Sziasztok, engem az érdekelne, hogy a 11 gen facelift-el jön esetleg egy erősebb változat is? Az amerikai oldalakon lehet olvasni, hogy talán a crv erősebb hybrid rendszerét is megkaphatja. Európai modellnél van valamilyen infó erről? Vagy marad a modell végéig a mostani erőforrás?
11 gen civic már megy egy ideje és van belőle hibrid és sima benzines is.
Azonban EU-ban kizárólag hibrid van. USA-ban van benzines: 2.0 szívó meg 1.5T.
Keresném azt a crx forum tagot akivel találkoztam Vasárnap Euroringen és érdeklődött a Civicemmel kapcsolatban. Kék 1.4 EK. Írj rám pls, lehet eladó lesz Elmaradt a kontakt csere
Ne kérdezzétek, hogy mit keresek vele pályán, szeretem a kihívásokat
Baszki, tényleg. Én is úgy elmentem mellette mint a szél, de azért meg kell hagyni, hogy elég láthatatlanra csináltad a hsz.-t.
De attól még vakon voltam, mint Esmeralda.......
Magyarul akkor az a megoldás, h 8 éven belül szét kell pukkasztani a motort, el kell szakadjon a szíj, és akkor cserélik a komplett motort? Mert akkor nem kerül 3-4 kilóba a szíjcsere......
Mert akkor cserélik csak a motort vagy a komponenseket ha már baj van. Az garis.
De amig nincs baj addig nem cserélik gariban.
Mint a bűnüldőzés...amig nincs bűncselekmény addig nem tesznek semmit...
5 éves, 60Ekm körül van benne, teljesen hibamentes. De Szolnokon azt javasolták, h hamarabb cseréljen szíjat rajta, ne várja ki az előírtat.
Mondjuk azt nem értem, h ez miért nem tartozik bele a 3+5 éves gariba, hisz a +5 év pont a fődarab meghibásodásra szólna, nem? A motor meg fődarab.......
Az a titka hogy itthon az ecu figyeli a használat módját és variálja a szervíz idejét, nyugaton meg fix km van megadva. Így ott sűrűbben megy tönkre a motor.
@Rikk_ Grat az eredményhez! Szép kört mentek a fiúk. Mondjuk a fehér felni, fehér hátsó szárny és a svájcból jött az autóról nem volt nehéz azonosítani.
Akinek esetleg nem lenne meg: Laptiming mai adás: Laptiming FL5
Hadd kérdezzem, a tesód 1.0 Civicje továbbra is gondmentes? Mer most máshol is azt olvastam, h a Honda kereskedések ennek a javításából élnek, van, amelyik még a második olajcseréig se bírta..
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki ismeri (vagy itt van közöttünk) a CAR-35* rendszámú sötét szürke 5gen Civic Eg6 tulaját?
Aki tud bármilyen infót róla, kérem írjon privátban.
Köszönöm
értem, köszi a segítséget, igen tényleg inkább az lehet. Gondolom így 280e km felett ez normálisnak számít, úgy értem ennyi km-nél nem meglepő ha bármilyen csapágy kezd elkopni... bár persze ettől még nem vagyok annyira boldog, bár kerékcsapágy lenne inkább...
Ha a kinyomó lenne a baja akkor benyomott kuplungnál lenne hangja és felengedettnél nem lenne hangja.
Amit leírtál az a nyelestengely csapágy hangja a váltóban.
Sziasztok, üdv Mindenkinek!
Véleményt/tanácsot szeretnék kérni:
jól gondolom hogy ha járó motornál üresben kinyomott kuplungnál nincs semmi zaj, felengedett kuplungnál viszont megjelenik egy halkabb susogó-súrlódó hang,
az a kuplung kinyomócsapágy elhasználódását kezdi jelenteni? Rezonancia és egyéb kuplungra vagy kettőstömegű lendkerékre utaló észlelhető/érzékelhető hiba semmi nincs.
Mivel ha jól sejtem ezt ugyanúgy nagy meló cserélni, a szétszedésnél derül majd ki a kuplung/kettőstömegű állapotáról, hogy azokat is kell-e cserélni vele együtt.
Autó: Honda Civic Tourer IX gen. 1.6 i-dtec, 280e km
A munkára ha nem szakszervízt választanék a költségek miatt, ennél a típusnál-feladatnál kit ajánlanátok? Tóth Imiről hallottam jókat, de még nem jártam nála.
Köszi szépen, üdv tabasco
Szomorú az ilyen, bárhol történik is, de ha itthon, akkor egyenesen megrázó. A benn ülők rendben vannak? A másodiknál gondolom enyhe sérülésekkel megúszhatták, de amelyik fejre állt, az nagyon rosszul néz ki.