Ja azért... Csak Tonx írta, h megvenné, azt hittem valahol megtalálta a hirdetést. Csak én 14,5 milliónak néztem, a k.rva szemüveg a kocsiban maradt...
És minél többet nézem annál jobban kellene. Csak hát hiányos az elérhetőség és még pár kép jól jönne. A legutolsó adásvételi képeknél még darabokban van az autó.
2018 óta igen. 2018 óta EUR-ban fix igen.
Ellenben 2018 előtt azért durván voltak prémiumok is, most az új cégnél ugyan vannak de nem nagy összegek, de cserébe a fizu sokkal jobb persze.
Na megnéztem neked, előkerestem a bérpapírokat
Igaz most csak a 2016 vs 2021 vs 2024 adatokkal tudok szolgálni.
2021-ben 27%-al KEVESEBB hónapnyi fizetésből tudtam volna megvenni egy új facelift FK8-at, 2016-os állapotokhoz képest.
Ma 2024-ben az új FL5-öt szintén 10%-al kevesebb hónapnyi fizuból tudnám megvenni mint az FK2-t 2016-ban.
DE nem inflációt kellene számolni hanem megnézni hogy mennyit kerestél 2007-2010-ben és hogy hány havi fizuból tudtad megvenni akkor, illetve most mennyit keresel és hány havi fizuból jönne ki. Ezek a KSH kamu inflációs adatok messze nem fedik mi mennyit változott
Ez volt eddig.
De ha megnézed idén normalizálódtak az árak.
1-2 éve drágábban adták a használtat, mint most amiért újat kapsz. Idén már nemcsakhogy van új autó készleten, de már akciózzák is őket, nem kis százalékkal. Fordult a kereslet kínálat aránya (végre).
Pontosan!
2016-ban én is megnéztem hogy a 2005-ös EP3 ára mennyi lenne 2016-ban. Hát pont annyi amennyiért egy FK2-t lehetett akkor venni.
Szóval az autók olcsóbbak lettek valójában, mert ugyanannyi pénzért sokkal többet kapsz mint régen kaptál...
az őszinte tisztelet hangján mondom, hogy szerintem rossz vonatra készülsz felszállni...
a felújítandóval nem érdemes foglalkozni, az alkatrész örök szívás lesz mivel nem forgalmazták az eu-ban...
rálocsolsz egy csomó pénzt és a gyűjtők semmibe se fogják nézni mert mindig szedett vetett lesz, nem kapod vissza a befektetett munkát, pénzt, stb...nem sorolom...