2004-es Honda Jazz-be tervezek 30-35mm-es ültetést tenni. Van valakinek bármilyen tapasztalata vele? (az esztétikán kívül gondolok a jobb úttartásra stb) Esetleg használt szett is érdekelne megfizethető áron.
EXszony 2004-es automata Jazzét szeretném megbízható szakemberrel felméretni annak érdekében, hogy eldönthesse: menjen vagy maradjon, és ha előbbi, akkor mennyiért.
Budapesten és vonzáskörzetében kit keressek, aki nemcsak azt mondja el, amit látok (parkolási nyomok, kerékjárati ív nyavalyája, nem működő Androidos fejegység, bal hátsó ajtó nem engedelmeskedik a központi zárszerkezetnek, tolatóradar a pusztán is sípol, hátsó ablakmosó gatya), hanem arra is magyarázatot ad, hogy induláskor miért remeg az egész hátulja, mintha a Love Parade egyik mélynyomója lenne benne és mélyebbre lát a kisautó lelkébe.
Természetesen a szaki értelmét és idejét üzleti feltételek mellett kívánom igénybe venni.
A Fiestára anno Bridgestone Weather Control-t vettem, az volt a legdrágább akkor abban a méretben. Hibátlan volt, csak jót tudok mondani róla. Most legutóbb anyám Mazda2-jére néztem 4évszakost, gyagyás méret (185/60R16), csak Barum-ot találtam ebben. Megvettem, s igazából ez is ok, nem érezni, h ne tapadna bármely helyzetben.
A kiskönyvben vagy a kocsiban?
Kiskönyvben nem tudom. De ha benne van akkor úgyis megismered ezek alapján.
A kocsiban meg a motortérben a zárhídon van egy aluminium plakett, azon is rajta kell lennie.
Külföldről behozott.... A kasztni jó állapotban van ezért vettem meg. Az alján is csak itt-ott van felületi rozsda.
Csak a motorkóddal nem vagyok kibékülve.
2024. február 26. 20:27:12: megválaszolva grego + által,
→ #4348
Kereskedésben vásároltam egy 2005-ös Jazz-t. A papírokat ők intézték. Hazaérve néztem, hogy a forgalmiban az a bejegyzés van, hogy "Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított"
Származik ebből bármi bajom?
L13A6 motorkódja, amiről még nem nagyon olvastam.
2024. február 26. 19:58:16: megválaszolva grego + által,
→ #4346
Hosszabb kihagyás után ma tudtam ismét foglalkozni vele. Illetve pár hete már az egyik ülést szétszedtem, beépítettem a fűtőlapokat és visszaraktam. A szivacsra ragasztva van a kárpit, tehát kicsit ügyeskedni kell, hogy lehetőleg ne szaggassa szét a szivacsot az ember.
Részben emiatt az ülőlapon csak rövidebb részre szereltem be a fűtőlapot, mert az első harmada és a fele körül végig megy egy olyan bemélyített rész, amit nem tudtam volna reprodukálni, ha onnan is felszedem a kárpitot.
Ma sikerült behúzni a kábeleket mindenhova, de pár csati még hiányzik. A fűtőszálakhoz 16AWG-s kábeleken keresztül vezettem el a +12V-ot, a kapcsolóból érkező kábelektől külön gégecsőben. Kicsit aggódtam, de szerencsére bőven elférnek a kábelek gégecsövekben vezetve a műanyag küszöb burkolat alatt, szóval ettől nem kell félni, ha valaki szeretne belevágni.
A testelést végül a középkonzol alatt, a váltó előtti részen lévő pontra csatlakoztattam, amit egy T30-as csavar rögzít.
Még meg kell csinálnom a másik ülésen is a fűtőszálak beépítését, az ülések alatt a 12V csatijait fel kell szerelni, a biztitáblába pedig már csak be kell majd dugni a csatlakozókat, és elvileg végeztem is.
Ja, meg az egyetlen látványos résszel is végeztem ma, kicseréltem a pohártartót az ülésfűtéses verzióra, és bent vannak a kapcsolók is.
Na eddig talán 5 km-t vezettem, de kíváncsivá tettél, gyorsan elvittem piroskát egy bejáratásra. Óra szerint 185-öt ment, de ahhoz azért elég hosszú egyenes kellett. Szóval tényleg símán utazható vele a 160.
A tudatot sem bírnám elviselni, h olyan kicsi a motor!
Különben tök egyszerű a magyarázat, mert itt a topicban azért észrevehető volt, h nálam az Si dolog be van csípődve az agyamba, és az 1,2-höz nincs Si. Nekem meg az kellett , semmi más!
Ilyen sebességtartományokba, vagy efelett csak motorral szoktam tartózkodni, de olyanom sincs, amig a kölköket nem tudom vinni. A pickup kb itt tilt le. :-)
Öcsémnek 2003-as (asszem) GD1 Jazz van, "1.4"-es (1330cm3 asszem)
Kb. 3 éve vette, ha jól emlékszem, akkor lett cserélve a rendszer rajta Bosal-ra, azóta jól szuperál.
(és igen, neki is azért lett cserélve, mert eltört és rally hanggal jött haza egyszer )
De azóta fasza. Annyi, hogy a gyári rendszerhez képest a Bosal adott neki némi hangot, most már meg lehet hallani ha hazaér. De csak induláskor és/vagy üresben való gázadásoknál van valami ÉS csak kívülről, a kocsiból szinte semmi, pláne haladás közben, akkor nulla hang mint a gyárinál. (előzésnél sincs hangja pl.)
Nekem kb 100 ló a határ, persze autó mérettől is függ, ami már mindenre elég. Nekem annyi kell, ha vki szarakodik, akkor tudjak előzni, amúgy betartok minden korlátozást. A Fiestába is épp elég volt a 90 ló, a Bravoba meg azért nincs hiányérzetem, mert 6-os a váltó, rövid elejével. Meg kell forgatni, de elég.
nekem 2004-es 1.2i DSi van, ujkora ota
finoman hajtom, nem is sokat (az elejen többet ment, sokat A-ban, ott 3 ev alatt ötvenvalahanyezer km ment bele)
ugy hallottam gyakori jelenseg a közepsö kipuf.dob utan rögtön a kipuf eltörese, javasolta a tipust nagyon ismerö szerelöm hegeszteses megerösiteset, megtetettem kipuf.klinikanal (Fogarasi 189)
gondolom nem lesz örök eletü; ha raszorulok: utangyartottbol melyik mennyire birja, ar/ertekben mi a legjobb, vagy nincs is valasztek ?
valakinek kellett mar kipuf. valamelyik reszenek cseréje ? mikor, milyen lett, mennyit bir azota ?