HONDA fórum
2024. június 8. szombat, 17:25,  Medárd, Ellák Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#124475 Bandi86 +  2020. december 24. 10:32:41 re: #124474 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hogyan oldjátok meg, hogy ne szívjon a légtelenítő csavar meneténél külső levegőt?
Nemrég cseréltem féknyerget, először használtam volna a vákuumos légtelenítőm, de ha kicsit nyitottam a légtelenítő csavaron, akkor nem jött még a folyadék, ha annál csak egy kicsivel többet is, akkor már láthatóan falsot szívott. Így inkább hagyományos módon lett légtelenítve. Láttam olyat, hogy bezsírozzák a légtelenítő csavar menetét, de attól idegenkedtem első körben. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2020. december 24. 15:39:56: megválaszolva Czimby +  által, → #124479 
2020. december 24. 13:07:31: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124478 
2020. december 24. 10:44:15: megválaszolva Tonx +  által, → #124476 

#124474 Czimby +  2020. december 24. 00:29:20 re: #124473 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor az kaki volt, gondolom valami kínai hulladék műanyagból.
Nekem FESTO a vákumgenerátor, a többi minden homemade, mint írtam kuplung folyadék 2perc.
Tartályból kiszívatom, öntök bele újat és a rendszeren átszívatom a tartály tartalmát, mielőtt kiürülne pedig újra feltöltöm és kész is.
2020. december 24. 13:03:20: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124477 
2020. december 24. 10:32:41: megválaszolva Bandi86 +  által, → #124475 

#124473 ólomlábú +  2020. december 23. 21:20:09 re: #124472 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez nálam szart sem ért!Nem a kompresszorral volt a baj 2 henger 50l tartály a légkulcs vígan megy róla.Nekem volt hozzá tartály is meg szívó cső,meg a féktartályra után adagoló tartály is,hogy ne kelljen nézni,mikor ürül ki.
2020. december 24. 00:29:20: megválaszolva Czimby +  által, → #124474 

#124472 Czimby +  2020. december 23. 20:13:03 re: #124471 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Veszel egy ILYET

Kompresszorral megfújod, a másik ágon szívni fog.
A szívó ágba teszel egy tartályt amibe jön a fékfolyadék.

És máris 2perc a kuplung folyadék csere, vagy 10perc a fék körbe.

Csak arra kell figyelni mindíg legyen a tartályban folyadék.
2020. december 23. 21:20:09: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124473 

#124471 ólomlábú +  2020. december 23. 09:24:38 re: #124469 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben sikerült!tegnap vagy egy órán keresztül pumpálgattuk és semmi.Valószínűleg,mert mikor az összes folyadék alul távozott asszony meg kinyomta a maradékot is a dugattyúból.Hiába öntöttem felülre az az istenért sem akart tegnap lecsurogni.Feltöltöttem a kis tartályt éjszakára,aztán ott hagytuk,persze a légtelenítőt alul kinyitottam.Aztán ma reggel egy 7-8mm-rel lejjebb volt a szint és már működött a pumpálás is!

A "B" terv az volt,hogy egy vákuumos kaja dobozra ragasztottam egy IKEA-s csavart aminek az oldala sima,belső menetes és kereszthornyos,van egy talpa.Csináltam rá egy átmenő furatot és beragasztottam a doboz tetejébe.Amire a csövet rá lehet dugni a másik felét meg a légtelenítőre.Elég hülye ötletnek tűnik ahoz,hogy működjön is :) .De,majd ha egyszer haza jutok akkor a vákuum mérővel megmérem,hogy mennyire lett volna hatékony.
De,hogy ne pimpósodjon meg ez a fél liter fékfolyadék,így az ufoban is lecserélem és majd ott tesztelem ;) .
2020. december 23. 20:13:03: megválaszolva Czimby +  által, → #124472 

#124470 ólomlábú +  2020. december 23. 09:10:59 re: #124468 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor most már foshatok ez miatt "is".
Ami félelmem van ezzel a kocsival kapcsolatban az az,hogy menet közben elmegy a töltés és valami hasonló kuplung probléma.

Az ünnepek alatt szétszedem az eltört szelepet és ha tiszta alu nem spiáter,és ha belső kialakítása is engedi,akkor meghegesztem és még a két kocsi a családban van addig a polcon fog pihenni.

#124469 Tonx +  2020. december 23. 07:32:27 re: #124465 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig a kuplungnál csak így működik. A vákuumossal az lesz a gond hogy az alsó légtelenítőcsavarnál a menet ha nem zár rendesen akkor ott fogod átszívni a levegőt és állandóan levegős lesz a folyadék ami kifolyik, már ha egyáltalán sikerült annyi vákuumot csinálni hogy a folyadék is átjöjjön.
Eddig az összes kuplung légtelenítésnél így csináltuk és mindig működött. Esetleg annyit tudtok még csinálni hogy amikor visszahúzod a pedált akkor párszor pumpáljátok fel. A levegőt is össze tudod nyomni és ki is tágul tehát a pedált visszanyomja. Aztán működnie kell annak.
2020. december 23. 09:24:38: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124471 

#124468 grego +  2020. december 22. 21:41:30 re: #124467 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
33-as
2020. december 23. 09:10:59: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124470 

#124467 ólomlábú +  2020. december 22. 21:38:14 re: #124466 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na akkor ezt legközelebb megnézem!Úgy emlékeztem,hogy nincs benne.Mindegy.Ezen nem fogunk össze veszni :) !
2020. december 22. 21:41:30: megválaszolva grego +  által, → #124468 

#124466 grego +  2020. december 22. 21:26:23 re: #124465 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogyne lenne. 8 genben is van, sőt a 9 genben még a CTR ben is.
2020. december 22. 21:38:14: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124467 

#124465 ólomlábú +  2020. december 22. 21:23:22 re: #124464 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom hogy kell légteleníteni!Amit írtál azt játszottuk elég sokáig és a kuplungnál nem működik...féknél igen.
Nem emlékszem pontosan,de azt hiszem az ufo-nál működött,de a jazz-nél nem.Legutóbb mikor cseréltem folyadékot benne a vákuumos szívókával csináltam,még az a 2. használat után tönkre nem ment én meg úgy basztam az akna oldalához,hogy ripityára tört :) .
Az ufo-ban ha jól emlékszem nincs ilyen buzi szelep sem.
Az itthon fellelhető dolgokból fabrikáltam egy légtelenítőt...holnap kiderül működik e élesben.Vagy is,hogy elég vákuumot tudok e csinálni?!
2020. december 23. 07:32:27: megválaszolva Tonx +  által, → #124469 
2020. december 22. 21:26:24: megválaszolva grego +  által, → #124466 

#124464 Tonx +  2020. december 22. 18:46:23 re: #124463 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Asszonyt beülteted a kocsiba és megmondod neki hogy amikor szólsz akkor lépjen rá a kuplungra, majd amikor megint akkor húzza vissza kézzel. Te meg a légtelenítőnél nyitod zárod a csavart a légtelenítőre ráraksz egy átlátszó csövet, amit vagy egy flakonba vezetsz vagy paraszt módjára a földre engeded. Szóval kb így néz majd ki:
1 mehet, ekkor rálép és te kinyitod a légtelenítőt majd ha már nem folyik akkor elzárod.
2 vissza ekkor visszahúzza a pedált.
3 goto 1.
Egészen amíg nem jön már levegő. Közben néha ránézel a tartályban a szintre és feltöltöd.
2020. december 22. 21:23:22: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124465 


2020. december 22. 18:48: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés
2020. december 22. 18:47: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#124463 ólomlábú +  2020. december 22. 16:33:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg lett a hiba oka,de a miért és hogyanra nincs válasz...
Jazz kuplung munkahengerek közötti -értelmetlen- szelep.

Az új :)

Mivel eleredt az eső így holnapig agyalhatok,hogyan csinálok vákuum pumpát amivel ki lehet szívni a bubikat...Mulatságos eszköz lesz abban már biztos vagyok.
2020. december 22. 18:46:23: megválaszolva Tonx +  által, → #124464 

#124462 grego +  2020. december 16. 19:30:04 re: #124461 (hondabel + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nem hiszem hogy van köze a csapágyakhoz. A 9 gen CTR-en pl. hátul sincs mert felesleges, a hátsó tengely csapágyazása teljesen más mint a sima Civic-é, ezért nincs ott csavar amit védeni kéne.

2020. december 16. 19:30: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#124461 hondabel +  2020. december 16. 15:45:16 re: #124459 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi a válaszokat és a szerkesztést is.

Nem kötözködésből, csak tényleg érdekel, de mi az oka ennek?
Az első kerekek nem pont ugyanannyira kapják a mocskot meg a dzsuvát mint a hátsók?
Így a csapágyak esetében ugyanannyi az esély a berágódásra..

A gyakoribb tárcsa vagy féltengely csere miatt lehet?
[SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2020. december 16. 19:30:04: megválaszolva grego +  által, → #124462 

#124460 KawaBazsy 0  2020. december 16. 14:44:18 re: #124458 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jah. Ugyanígy jártam, cseréltem a zasszony kocsiján a kerekeket, erre nix porvédő elöl. Az autósboltban meg mondták, h nem is volt..

#124459 grego +  2020. december 16. 11:55:27 re: #124457 (hondabel + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Díszlécet nem lehet külön rendelni csak szettben.
2020. december 16. 15:45:16: megválaszolva hondabel +  által, → #124461 

#124458 grego +  2020. december 16. 11:39:46 re: #124457 (hondabel + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elől sosincs, ha első kerekes az autó és Honda. Felesleges.
2020. december 16. 14:44:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #124460 

#124457 hondabel +  2020. december 16. 10:20:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Hozzáértő segítségetek kérném..
8 gen 2007, R18A2

Most ahogy cseréltem a téli kerekeket láttam, hogy az első kerekeknél a csapágyak porvédő kupakja hiányzik.
Hátul megvan mindkettő.
Amúgy is aktuális az olajcsere, úgyhogy rendeléskor ezekre is rákérdeztem, de elvileg a robbantott ábrán nincs ilyen alkatrész..



Létezik, hogy gyárilag nem volt, és nem is rendelhető? Én azért azt gondolnám ennyi védelem azért nem árthat..
Hátsók stimmelnek méretben, ha azokból rendelek?

Ja és még annyi, hogy a bal első ajtón hiányzik a díszléc, azt lehet külön rendelni normális áron?
Csak a Zsemitonál láttam, de 75e Ft-ot sokallom érte..
https://zsemito.hu/webshop/oldalvedo-diszlecek-civic-8gen-5-a
jtos-2009-2011-gyari-gyari/



Köszi a választ!
2020. december 16. 11:55:27: megválaszolva grego +  által, → #124459 
2020. december 16. 11:39:46: megválaszolva grego +  által, → #124458 


2020. december 16. 11:54: Szerkesztve grego +  által, megtekintés
2020. december 16. 10:23: Szerkesztve hondabel +  által, megtekintés

#124456 Tonx +  2020. december 14. 20:12:05 re: #124455 (SMS46 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Futóműves vagy szerelő? Mert ugye a szerelő meg tudná úgy is nézni hogy felemeli és alámegy miközben jár a motor és sebességben van az autó és forognak a kerekek. Úgy sokkal egyszerűbb meghallgatni hogy honnan jön a hang. Vagy lehet hogy akkor meg nem is hallod és rögtön adott hogy a hátsó kerékcsapágyak szarok:)

2020. december 14. 20:13: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#124455 SMS46 +  2020. december 14. 19:58:21 re: #124454 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, futóműves a kerékcsapágyakat jónak találta
2020. december 14. 20:12:05: megválaszolva Tonx +  által, → #124456 

#124454 Tonx +  2020. december 14. 19:57:17 re: #124453 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már felemeltétek hogy kizárjátok a csapágyhangot?
2020. december 14. 19:58:21: megválaszolva SMS46 +  által, → #124455 

#124453 SMS46 +  2020. december 14. 19:54:54 re: #124452 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Állandó, mindegy ha nagy tempóval kanyarba jobbra/balra terhelem, midegy a fokozat is, sebesség függő a hang, más nem befolyásolja
2020. december 14. 19:57:17: megválaszolva Tonx +  által, → #124454 


2020. december 14. 19:57: Szerkesztve SMS46 +  által, megtekintés

#124452 Tonx +  2020. december 14. 19:50:35 re: #124445 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Inkább kerékcsapágy. Ha ide oda rángatod a kormányt akkor erősödik/halkul a hang vagy állandó? Gázadásra is ilyen vagy csak akkor ha üresben gurul?
2020. december 14. 19:54:54: megválaszolva SMS46 +  által, → #124453 


2020. december 14. 19:52: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#124451 SMS46 +  2020. december 14. 19:42:59 re: #124450 (ólomlábú + )  ←  ‹›  0 | rejt
Eszemben sem volt egyedül nekiállni, Frv-s csoportból megnézik szerdán, most beszéltem a sráccal, van komplett váltója is olyan kocsiból amivel járt, tehát elvileg rendben lesz.

#124450 ólomlábú +  2020. december 14. 19:21:51 re: #124449 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha nem vagy szerelgetős akkor inkább ne fogj neki átcsapágyazni!Én megcsináltam a jazz-en,hát az finom mikor a zsák fészekben a csapágyat nem tudod kiemelni :) .De a kiszedés az egy dolog,visszarakni érdemes ki órázni a csapágyat,mert ha ferde akkor az hamar gatya lesz.
Kb 200-240 € körül van egy angol ebayes cég ami amúgy a gyári csapágyakat adja készletben,tehát márkára ugyanaz mint a Honda zacsis.
Az ufo-nál már a márkaszerviz garanciálisan átcsapágyazta a váltóm...garancia idő után vettem észre,hogy szar.Szóval az,hogy szerelő vagy szaki csinálja csak akkor nem mindegy,ha a csapágyazó ember odafigyel a munkájára nem csak össze bassza!
Én a helyedben egy bontott váltót néznék.Annál is van rizikó,de ha szar akkor az elsőt még mindig meg lehet csapágyazni és addig nem áll a kocsi ha nem tudod nélkülözni.Ha sokat állt a bontott váltó előfordulhat,hogy nem veszi a fokozatokat.Az enyém se vette,kicsit megerőszakoltam és utána már jó,nincs vele gond.Gondolom ahonnan lefolyt az olaj ott a rozsda kicsit dolgozott az állás alatt.Természetesen ilyenkor pár 100 vagy 1000 km után kötelező még egyszer olajat cserélni :) .
Itta a fórumon volt egy váltó guru,de nem emlékszem a nevére,nem tudom csinál e még ilyesmit?!Úgy emlékszem nem volt panasz a munkájára...

2020. december 14. 19:42:59: megválaszolva SMS46 +  által, → #124451 

#124449 SMS46 +  2020. december 14. 18:40:44 re: #124446 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, sajnos valami ilyesmi lesz.
Ebben a témában vakon vagyok, ha ez van, azt a csapágyat kell cserélni a váltóban?
“Sima” szerelő vagy váltó specialista kell ilyenkor?
Esetleg jobban járok 60ért egy komplett váltó cserével?
Elég tanácstalan vagyok, persze január előtt senki nem tud vele foglalkozni.
2020. december 14. 19:21:51: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124450 

#124448 SMS46 +  2020. december 14. 18:35:40 re: #124447 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Téli és nyári szettnél is csinálja.

#124447 JohnyFirpo +  2020. december 14. 17:29:11 re: #124442 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem szálszakadás is csinált már ilyet. Enyhe, szinte alig èszrevehető, de búgott tőle menetben elèg rendesen.
2020. december 14. 18:35:40: megválaszolva SMS46 +  által, → #124448 

#124446 grego +  2020. december 14. 17:28:16 re: #124442 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Én arra tippelek hogy a difi csapágya lóg a váltóházban és mivel lóg, maga a difi adja a hangot mint az Ikarus buszokban :D
2020. december 14. 18:40:44: megválaszolva SMS46 +  által, → #124449 

#124445 SMS46 +  2020. december 14. 15:39:33 re: #124442 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a hang
2020. december 14. 19:50:35: megválaszolva Tonx +  által, → #124452 


2020. december 14. 17:29: Szerkesztve grego +  által, megtekintés
2020. december 14. 15:41: Szerkesztve SMS46 +  által, megtekintés

#124444 SMS46 +  2020. december 14. 15:30:30 re: #124443 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mindegy a kuplung, bármerre terhelem kanyarba változatlan a hang

#124443 KawaBazsy 0  2020. december 14. 15:25:20 re: #124442 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kuplungot kinyomva is búg?
Anno kerékcsapágy úgy szívatott meg, h ott terhelésre változott a hang, csak nem azt kellett kicserélni, amelyikre ráterhelt, hanem a másik, elsőt..
2020. december 14. 15:30:30: megválaszolva SMS46 +  által, → #124444 

#124442 SMS46 +  2020. december 14. 15:15:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Frv 2.2 ctdi az alany, búg előlről, ahogy nő a tempó egyre jobban, terhelésváltásra vagy kanyarba is ugyanúgy búg, ha kiveszem üresbe gurulok akkor is ugyan úgy búg.
Kerékcsapágy volt elsőre a gondolatom (bár az kanyarba meg terhelésváltásra változni szokott), meg lett emelve futóművesnél, nem lóg nem ad hangot megpörgetve, ő szerinte a segédféltengely csapágya vagy a váltó.
Ezeknél váltó gond nagyon ritka állítólag, könnyen puhán vált érzésre tökéletes.
Tanácstalan vagyok, nyílván a váltóolajat ellenőrizni fogom.
Volt valakinek hasonló gondja esetleg?
2020. december 14. 17:29:11: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #124447 
2020. december 14. 17:28:16: megválaszolva grego +  által, → #124446 
2020. december 14. 15:39:33: megválaszolva SMS46 +  által, → #124445 
2020. december 14. 15:25:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #124443 

#124441 ólomlábú +  2020. december 12. 10:34:35 re: #124439 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem csak a kép jelent meg :( ,mindegy.Tovább kutattam és csak gyári vagy bontott létezik.az új ára 120€ :( .Neten nem találtam bontottat,bontó ahol van egy db jazz az meg bő 100km,de ők is akkor vannak nyitva amikor én is dolgozok :( .Kihagyni sem lehet azt a szart,mert az egyik csatlakozó kúpos,a gumicsőé meg szemes :( .
Köszi szépen a segítséget!legalább tudom,mire jó.

#124440 hrv2003 +  2020. december 12. 10:24:27    ‹›  0 | rejt
Hány éves hogy ilyen rozsdás ?

#124439 grego +  2020. december 12. 10:00:22 re: #124438 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csillapitó elem, de ahol a képet találtad oda van írva. Szerepe szempontjából a CDV-vel azonos. Clutch delay valve.
2020. december 12. 10:34:35: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124441 

#124438 ólomlábú +  2020. december 12. 09:51:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
A jazz kuplungja megadta magát,szerencsére asszony a parkolóból nem jutott ki a főútra.
Tudja valaki,hogy a képen a 35-ös szar az micsoda?A fő munkahengernél sem láttam folyásra utaló jelet,meg a váltón lévőn sem.Csövek sincsenek kirepedezve,kiszakadva,csak a képen látható alkatrész gyanús és persze kizárásos alapon csak az marad.Jó lenne tudni,hogy amúgy az mi célt szolgál?


2020. december 12. 10:00:22: megválaszolva grego +  által, → #124439 

#124437 graczani 0  2020. november 30. 20:24:00    ‹›  0 | rejt
Udv

Tudna valaki segíteni nekem a következőben:
az autó:2007 Accord 2.2i-cdti
i gombbal a kormánoin vagy másvalamivel hogyan lehet elővenni a beállítások menüt
pl sebesség figyelmeztetést
köszi előre is

#124436 Zsooltika +  2020. november 27. 08:00:33 re: #124435 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Most nézem, nekem ráadásul kétszer volt cserélve a vezető oldali patron... [SMIL:/szemforgat/eyeroll2.gif] [SMIL:/pislog/blink5.gif]

#124435 grego +  2020. november 26. 08:46:06 re: #124434 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen, itt valami nem kerek. Alvázszám alapján tudják, hogy volt-e légzsák cserélve vagy sem. Ha volt be se hivják újra, ha nem volt, akkor meg ki kell cserélni. Olyan nincs, hogy légzsák miatt behívják, majd közlik hogy minden ok.
2020. november 27. 08:00:33: megválaszolva Zsooltika +  által, → #124436 

#124434 Zsooltika +  2020. november 26. 08:18:55 re: #124430 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha légzsák miatt hívtak be akkor a patront cserélni is kellett. Nekik kötelező új alkatreszt rendelni(hetekbe gondolkodj), időpont és a kiszedettet elküldeni japóba. Ha ez nem volt akkor vagy nem azért hívtak, vagy átb@sztak amit nem értek ők hogy számolnak el vele a központ felé.
2020. november 26. 08:46:06: megválaszolva grego +  által, → #124435 

#124433 Yakumo +  2020. november 25. 21:55:25 re: #124432 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ne nekem mondd, nem én nem értettem.( [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] )

#124432 Tonx +  2020. november 25. 19:12:55 re: #124428 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Vannak olyan visszahívások amikor több lehetőség közül kell választani, pl accord csomagtartó kábelköteg, ha kiégett az rendszámizzó akkor cserélni kellett a kábelköteget (igaz az izzó volt szar), ha nem akkor csak be kellett rakni műanyag csőbe, ha meg már megvolt akkor nem kellett csinálni semmit sem. És utána egy pontot kellett rakni az adattáblán az alvázszám bizonyos betűje mellé. Aztán innen lehetett tudni hogy már átesett-e a visszahíváson vagy sem.
2020. november 25. 21:55:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #124433 

#124431 Tonx +  2020. november 25. 19:09:53 re: #124427 (aswaaa + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem nem mindegyiknél volt ilyen hiba, de biztos hogy jópár érintett.

#124430 Yakumo +  2020. november 25. 10:55:35 re: #124429 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Volt másik behívásom is ugyanezzel az autóval, egy olyan hibaleírás, hogy az indexnél az érintkező felmelegedhetett és amiatt lettem behívva. Ott is ellenőrizték, de csere nem volt, mert nálam rendben volt. Gondolom ott valami előforduló összeszerelési hiba miatt volt ez, de az enyémet pont jól rakták össze.

A légzsáknál is ilyesmi lehetett csak szerintem, de magát a légzsákot tuti nem cserélték. De az mondjuk lehet, hogy egy csatlakozót vagy vezérlőt cseréltek és/vagy szintén ellenőriztek csak, de semmi komoly. Hipp-hopp megvoltak vele, az biztos.
2020. november 26. 08:18:55: megválaszolva Zsooltika +  által, → #124434 

#124429 grego +  2020. november 25. 10:43:55 re: #124428 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt nem értem. Mi az hogy ránéztek és nem volt gond? Ha behivják akkor gond van és csere. Ezt nem vágom...
2020. november 25. 10:55:35: megválaszolva Yakumo +  által, → #124430 

#124428 Yakumo +  2020. november 25. 10:36:08 re: #124427 (aswaaa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sima 1.4-es EP-nél (2001-es 5 ajtós) engem behívtak, de EP3-nál sajnos konkrétan nem tudom, hogy volt-e visszahívás, mert ugyan 3 megfordult nálam, de addigra gondolom megvolt a visszahívás vagy nem is volt.

De amúgy az 1.4-esnél sem volt kb. semmi, csak ránéztek és megállapították, hogy nincsen gond.
2020. november 25. 19:12:55: megválaszolva Tonx +  által, → #124432 
2020. november 25. 10:43:55: megválaszolva grego +  által, → #124429 

#124427 aswaaa +  2020. november 24. 23:13:52 re: #124426 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, azt gondoltam / tudtam, hogy nem fogják kicserélni nekem, csak érdekelt, hogy ez a probléma fent áll-e az EP3 légzsákkal is?!
2020. november 25. 19:09:53: megválaszolva Tonx +  által, → #124431 
2020. november 25. 10:36:08: megválaszolva Yakumo +  által, → #124428 

#124426 Tonx +  2020. november 24. 18:22:15 re: #124425 (aswaaa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elvileg igen, de mivel alvázszám alapján van visszahívás, ezért nem fogják kicserélni neked a vti-be az ep3 légzsákot lévén nem is tudnának elszámolni vele.
2020. november 24. 23:13:52: megválaszolva aswaaa +  által, → #124427 

 << eleje | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.24, 0.33, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.09 mp, 9 query