Attól függetlenül a programmal tudnak csalni. Elég ha csak pár limitet kivesznek, már kevésbé fogja az autó visszavenni a power-t pl magasabb IAT-nál, vagy vagy változó légnyomásnál.
Ami még nekem érdekes, hogy Ali-ék videójának a leírásában olvasható, hogy ők például nem tudták használni az R+ módot, mert túlzottan pattogott az autó a ringen. Nyilvánvalóan ők nem egy Misha kategóriát képviselnek, de így is érdekes a kör. Akkor gyári állapotban jó eséllyel nem ideális az autó az N-ringre? A Suzukai pálya meg sokkal símább, kevésbé huplis ezért veri simán a trophy-t a kőkemény futóművel? https://youtu.be/twUyG7AQ9_g
Ez viszont másik videóból származik és csak mint érdekesség tetem ide, hogy rugalmasságban viszont megeszi az FK8 az FL5-t. https://youtu.be/EoQHeiR8Or0?t=329 Most akkor mi van??
Én amugy elöre azt gondoltam ,hogy a 265ös gumi a Nürburgringen màr nem elöny ,hanem hàtràny, föleg ilyen "kevés " le-vel. Ha lenne a FL5 360 le ,ott màr talàn kiis jönne a 265-ös gumi elönye a nürburgringen,amit 150 km/h ora alatt van szerintem ,felette csak hàtràny egy relativ gyenge auton.
Màs igy ugy szàmolta lenni kell benne 6 màsodpercnek a Nürburgringen,a suzukai meg egyéb rövidebb ,lassabb körök àlltal.
Igen pattog is ,én is észrevettem ,hogy keményebb mint az fk8 és race mod felesleges kb. De a japànok is panaszkodtak ,hogy nagyon pattog race-ban.
A vezetöi hibàk igen, akik elemezték azt irtàk 2 sec van 4-5 hibàban benne.
a gumi publikus lesz, mert lehet majd rendelni...
de meglepne, ha más lenne mint a gyári méret, persze összetételben lehet más lesz...
van még egy érdekesség...
az FK8 LE suzukában gyorsabb volt mint az trophy-r...
az FL5 (pre production) még az FK8 LE-nél is gyorsabb volt suzukában...
akkor vajon az FL5 miért nem volt gyorsabb a nürburgringen...?
ráadásul úgy, hogy egy speciális "könnyített" modellt használtak...
a suzukai idő alapján legalább 3-4 mp-el "kellett" volna gyorsabbnak lennie...egy 4x hosszabb pályán...
miért kellett egyáltalán egy könnyített modell...?
vagy ha könnyítettek, akkor miért nem nyúltak bele jobban...? (-24 kg?)
technikailag már akkor mindegy volt...főleg, hogy a fél mp-es különbség nagyon jelképes...
vélhetően voltak vezetői hibák is a mért körben...nem is egy...
másrészt zavaróan pattog az autó állandóan, ami miatt folyamatosan korrigálni kellett...
a trophy ehhez képest egy sokkal kiegyensúlyozottan vezethető autó...
Nem. 245/25R19-el számítás szerint 238.8 km/h valós lenne.
265/25R19-el 242.7 km/h lenne valós.
DE ha a 237 az nem a valós hanem a csalt érték, akkor az kb 230 km/h valós lenne.
230 km/h valóshoz meg 245/20R19 kéne
Mondjuk nekem az a nagy kérdőjel, hogy hogy a tökömbe tud 275 km/h-t (valós) végsebességet ha eleve:
1. Egy az egyben az FK2 váltója van fent.
2. Ugyanúgy 6500 rpm-nél adja le a max power-t felette már csökken.
3. Ha a motor 6500 rpm-el forog, akkor a gyári 265/30R19-es gumival 267 km/h-val megy a kocsi (valós).
Szóval ahhoz hogy 275-el tudjon menni, akkor 6700-at kell a motornak forognia ahol gyengébb.
Persze, az lehet hogy a 329 ló helyett van még 320 ló de az elég a 275 km/h-hoz?
Azon gondolkodtam,hogy a video alatt valaki elemzi a 6.ban elért fordulatot 237 km/h-nàl. Largus tesztpilota köréen 5700-as a fordulat , a rekordkör videoban 6150.
Ha a Largus autojàn 265/30 R19 es a gumi ,akkor mekkora gumi kellene az ö autojàra ,hogy 237 km/h -nàl 6150-et forogjon? peresebb ,de mennyivel?? 265/29 R19 ??
Nemtudom ,hogy lehetne kiszàmolni ezt. Tehàt tegyük fel 237 km/h adott és tegyük fel honda nem csalt a 6. fokozattal, csak mondjuk a cup2-es méret màs,esetleg annyival kopottabb. Vagy 400-as fordulatkülönbséghez màr joval nagyobb eltérés kell?? 265/25 R19 esetleg 245/35 R19
Nem jutottam még hozzá. Annyit tudok, hogy a JDM verzió nincs, de az EDM és USDM verziók lockolva vannak. Amint hozzá jutok egy fájlhoz akkor össze tudom hasonlítani mi a különbség.
Megjegyeznem, ha nem epitenek egy sarnehez autot akkor ez joval elegansabb lehetett volna, meg amugy is Colin Chapman mar mikor megmondta, hogy borban van az igazsag!
Akkor ő egy Civic turbo gyűjtő. Biztos vesz akkor hamarosan egy FK2 CTR-t is magának. Csak, hogy teljes legyen a turbo gyűjtemény.
A többi kérdésre nincs válasz?
Szerdán már eladta Peti az utolsót egy olyan ürgének, akinek már van egy Non-FL FK8 és az utolsó hivatalos kék FL FK8-a, aztán gondolta vesz melléjük egy FL5-öt is, mert miért ne.
A nürburgringi köridő sajtó visszhangja elérte a célját: százezrek beszélnek a új CTR-ről. 21 km hosszú pályán 1sec ide vagy oda az semmi. Az nem lett volna jó a marketingnek, hogy az új CTR ugyanolyan gyors, mint az előző gen. Valamit ki kellett találni, hogy kijöjjön a matek.
Amelyik autó 7:45 körül tud (EK8, FL5, Megan RS Trophy vagy mi a neve), az mind nagyon gyors utcai autó.
Egy utcai autó jóságát meg nem a nbr-i köridő határozza meg.
Az FL5 egy minden tekintetben továbbfejlesztett autó. Műszaki tekintetben marginális a fejlődés az előző generációkhoz képest, de szubjektíven a megjelenése és a felhasználó interface (kezelőszervek és IT) lényegesen jobb mint az előző generációknak. FK2 exec tourerem volt másfél évig, na az, már amikor megjelent 2015-ban elmaradott rendszer volt. Az FL5 rendszere ehhez képest könnyen kezelehő, gyors és mindent tud, amire szükség van. Wireless Apple Carplay induktív telefon töltéssel, a központi érintőkijelzővel és a műszerfallal egyszerűen tökéletes. Korszerű, felhasználó barát autó, ami ráadásul nagyon gyors is.
Itt írtátok korábban, hogy még volt rendelhető autó, de mire kijött a sajtó hír már csak csak előrendelést vesznek fel. Akkor ezek szerint Szolnokon a beszélgetés mellett lefoglaltad az utolsó darabot. Szállítás mikor várható? Hány jön az új pénzügyi évben? Most nem lesz sorsolás meg más varázslat?
nem a motor teljesítmény a kulcs...(mert az FK8, FK8LE és FL5 között minimális a különbség)
hanem a mechanikus tapadás...
az pedig alapvetően futómű, karosszéria, súly kérdése...
egy kis érdekesség...
FK8 1390 kg
FK8 LE 1343 kg (-47kg)
FL5 1429 kg (FK8 LE+86kg)
FL5 S 1405 kg (FL5-24 kg, FK8 LE+62kg)
van egy olyan tippem, hogy a szélesebb/könnyebb kerék, hosszabb tengelytáv és szélesebb nyomtáv ellenére az FK8 LE ellen a stock FL5 nem biztos, hogy gyorsabb lenne...(ua felni/gumi kombináció esetén)
még az is lehet, hogy az FK8 LE-nek szándékosan nem publikálták a Nürburgringi idejét...
nehogy véletlenül konkuráljon az FL5-ével...
így mivel a képletből kikerült az FK8 LE az FK8 lett a referencia pont...
viszont a gyorsabb köridőhöz a "stock" FK8 ellen nem volt elég a "stock" FL5...
ezért kellett az FL5 S...
de ha FL5 S-t mint koncepciót használták a köridő megdöntéséhez, akkor az FK8 LE-t miért nem...?
megannyi rejtély...
Tegnap erről beszélgettünk Szolnokon ITR kollégával, hogy nagy esély van arra, hogy a sárga LE FK8 is simán lefutotta volna ezt az időt ilyen setup-al...
Egyik sràc ezt irta: Milo King thats incorrect. Its a torque target so boost isn't majorly relevant. Depending on the conditions, boost levels will vary. You can meet the torque requirements at 1.2 bar but if its a warmer day/hot engine then you might need 1.4 bar. The boost itself isn't that important. It's all calculations from the various tables/inputs like throttle etc.
It's volumetric efficency based and the torque targets are set so the car/ecu will make constant adjustments to meet the request. If it exceeds the set targets then it will adjust n pull power back.
Hátul elektromos ablakokat simára cserélni, Csomagtartóban a minimálisra csökkenteni a burkolatok számát, hátsó ablaktörlőt elhagyni, csak 4 személyesre csinálni minusz egy biztonsági öv hátul csak pár tipp
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
Kérdés. A turbónyomás, hogy volt több? FK2, FK8-nál is az ECU maximum 1.8bar nyomást enged, mégis ritka, hogy ennyit látsz. Az autó nem turbónyomást céloz hanem nyomatékot, ha a körülmények olyanok (beszívott levegő, üzemanyag, légnyomás...stb) és 1.5bar elég a célzott nyomatékhoz akkor annyival megy, ha 1.7 kell akkor annyival, ha 1.2 akkor annyi.
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg.