálca az ablak alatt, de végül ezt kérték.
Új építésű háznál addig a legjobb ezeket megbeszélni amíg nincsenek a szerelvények a falban. Megbeszéljük hogy mi hol legyen, utána a vizes / villanyszerelő oda teszi a szerelvényeit ahova mondom.
Felújításnál sokszor előre megcsinálnak mindent, ha valamit odébb kéne rakni másodjára már nem akarnak nekiállni az emberek, örülnek ha egyszer kész van. Pedig ha előre megbeszéljük akkor sokszor jobb végeredményt lehetne elérni.
Az asztalos melő része korrektnek tűnik. 2 dolog szúrt viszont szemet, az együk a mosdónál a fal. Azt illett volna a tulajnak korrigálnia hogy derékszög legyen. Illetve mind2 konyhánál figyelmen kívül lett hagyva az az alap dolog hogy tűzhely mellé nem teszünk mosogatót, még akkor sem ha indukciós vagy kerámia lapos.
3 hónappal nem árt számolni. Van hogy kevesebb, van hogy több. Ha lehet pontos méreteket venni és minden beépítendő gépből megvan, hogy melyik lesz, az gyorsít a folyamaton.
Nyár végén végre utolértem magam munkában, aztán aug. 31-étől egy coviddal meg is lett ünnepelve, utána 5 hét alatt 3x voltam lázas, szóval megint van egy kis csúszás...