Nem rossz cikk, de az azzal állításával nem értek egyet, hogy kényelmetlen a rugózása. Comfort mode-ban, tökéletesen használható Bp útjain. Az FN2, az ráz, de ez, ahhoz képest utazó limuzin. Ahol FN2-vel a család minden tagja panaszkodott, hogy ráz az út, ezzel egy szavuk sincs. Nem írja, de valószínü, hogy R mode-ban ment vele a tesztelö oda vissza Bp-en.
Az igaz, hogy az autó képességei messze a közúti határoktól vannak, de ettöl még minden km élvezetes vele. Egyszerüen csak ülni benne, kezelni a gépet és utazni vele, gyorsítani, fékezni, váltogatni, kanyarogni egy élmény.
Az E-be is raktak zörgést De már megtaláltam az egyik az utas lámpánál a másik az árampedál melletti műanyag burkolat. És pár napja a B oszlop belső felső burkolata is önként elmozdult a helyéről.
Heads up! This service bulletin came out to day and issued to the dealer channel.
TSB 23-030: It’s a safety recall of all FL5s and stop sale of new FL5s due to faulty seat welds causing noise and potential injury in case of an accident. The notice just came out so will take some time to migrate through national recall system.
Így meg lehetett győzni az asszonyt, szerencsére neki is jobban tetszett a 10 gen. CTR mint a 11 gen e:HEV Autó így is, úgy is kellett, mivel motorhibás lett a régi (nem, nem Honda).