Én élőben is elmentem nézegetni vásárlás céljából, de botrányos állapotú gány autókkal találkoztam, pedig sosem a kínálat alját veszem......Már lenne itthon egy belőle, de így nem lett.És akkoriban még nem is voltak öreg autók,olyan 7 év körülieket néztem, ez úgy 2007-8 környékén volt.
DVD-n voltak annó. Viszont csak az internet explorer 5.0-val működött. Az Edge alatt nem fut, elvileg át lehet állítani, hogy régi fajtának lássa de az esetek 90%-ban nem működik.
Sziasztok! Accord 2005-höz hol találok service vagy repair manualt? már két órája túrom a netet és csak owner's manualt találtam. Köszönöm ha segítesz!
Azt még nem tudom, még nem mondta biztosra sem, hogy rendben van, csak én reménykedem. Ha az a szelep volt a baja, akkor az elvileg igen, 5 számjegyű lesz.
Ma reggel hívott az ürge. Összerakták, ment vele 10 km-t, nincs check engine hibaüzenet. Bizakodok. Ez még a jobbik eset a lehetséges forgatókönyvek közül.
Nekem 201-es kód van a Can Type menüben, esetleg próbáld meg ezt, ha van hasonló nálad is. Az enyém Junsun márka, szerintem több ,mint 4 éve van bent, hibátlan.
Ne is mondd!
Múlt héten hívtam, még rá se néztek. Akkor 1 hete volt náluk az autó. Azt mondta másnap fog vele foglalkozni.
Ma megint hívtam reggel, még mindig nem néztek rá. Kicsit később visszahívott, hogy megnézték, mondta hogy olyan hibakód van benne, ami 3 hiba is lehet. Az első, az, amit te is kiolvastál, ezt elvileg a héten kipróbálják, cserélik a szelepet, ha szerenencsém van ennyivel megúszom. Egyúttal cserélik a váltóolajat.
Lehet valami vezetékkel is gond, és a legrosszabb eset, ha vezérlést kell cserélni. Állítólag bontott nem nagyon van, újonnan meg egy autó ára.
Még jó hogy sikerült a lányomnak kocsit venni, így azzal tudok járni, amúgy bajban lennék. És még a Kiát is vissza kell vinni, mert a meghúzást nem csinálták meg rajta, el kellett hozni előtte.
Valamelyik másik beállítás fog működni. Legalábbis nálam ez volt. De aki nekem csinálta, az nem igazán boldogult vele, vissza is rakattam végül a gyárit. egy percet nem működött rendesen. De az enyém más típus volt.
A kód az megvan: 8888
A beállítás is >>> car model-DJ-Honda-Accord-02~07 (Low/Middle high) kép
valamiért mégsem akar működni
A fizikai gombok működnek csak nem látom a kijelzőn meg a hőfokot sem.
Az szívás volt nekem is. Attól kellene elkérni a beállítási paramétereket, akitől vetted. Be kell lépni a szerviz menübe (ahhoz is kell kód), és ott kellett kiválasztani valami opciót. Ezt kellene megadnia annak, aki eladta.
Tudom másnak ez nem nagy durranás, de én ezekben elég kétbalkezes vagyok.
Egy csavarral megszenvedtem a hamutartónál, de végül csak összehoztam, egyúttal cseréltem ott az izzót, mint kiderült van ott egy, csak ki volt égve.
Találtam videót ennek a cuccnak a beszereléséről, de az is más Accord volt, még véletlenül sem ott voltak a csavarok. De azért sikerült, és úgy néz ki nem is okoztam kárt.
Végül is a Civic-be is beszereltem annó.
Viszont azt tudja valaki, hogy a fejegység tud-e véletlenszerű lejátszást? Én nem találok ilyen funkciót rajta.
Rendeltem mp3 lejátszót az Accordba. Ma meg is érkezett.
Tudtok segíteni, hogy hogyan kell kiszedni a rádiót egy 2006-os (ráncfelvarott) Accordból. Nem szeretném szétbarmolni a műszarfalat.
Vagy esetleg van valaki Nagytarcsa környékén, aki csinált már ilyet és némi anyagi juttatásért cserébe beszerelné nekem?
Tudom, hogy nem egy nagy meló, de tartok tőle, hogy én csak megszívatom magam, ha neki állok.
Ha van valami jó videó a szerelésről, az is segítség lehet, én egyelőre nem találok.
Elég rosszul hangzik a videón, de amikor nekem a szabadonfutó romlott el, akkor nem volt ilyen morgós hangja. Vegyétek le a szíjat, és úgyis hallgassátok meg, h van-e hang.
Elég jó görgőcsapágy zajt (súrlódó, zörgő) hallok alapjáraton.
Kb a feszítőgörgő, generátor felől jön, néha megszűnik, de egyre gyakrabban nem múlik bemelegedve sem.
Ebből arra következtetek, hogy a hosszbordás szíj körül lehet valami ludas. Régen volt cserélve már, szíj, görgő, generátor szabadonfutó, generátor felújítás volt akkor. Igazából bármelyik cseréje aktuális lehet.
Azt figyeltem meg, hogy ha épp nincs hangja, akkor pl ha rányomok egyet az ablaktörlőre, akkor megindul a hang, 3-4 másodpercre, majd abbamarad.
Ebből olyat gondolok, hogy a generátorral van összefüggésben (szabadonfutó - vagy az úgy pont fordítva működne? - esetleg a generátor első-hátsó csapágy).
Kérdésem: a hosszbordásszíj feszítőgörgője vagy vezetőgörgője is okozhatja? Feltételezem, hogy amikor ráadja a töltést, akkor a szíj máshogy terhelődik, ebből gondolom, hogy nem csak a generátor szabadonfutónál/csapágynál lehet a zaj, hanem mondjuk a feszítőgörgő vagy a vezetőgörgő zajol.
(Már a rövidebb, frissített szíj van benne.)
Itt van két videó a megfigyelt jelenségről. Sajnos, nyilván, a videón nem igazán azonosítható a kérdéses hang, kb cicergésnek/rezgésnek hangzik, de jól kivehető, amikor van.
(a villódzás az ajtóban levő led megvilágítás, kicsit érzékeny a feszültségre, ezért változik a fénye)
Ízlések és pofonok, értem mit mondasz, hogy gyáriasabb a te megoldásod. Nekem meg pont azért tetszett a Junsun, mert egy kicsit modernizálja az amúgy mára elavult belsőt. Egyébként teljesen jól illeszkedik, sikerült igényesen beszerelnem. Viszont én szereltem már be Carplay modult gyári kijelzőbe is, ami ennél sokkal "nehezebb" volt meg az autó értéke is kb. 10-szerese az Accordénak, úgyhogy én nem fizetnék ilyenért. Szerintem ennyi idő alatt amit itt leírtál, ha rosszat rendelsz , küldtek volna másikat. EU raktárból jött az enyém egyébként, 5 nap alatt érkezett meg. A carplay modult FedEx-el küldték. A nem teljesen noname gyártóknak jó a support csapatuk.
Én eleve ilyen fizikai gombos megoldást szerettem volna. Visszanéztem, amit Te ajánlottál, az pont az a típus, ami nekem nem tetszik, nekem nem illik az Accordba. Amit nekem raktak be a kocsiba, az azért tetszett, mert az jobban passzol az Accord belsejébe.
Azon kívül, akkor is írtam, én egyszerűen nem akarok nekiállni beszerelni, mert tartok tőle, hogy nagyobb kárt okozok, mint amit spórolok. Vannak olyan emberek, akiknek nincs érzékük az ilyenhez. Én ilyen vagyok. Nem szeretnék a saját kocsimon kísérletezni (másén meg pláne nem!).
Egyébként szerintem az enyém elvileg ugyanaz volt, csak más volt a háza. Gyanítom, hogy az egy hibás darab volt, csak a beszerelő csávó ezt nem nagyon akarta beismerni, illetve amikor beismerte, már nem akart vele foglalkozni.
Ha rendesen működött volna, nem bosszantott volna, hogy ennyit fizettem érte, de ez egy használhatatlan szar volt! Bőven megkerestem volna az árát...
Arról nem beszélve, hogyha én rendelem, honnan tudom milyet kapok? Egy hirdetés alapján nem tudom eldönteni, hogy az majd megfelelő lesz-e. Így is megszívtam, hogy nekik volt kapcsolatuk, meg rutinjuk, mi lett volna, ha én teljesen önállóan, tapasztalat nélkül kezdek el szórakozni vele. Csak még jobban felbosszantott volna, hogy nem tudom beüzemelni, és hasonló helyzetben itt állnék egy használhatatlan cuccal. Így legalább visszakaptam a pénzem, még ha meg is kellett szenvednem érte...
Amikor felhoztad a témát akkor ajánlottam egy jól működőt. Eleve érintőgombos, modernebb, mint amit neked szereltek. Junsun márka, FixGab is használt anno ilyet, nekem meg bent van már szerintem 3 éve. 4gb rammal, mai napig gyors, jól kezelhető, viszonylag kompromisszummentes a UI. A mikrofon halk nekem is, de használható. Nagyban függ a firmware-től is, mert ezeket saját fejlesztő csapat csinálja adott eszközre.. A tied egy régebbi konstrukciónak tűnik. A tekerőgombok még az enyémen is gagyik, de szerintem ez javult már, ahogy néztem utoljára, már fejlesztettek 3 év alatt.Rém egyszerű beszerelni, akkor is mondtam, kb feléből lett volna egy jól használható cuccod, ebbe belenyúltál.
Nem tudom van-e valaki aki gondolkodik Android egység beszerelésén/beszereltetésén. 7. gen Accord kapcsán hadd osszam meg ezzel kapcsolatban a tapasztalataimat.
Én nem a sokak által használt verziót szerettem volna, hanem a képen látható variációt. A képen nem az enyém van, de kívülről ugyanilyen. Állítólag az enyém egy jobb hardware-rel rendelkező változat.
Röviden: rengeteg gond adódott vele!
Nem tudom, hogy az én példányom volt hibás, vagy az egész széria ilyen, de talán hasznos lehet valakinek a tapasztalatom, ha ilyenben gondolkodik. Nem biztos, hogy minden általam tapasztalt negatívum megjelenik az összes példánynál, de biztos van több olyan gond, ami általánosan igaz. ezt nem tudom megítélni. Ettől független 6 hónap alatt az alábbiak a tapasztalataim.
Hosszabban a hátrányok, hibák:
- Beszerelés után nem jelent meg a kijelzőn a klíma visszajelző panel. Ezt hosszas próbálkozás után sikerült megoldani. Addig vakon kellett állítani a fűtést/hűtést/klímát.
- Engem nagyon zavart, hogy csak addig jelent meg a klíma visszajelzője, amíg állítottam valamit, és akkor is csak nagyon rövid időre. Ha érdekelt a beállított hőfok pl. át kellett állítanom valamit, hogy megjelenjen.
- A fizikai gombok közül a be/kikapcsoló/hangerőszabályozó gombok, és az oldalsó gombok nem működtek. Ezt egyáltalán nem sikerült orvosolni.
- Nagyon lassú volt, lassan töltötte be az applikációkat, egy kínszenvedés volt gépelni vele, mert másodpercek múlva jelentek meg a karakterek.
- A Google applikációk egy-két használat után behaltak, indítás után rendszerint lefagytak, vagy egyszerűen kiléptek a programból. A Play áruház sem működött, tehát az újratelepítésben sem tudtam gondolkodni. Innentől csak az először letöltött Waze-t tudtam használni rajta!
- A gombok visszajelző LED-jei csak sötétben látszódtak, világosban semmit nem lehetett látni belőlük, innentől nem lehetett pl. nappal tudni, hogy be van-e kapcsolva a belső keringtetés (csak akkor, ha épp állítottam valamit, és megjelent a kijelzőn rövid időre).
- A klíma és a hangerő gomb nagyon gagyi, először azt hittem valami joystick (mint a 8. genben), de nem, egyszerűen ekkora kotyogása volt.
- A kihangosítón semmit nem hallottak belőlem, ezen egy kiegészítő mikrofon sem sokat segített utólag.
- A navigáció hangutasítása nagyon halk a rádióhoz vagy a zenelejátszóhoz képest. A rádiónál valamit sikerült állítani a menüben, de akkor is halkabb maradt. Kisebb hangerőn semmit nem lehetett hallani a hangutasításokból.
- A tolató kamerán rendszerint beragadt az ívet jelző vonal, akkor is fordulóívet mutatott, ha egyenesen mentem (lásd a képen).
- A telefontükrözés nem működött, valami kódot kért, amit nem sikerült kinyomozni.
- A klíma szabályozása szerintem eltér a gyári egységtől. Teljesen máshogy vezérelt. Volt, hogy 21 fokon nem történt semmi, 22 fokon meg a legnagyobb fokozaton kapcsolta be a ventillátort. A gyári fejjel beállítottam automatán egy adott hőfokra, és szinte nem is kellett hozzányúlni, az Androidos egységen folyamatosan állítgatni kellett, az automata funkció nem működött rendesen.
- A pendrive-ról való zenelejátszás sem volt tökéletes: valamikor egy file-t sem ismert fel, valamikor csak egy mappányit, máskor betöltötte az összes zenét. Külön rá kellett nyomni a keresés gombra, hogy betöltse az összes file-t.
- A rádión sokszor elment az adott sugárzás, sokkal gyengébb, mint a gyári.
- A tolatókamera talpa néhány hónap után tiszta rozsda volt (lásd a képet).
- A menü magyar fordítása gyakorlatilag használhatatlan, gondolom google fordítóval csinálták. Az angol egy fokkal jobb.
Előnye:
- Hasonlít a gyári rádióra, jobban mutat szerintem, mint a gyakrabban beszerelt nagyobb kijelzős változat.
Más előny nem jut eszembe. A navigáció, a kihangosító, az mp3 lejátszó nagyon jól jött volna, de egyik se működött rendesen, úgyhogy ezt nem mondanám előnynek!
Mivel nem vagyok nagy barkács ember, nem akartam én neki állni a beszerelésnek, mert jellemzően több kárt okozok, mint amit spórolok a szerelési költségen. Azon kívül nem akartam én magam berendelni külföldről, mert ha bármi gond van vele, nagyon macerás az ügyintézés.
Ezért olyanhoz fordultam, aki állítólag nagyon jártas ilyen cuccok beszerelésében, sőt sokáig kimondottan Accord-okra specializálódott. Mondjuk a beszereléskor kiderült, hogy ezzel a típusú Android egységgel nincs tapasztalatuk. Szerintem sokan tudják kiről van szó… De nem szeretném pontosan megnevezni egy nyilvános fórumon.
Tele van a közösségi média a munkájukkal, sokan el vannak ájulva tőlük. Én nem osztom ezt. A beszerelést követően kb. 6 hónapig szenvedtünk. Legtöbbször telefonon nem volt elérhető, sokszor vissza sem hívott. Üzeneteket volt, hogy napokig nem olvasta. Ígérgetéseket kaptam többször, hogy megoldják, működni fog, próbálkoztak is vele, de a fenti hibákat nem sikerült orvosolni (kivéve, hogy a klíma visszajelzés megjelenjen a kijelzőn). kb. 5 hónap elteltével kicserélte egy másikra, ami állítólag be sem kapcsolt, így feladta. Azt ígérte visszaszerelik a gyárit, és visszakapom a pénzem. A visszaszerelésre újabb egy hónapot kellett várnom, majd a pénzemet végül 2,5 hét alatt utalta vissza 3 részletben.
Mostanra lezárult az ügy, végülis anyagilag nem buktam rajta, de rengeteg bosszúsággal járt. Gyakorlatilag egy percet nem működött normálisan. Ha valaki gondolkodik hasonlóban, nem árt ha ezt az oldalát is ismeri. Nagyon jól jönne egy ilyen Androidos cucc, de ezek után nem biztos, hogy erőltetni fogom.
Azért ennyi km-nél én belekalkulálnám az árba a kuplung költségeit. Ha ez nem is az lenne, akkor is hamar eljön a csere ideje. Ráadásul ki tudja valójában mennyi is az a km. Azért az nem olcsó dolog. Lehet nem véletlen nem akarja ő eladás előtt megcsináltatni. Én minden eladás előtt leszervizelem az autóim.
Lehetséges, de a tulajdonos telefonon csak ennyit tudott elmondani. Engem nyilván abból érdekelne, hogy milyen plusz költséggel kellene számolnom, illetve nem szeretnék rákölteni egy vagyont, amennyiben esetleg a kuplung szerkezettel lenne baj. Elmondás alapján még nem cseréltek benne sem szerkezetet, sem kéttömegűt. Most 180000 km van benne,
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? 8 gen diesel Accord kuplung pedál felengedést követően akad. Egyébként állítólag így is működik. Mi lehet a hiba oka?
Vásárlás előtt álló kocsi produkálja, telefonon történő elmondás alapján.
Köszi a segítséget előre is.
De neked ugye 2.4-es volt, az simán lekezeli a 225-öt, (ha szekér, ha nem, legalább tudsz kanyarodni) nekem csak a 2 literes. Nem mondom, hogy élhetetlen volt, közlekedni simán lehetett azzal is, de ahhoz már én is hiányoltam némi kraftot.
Tudomásul vettem, csak leszarom.
(persze a mérték nem mindegy, de az általam eddig használt eltérések nem az ördögtől valók, ezért formálom csak meg a jogot magamnak)
Bocs a nyegle reakcióm miatt, de már múltkor is megtalált valaki ezzel, amikor leírtam milyen gumi volt az Accord-omon és már a makkom ki van tőle. Pont nem én vagyok az, aki egy adott gumiválasztását ne gondolná át alaposan.
Elmagyarázom: Amikor elhoztam az Accord-ot, akkor 18-as felni volt rajta és ha jól emlékszem 225/40-es gumikkal. (akkor megnéztem pontosan, de már csak emlékezetből írom most)
A lényeg, hogy akkor megnéztem, hogy ennek a pontos váltója a 215/50R17.
Mivel a 18-asok nem értek bele sehol, teljesen jók voltak, stb., így ez a méret került fel.
De nem csak ezért. Azért is, mert 205-öst kevésnek gondoltam az autóra, (télre persze jó a 205/55R16) a 225-öt meg soknak. Ezért 215 lett. Ennél viszont a tököm se akart /45-öt, mert jópár éves tapasztalatom szerint, ami /50 alatt van, az biza pattog, számomra kezd erősen kényelmetlen lenni. Ezért IS lett a /50-es.
Akkor amúgy megnéztem és igen, a km óra ilyenkor csal, de 100-nál kb. 3km/h-t. Na ez engem tényleg nem tud zavarni, sem érdekelni, hogy őszinte legyek.
A balesetes dolgot meg értem, de ez alapján az utakon közlekedő autósok kb. 30-40%-át börtönbe zárhatnád. Nem mondom, hogy nem történhet meg adott esetben, de ez szimpla faszhegyezés, amire szarok.
Az autó viselkedése meg: A gyári 205/55R16-hoz képest kb. ezerszer stabilabb volt az autó (fékezésnél nem kérdés) és kanyarban is az én képességeimmel és bátorsági szintemmel egyszerűen nem tudtam kicsúsztatni a seggét, de az eleje se lett nagyon alulkormányozott sosem, pedig egy "wagon" volt, mert ugye nekem Tourer-em volt.
Ja igen, és utólag szólok, a 7gen Civic-emen is 205/50R17 szett volt (ami nem gyári, mert maximum a 205/45R17 lenne az, de az is csak a Type-R-re került fel) és olyan stabil volt az autó tőle mint a beton.
Pátkai Zsoltitól (aki nem egy kutyaütő gyerek) vásárolt CW 7gen CTR-en is 215/45R17 szett volt és rohadt jó volt tőle az autó. Persze ejnye-bejnye, mert nem gyári méret, az csak a 205/45R17 lehetett volna. Botrány, dobjuk tűzbe őt is.
Előre pedig arról is szólnék, hogy az 5gen-emre is 195/50R16 gumik kerülnek majd, (kint 205/50R16-ot is tesznek rá simán) ami szintén nem gyári méret és szintén botrány lesz. De azt már tuti nem írom majd akkor be, nehogy én legyek a közellenség.