Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Sziasztok, nemrégiben volt itt valaki, aki a feleségének tervezett Priust.
Prémium felszereltség
Az autó hollandiából érkezett 2020-ban, kint is és itthon is végig vezetett szervízkönyvvel rendelkezik, 270ekm-nél a nagyszervíz elvégezve. További extrák: Kit-in páncél és indításgátlás, első-hátsó menetrögzítő kamera, csomagtértálca. Az autón jó állapotú 4évszakos gumik vannak, 2 kulcsa megvan. Friss műszaki vizsgával azonnal vihető az autó.
Van valami tapasztalatotok a külföldi autó lekérdezésekkel kapcsolatban? Melyik online oldal a legalkalmasabb információ szerzésre? A Carvertical-lal már próbálkoztam párszor, de sokat nem segített. Van olyan, ami hasznos lehet, vagy mindegyik lutri, hogy találnak-e adatot?
Egy 2012-ben külföldről behozott autónak néznék utána. Alvázszám, magyar rendszám meg van.
De ebből ez nem jött ám le, sőt: (minden smiley nélkül főleg nem )
"Unokaöcsém (aki segített az autót átnézni), azt mondta, hogy nem akarok majd visszaülni a Hondába. Azért ezt kétlem. De amúgy nem rossz eddig, mondjuk még nincs sok tapasztalat."
Sziasztok! Benzines 3-as Focus ST-vel van valakinek tapasztalata? Szívesen hallgatnék tapasztalatot olyantól, aki japán autóról váltott esetleg, vagy párhuzamosan üzemeltet ilyet. Köszi!
Bemattulnak a lámpák, belül a gombokról lekopik a borítás, tönkremennek az ajtózárak, elszakad az ablakemelőbowden, az indításnál van benne egy légpumpa (nem biztos hogy még van benne) az tönkre szokott menni beáll az ablaktörlő mechanika. Elvileg a sárvédő belsejében van egy szivacs amitől pont középen rohad el. Meg a szokásos dolgok ami mindenhol tönkremegy. De ettől függetlenül jó autó. Csak hát nem egy Honda. Viszont minden alkatrész van hozzá olcsón és olcsóbban.
Nem szar hát, (mi is öcsémmel a családban úgy indultunk, hogy ő 1.4 Golf (4-es), én meg 1.4 Civic (7gen) aztán elfértünk egymás mellett. Az megint más kérdés, hogy mára már ő is egyértelműen japán vonalon mozog, Honda meg Toyota)
de unokaöcséd kijelentése akkor is nagyon meleg volt, valljuk be.
Ezen is meg kell csinálni ezt-azt, de elvileg egyik sem komoly. Majd, ha végzünk a rendbetétellel, kiderül.
Engem az érdekel, hogy a lányomnak tetszik. Ilyet szeretett volna, ezekben a színekben. Biztonságos, meg van benne minden, ami a minimális elvárásunk volt, és korához képest jó állapotban van.
Amilyen pusztulat autókat láttunk, ahhoz képest ez egész jó, és korrekt az eladó is.
Magamnak én sem ezt vagy ilyet vettem volna, de ez nem az én autóm, csak egy darabig én fogom használni.
Unokaöcsém (aki segített az autót átnézni), az mondta, hogy nem akarok majd visszaülni a Hondába. Azért ezt kétlem. De amúgy nem rossz eddig, mondjuk még nincs sok tapasztalat.
Gratulálok! Nálunk volt egy korosztályos polo az asszonynak, de utáltam mint a szart. Abba se volt sok km, de elektromos problémák rendszeresek voltak, mint kp zár működés rapszodikus, gyújtás problémák, ablakemelő kapcsoló beszerezhetetlen volt hozzá, meg a váltó az atom szar volt. Tudom, az polo, ez bora, remélem nálatok nem lesznek ezek a VW tipikus korosztályos problémák.
Utánanéztem, ez a 16 szelepes. Vettünk anno ilyen motorral újan Golfot, sajna ez a kevéssé sikerült verzió, alul döglött, pörgetni kell, s így 9 alá nem ment a fogyija. Az 5-ös Golfba utána ezért inkább a régi, 8 szelepes motor hengerenkénti injektoros változatát tették, az már normálisan fogyaszt, s alul is jobban él. De persze ha ezekkel a paraméterekkel belefért a büdzsébe, akkor jó vétel lehet ettől még.
Akkor a beszámoló:
Volkswagen Bora 1.6 2004
Metál sötétkék színű
digitklíma, 4 légzsák, bézs plüss belső, hibakódmentes (ami nagy szó a megnézett autók között), gyári fényezés körben
Magyarországi, igazolt 155e km, 2. tulajtól vásároltuk.
Az eladó olyan precíz, mint én, minden tankolás, javítás, olajcsere Excel táblázatban felírva
A lányomnak ez a kettő szín volt, ami legjobban tetszett: sötétkék + bézs belső, neki már akkor eldőlt, amikor meglátta.
Van egy-két dolog, amit meg kell csinálni rajta, reméljük nem lesz semmi vészes. Egyelőre én fogom így használni, míg elkészül a Honda, aztán szépen rendbe rakjuk.
Már vezette Ő is.
Mielőtt megköveztek a VW miatt, neki ez volt az egyik típus, ami legjobban tetszett.
Persze, ezt értem, a mi cégünk is vett egyszerre 25-30 db terepjárót, egyértelmű, h nagyon komoly akció volt rájuk.
De itt arra gondolok, ha egy teljesen síma kis emberke a saját vállalkozására vesz egyetlen darab autót, akkor az miért olcsóbb sokkal? Mert ha db számhoz lenne kötve a kedvezmény mértéke, az teljesen logikus, minél többet veszel, annál több a kedvezmény. De ha egyetlen darabot vesz valaki, azt miért adják olcsóbban, ha cég névre kerül? Sok ember magánszemélyként sűrűbben cserélgeti az autóját, mint pl. egy asztalos vagy egy festő a vállalkozásában. (Pl. az én vállalkozóm 15 éve jár ugyanazzal a transzporterrel, mert ilyen elnyűhetetlen autót ma már nem is lehet kapni)
Nem összeségében, hanem idén szinte csak cégek vásároltak, a lízing feltételek miatt. Amíg egy cég 3% körül kapott euros, fixet, addig magánemberként 13-15% ra
De miuért adnak több kedvezményt, ha cégre veszed? Nálunk a cégnél is valami hatalmas kedvezménnyel kaptuk meg a hiluxokat.A hahun a magánszemélyek az 5-6 éveseket drágábban adják, mint amennyiért mi a céges újakat kaptuk meg.
Anyám az egyetlen új autóját (Kangoo) szintén 2001-ben vette, svájci frankos hitelre, 20% kezdővel. 5 év alatt törlesztette, s többször kapott levelet, h kedvezőbb lett az árfolyam, innen kevesebb a havi törlesztő.. Úgyhogy volt olyan időtáv, ahol megérte ez a hitelforma.
Amikor 2001-ben vettük az első és egyben utolsó új autómat (7gen 5D 1.4 Civic) akkor a Szallerbeck-ben is mondták (ott vettük) hogy ha hitelre vesszük, akkor járnak ők is jobban.
Ha egyben leraktad a vételárat, az volt nekik a kevésbé jó.
Persze, mivel akkor azt még tudtuk, egy összegben KP-ra meg lett véve inkább. Tököm fizet hitelt, ha nem muszáj.
szerk: Anyám 8gen Civic-jét már hitelre vettük, na azzal mi is szépen bedőltünk, a végén a kormány csinált egy árfolyamgátat a devizahitelekre, csak azzal tudtunk kiszállni értelmesebb összeggel, de akkor is a többszöröse lett kifizetve addigra már a verdára....
Fehérvár se rossz, oda hordjuk szervizbe az autókat, értékesítésben kicsit rosszabb árakat kaptunk onnan. Magánszemélyként 3-4% alku körül számíthatsz, cégként 13-14% körülire Corolla Cross esetén, ha készletes autót találsz ott esetleg nagyobb lehet a kedvezmény.
Jól emlékszem, szerencsére én nem voltam ebben a nagy hitelboomban. Régi szomszédom egy wagonR-t vett újban svájci frankos hitelre, asszem 10 milla körül lett a vége, mire kifizette.
Kicsit értetlenül néztem rá, mikor vette is, mert ez volt talán a legolcsóbb autó, és csakis újat akart (nem volt nagy jövedelme, így nem tudott nagy hitelt). De 4 gyerekkel ilyet??? Hát, megoldották.
Na ez a felfújt rák kifejezés baromira tetszik! El is mondom neki, mielőtt bemegyünk
Tántoríthatatlan, erős ötvenesek vagyunk, ő megteheti, hogy gondoskodik a kényelmes beszállásról, meg majd a későbbi túrázások eszközéről, én meg maradok a kapuzárási pánikomhoz szükséges alacsony, kétajtós max 4 személyes szarjaimhoz, amivel csak - ketten - és nem felzsákolva , bringákkal mehetnénk, neadjisten nyitott tetővel kirándulni.
Lehetőleg sorhat szívó benzinnel.
De nem akarom lebeszélni, jól van ez így, megértem a szempontokat, és szívesen jön velem talajmenti autóban, de ez másre és másért kell. Ennyi.
2000-es években ez általános volt. Ment az olcsó autóhitel és még a Suzukikat is szinte csak hitelre lehetett venni. Ha kp-ra akartad, akkor drágább volt jóval, és volt hogy akkor nem is adták oda.
Visszük reklámszatyorba a zsét, oszt lehet majd alkudni...
A 2000-es éves közepén egy építési vállalkozó haverom elment egy kereskedésbe, akkor egy majdnem új porsche cayenne-t vett, szarrá alkudta, a kereskedő bízott a hitelben, erre kivette a kocsijából a reklámszatyrot a pénzzel....
Nem akarták neki odaadni a kocsit állítólag.
Köszi! Ma elmegyünk Fehérvárra (be vagyunk már jelenttkezve), megvan a konkrét típus, amit akarunk venni, nem a (több)milliós akciós corolla, hanem a corolla cross, ami azért újabb modell, és nem oly nagy akciókkal bír.
Nem mehet cégre vétel, kizárólag magánra. És nem is az én autóm lesz, hanem a páromé, én maradok a bmw-honda vonalon továbbra is
Ha nem szimpatikus a fehérvári, akkor lehet kérek kontaktot a kecskeméti kereskedőhöz.
Magánemberként sokkal kisebb kedvezményt kapsz Toyotánál mint ha cégre vennéd, a különbség típusonként eltérő, de akár milliós tétel is lehet, ha tudod cégre vedd. Kecskeméten van jó kontaktom.