úri huncutság...
itthon a gyári konfigból is megcsinálják a 400-450LE-t...
---------------------------------
"The cylinder block is based on a mass-produced part but has been strengthened using a modified casting method, and is manufactured at the Anna Engine Plant in Ohio, USA, where mass-produced engines are manufactured.
Apart from the reinforced pistons, connecting rods, oil jets, high-strength bolts, oil baffles, and the aforementioned reinforced cylinders, most aspects are the same as the mass-produced K20C engine."
"Honda Racing Co., Ltd. (HRC), Honda's race development subsidiary, has developed the HRC-K20C engine, which is based on the engine for the Civic Type R and is low-cost yet designed to be suitable for a variety of different racing categories from the 300 to 600 horsepower class. On November 7th, it was installed in the SF19 chassis for Super Formula at Suzuka Circuit and successfully completed a test run.
The HRC-K20C is a race-only engine based on the 2.0L VTEC TURBO K20C engine that is installed in the Civic Type R, which has been well received around the world. It has been developed with four variations in mind, from the 300hp Spec A to the 600hp class Spec D, and is durable enough to withstand long periods of full throttle driving that is unique to race circuits and unthinkable on public roads."
Sziasztok, engem az érdekelne, hogy a 11 gen facelift-el jön esetleg egy erősebb változat is? Az amerikai oldalakon lehet olvasni, hogy talán a crv erősebb hybrid rendszerét is megkaphatja. Európai modellnél van valamilyen infó erről? Vagy marad a modell végéig a mostani erőforrás?
11 gen civic már megy egy ideje és van belőle hibrid és sima benzines is.
Azonban EU-ban kizárólag hibrid van. USA-ban van benzines: 2.0 szívó meg 1.5T.
Keresném azt a crx forum tagot akivel találkoztam Vasárnap Euroringen és érdeklődött a Civicemmel kapcsolatban. Kék 1.4 EK. Írj rám pls, lehet eladó lesz Elmaradt a kontakt csere
Ne kérdezzétek, hogy mit keresek vele pályán, szeretem a kihívásokat
Baszki, tényleg. Én is úgy elmentem mellette mint a szél, de azért meg kell hagyni, hogy elég láthatatlanra csináltad a hsz.-t.
De attól még vakon voltam, mint Esmeralda.......
Magyarul akkor az a megoldás, h 8 éven belül szét kell pukkasztani a motort, el kell szakadjon a szíj, és akkor cserélik a komplett motort? Mert akkor nem kerül 3-4 kilóba a szíjcsere......
Mert akkor cserélik csak a motort vagy a komponenseket ha már baj van. Az garis.
De amig nincs baj addig nem cserélik gariban.
Mint a bűnüldőzés...amig nincs bűncselekmény addig nem tesznek semmit...
5 éves, 60Ekm körül van benne, teljesen hibamentes. De Szolnokon azt javasolták, h hamarabb cseréljen szíjat rajta, ne várja ki az előírtat.
Mondjuk azt nem értem, h ez miért nem tartozik bele a 3+5 éves gariba, hisz a +5 év pont a fődarab meghibásodásra szólna, nem? A motor meg fődarab.......
Az a titka hogy itthon az ecu figyeli a használat módját és variálja a szervíz idejét, nyugaton meg fix km van megadva. Így ott sűrűbben megy tönkre a motor.
@Rikk_ Grat az eredményhez! Szép kört mentek a fiúk. Mondjuk a fehér felni, fehér hátsó szárny és a svájcból jött az autóról nem volt nehéz azonosítani.
Akinek esetleg nem lenne meg: Laptiming mai adás: Laptiming FL5